مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های همدان مطرح کرد

اعزام زائران به حرم امام(ره) با ایمن‌ترین ناوگان حمل و نقل

عصرخودرو: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های همدان گفت: برنامه اعزام زائرین به حرم مطهر امام(ره) باید با استفاده از بهترین و ایمن‌ترین ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شود.

Friday 29 May 2015 - 10:09:00

اعزام زائران به حرم امام(ره) با ایمن‌ترین ناوگان حمل و نقل

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، نصرت الله حیدری اظهار کرد: روز 13 خرداد ماه اولویت سفر فقط با زائرین حرم مطهر حضرت امام (ره) است.
وی با تاکید بر اینکه حضرت امام (ره) به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد، بیان کرد: شهروندان از هم‌اکنون برای سفرهای خود برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند تا در ایام 13 و 14 خرداد دچار مشکل نشوند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان تصریح کرد: یکی از امور اشاعه‎دهنده سیره و آموزه‌های انقلاب پاسداشت یاد رهبر کبیر انقلاب است و این مهم جزء وظایف ماست.

وی با اشاره به اینکه کمیته اعزام مهمترین کارگروه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) است، افزود: بر اساس مصوبات اعلام شده استانداری و تجارب سال‌های گذشته تعداد زائران اعزامی استان حدود 8 هزار و 500 نفر تعیین شده است.

حیدری افزود: هماهنگی و نظارت کلی در حوزه اعزام با مسئولان سپاه نواحی مختلف استان خواهد بود و سعی بر این است که زائرین عزیز توسط ناوگان مناسب اعزام شوند.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی‌های لازم نیز برای مباحث ایمنی و همراهی نیروهای اورژانس و هلال احمر با زائرین در برنامه‌های اعزام لحاظ شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان با تاکید بر انجام معاینات فنی خودروها قبل از اعزام گفت: اعزام زائران باید با استفاده از بهترین و ایمن‌ترین ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شود.

برچسب ها

حمل ونقل برون شهری
مطالب مرتبط بیشتر
3.5 میلیون نفر مسافر با 82 هزار دستگاه ناوگان عمومی جابجا شدند اجرایی شدن سامانه هوشمند جاده ای راهکاری موثر در مدیریت حمل و نقل جابجایی یک میلیون و 100 هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری همدان 3 میلیون و 600 هزار مسافر با وسایل نقلیه عمومی در قم مسافرت کردند مشکلات و نواقص پایانه های مرزی ایران و ترکیه بررسی شد حمل خودرو با قطار چقدر هزینه می برد؟ خدمات حمل ریلی خودرو در شرکت رجا افزایش یافت اتوبوس خط جمهوری-کریمخان در خط مهران-نجف 70دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی چذابه مستقر شدند تعیین نرخ 65 هزار تومان برای کرایه‌های اتوبوس به مرز مهران پایانه نسیم شمال در قزوین احداث می‌شود ارائه تسهیلات نوسازی ناوگان روستایی با نرخ سود 4 درصد نخستین کنفرانس ملی حمل و نقل روستایی برگزار شد 2 پایانه مسافربری در شرق و غرب شیراز ایجاد می شوند ایستگاه های اتوبوس در کشورهای بلوک شرق سفر 803 هزار مسافر از پاپانه‌های مسافربری زنجان تعداد رانندگان باری حمل و نقل بین شهری استان مازندران واگذاری 3000 ون به متقاضیان با وام 80 درصدی ناوگان حمل و نقل عمومی استان مرکزی در آماده باش کامل است ایجاد پایانه در مرکز شهر کرج در دستور کار است
Back to top