مدیرعامل اتوبوسرانی کرج:

ایجاد پایانه در مرکز شهر کرج در دستور کار است

عصر خودرو: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج گفت: ایجاد پایانه در مرکز شهر کرج در دستور کار است.

Sunday 19 July 2015 - 14:00:00

ایجاد پایانه در مرکز شهر کرج در دستور کار است

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، مهرداد کیانی اظهار داشت: با توجه وجود پنج پایانه در کرج لذا با تمهیدات و برنامه ریزیهای انجام شده یک پایانه مرکزی در کرج نیز احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: علیرغم تعداد پایانه‌ها در نقاط مختلف شهر، نیازمند ساماندهی اتوبوس‌هایی هستیم که در مرکز شهر کنار خیابان پارک می‌کنند و این موضوع علاوه بر ایجاد ترافیک، چهره شهر را نیز نازیبا می‌کند.
کیانی پایانه‌های شهید سلطانی، البرز، حصارک، باغستان و ماهان را از جمله پایانه‌های موجود در شهر نام برد و با اشاره به اینکه تعداد ناوگان فعال اتوبوسرانی در خطوط مختلف سطح شهر بیش از 800 اتوبوس است، گفت: تنها نیمی از این تعداد در پایانه‌های سازمان ساماندهی می‌شوند که این موضوع نشان دهنده کمبود پایانه در برخی نقاط شهر است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج در خصوص خدمت رسانی به ناوگان بخش خصوصی از احداث مجتمع بزرگ تعمیرگاهی ویژه این ناوگان خبر داد و افزود: راه اندازی و احداث مجتمع بزرگ تعمیرگاهی ویژه ناوگان اتوبوسرانی را از دیگر اقدامات سازمان اتوبوسرانی کرج است.

کیانی مطرح کرد: این مجتمع با مساحت یک هکتار در پنج قسمت در اختیار بهره‌برداران اتوبوس‌های بخش خصوصی قرار می‌گیرد و این مجتمع به واحد رفاهی برای کارکنان مجهز می‌شود.
به گفته وی رختکن، سرویس بهداشتی، نمازخانه، سالن غذاخوری، خوابگاه، پارکینگ سواری کارکنان و ... از جمله این خدمات در این مجتمع است.

برچسب ها

حمل ونقل برون شهری
مطالب مرتبط بیشتر
3.5 میلیون نفر مسافر با 82 هزار دستگاه ناوگان عمومی جابجا شدند اجرایی شدن سامانه هوشمند جاده ای راهکاری موثر در مدیریت حمل و نقل جابجایی یک میلیون و 100 هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری همدان 3 میلیون و 600 هزار مسافر با وسایل نقلیه عمومی در قم مسافرت کردند مشکلات و نواقص پایانه های مرزی ایران و ترکیه بررسی شد حمل خودرو با قطار چقدر هزینه می برد؟ خدمات حمل ریلی خودرو در شرکت رجا افزایش یافت اتوبوس خط جمهوری-کریمخان در خط مهران-نجف 70دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی چذابه مستقر شدند تعیین نرخ 65 هزار تومان برای کرایه‌های اتوبوس به مرز مهران پایانه نسیم شمال در قزوین احداث می‌شود ارائه تسهیلات نوسازی ناوگان روستایی با نرخ سود 4 درصد نخستین کنفرانس ملی حمل و نقل روستایی برگزار شد 2 پایانه مسافربری در شرق و غرب شیراز ایجاد می شوند ایستگاه های اتوبوس در کشورهای بلوک شرق سفر 803 هزار مسافر از پاپانه‌های مسافربری زنجان تعداد رانندگان باری حمل و نقل بین شهری استان مازندران واگذاری 3000 ون به متقاضیان با وام 80 درصدی ناوگان حمل و نقل عمومی استان مرکزی در آماده باش کامل است اعزام زائران به حرم امام(ره) با ایمن‌ترین ناوگان حمل و نقل
Back to top