قرارداد با چینی‌ها برای تأمین 2000 دستگاه اتوبوس برقی نهایی شد

عصر خودرو- شهردار تهران گفت: قرارداد با چینی‌ها برای تأمین 2 هزار دستگاه اتوبوس برقی، 25 هزار دستگاه تاکسی برقی، 100 هزار موتورسیکلت برقی و 10 هزار ون برقی نهایی شده است.

Tuesday 05 December 2023 - 09:32:00

قرارداد با چینی‌ها برای تأمین 2000 دستگاه اتوبوس برقی نهایی شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران گفت: تهران به جز پایتخت بودن، هویت فرهنگی، اقتصادی و معماری ویژه‌ای ندارد؛ اگر تهران را بررسی کنیم می‌بینیم هیچ یک از این هویت‌ها به‌طور ویژه در شهر موجود نیست؛ بنابراین تهران نیاز به خلق هویت دارد.

زاکانی همچنین تصریح کرد: یکی از این تحولات، تحول فناورانه در شهر است. امروزه با وجود آنکه بیشترین ظرفیت دانشمندان و دانشگاهیان در کشور در پایتخت وجود دارد، اما متناسب با آن ظرفیت هوشمندسازی در پایتخت وجود ندارد؛ لذا سعی کردیم در بستر شهر، شهرک‌ها و الگو‌های نوآوری و فناوری را داشته باشیم.

شهردار تهران با بیان اینکه 200 هکتار بافت پارک ولایت در حال تبدیل به پارک علم و فناوری است، تصریح کرد: دیگر محور تحول در شهر تهران، «تحول کالبدی» است؛ تهران با مشکل ترافیک، آلودگی هوا، بَد مسکنی و بی‌مسکنی و ناپایداری بخش‌های قابل توجهی از شهر رو به رو است.

وی ادامه داد: تهران تا سال 1347 بصورت شمالی- جنوبی رشد کرده و پس از آن رشد شرقی-غربی داشته است. ملاحظه می‌شود متاسفانه الگوی مشخصی برای توسعه شهر وجود نداشته است. امروز می‌بینیم منطقه 22 نیاز‌های ابتدایی دارد و از سرانه‌های لازم برای زندگی شهروندان برخوردار نیست.

زاکانی با بیان اینکه مهمترین برنامه ما این بود که نقاط ضعف را در شهر به نقاط قوت بدل کنیم، گفت: مثلاً درباره بافت ناپایدار تلاش ما این بود که بافت فرسوده را نوسازی کنیم تا بتوانیم از بنیان، مشکلاتی از قبیل ترافیک، آلودگی هوا و دیگر مسائل را حل کنیم.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه مشارکت مردم در اداره امور، جوهره همه تحولات است، یادآور شد: ما در تلاش هستیم تا با فراهم کردن زیرساخت‌ها، مبتنی بر مشارکت شهروندان، تهران دیگری بسازیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما در حد وُسع و توان تلاش می‌کنیم که دیگر دستگاه‌ها نیز در عمل به وظایف خود موفق شوند؛ مثلاً مسئولیت دانشگاه‌ها یا آموزش و پرورش به شهرداری مرتبط نیست اما در کنار آن‌ها برای خدمت به مردم ایستاده‌ایم.

ایجاد 5000 ظرفیت جدید برای پذیرش معتادان متجاهر در تهران

زاکانی با اشاره به اوضاع اسف‌بار معتادان متجاهر پیش از دوره جدید مدیریت شهری، اظهار کرد: با تشکیل «قرارگاه اجتماعی» با مشارکت با دیگر دستگاه‌ها بدنبال سامان بخشی به این اوضاع بودیم. شهرداری پیش از این حتی یک تخت برای نگهداری معتادان متجاهر نداشت. امروز، اما به پنج هزار معتاد متجاهر خدمات ارائه می‌دهد؛ در حالی که سابقاً استاندار قبلی به شهرداری فشار وارد می‌کرد که این افراد را ساماندهی کند و شهرداری زیر بار نمی‌رفت.

شهردار تهران گفت: اگر مدیریت شهری بتواند با این میزان پیچیدگی پایتخت، آسیب‌های اجتماعی را اداره کند، حتما می‌تواند برای سایر کشور نیز الگو باشد. کار نظارت و برنامه‌ریزی برای این مشکلات در شهر تهران برعهده شهرداری بوده، این در حالی است که در سایر کشور مسئولانی مانند استانداری و فرماندهی به چنین مسائلی ورود می‌کنند.

وی افزود: اما تهران به واسطه پیچیدگی‌هایی که دارد، به همان اندازه نیز مشکلاتش افزایش پیدا می‌کند و از این جهت بود که رئیس جمهور بنده را به عنوان مشاور خود در آسیب‌های اجتماعی انتخاب کرد و به بنده مسئولیت دادند تا بتوانم نوکری افراد آسیب‌دیده را بکنم.

شهردار تهران همچنین تصریح کرد: اولین پایه اقدامات ما در شهرداری تهران، مشارکت‌پذیری است. توان خود را با دیگر دستگاه‌ها به اشتراک گذاشتیم و با نخبگان نیز مشارکت کردیم و آن‌ها را بر مدار تصمیم‌گیری قرار دادیم. در همین راستا مهم‌ترین مشکلات و مسائل شهر را با تمام دانشگاه‌ها در میان گذاشتیم و از دانشگاهیان درخواست کردیم عملکرد ما را نقد کنند.

وی با بیان اینکه مشارکت ما بر مدار نخبگان بود و برای فکر برتر ارزش قائل شدیم، گفت: ما شورایاری‌ها را تعطیل نکردیم. دیوان عدالت اداری بارصدور حکمی در دوره قبل، منع فعالیت آن‌ها را صادر کرد؛ ما زمینه‌ای را فراهم کردیم که عناصر مؤثر در محلات برای مشارکت در اداره شهر حضور داشته باشند. تلاش کردیم تا سرای محلات را هم که به فضایی برای درآمدزایی و کار اقتصادی تبدیل شده بود، به مدار خدمت و وظیفه اولیه خود برای شکل‌گیری هویت محلی برگردانیم.

زاکانی با اشاره به برگزاری نخستین دوره طرح «من شهردارم»، ادامه داد: در سال گذشته با اجرای این طرح، دو هزار و 80 طرح و پروژه توسعه محلی در معرض انتخاب عموم شهروندان قرار گرفت. بیش از 1400 پروژه از آن میان توسط خود مردم انتخاب شد. احداث این پروژه‌ها با 3.9 هزار میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال قرار گرفته و به مرحله اجرا رسیده است. هم‌اکنون بیش از 800 پروژه از این تعداد به میزان 63 درصد تکمیل و تقدیم شهروندان عزیز شده است.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه روز‌هایی که پشت سر می‌گذاریم، روز‌های سیاه جنایت است، اظهار کرد: امروز شاهد جنایت رژیم صهیونیستی، آمریکا و خیانت کشور‌های غربی و سکوت آن‌ها هستیم. ما ضمن محکومیت این جنایات، از خدای متعال می‌خواهیم هرچه سریع‌تر ملت مظلوم فلسطین به برتری نهایی دست پیدا کند.

وی با تأکید بر مشروعیت‌زدایی در جنگ رژیم صهیونیستی و فلسطین، خاطرنشان کرد: امروز این مشروعیت‌زدایی در جهان اثرات خود را در حضور ملت‌ها و حمایت از مردم مظلوم فلسطین نشان می‌دهد؛ لذا ما در نقطه تاریخی خاصی قرار گرفتیم که باید رسالت و مسئولیت خود را بشناسیم.

زاکانی با بیان اینکه جنبش دانشجویی منشأ «امید و افتخار» در کشور است، یادآور شد: این جنبش در 16 آذر سال 1332 و 13 آبان سال 58 تفاوت‌ها و شباهت‌هایی دارند؛ هر دو این حرکت‌ها به دنبال استقلال‌خواهی هستند؛ وجه اختلاف این دو جنبش این است که در ایام انقلاب، حرکات صورت‌گرفته توسط امام راحل (ره) رهبری می‌شود و نظام سلطه را مانع کار خود می‌داند.

شهردار تهران با بیان اینکه باید تحول را از درون مدیریت شهری آغاز کنیم، یادآور شد: جنبش دانشجویی نیز باید خود را متحول کند و نیاز به یک بازسازی دارد تا فارغ از جناح‌ها، اصل آینده قوی را هدف‌گذاری کرده و تصویری آرمانی را ارائه دهد. دانشجویان باید تمدنی که قرار است الگویی نوین از زیست انسانی را ارائه دهد، معرفی کنند و برای ایجاد آن تلاش کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید به خودمان بازگردیم و مسیر درستی را ترسیم کنیم، تصریح کرد: جامعه بدون تصویر آینده یک جامعه مُرده و دچار روزمرگی است و جامعه‌ای که نداند کدام قُله را فتح کند، جامعه‌ای در حال دست و پا زدن است. این به معنای مرگ حکمرانی، فساد و بی‌عدالتی است.

زاکانی با بیان اینکه باید برای ساختن تهران جدید و ایران قوی تلاش شود، گفت: باید به جبهه حق و مستضعفین برای نشان دادن تصویری جدید از جهان کمک کنیم. ما در چین صریحاً در برابر جنایات رژیم صهیونیستی موضع گرفتیم که با واکنش‌های مثبتی در این نشست‌ها همراه بود و این مطالبات مبتنی بر عدالت برای آن‌ها جذابیت داشت.

شهردار تهران با بیان اینکه سلیقه و طرز تفکر ما با دیگران تفاوت دارد، تأکید کرد: یک سانتی‌متر تراکم غیرمجاز فروخته نشده است. البته تلاش می‌کنیم تعداد پروانه تخریب و نوسازی در شهر افزایش یابد. 930 هزار قطعه زمین در تهران وجود دارد و اگر قرار باشد سالانه 10 درصد از آن نوسازی شود، باید سالی 93 هزار پروانه صادر شود. اگر بنا بر نوسازی یک‌درصد از بافت تهران باشد، باید سالانه 9 هزار پروانه ساختمانی صادر شود.

وی با اعلام اینکه، اما در سال 1400 تنها کمی بیشتر از پنج هزار فقره پروانه برابر با نیمی از آمار موردنیاز نوسازی یک‌درصد از پارسل‌های تهران صادر شد، تصریح کرد: حرکت در مسیر گران کردن شهر، به گونه‌ای بوده که امروز 17 درصد شهر ناپایدار شده و با وجود سه گسل زلزله‌خیز، هر لحظه احتمال فاجعه وجود دارد؛ لذا شهر نیاز به نوسازی دارد و این نوسازی، مطلقاً به معنای تراکم‌فروشی نیست.

عده‌ای از این‌که فرصت نوسازی خانه‌های تقریباً مخروبه شهروندان فراهم شده، ناراحتند!

زاکانی در ادامه با بیان اینکه تمام آمار امروز و گذشته کمیسیون ماده پنج موجود است، یادآور شد: امروز کمیسیون ماده 5 به اهرم تحول کالبدی شهر تبدیل شده است؛ اما نه برای برج‌سازان! بلکه برای محلات نفرآباد، اسلام آباد، کن، گلاب‌دره و ده ونک. ما ده‌ها طرح موضعی را بررسی کردیم. عده‌ای اما ظاهراً ناراحت هستند که چرا فرصتی برای نوسازی خانه‌های تقریباً مخروبه شهروندان آن محلات فراهم شده است. ما، اما سمت مردم هستیم؛ تمام این هجمه‌ها نیز برای همین است که سمت افراد متمول نایستادیم. البته بعضی‌ها اگر سر و صدایشان را تمام نکنند، مجبور می‌شوم پرونده‌هایشان را رو کنم.

وی با اعلام اینکه فساد در سه دسته تقسیم شد، خاطرنشان کرد: یک دسته از فساد اصطلاحاً در افواه عمومی، «خوردن و بردن» نامیده می‌شود که ما می‌گوییم باید این مبالغ را بازگردانند؛ سال گذشته بیش از 40 هزار میلیارد تومان از امکانات شهرداری تهران بازگشت.

شهردار تهران تأکید کرد: دسته دوم به «می‌خواهد بخورد» و یا «خواهد خورد» اختصاص دارد. ما اجازه نمی‌دهیم. با شفاف‌سازی مثلاً در منطقه 6 یک پرونده را بررسی کردیم؛ کارشناس نظارت فنی در این پرونده تخفیف 120 میلیارد تومانی داده بود که به ارزش روز به هزار میلیارد تومان می‌رسید! مقابل این مفسده ایستادگی کرده و حق شهر را پس گرفتیم.

زاکانی سومین دسته از فساد را «دزدی‌های خُرد» دانست که شهرداری تهران با اجرای پنج گام به دنبال محدود کردن این موضوع است.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور پیگیری مسئله آسیب‌های اجتماعی را به بنده سپرده است، یادآور شد: مسئولیت آلودگی هوا با ما نیست و 23 دستگاه در این زمینه مسئولیت دارند. دولت و سازمان حفاظت محیط زیست و دیگر مجموعه‌ها در این زمینه مسئولیت اصلی را بر عهده دارند. مسئولیت بنده از سوی رئیس‌جمهور، ساماندهی معتادان متجاهر، کودکان کار و دیگر آسیب‌های اجتماعی است.

شهردار تهران با تأکید بر اینکه مدیریت شهری در قبال محیط‌زیست شهر بی‌تفاوت نیست؛ اضافه کرد: در همین راستا با حضور سرمایه‌گذار خارجی، نسبت به خرید نیروگاه‌های مُدرن زباله‌سوز اقدام کردیم و تا 2 سال آینده، با سوزاندن پسماند روزانه 2 هزار و 400 مگاوات برق برای تهران تولید خواهد شد.

زاکانی با بیان اینکه روز گذشته با مپنا قراردادی را منعقد کردیم که بر اساس آن هفت هزار ایستگاه شارژ وسایل نقلیه برقی در تهران راه‌اندازی شود، گفت: در حال حاضر بیش از 100 جایگاه راه‌اندازی شده و تا پایان سال آینده تعداد این جایگاه‌ها به پنج هزار دستگاه افزایش خواهد یافت.

وی به قرارداد با چینی‌ها برای تأمین 2 هزار دستگاه اتوبوس برقی، 25 هزار دستگاه تاکسی برقی، 100 هزار موتورسیکلت برقی و 10 هزار ون برقی اشاره کرد و افزود: در ساعات غیر پیک افزایش تأمین برق در جایگاه‌ها انجام می‌شود و شب تا صبح شارژ صورت می‌گیرد. ایده‌های دیگری برای تأمین برق این دستگاه‌ها نیز در حال پیگیری است.

برچسب ها

شهرداری تهرانصنعت خودرو چیناتوبوس برقی
مطالب مرتبط بیشتر
پیشرفت برق‌آسای صنعت خودروسازی چین در جهان به روایت آمار سیل خودروهای برقی چین در برزیل چین تسلای دیگری می‌آورد؟ فروش بی وای دی کاهش یافت خودروسازان چینی خودشیرین شدند قرارداد 2000 دستگاه اتوبوس برقی برای پایتخت خودروهای الکتریکی شیائومی روی دست تسلا زد جزئیات اجرای طرح ترافیک در سال 1403 غول خودروهای برقی چین لرزید شکایت چین از آمریکا مدل‌های جدید خودروهای برقی چینی در نمایشگاه بانکوک دور دوم جنگ قیمتی با کاهش قیمت غول چینی خودروی هیبریدی ارزان آمد خودروهای چینی هوشمند و ارزان در راه است رشد 30.5 درصدی صادرات خودروی چین طی 2 ماه نخست 2024 تحویل خودروی مشترک هواوی و چری به تاخیر افتاد خودروهای برقی جدید در راه است زاکانی: سال بعد تعداد اتوبوس‌های تهران چندبرابر می‌شود ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان حمل و نقل پایتخت خودروی برقی شیائومی آمد سیل خودروهای الکتریکی چینی در راه آمریکا ورود تدریجی800 اتوبوس داخلی به‌ ناوگان اتوبوسرانی تهران جنگ قیمتی خودروهای برقی همچنان داغ است همه خودروهای برقی از چین وارد می‌شود تحویل خودروی چندمنظوره چینی کلید خورد اجرای طرح تعویض موتورسیکلت‌های بنزینی شهرداری تهران با موتورهای برقی از 15 اسفند خودروی برقی چینی ارزان در راه است ابرخودروی رقیب فراری و لامبورگینی آمد تاکید دولت بر تامین اتوبوس برقی با اولویت تولید داخل خودروهای برقی چینی با قیمت ارزان در راه بازار نفع تهران از خریدچینی؟ مدل‌های لوکس بی‌وای‌دی در راه است هوش مصنوعی به میان خودروسازان آمد خودروساز چینی ترمز کشید افزایش 40 درصدی نرخ پارکینگ های شهرداری در سال آینده واکنش شهردار تهران به اظهارنظر مدیرعامل ایران‌خودرو درخصوص عدم دریافت پول اتوبوس‌های جدید تحویل 25 دستگاه اتوبوس جدید به شهرداری تهران رشد 23 درصدی صادرات سین‌کیانگ به پنج کشور آسیای مرکزی قرارداد خرید خودرو از چین بین 12 تا 13 میلیارد یورو است افت سهام BYD آغاز فعالیت آزمایشی اولین اتوبوس برقی در تهران غول خودروهای برقی چینی تسلا را شکست داد اولویت برقی شدن ناوگان حمل و نقل با شهرهای کلان و آلوده کشور است بی‌وای‌دی برند اول فروش خودرو در چین شد تسهیلات شهرداری جهت نوسازی تاکسی‌های فرسوده پایتخت چین دست تسلا را می‌گیرد تکلیف وزارت صنعت به 9 خودروساز برای ارایه 40 هزار تاکسی برقی خودروهای هوشمند برگ برنده بی‌وای‌دی نوسازی چهار هزار دستگاه تاکسی در پایتخت کرمان موتور 400 خودرو برقی تحویل تاکسیرانی داد جنگ قیمت‌ها به نفع کدام کشور شد؟ چین چگونه بزرگ‌ترین صادر‌کننده خودرو شد؟ چین در تولید و فروش خودرو اول شد تغییر "طرح ترافیک" به سال 1403 موکول شد چین بزرگترین صادرکننده خودرو در دنیا شد تأمین منابع ارزی مورد نیاز برای واردات 2000 اتوبوس برقی از سوی دولت زیکر تحویل خودروهای برقی را در سال 2024 دو برابر می کند خرید 2 هزار و 500 خودرو از خودروسازان داخلی فنگوین A8 ؛ خودرو جدید 16 هزار دلار چری در بازار +تصاویر زاکانی: حدود پنج هزار دستگاه اتوبوس برای تهران خریداری شد بی‌وای‌دی 3 میلیون دستگاه در سال 2023 فروخت سال جدید سالی خوب برای خودروساز چینی سبقت چینی در بازار خودروی روسیه چین بزرگ‌ترین صادر کننده خودرو در جهان برای تولید و تحویل اتوبوس‌های برقی در سال جاری مشکلی نداریم سال آینده صاحب اتوبوس‌های برقی خواهیم شد پازل دولت در خودروسازی نخستین خودروی برقی شیائومی رونمایی شد+ تصاویر بهترین سازنده خودروهای برقی جهان معرفی شد شاسی بلند لوکس هواوی راهی بازار شد ! +تصاویر اسکای هوم ؛ سدان جدید و مدعی چینی در راه بازار است +تصاویر تلاش برای شکستن سد برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل پایتخت چین بازار خودروی آفریقای جنوبی را به دست گرفت خودروی چینی جدید آمد ساخت اولین کارخانه اروپایی "بی وای دی" در مجارستان تاکسی‌ چینی در راه ایران اخراج کارمندان شیائومی برای افشای اطلاعات خودروی برقی نیسان خودروهای الکتریکی ساخت چین را به بازارهای جهانی صادر می‌کند منطقی: 6 خودروساز کشور خودرو برقی تولید می‌کنند 7 هزار جایگاه شارژ وسایل نقلیه برقی در تهران احداث می‌شود! هواوی با خودروسازان آلمانی وارد مذاکره شد چرا خودروساز چینی ضرر کرد؟ ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان تاکسیرانی چین از جنگ قیمت سود برد مسیر خودروسازی عوض می‌شود؟ جییو 02 ؛ سدان جدید جیلی رونمایی شد +تصاویر نحوه انجام تعهدات گروه بهمن رضایت بخش است بی‌وای‌دی دست پر آمد بسته بزرگ برقی‌سازی ناوگان عمومی پایتخت نهایی شد استفاده از اتوبوس‌ها و خودروهای برقی گامی موثر برای کنترل آلودگی هواست ملاقات با لوکس ترین کراس اوورهای تازه‌نفس بازار ایران چین تسلا را زمین‌گیر می‌کند؟ لیپ سی10 ؛ شاسی بلند چینی با پشتوانه اروپایی و برچسب قیمت ارزنده +تصاویر شرکت خودرویی جدید هواوی 35 میلیارد دلاری می‌شود قیمت اتوبوس برقی دو برابر نمونه دیزلی همکاری‌ هواوی با 4 خودروساز برای برندهای جدید تامین اتوبوس برقی از تولیدکنندگان داخلی و واردات افتتاح خط تولید انبوه اتوبوس برقی خرید 2000 دستگاه اتوبوس برقی در دستور کار شهرداری تهران اولین خط تولید انبوه اتوبوس برقی کشور در ایران خودرو دیزل افتتاح می شود کاهش فروش خودروهای چینی در روسیه سرمایه گذاری مشترک جدید هواوی و چانگان ترامپچی ئی8 ؛ مینی ون جدید گاک با فرمول لوکس و اقتصادی! + تصاویر چین دست امید به سوی روسیه دراز کرد «ارز» حمل و نقل عمومی برقی پایتخت تأمین شد ژیجی ال اس6 ؛ یک چینی ارزنده در معادله امکانات و قیمت+ عکس تهدید جدید برای خودروسازان خارجی خودرو جدید BYD برای رقابت با تسلا Y + عکس عرضه مینی ون ولوو در بازار چین چراغ سبز چین به تسلا اتوبوس‌های 3 کابین چه زمان وارد تهران می‌شوند؟ اتوبوس برقی سایپادیزل در کانون توجه بازدیدکنندگان دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو آغاز تولید انبوه خودروی برقی چند منظوره در چین بزرگترین بازار خودروی جهان رکورد زد نخستین جزئیات خودروی برقی شیائومی فاش شد مینی ون اکس9 ؛ فرمول لوکس اکس پنگ با قلب الکتریکی +عکس شانهای ال9 ؛ شاسی بلند جدید چری +عکس کاکایی: چینی‌ها بازار خودرو ایران را فتح کرده‌اند؛ نیازی به سرمایه‌گذاری در ایران ندارند دایون یوان هانگ Y6 ؛ سدان گران قیمت چینی وارد میدان می شود! +عکس خداحافظی با طرح ترافیک 40 ساله تهران افزایش اتوبوس‌های شهر تهران به 5000 دستگاه تا پایان سال آینده خودروسازان چینی در خطرند تولید مشترک خودرو توسط ایران و چین چانگان Qiyuan Q05 ؛ کراس اوور ارزان خانواده هم از راه رسید! +عکس تشکیل کمیته‌های فنی برای تامین و واردات اتوبوس و تاکسی‌های برقی دفتر مشترک طراحی و مهندسی ایران خودرو و LAUNCH چین ایجاد شد سدان Qiyuan A07؛ پرچمدار ارزان قیمت چانگان +عکس بی وای دی سانگ ال ؛ چینی ارزشمند30 هزار دلاری +عکس آمادگی چین برای تولید اتوبوس‌های 18 و 24 متری برای ایران استارت تولید خودروهای برقی با چینی‌ها؟ وزیر صمت از 2 شرکت بزرگ خودروسازی چین بازدید کرد راهکار شرکت خودروسازی چینی برای فرار از ضرر نتا اکس ؛ شاسی بلند 17 هزار دلاری چینی+عکس تامین مالی خودروهای برقی انجام شده است انعقاد قرارداد 1000 دستگاه تاکسی و 100 دستگاه اتوبوس برقی با شهرداری مشهد بی‌وای‌دی رکورددار شد سدان جدید وولینگ وارد بازار می شود +عکس موتورسیکلت های برقی چه زمان وارد تهران می شوند؟ ونوسیا وی اکس6 ؛ شاسی بلند جدید و خوش قیمت دانگ فنگ+ عکس خودروهای اینترنتی در نرخ‌گذاری مجوز قانونی از شهرداری ندارند برند جدید دانگ فنگ با یک خودرو زیبا و جذاب معرفی شد+عکس وولینگ مینی کابریو؛ خودرو چینی 14 هزار دلاری که 2 رکورد جهانی هم دارد! +عکس گاک ترامپچی ES9 ؛ شاسی بلند خوش قیمت چینی با امکانات روز +عکس اکس9 ؛ مینی ون جدید از شریک چینی فولکس واگن +عکس بی وای دی به تسلا رسید! انعقاد قرارداد تامین ناوگان حمل و نقل عمومی برقی در تهران فروش خودرو در چین افزایش یافت استارت عصر جدید خودرو از پکن مذاکرات شیائومی برای شراکت در تولید خودروی برقی اکس پنگ پی7آی ؛ خودرو هوشمند چینی در راه بازار +عکس سایه چینی‌ها بر بازار خودروهای پاک مسئولیت سرویس مدارس به شهرداری تهران سپرده شد چگونه چین برای رهبری جهانی خودروهای الکتریکی همه را شکست داد؟ تجهیز کرج به اتوبوس های برقی گلکسی ئی8 ؛ سدان پرچمدار جیلی به بازار می آید +عکس محدوده طرح ترافیک تهران افزایش یا کاهش می یابد؟ تفاوت حضور خودرویی چین در ایران و روسیه کایی شی یو ؛ خودرو متفاوت چری معرفی شد+عکس جیلی امگرند L Hi-P چمپیون ؛ یک گزینه عالی تا 20 هزار دلار +عکس 23 دستگاه اتوبوس تولیدی گروه بهمن وارد ناوگان حمل و نقل می‌شود خودرو جدید هاوال رونمایی شد+ عکس دنزا N7 ؛ ماشین چینی حسابی! +عکس خرید 1000 "اتوبوس برقی" تا سال آینده تجسم رشد صنعت خودروهای الکتریکی تست گرم دو «متروباس» در پایتخت با موفقیت انجام شد قرارداد خرید 40 دستگاه اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل امضا شد هونگچی اچ اس3 ؛ شاسی بلند لوکس و اقتصادی بازار چین +عکس ورود 2000 خودروی برقی به ناوگان حمل و نقل کشور تا 1403 ورود نخستین «متروباس» به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از امروز تغییر "طرح ترافیک" در راه است اولین اتوبوس‌های برقی ایران در خدمت مردم کرج قرار خواهند گرفت نیو eC6 جدید؛ شاسی بلند ارزشمند چینی! +عکس خودروسازان چینی به دنبال جلب اعتماد اروپایی‌ها نیسان پث فایندر 2024 ویژه چین + عکس افزایش واردات خودرو و قطعات چینی به آلمان برند جدید خودروسازی چین در راه آسیای مرکزی چین به بزرگترین صادرکننده خودرو در جهان تبدیل می‌شود بازار خودروی روسیه در دست چین جزییاتی از طرح ترافیک جدید پایتخت و زمان اجرای طرح تخت گاز چینی‌ها در جاده اروپا طرح جدید ترافیک نرخ ثابت نخواهد داشت عملیات احداث تراموا در تهران از امروز آغاز می‌شود ورود 1200 اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی طی 6 ماه آینده تسلا عامل موفقیت برای چین شد اکسید استرا ئی اس؛ چری با یک سدان جدید و لوکس آمد! +عکس کارخانه تسلا در شانگهای به نقطه عطف تولید دو میلیون خودرو رسید معاون جدید حمل و نقل شهرداری تهران منصوب شد قیمت هر "تاکسی برقی" وارداتی حدود یک میلیارد تومان است بی‌وای‌دی رکورد خود را شکست تحویل اتوبوس‌های وزارت کشور به تهران بعد از اربعین ایستگاه‌های شارژ وسایل نقلیه برقی در تهران نصب می‌شوند شیائومی برای تولید خودروهای برقی چراغ سبز گرفت آیتو ام5 ئی وی ؛ خودروی 36 هزار دلاری هواوی+ عکس برنامه اندونزی برای خودروهای برقی سبد کامل قطعات خودروهای تجاری با برند Sysolin در ایران خودروهای جدید چین در راه اروپا جنگ قیمتی خودروهای برقی تلفات می‌گیرد چالش خودروساز‌های چینی برای تسخیر بازار خودروی برقی اروپا دیسکاوری 06 ؛ شاسی بلند جدید چری رونمایی شد +عکس جیلی از برند روباتیک خودرو رونمایی کرد چین، یک گام تا رتبه نخست صادرکننده خودرو جهان انعقاد قرارداد تامین 1000 خودروی برقی گاک امپاو ؛ سدان تمام اسپرت چینی +عکس رشد قابل توجه صادرات خودروهای چینی به جهان قیمت خودروهای تسلا در چین کاهش یافت برقی شدن حمل‌ونقل تهران با مشارکت مپنا و شهرداری سهم بی وای دی در بازار انرژی نو چین افزایش یافت شنلان اس7 ؛ کراس اوور لوکس و فناورانه چانگان +عکس اکس پنگ جی6 ؛ شاسی بلند با کیفیت چینی +عکس گلکسی ال7 ؛ نسل جدید کراس اوور باکیفیت جیلی وارد بازار می شود +عکس قرارداد خرید شارژرهای اتوبوس‌های برقی تهران امضا شد افزایش فروش خوروهای چینی در قاره آفریقا خودروهای چینی عقب ماندند خودروهای چینی، تسلا را به چالش کشیدند جهش 76 درصدی صادرات خودرو چین ورود1460 اتوبوس تا پایان سال به ناوگان تهران افزایش سود سه برابری خودروساز چینی سهم برندهای چینی از بازار خودروی روسیه از 40 درصد عبور کرد آغاز عملیات احداث 28 پارکینگ طبقاتی با ظرفیت بیش از 10 هزار خودرو در پایتخت فروش خودروهای سواری در چین کاهش یافت بی‌وای‌دی جدید آمد چین ژاپن را پشت سر گذاشت امضای قرارداد تولید و فروش 500 دستگاه مینی بوس آرتا پلاس با شهرداری تهران هوشمندسازی شبکه تاکسیرانی به موازات نوسازی ناوگان چین بزرگترین صادرکننده خودرو شد انعقاد قرارداد جدید خرید 500 اتوبوس و 500 مینی بوس برای تهران با تولیدکنندگان داخلی رونمایی از اولین خودرو با موتور آمونیاکی در جهان بائوجون Yep ؛ از ارزان ترین و ارزنده ترین خودروهای چینی +عکس شیائولونگ؛ کراس اوور 20 هزار دلاری هاوال + عکس آمریکا حریف چین در خودروهای الکتریکی نشد سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری چین در فیلیپین بازی خودرویی چین در ایران برگزاری رالی خانوادگی در تهران جهش بیش از 80 درصدی صادرات خودروی چین رقابت چین و غرب بر سر تنظیم استانداردهای جهانی باتری خودروهای الکترونیکی خراسان رضوی آماده سرمایه‌گذاری با چین در حوزه خودروسازی است قرارداد جدید اتوبوسرانی تهران برای خرید 500 اتوبوس آیا اتوبوس‌‎‌های سه کابین برای تهران مناسب است؟ قیمت یک دستگاه اتوبوس ایرانی 7 میلیارد تومان جهش فروش خودروهای چینی تسلا وولینگ بینگو؛ خودرو اقتصادی و با ارزش چینی! +عکس خودروهای برقی پیشتاز چین مشخص شدند بستیون ام9؛ نام جدید برای محصولات برند بسترن+ عکس استارت استاندارد خودروهای الکتریکی در ایران توسط اتوبوس E Atros آغاز عملیات ساخت 5 مجموعه پارکینگ در تهران اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل هم تراز با استانداردهای جهانی درصد داخلی سازی اتوبوس های برقی افزایش پیدا کند اتوبوس برقی ایران‌خودرو دیزل استاندارد 85 گانه دریافت کرد رووی آر اکس9؛ شاسی بلند لوکس چینی با قیمتی رقابتی! + عکس استیشن برقی چینی در راه اروپا رونمایی فنگون از کراس اوور لندیان ئی5 +عکس کراس اوور جدید 8 ثانیه ای وارداتی برای بازار ایران انعقاد قرارداد ساخت 1000 اتوبوس جدید داخلی لی اوتو آیدیل L7؛ شاسی بلند چینی با صندلی مخصوص ملکه! +عکس تولید خودروی چینی در ویتنام نسل جدید بیوک لاکراس در چین معرفی شد+ عکس توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست، پایه و اساس خودروسازی روز جهان یک خودروی الکتریکی ارزان شد هدف ما ورود 400 هزار موتورسیکلت برقی به تهران است هشدار مرسدس بنز در مورد قطع روابط اقتصادی با چین غول خودروهای برقی چین رکورد زد وولینگ بینگو؛ خودرو ارزان قیمت و قابل توجه بازار چین +عکس بی وای دی Seagull ؛ این خودرو ارزان تا 6 ماه دیگر پرفروش ترین چین خواهد بود! +عکس چالش جدید خودروسازان در چین نسل جدید خودرو‌های لوکس چینی معرفی شد بی‌وای‌دی در چین درخشید این خودروی چینی هم‌قیمت بنز است! + عکس غول خودروهای برقی چین شاهکار کرد آغاز به کار نمایشگاه خودرو شانگهای 2023+گزارش تصویری زیکر اکس؛ جیلی خوش قیمت در اندیشه فتح بازار اروپا +عکس بیگ داگ هاوال: این پلاگین هیبرید یک خودرو چینی جذاب است! +عکس پاندا مینی؛ خودرو 5800 دلاری جیلی+عکس افزایش فروش خودروهای چینی در روسیه خطر بیخ گوش خودروسازان چینی بزرگ ترین شاسی بلند چینی پکن بی جی60+ عکس واگذاری موتورسیکلت برقی از اواسط اردیبهشت‌ماه تسلا رکورد جهانی را از آن خود کرد اعلام جزئیات بسته‌های مدت دار تردد خودروها در محدوده طرح ترافیک پایتخت ساعت اجرای طرح‌های ترافیک و کنترل آلودگی هوا تغییر نکرده است سی هاو آیپاو؛ خودرویی که رانندگی با آن لایک دارد! +عکس قیمت طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در سال جدید چقدر است؟ افزایش محبوبیت خودورهای چینی در بازارهای جهانی سلاجقه: 1100 دستگاه اتوبوس برقی به ناوگان حمل ونقل عمومی تهران اضافه‌ می‌شود سی هاو E40X؛ فرمول اقتصادی و فناورانه چینی! +عکس شاسی بلند لوکس و ارزان چری از راه می رسد! +عکس گاک شدو کول؛ شاسی بلند چینی با طراحی متفاوت کابین+عکس جیلی بویو L؛ شاسی بلند جدید و ارزنده چینی +عکس هایما 7اکس-ئی؛ لوکس و الکتریکی از چین+عکس وی جی وی U70 Pro؛ شاسی بلند 13 هزار دلاری چینی +عکس پل حافظ در عید نوروز جمع‌آوری نمی‌شود هاوال اچ5 جدید؛ شاسی بلند درشت اندام با قلبی ضعیف! +عکس چانگان Yida؛ سدان اقتصادی چینی با امکانات روز در بازار +عکس آویتا 11؛ شاسی بلند جدید چانگان با طراحی ایرانی، همکاری هواوی و CATL در بازار +عکس اسکای ورث HT-i: ترکیب چینی از سادگی، زیبایی و کیفیت+عکس مکسوس EUNIQ 6؛ کراس اوور جذاب و ناموفق چینی! +عکس لوح زرین برترین نوآوری ایرانی سال برای اتوبوس برقی e-Atros ممانعت از تولید اتوبوس‌ برقی ایرانی با وجود صادرات ام جی7؛ فرمول زیبا و اسپرت سدان جدید چینی! +عکس تشریح بسته حمل و نقلی پایتخت از زبان زاکانی مرکز معاینه فنی بیهقی شبانه‌روزی شد مکسوس دی90 پرو؛ آفرودر چینی به سبک تی آر دی تویوتا! +عکس چانگان رائتون پلاس؛ سدان اقتصادی و مجهز چینی+عکس جیلی گلکسی؛ مسیر درخشان یک خودروساز چینی! +عکس شرکت‌های چینی برنده سفارش 17 کشتی برای حمل خودرو و کامیون شدند رووی وال؛ نهنگ لوکس چینی! +عکس افزایش قُطر تونل‌های مترو و استفاده از اتوبوس برقی برای مولدسازی گام‌های بلند و سریع چین در توسعه خودروهای پاک تانک 500؛ پرادو چینی از گریت وال موتورز! +عکس تانک 800؛ رولز-رویس کالینان چینی از راه می رسد! +عکس تولید مشترک خودرو از جمله توافق‌های صنعتی ایران و چین اختصاص بودجه 30هزار میلیاردی برای حمل و نقل عمومی در سال1402 کوچک ترین خودروی دانگ فنگ؛ ارزان تر از 5 هزار دلار! +عکس بی وای دی سیل؛ سدان چینی با امکانات کامل و قیمت یک میان رده +عکس تولید مشترک خودرو توسط ایران و چین تسلا جایش را به شرکت چینی داد سرمایه‌گذاری میلیارد دلاری غول خودروهای الکتریکی در چین اتوبوس‌های جدید با پلاک موقت وارد تهران شدند سرمایه‌گذاری و انتقال فناوری در همکاری صنعتی با چینی‌ها سفر مدیرعامل گروه سایپا به چین جهت توسعه همکاری‌ها همزمان با سفر رییس جمهور هونگ چی HQ9؛ خودروی 80 هزار دلاری چینی! +عکس نرخ پارکینگ‌های شهرداری برای سال آینده مشخص شد سوئیست دی اکس8؛ یک خودروی چینی خیلی معمولی! +عکس موبیلایز لیمو؛ 4 ستاره ایمنی برای یک رنو که فروشی نیست! + عکس هایکان A06؛ سدان چینی که حتما باید دید! +عکس تقدیر مدیرعامل گروه سایپا از شهردار تهران انتظار بالای بی‌وای‌دی چین از سود خالص فروش خودرو آی ام LS7؛ شاسی بلند 75 هزار دلاری چینی با حس استون مارتین! +عکس لیپ C01؛ سدان جدید چینی که طراحی متفاوتی دارد! +عکس کمبود دوربین‌های نظارت تصویری در پایتخت اسکوتر‌های برقی چه زمانی وارد سطح شهر تهران می‌شوند؟ نتا S؛ خودرویی از برند باکیفیت و قابل اعتماد چینی! +عکس فریگیت 07؛ شاسی بلند جدید BYD با مصرف کمتر از 2 لیتر! +عکس چری QQ Unbounded Pro؛ کوچک و جدید با خدمات ابدی! +عکس اوشان زد6 آی دی دی؛ کراس اوور جدید چانگان با قیمتی بسیار رقابتی! +عکس ژئومتری جی6؛ جیلی یک سدان جدید و پیشرفته معرفی کرده است +عکس فعالیت اتوبوس‌های برقی «جمهوری-بهارستان» بزودی 50 دستگاه اتوبوس برقی به‌زودی وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران خواهد شد "موتورسیکلت‌های برقی" ویژه شرکت پست جایگزین "موتورسیکلت‌های بنزینی" می‌شوند برقی کردن 300 هزار «موتورسیکلت کار» در پایتخت جزئیات ورود اسکوترهای اشتراکی به تهران جیلی امگرند اس؛ کراس اوور کوچک، ارزان و باکیفیت+عکس خودروسازان چینی راه تسلا را در پیش گرفتند اوشان اکس7 پلاس؛ چانگان با ویژگی های ایمنی پیشرفته +عکس ام جی هکتور پلاس فیس لیفت 2023؛ چینی خوش قیمت و پرامکانات در هند! +عکس تی-مد؛ عجیب ترین خودروی چینی! +عکس یانگ وانگ U9؛ کمپانی BYD هم ابرخودرو ساخت! +عکس انتشار 38 درصد از آلودگی هوا توسط ناوگان فرسوده یانگ وانگ U8؛ خاص ترین شاسی بلند چینی این روزها که دور خود می چرخد! +عکس چین بازار خودروهای الکتریکی را صاحب می‌شود چری چه زمانی به ترکیه می‌رود؟ نیو eT5؛ چهار کشور اروپایی در انتظار این خودروی چینی هستند! +عکس خودروهای چینی گران شدند تیگو 9؛ اولین شاسی بلند فول سایز چری در راه بازار است +عکس رشد 100 درصدی صادرات خودروهای الکتریکی چین نیو eC7؛ ائروداینامیک ترین شاسی بلند جهان در چین رونمایی شد+عکس قطع رابطه بی سروصدای خودروسازان با چین تسلا تولید خود را در چین کاهش می‌دهد کارت بلیت خبرنگاران بدون مشکل شارژ می‌شود خودروهای چینی برای مشتریان وقت می‌خرد تسلا تولید را متوقف کرد؟ "تراموا" خواب تازه برای ترافیک تهران چرخش بازار خودروی روسیه به سمت چین حواله 250 دستگاه ون و اتوبوس تحویل هشت شهرداری کشور شد افزایش تسلط باتری‌سازان چینی بر صنعت خودروی اروپا واردات خودرو از چین ممنوع نمی شود واردات خودروی چینی ممنوع می‌شود؟ رونق سال آینده برای خودروسازان چینی آغاز رقابت تسلا با خودروسازان چینی هاوال مانستر؛ هیولای بی آزار و ارزان چینی! +عکس تردد بی‌وای‌دی برقی چینی در ژاپن نیو رکورد شکست جزییات واگذاری تاکسی ون های جدید تهران بی‌وای‌دی پرفروش‌ترین برند خودروی چین در ماه نوامبر سایه سنگین کرونا بر صنعت خودروسازی چین بیوک انویستا؛ شاسی بلند تولید چین برای آمریکا+عکس میفا 9؛ خودروی چینی گران قیمت راهی بازار استرالیا شد+عکس تولید تنها 2 اتوبوس برقی مبتنی بر فعالیت دانش‌بنیانی در کشور فروش فولکس‌واگن در چین، صعودی یا نزولی؟ افزایش قیمت خودروسازان چینی کلید خورد راهکار فروش بیشتر خودروهای چینی در اروپا لزوم شناسایی زمین‌های مستعد تهران برای ساخت پارکینگ‌های عمومی افزایش آمار خودروهای الکتریکی در برزیل اولویت شهرداری تهران تامین ناوگان حمل و نقل از سازندگان داخلی است جتا VS7؛ درباره یک شاسی بلند موفق و پرفروش چینی+عکس خودروهای چینی بازار آسیای مرکزی را فتح کردند ترافیک؛ بزرگترین مشکل تهران از ورود اسکوتر برقی به معابر پایتخت چه خبر؟ BYD سانگ پلاس؛ چینی خوش قیمت و باکیفیت! +عکس بی‌وای‌دی جدید در راه است تسلا از رکورد عقب‌نشینی کرد BYD تانگ الکتریکی: نمونه یک شاسی بلند باکیفیت چینی+عکس تغییر ترکیب بازار اروپا با خودروهای چینی تعبیه 70 هزار جای "پارک حاشیه‌ای" در پایتخت‌ تا پایان دی‌ماه دردسر دوباره کرونا برای خودروسازان چینی ورود به اتوبوس‌سازی؛ پیشنهاد جدید اتوبوسرانی تسلا ارزان شد تامین ارز واردات خودرو مشکلی ندارد اتوبوس دست دوم نداریم غول خودروهای برقی چین به راحتی تسلا را شکست داد توسعه "موتورسیکلت‌های برقی" کارویژه شهرداری تهران طلسم 12 ساله شکسته شد؛ دولت به تهران اتوبوس داد رونمایی از 200دستگاه اتوبوس، 63 دستگاه مینی‌بوس و 100 دستگاه تاکسی 200 اتوبوس جدید از شنبه در تهران ورود اولین خودروی الکتریکی سواری بی‌وای‌دی به هند اروپا در تصرف خودروهای برقی چین ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی خودروهای شهر تهران میپل لیفت اکس3 پرو؛ شاسی بلند جدید جیلی حدود 230 میلیون تومان! +عکس چین خودروی پرنده ساخت با شش هزار دستگاه اتوبوس شهرداری تحویل دادیم با 1800 دستگاه بدون لوازم یدکی تحویل گرفتیم شاسی بلند جدید هاوال کول داگ از 18 هزار دلار +عکس پایان تعطیلی موقت ولوو در چین اروپا مقصد محبوب خودروهای برقی چینی چین بزرگترین کارخانه تولید باتری‌های لیتیومی را در اروپا احداث می‌کند نیو ES7؛ شاسی بلند بسیار باکیفیت چینی+ عکس ژیجی ال7؛ برند جوان با سدان پرچمدار قدرتمند ظاهر می شود+عکس میفا 9؛ خودروی باکیفیت و لوکس چینی از مکسوس معرفی شد+عکس سی هاو اکس6؛ شاسی بلند جدید چینی با برچسب قیمت اقتصادی+عکس تمایلی برای ورود اتوبوس دست دوم نداریم از تقویت خطوط بی‌ آرتی تا بازسازی 550 اتوبوس برای استقبال از مهر برنامه ورود اتوبوس برقی ایران‌خودرو دیزل به ناوگان مشهد دانگ فنگ هائوجی؛ شاسی بلند لوکس ارزان قیمت چینی! +عکس چانگان لومین 7 هزار دلاری؛ خودرویی مختصر و مفید!+عکس دردسر خشکسالی برای خودروهای برقی پیش‌بینی افزایش 30 درصدی ترافیک در هفته اول مهر اتوبوس‌های دست دوم از آلمان به تهران می‌آیند خودروی کوچک شهری و 8 هزار دلاری در اندونزی! +عکس دعوت شهرداری از تامین و تولیدکنندگان ون کاهش مدت انتظار چینی‌ها برای تسلا طرح ترافیک از سال آینده تغییر می‌کند اتوبوس‌های برقی ایرانی کمتر از یک سال دیگر پلاک می‌شوند لتین منگو؛ خودروی 4500 دلاری با طراحی زیبا+عکس وولینگ ژنگتو؛ وانت 9 هزار دلاری چینی با ردپای جنرال موتورز+عکس تحویل 500 دستگاه اتوبوس تا پایان سال به شهرداری تهران آمریکا مانع افزایش تولید تراشه‌های پیشرفته در چین می‌شود خودروهای برقی چین در بازار اروپا چری آریزو 8؛ آیا با زیباترین سدان چینی ملاقات می کنید؟! +عکس کایی؛ برند جدید و تغییر نام یافته خودروسازی چری چه محصولاتی دارد؟ +عکس پروژه خودرویی شیائومی به مانع رگولاتوری خورد هایما آیشنگ؛ خودروی ارزان قیمت چینی زیر 7 هزار دلار +عکس خودروی 9 هزار دلاری چینی؛ کوچک، پاک و ساده! +عکس رونمایی از خودروی خودران چینی افزایش 25 درصدی نرخ پارکینگ‌ها در تهران تصویب شد HiPhi Z: فناورانه ترین خودروی چین کمی شبیه پورشه است! +عکس اتوبوس برقی بنز در برزیل تزریق چشمگیر اتوبوس‌ به شبکه حمل‌ونقل پایتخت در 1401 چرخ فروش مرسدس در چین کم باد شد تسلا در چین رکورد زد بازدید وزیر کشور از اتوبوس برقی شرکت سایپادیزل چین برای تسلا گل کاشت گاک EA6؛ در بازار چین با 26 هزار دلار چه خودرویی تحویل مشتری می دهند؟ +عکس روند ادامه‌دار صادرات 60 درصدی جهانی خودروهای الکتریکی چین رونق تراشه‌سازی چین به لطف تحریم! اتوبوس‌های کم کارکرده اروپایی در راه تهران افزایش سرقت تجهیزات ترافیکی شهر احتمال افزایش 2 ساعته اجرای طرح ترافیک ایجاد "خط ویژه " موتورسیکلت‌ها در پایتخت خودروی جدید جیلی: زیبا، ارزان و فناورانه! +عکس رزرو طرح ترافیک در هفته جاری اجباری نیست حمل و نقل عمومی تهران به بخش خصوصی واگذار می‌شود؟ پیوستن خودروساز چینی به تجارت فضایی حال ناخوش سیستم اتوبوسرانی پایتخت و تلاش شهرداری برای درمان یک زخم کهنه اورهال1400 اتوبوس پایتخت بهره برداری آزمایشی اتوبوس‌ برقی شرکت سایپادیزل در خطوط اتوبوسرانی تهران نِتا U؛ تلاشی برای فاصله گرفتن از مفهوم "ماشین چینی" +عکس یو6؛ شاسی بلند جدید و متفاوت چینی از یک برند 5 ساله! +عکس رشد عرضه ماهانه سواری‌ها در چین کاهش 723 کیلومتری مسیر تهرانی‌ها با اصلاح 98 تقاطع رشد فعالیت تسلا در چین صادرات اولین محموله تسلا از چین ایی100؛ خودروی 7800 دلاری چینی چه امکاناتی دارد؟ +عکس توقف تولید تسلا در کارخانه چین کیوی؛ خودروی عجیب و کوچک چینی با پیشرانه الکتریکی +عکس شدیدترین کاهش فروش در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان با 117 میلیون تومان چه خودرویی در "چین" می توان خریداری کرد؟ +عکس توقف حرکت اتوبوس‌های برقی در پاریس اتوبوس‌های جدید چه زمانی به پایتخت می‌رسد؟ غریبه‌هایی از شرق دور سقوط تولید تراشه چین با ادامه قرنطینه‌های کرونایی درخواست واردات اتوبوس تک کابین دست دوم کشور همسایه با سود بازرگانی صفر از رییسی آیتو ام5 چگونه خودرویی است؟ +عکس چالش جدید کرونا برای صنعت خودروسازی چین ام جی 1؛ کراس اوور جدید چینی با طراحی کاملا اسپرت +عکس سوپراپلیکیشن حمل و نقل عمومی در تهران راه اندازی می‌شود سدان زیبای چینی با نگاهی به محصولات روز صنعت خودرو +عکس افزایش 16 درصدی فروش خودروی چینی تسلا در ماه مارس تاثیرات مثبت اتوبوس‌های برقی در کاهش آلودگی هوا مکسوس و معرفی یک ون گران قیمت چینی +عکس خداحافظی بزرگ‌ترین تولیدکننده خودروهای الکتریکی چین با موتور احتراقی سهمیه طرح ترافیک 1400 خبرنگاران همچنان معتبر است پایان توقف 7 روزه تولید کارخانه تسلا جزئیات طرح ترافیک 1401+ لیست قیمت طرح ترافیک ساکنان محدوده چگونه است؟ سی هاو اکس6 چگونه خودرویی است؟ +عکس امسال 10 هزار تاکسی در تهران نوسازی می‌شود برندی با حضور جک و شرکای آلمانی، اسپانیایی +عکس تیگو 8 پرو به بازار آفریقای جنوبی معرفی شد رشد پنج برابری تولید همگن ایران خودرو دیزل در سال 1400 اتوبوس برقی گروه صنعتی ایران‌خودرو رونمایی شد صرفه جویی12 هزار میلیارد تومانی با ورود اتوبوس برقی به بازار چری و معرفی یک کراس اوور جدید از برند کووین+ عکس سی هاو؛ خودروی جدید چینی با حضور سئات و JAC+عکس خودروی جدید رنو با حضور شرکای چینی+ عکس برلیانس جدید: کوچک، زیبا و مناسب استفاده در شهرهای بزرگ +عکس آذربایجان برای مونتاژ خودروهای برقی با بی وای دی وارد مذاکره شد راهکار اشتراک منافع و زیان‌ها با شرکای خارجی تولید خودرو در ایران بی70اس چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس تجمیع تابلو‌های توقف ممنوع بر سر تقاطع‌ها تولیدکننده محصولات بنز و هیوندای در چین را بشناسید مجموعه ای از جدیدترین امکانات روز با 40 هزار دلار! +عکس چراغ سبز چین به جوینت ونچر 3.3 میلیارد دلاری مدل جدید اسمارت در چین تولید خواهد شد مذاکره با شهرداری تهران برای بهره‌برداری از فاز اول طرح کلان اتوبوس برقی دلفین چینی؛ خودروی جدید که یک آلمانی برای BYD آماده کرده است! + عکس تسلا مرکز طراحی چین را در پکن مستقر می کند با مشارکت چین خودروهای برقی بسازیم آیون ال اکس چگونه خودرویی است؟ +عکس فروش چانگان اوشان در پاکستان پیشنهاد افزایش 25 تا 28 درصدی نرخ عوارض پارک حاشیه‌ای در پایتخت دانگ فنگ E3؛ فناورانه، ساده در یک مجموعه جمع و جور! +عکس مسیر «دایون» از خودرو تجاری تا آفرود مجموعه کاملی از آپشن های روز در یک قیمت رقابتی+عکس مراجعه بیش از یک میلیون خودرو به مراکز معاینه فنی پایتخت شرکت خودروسازی جیلی وارد بازار موبایل می‌شود روابط خودرویی ایران و چین نگاهی به یکی از زیباترین خودروهای شاسی بلند چینی + عکس انتظار چند ماهه برای تحویل خودرو به خاطر کمبود تراشه احتمال تغییر نحوه اجرای طرح ترافیک تهران برای 1401 کراس اوور باکیفیت چانگان چگونه تولید می شود؟ آیتو M5 ؛ محصول احتمالی و برقی بهمن موتور جیلی چگونه فاصله خود را با برترین های جهان کم می کند؟+ عکس چین یارانه خودروهای برقی را لغو می‌کند کراس اوور اقتصادی هاوال؛ یک گزینه جذاب بی ادعا و مشتری پسند!+عکس هاوال و تلاش برای ارائه یک محصول متفاوت! +عکس مذاکره شهردار تهران با وزیر صمت برای تثبیت قیمت تاکسی‌ ظرفیت تولید سالانه هزار دستگاه اتوبوس برقی ورود 1000دستگاه اتوبوس به چرخه حمل ونقل پایتخت تا نوروز جیلی توگلا چگونه خودرویی است؟ +عکس چری EQ1: خودروی جذاب چینی که می توانست جایگزین ام وی ام 110 باشد! +عکس محصولی مناسب برای شهرهای آلوده! +عکس چین و ژاپن خودروی برقی 30 هزار دلاری می سازند فراز و نشیب‌های یک چشم بادامی چری اومودا 5 پرچمدار تغییرات مهم در معماری محصولات+عکس پیکاپ جدید چینی به عنوان پاسخی برای فورد رپتور معرفی شد! +عکس از ممنوعیت واردات اتوبوس‌ دست دوم تا برنامه‌‌ تامین اتوبوس‌های جدید احداث کارخانه خودروسازی شیائومی با ظرفیت تولید 300 هزار دستگاه ورود نسل جدید اتوبوس‌های برقی به پایتخت تا یکسال آینده بستنی چینی؛ خودروی ارزان و بسیار جمع و جور از کمپانی چری! +عکس ممنوعیت «تخلیه و بارگیری» در خیایان خیام برای کاهش بار ترافیکی بازار تهران ساعات ورود به محدوده طرح ترافیک تغییر نمی‌کند تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک تهران از فردا «جای پارک» در تهران معضل اساسی شهروندان است بازنگری طرح ترافیک تهران در دستور کار شهرداری است همکاری چینی ها برای تولید کامیون در ایران برنامه زاکانی جهت تامین 3 هزار دستگاه اتوبوس برای تهران رونمایی از اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل به‌زودی بخش عمده دوربین‌های کنترل سرعت بزرگراهی از رده خارج شده است رونمایی جیلی از «هوم تراک» بررسی پیشنهاد ورود اتوبوس‌های دست دوم به پایتخت برای نوسازی ناوگان حمل و نقل جزییات طرح ترافیک تهران در زمان بازگشایی مدارس اعلام شد اکثر اقدامات ورود 110 اتوبوس جدید به پایتخت در دوره قبل انجام شده بود وعده زاکانی برای اختصاص 1200 اتوبوس با تهاتر نفت به تهرانی‌ها ورود 175 اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران تهران در انتظار اتوبوس‌های برقی خودروی سطح متوسط دانگ فنگ مناسب برای شهرهای آلوده! +عکس ساعت طرح ترافیک چه زمان تغییر می کند؟ خودروی جدید چینی با امکانات روز و تلاش برای ارائه یک طراحی مشتری پسند! +عکس معرفی وانت چینی جدید با نام و طرح آمریکایی! +عکس نیاز 30 هزار میلیارد تومانی شهرداری برای ورود اتوبوس‌های جدید به پایتخت اطلاعیه شهردای تهران درخصوص تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک از دوشنبه افزایش ساعات طرح ترافیک از دهم آبان 2 پیشنهاد شهرداری تهران درباره طرح ترافیک «آیون Y» جذابیت های یک محصول مدرن را به نمایش می گذارد +عکس اعلام برنامه‌های شهرداری تهران برای توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی خودروی بسیار کوچک چینی از «دورسن»+ عکس کمبود جایگاه سوخت در 7 منطقه تهران خودروهای شیائومی به تولید انبوه می‌رسد لیف 80ویی؛ محصول کاربردی با پیشرانه الکتریکی+عکس نصب دوربین‌های ثابت و متحرک در 14 نقطه ورودی حریم تهران مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی شهر تهران منصوب شد کاهش تولید خودرو در چین به‌دلیل بحران کمبود تراشه ماکیاتو؛ نگاهی به یکی از زیباترین و خوش قیمت ترین کراس اوورهای چینی +عکس بهره برداری از 7 ایستگاه جدید متروی تهران در صورت تأمین منابع مالی اتوبوس برقی 2 طبقه معرفی شد+ تصاویر "ال آر تی" در تهران راه‌اندازی می‌شود؟! جیلی وارد بازار تلفن هوشمند شد ام جی5 مدل 2021 زیباتر از همیشه وارد بازار می شود +عکس استمراریارانه 90 درصدی بلیت حمل ونقل توسط شهرداری تهران بی‌میلی رنو برای ادامه همکاری با برلیانس ورود500 اتوبوس به ناوگان حمل و نقل پایتخت با آغاز سال تحصیلی چین سه قطعه فروش خودرو را نقره‌داغ کرد "اورا" در اندیشه حضور در بازارهای اروپایی + عکس ورود 500 اتوبوس بازسازی شده به چرخه حمل و نقل شیائومی خودروی برقی می ‌سازد کپی بوگاتی شیرون، خودروی پرطرفدار چینی‌ها ورود 500 دستگاه اتوبوس به چرخه ناوگان عمومی پایتخت تا پایان امسال سیمینگ XN-V؛ کراس اوور چینی بر پایه یکی از محصولات کمپانی هوندا +عکس موافقت ب ام و با تغییر ساختار جوینت ونچر با بریلیانس سیمینگ M-NV؛ کراس اوور جدید چینی با ردپایی از دانگ فنگ +عکس نوسازی و بازسازی و ورود اتوبوس‌های جدید در آینده نزدیک توسط مدیریت شهری طرح ترافیک در سال آینده تغییر می‌کند میهمان چینی جدید در بازار خودروی نروژ هواوی موفق به دریافت مجوز از آمریکا برای خرید تراشه خودروهای هوشمند شد کپی چینی فولکس قورباغه‌ای به بازار می‌آید+ عکس اندونزی میدان پیکار و نبرد بین پکن و توکیو اوشان X7؛ شاسی بلند اقتصادی "چانگان" با مجموعه ای از امکانات ایمنی +عکس افزایش 4 درصدی سود جیلی چین در نیمه اول 2021 باید هر سال هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه می‌شد سیستم حمل و نقل عمومی ترکیبی را برای تهران دنبال می کنم خرید 220 اتوبوس نو برای تهران به سرانجام رسید آیون S؛ معرفی سدان چینی گاک با مجموعه کاملی از امکانات روز+عکس ماجرای ورود اتوبوس های برقی به کجا رسید؟ تکرار موفقیت چری در صادرات به عنوان برترین صادر کننده خودرو گاک GS3؛ کراس اوور کوچک چینی توربو از خانواده ترامپچی +عکس آرک فاکس α-S؛ وقتی از یک خودروی پیشرفته و باکیفیت چینی صحبت می کنیم! +عکس تامین فضای لازم برای پارک 420 دستگاه خودرو در منطقه 15 ساعت اجرای طرح ترافیک پایتخت اعلام شد تعطیلی طرح ترافیک و مراکز معاینه فنی تا 6 روز در تهران بسترن NAT؛ ام پی وی الکتریکی چینی با برد حرکتی 420 کیلومتر +عکس تامین انرژی اتوبوسهای برقی با سوخت مازوت یا پنل‌های خورشیدی؟ هاوال چیتو؛ اسب مو قرمز چینی! +عکس اولین جشنواره مجازی «دانش آموز و ترافیک» در تهران برگزار می‌شود رتبه دوم برند چری در رضایت مشتریان از فروش در بازار چین اختصاص 185 هزار دلار به ازای هر اتوبوس برقی با مصوبه شورای اقتصاد اسکای ول ایی تی5؛ اولین کراس اوور الکتریکی چینی در بازار آمریکا+ عکس پایتخت خودروهای برقی دنیا در حال شکل گیری در چین جزئیات خرید اتوبوس‌های برقی برای تهران هونگ چی E-QM5؛ سدان متفاوت از برند لوکس چینی+ عکس نخستین اتوبوس‌ برقی شهر تهران رونمایی شد ایوروسVE-1؛ کراس اوور الکتریکی جوان چینی با ردپایی از هوندا +عکس جیلی امگرند GSe؛ کراس اوور الکتریکی خالص و یک گزینه اقتصادی با امکانات روز +عکس جیلی VF11؛ محصول ویژه کمپانی چینی در کلاس کامپکت MPV +عکس افتتاح2ایستگاه دیگر مترو تاپایان عمر مدیریت شهری افزایش سهم بودجه حمل و نقل عمومی از 0.71 درصد به 3.7 درصد ام جی6 پرو(MG6 Pro) مدل 2022؛ زیبا، اسپرت و کمی هم شباهت به هیوندای! +عکس چانگان از قوای محرکه هیبریدی خود رونمایی کرد خرید اتوبوس های جدید برای تهران چه شد؟ مابه التفاوت دریافتی دو ماهه نخست سال جاری به حساب رانندگان خودرو سرویس واریز شد تلاش خودروساز چینی برای تولید وسایل نقلیه دارای فناوری سوخت متانول اولین افت فروش صنعت خودروی چین در 14 ماه گذشته رقم خورد جیلی ویژن استاربرست؛ نمایی از پیشرفت صنعت خودرو در چین +عکس پول خرید 50 اتوبوس برقی تا پایان هفته تامین می‌شود شرکت هواوی چین تا 2025 به فناوری خودروهای بدون راننده می‌رسد 5 نشانه چینیزاسیون خودروسازی ایران دوچرخه های اشتراکی جدید راهی پایتخت انبوه سازی اتوبوس‌های برقی تا پایان سال 1400 در کشور فناورانه اقتصادی "بایک" در میدان رقابت برندهای خودرویی چین +عکس اولین اتوبوس برقی ایرانی در راه است هیوندای موتور یکی از کارخانه های خود در پکن را می‌فروشد راه‌اندازی 75 ایستگاه دوچرخه هوشمند سخت گیری قوانین ذخیره و اشتراک گذاری داده های خودرویی در چین سنووا EU5؛ سدان باکیفیت چینی از "بایک" در کانال 20 هزار دلار +عکس شهرداری روزانه حدود 2 میلیارد از محل فروش طرح ترافیک درآمد دارد سفری در زمان با BYD F8؛ اولین کوپه کانورتیبل بازار چین+عکس یودو Pi 3؛ کراس اوور کوچک با چمدانی بزرگ از آپشن و پیشرانه الکتریکی +عکس یودو Pi1؛ کراس اوور الکتریکی کوچک از کمپانی جوان چینی +عکس قیمت خودرو ثابت باشد 15 هزار تاکسی نوسازی می‌شوند رووی RX5 پلاس؛ کراس اوور لوکس چینی 15 هزار دلاری! +عکس پارکینگ غیرمجاز در شمال تهران تخلیه شد جیلی "Zeekr 001" ؛ نمونه ای از یک خودروی سطح بالای چینی+عکس مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران تغییر کرد ولتمایستر EX6؛ کراس اوور جذاب چینی با مجموعه کاملی از امکانات روز جهانی +عکس سال 1399، سخت‌ترین سال در تاریخ ناوگان اتوبوسرانی تهران هایکان 007 چگونه خودرویی است؟ نوسازی دوربین‌های شهر و 15 هزار تاکسی فرسوده در سال جاری ولتمایستر EX5-Z؛ کراس اوور فناورانه با کابین جذاب و مجموعه ای از امکانات ایمنی +عکس وِیچای U70؛ کراس اوور چینی از یک کمپانی قدیمی+ عکس هان تنگ X5؛ کراس اوور چینی با کابین طرح چوب +عکس لی شانگ ONE؛ کراس اوور فناورانه چینی با قیمت پایه 50 هزار دلار +عکس خودرو Voyah Free؛ شاسی بلند 684 اسب بخاری دانگ فنگ! +عکس طرح ترافیک تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا نخواهد شد دورسن G60S؛ کراس اوور چینی با نمایشگرهای دیجیتال یکپارچه و پیشرانه توربو+عکس دورسن G70S؛ شاسی بلند چینی با پیشرانه توربو و امکانات کامل کابین +عکس لئوپارد ماتو؛ شاسی بلند لوکس 17 هزار دلاری و نشانه هایی از پورشه و بنز! +عکس ناوگان اتوبوس‌های برقی در مسیر تهران ورود 25 دستگاه اتوبوس برقی به کشور تا پایان شهریورماه کراس اوور X6 جیلی با طراحی متفاوت چراغ های عقب و پیشرانه 4 سیلندر +عکس جیلی پریفیس؛ سدان میان سایز و باکیفیت چینی با قیمت پایه 17 هزار دلار +عکس به‌کارگیری موتورسیکلت های برقی در مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس اعلام آمادگی شهرداری برای اقدامات جدید در حمل و نقل عمومی و طرح ترافیک رونمایی از اولین اتوبوس برقی کشور در اردیبهشت ماه ونوشا E30؛ کراس اوور بسیار کوچک و ارزان الکتریکی چینی+عکس این بار جای پای چینی‌ها در ایران محکم‌تر از اروپایی‌هاست نخستین ایستگاه از خط 10 متروی تهران به زودی احداث می‌شود ساوایست A5؛ سدان ارزان قیمت چینی با طراحی اسپرت و پیشرانه تنفس طبیعی +عکس دومین پارکینگ مکانیزه منطقه 19 احداث می شود بررسی جا به جایی عوارضی تهران _ قم سهم صنعت خودرو از توافق 25 ساله ایران و چین مسیر 5 ساله چین برای ورود به بازار آمریکا و اروپا دستپخت «پینین فارینا» در راه ایران 21 پارکینگ عمومی جدید در تهران ساخته می شود ساوایست DX3؛ کراس اوور کوچک چینی و یادآوری ون سبز رنگ دلیکا+عکس بی وای دی D1؛ محصولی متفاوت با پیشرانه الکتریکی و درب اتوماتیک+عکس ساعت اجرای طرح ترافیک اعلام شد شیائومی وارد حوزه خودروهای برقی شد جیلی SX11؛ کراس اور کوچک چینی با 3 گزینه متفاوت در بخش پیشرانه! +عکس خرید اتوبوس های جدید در سال 1400 جایگاه صنعت خودرو کشورمان در سند جامع همکاری ایران و چین بی وای دی e2؛ هاچ بک الکتریکی آرام و فناورانه چینی! +عکس معاینه فنی تاکسی‌های پایتخت در سال 1400 رایگان شد اکس80؛ کاملترین شاسی بلند 7نفره لیفان با پیشرانه توربو +عکس جزئیات اجرای طرح ترافیک 1400 تهران اعلام شد تحویل نمونه اولیه اتوبوس برقی در خرداد 40 هزار تاکسی‌ در تهران نیازمند بازسازی آیون ویی؛ کراس اوور چینی با کروز کنترل تطبیقی و نمایشگرهای دیجیتال در کابین +عکس هزینه‌های پل طبقاتی صدر و بزرگراه امام علی (ع) چقدر بود؟ گاک GS8s؛ شاسی بلند چینی با ایده هایی از محصولات روز دنیا! +عکس رونمایی از 40 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی تا پایان سال سهم حمل و نقل عمومی از بودجه 1400 شهرداری تهران افزایش یافت افزایش 300 درصدی ارزش سهام بی وای دی در 2020 سنووا U7؛ سدان چینی نیمه لوکس اما اقتصادی از بایک +عکس رقابت با تسلا در خانه قوای محرکه مشترک جیلی و ولوو تولید خودروی برقی با برند هواوی خودروسازان چینی در راه هند RC-6؛ سدان چینی اسپرت با طراحی ترکیبی متفاوت! +عکس خودرو X70 کوپه؛ عضو اسپرت خانواده چینی جتور+ عکس جوان جویای نام یا پیر فرزانه؟ قیمت تمام شده بلیط مترو و اتوبوس چقدر است؟ بزرگ ترین خودروسازان دنیا جتور X70S؛ کراس اوور چینی با احتمال حضور در بازار ایران +عکس آتش گرفتن خودروهای برقی، چالش جدید "هیوندای موتور" اختلاف‌نظر در شهرداری درباره پروژه ترمینال جدید شرق رونمایی از 40 دستگاه اتوبوس جدید تا 20 روز آینده فاو E01؛ کراس اوور لوکس چینی با پیشرانه الکتریکی و هرم سه بعدی هولوگرافیک! +عکس کوروس 7؛ کراس اوور باکیفیت و فناورانه چینی با برچسب قیمت رقابتی و ردپایی از کمپانی چری! +عکس فروش تسلا در چین با وجود بحران کرونا بیش از دو برابر افزایش یافت جک اس4؛ کراس اوور اقتصادی با پیشرانه توربو و مجموعه ای از امکانات ایمنی+عکس پایان همکاری برقی فورد با زوتی دانگ فنگ S50؛ سدان چینی بر پایه نیسان سیلفی +عکس حناچی: ایران خودرو به عهد خود وفا کرد پایتخت به سه هزار دستگاه اتوبوس جدید نیاز دارد تحریم چین کار دست خودروسازهای آمریکایی داد E70؛ سدان خانوادگی جدید "دانگ فنگ" با مجموعه ای از امکانات روز+عکس رونمایی از اتوبوس برقی سبک وزن در خرداد 1400 پیشنهاد افزایش 20 درصدی عوارض طرح ترافیک تهران در سال آینده+جزئیات بی جی30؛ کراس اوور چینی "بایک" و مجموعه ای از محبوب ترین آپشن های روز+عکس جزئیات تسهیلات معاینه فنی برای تاکسیرانان بستیون X40؛ شاسی بلند اقتصادی فاو با پیشرانه تنفس طبیعی +عکس دانگ فنگ AX4؛ کراس اوور کوچک چینی با مجموعه ای از امکانات ایمنی +عکس جک iEV7S؛ کراس اوور الکتریکی چینی با برد حرکتی 402 کیلومتر +عکس لیپ موتور و یک هاچ بک چینی 10 هزار دلاری با طراحی موفق! +عکس چانگان CS15؛ کراس اوور کوچک و اقتصادی با پیشرانه تنفس طبیعی +عکس چانگان ایی-پرو 2020؛ کراس اوور جمع و جور 16 هزار دلاری چینی +عکس چانگان سی اس35 پلاس؛ تغییرات عمیق از ظاهر تا کابین +عکس جِ ام سی E160؛ هاچ بک متفاوت چینی با مجموعه ای کامل از امکانات روز و قیمت رقابتی+عکس آرک فاکس α-T؛ شاسی بلند جدید چینی با نگاهی به تسلا! +عکس تسلا خودروهای برقی شاسی بلند ساخت چین را تحویل می‌دهد لوکسژن U6؛ کراس اووری با امکانات روز و پیشرانه توربو+عکس 7X مدل 2020؛ محصول جدید هایما با مجموعه ای از امکانات ایمنی+عکس لئوپارد سی اس10؛ کراس اوور چینی از برند ناشناخته چانگ فنگ+عکس تولید اتوبوس برقی در دستور کار ایران خودرو دیزل لوکسژن URX ؛ کراس اوور تایوانی جدید با ردپایی از یک کمپانی مطرح چینی! +عکس آرک فاکس لایت؛ خودروی متفاوت چینی با مجموعه ای از امکانات سرگرمی و ایمنی +عکس حتی یک اتوبوس هم از عوارض آلایندگی برای تهران نخریدند دانگ فنگ ال60؛ سدان جمع و جور با مجموعه ای از امکانات سرگرمی و ایمنی+عکس شاسی بلند درشت اندام "دانگ فنگ" با یک برچسب قیمت اقتصادی! +عکس تحویل ماهانه 50 دستگاه مینی بوس و اتوبوس به شهرداری دی اس 9؛ سدان لوکس مونتاژ چین با قیمتی در سطح محصولات "ب ام و" سری5 و 7! +عکس جیلی ازکارا؛ شاسی بلند هوشمند چینی با امکانات پیشرفته و پیشرانه 3 سیلندر! +عکس الگوی چینی خیز خودروسازی فرزندی غریبه از خاندانی آشنا استفاده از اتوبوس و موتورسیکلت برقی در دستور کار قرار گرفت برگشت خوردن 740 بی ام و از چین اولین محموله خودروهای برقی ساخت تسلا در چین به اروپا رسید عرضه نمونه صنعتی اتوبوس برقی تا پایان امسال ورود اتوبوس های برقی جدید به تهران شریک چینی بی‌ام‌و ورشکسته شد سرمایه‌گذاری جدید دایملر در چین "آریزو 6 فیس لیفت" یا "آریزو 5 پلاس" معرفی شد+عکس ارزان‌ترین خودروی الکتریکی بازار استرالیا SWM؛ شاسی بلند اسپرت چینی با کیت بدنه و مجموعه ای از امکانات روز +عکس هنگتیان L4600؛ کپی کامل لندکروزر تویوتا در چین! +عکس کندی؛ ارزانترین خودروی برقی آمریکا با اصالت چینی! + عکس خودروسازهای داخلی توان ساخت اتوبوس برقی را دارند برنامه چین برای خودروهای برقی تونلند E7؛ پیکاپ بزرگ چینی با سابقه حضور در بازار ایران +عکس زد اکس تِرالُرد؛ پیکاپ درشت اندام چینی به سبک فورد و رَم! +عکس مواظب کراس اوورهای کوچک چینی باشید! از یک جان سخت ضدگلوله تا کابین لوکس تشریفاتی!+عکس یونی-کی 2021؛ شاسی بلند جدید و متفاوت "چانگان" با نگاهی به یک محصول محبوب آلمانی! +عکس یکی از گره‌های ترافیکی تهران گشوده می‌شود خودروسازان چینی در تکاپوی حضوری قدرتمند در بازار اروپا و آمریکا 100 اتوبوس تا 13 آبان به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده می شود جتور اکس90؛ شاسی بلند 15 هزار دلاری کمپانی چری +عکس چین در پی خودکفایی فنی خودرو ورود اتوبوس های نو به ناوگان اتوبوسرانی تهران تا 20 روز آینده پکن BJ40؛ از آفرودر چینی "بایک" تا نگاهی جدی به جیپ رانگلر! +عکس تسلا خودروهای ساخت چین را به اروپا صادر می‌کند روح چینی در کالبد خودروسازی ایران برندهای چینی تازه‌وارد نمی‌توانند شریک استراتژیک صنعت خودرو ما باشند چانگان CS95 جدید؛ کراس اوور 2020 چینی با طراحی و امکانات روز +عکس الزامات همکاری 25 ساله ایران با چین در صنعت خودرو تیگو 7 مدل 2020؛ محصول جدید چری با سابقه حضور در بازار ایران +عکس خودروساز چینی از افزایش 45 درصدی فروش وسایل نقلیه برقی خبر داد فروش خودروساز چینی در ماه سپتامبر افزایش یافت کپی کاری چینی‌ها از شورولت کوروت پرفروش ترین برندهای خودرویی چینی در ماه اگوست+ عکس برلیانس V7؛ شاسی بلند لوکس با ویژگی های اسپرت و مجموعه ای کامل از امکانات ایمنی +عکس سود خودروسازان چینی در دوره ژانویه تا اوت افزایش یافت موتور سیکلت‌های چینی در راه ایران اینویت ME7؛ کراس اوور چینی جدید با طراحی متفاوت کابین و 5 نمایشگر دیجیتال+عکس چین به دنبال ساخت خودروی پرنده برگزاری نمایشگاه بین الملل خودروی پکن با وجود کرونا حمایت چین از خودروهای هیدروژنی احتمال تغییر ساعت طرح ترافیک در روزهای آینده یوانچنگ FX چه ویژگی هایی دارد+عکس آخرین سنگر نیسان در چین مارول اکس؛ کراس اوور لوکس چینی با آخرین فناوری های صنعت خودرو +عکس رونمایی از خودرو تولید مشترک مالزی و چین رائتون سی سی مدل 2020؛ سدان جدید چانگان در نسخه فیس لیفت+تصاویر زوتی T300؛ کراس اوور ارزان چینی با نگاهی به طراحی هایما! +تصاویر فمیلی F8؛ محصول جدید هایما با طراحی متفاوت +تصاویر بزرگان جک در راهند امگرند GT مدل 2020؛ سدان خانوادگی جیلی با ویژگی های اسپرت+تصاویر حمایت چین از خودروهای سلولی ساخت خودروی مشترک یا واردات؟ زوتی تی700 مدل 2020؛ شاسی بلند میان سایز لوکس و ارزان قیمت! +تصاویر تا هفته آینده خبری از ترافیک در معابر نخواهیم داشت جیلی امگرند GL مدل 2020 معرفی شد + تصاویر رونق اقتصادی چین در بخش خودرو سرعت گرفت H9 لوکس ترین سدان چینی از هونگ چی +تصاویر جایوئه A5 EV؛ سدان تمام الکتریکی کمپانی جک در کانال 20 هزار دلار +تصاویر آیکان؛ شاسی بلند مینیمال جیلی+تصاویر چین؛ شریک استراتژیک جدید خودروسازی ایران؟ کاهش 43 درصدی سود مالک شرکت ولوو در چین با رکود ناشی از کرونا طرح ترافیک از اول شهریور اجرا می‌شود سدان R ER6؛ اولین خودروی تمام الکتریکی برند چینی "رووی" معرفی شد+تصاویر طرح ترافیک از اول شهریور اجرا می‌شود لغو طرح ترافیک در پایتخت تبعات مختلفی به همراه داشت اتوبوس‌های جدید برقی چه زمانی به خیابان‌های تهران می‌آیند؟ بازگشت اتوبوس‌های برقی به پایتخت تا پایان سال جیلی چین به کمک ولوو به دنبال تبدیل شدن به غول خودروی جهانی است ژئومتری C؛ کراس اووری از برند جدید کمپانی چینی جیلی +تصاویر لزوم ساخت اتوبوس برقی و واگن مترو ساخت داخل هنگچی؛ برند متفاوت چینی و معرفی 6 محصول جدید+تصاویر خودروی برقی ارزان در راه بازار آمریکا هونگ چی E-HS9؛ متفاوت ترین شاسی بلند لوکس چینی با پیشرانه تمام الکتریکی+تصاویر 2 راه پیش پای خودروسازی ایران راه اندازی کلینیک‌های خودرو توسط شهرداری در جنوب تهران نصب پل گیشا در نقطه‌ای دیگر از تهران هونگ گوانگ X؛ پرچمدار نسل جدید شاسی بلندهای چینی از وولینگ +تصاویر لغو جمع آوری پل حافظ به نفع خودروهای امدادی اجرای 50 درصدی طرح ترافیک در تهران تانک 300 شاسی بلند جدید از WEY+تصاویر افتتاح ایستگاه های جدید مترو و نوسازی اتوبوس در پی انتشار اوراق مشارکت تحول در خودروسازی با افزایش قیمت؟ راز پیشرفت چین در صنعت خودروسازی سرانجام ارائه وام دوچرخه توسط شهرداری تهران تیگو 5X جدید معرفی شد+ تصاویر نجفی‌منش: بهره‌گیری از تکنولوژی غول شرقی در قطعه ‎سازی به سود ماست ارائه پارکینگ رایگان دوچرخه در ساختمان‌های شهرداری میپل 30اکس و جزئیات جدید درباره آن +تصاویر ایران و چین، خودرو برقی تولید می‌کنند اولین اطلاعات از "اسکای ول" شاسی بلند جدید چینی منتشر شد+ تصاویر تولید خودروهای تجاری چین افزایش یافت آزمایش خودروهای خودران چینی در شانگهای معرفی فیس لیفت گاک ترامپچی GA8 +تصاویر آزمایش فناوری خودروهای خودران در چین بستیون بی70؛ سدان لوکس چینی با نگاهی به یک برند مطرح خودرویی! +تصاویر اورا R2 خودروی جدید چینی معرفی شد+تصاویر زمان مجاز خروج رایگان از طرح ترافیک را ساعت 14 قرار دهید "هان" لوکس ترین سدان خودروساز مطرح چینی با قیمت رقابتی معرفی شد+تصاویر اطلاعیه شهرداری تهران درباره ساعات اجرای طرح‌های ترافیکی توسعه مسیرهای دوچرخه در تهران شاسی بلند جدید جَک(JAC) معرفی می شود+ تصاویر شاسی بلند 12 هزار دلاری کمپانیJAC +تصاویر بودجه هزار میلیاردی دولت برای بازسازی اتوبوس‌های تهران ایران‌خودرو شناسنامه صنعتی کشور است نیاز تهران به سه هزار دستگاه اتوبوس اجرای قرارداد با شهرداری در 6 ماه آینده پیوستن 250 دستگاه اتوبوس و مینی ایران خودرو دیزل به ناوگان حمل ونقل عمومی دولت برای واردات اتوبوس برقی از بخش خصوصی حمایت کند تزریق اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت در مهر ماه سایتِک؛ الکتریکی چینی در کانال 20 هزار دلار+ تصاویر طرح ترافیک برای کادر درمانی رایگان شد آمادگی تحویل 800 اتوبوس تا پایان سال نحوه اجرای طرح ترافیک در تهران+ محاسبه نرخ ورود به محدوده‌ها پیش بینی کاهش 40 درصدی ترافیک پایتخت با اجرای طرح آیا طرح ترافیک در تهران از فردا اجرایی می‌شود؟ واکنش شهرداری تهران به افزایش شدید کرایه تاکسی‌های اینترنتی دو نرخی شدن تاکسی‌ها براساس مصوبه شورای چهارم انجام شد اجرای طرح ترافیک از شنبه خداحافظی تهران با پل حافظ طرح ترافیک از 17 خرداد در تهران اجرا می شود واریز 100 درصدی درآمد پارک هوشمند حاشیه‌ای به حساب دولت راهکار جیلی برای افزایش نقدینگی زور کرونا به خودروهای GAC نرسید! گاک ترامپچی GS6 کوپه؛ شاسی بلند 19هزار دلاری چینی با طراحی جدید+تصاویر سرمایه‌گذاری 480 میلیون دلاری بنز در شرکت باطری‌سازی چینی خودروهای الکتریکی چینی از رقیب آمریکایی خود جلو زدند افزایش بودجه بازسازی ناوگان اتوبوسرانی خوش‌بینی گریت‌وال به آینده طرح ترافیک از فردا به خیابان های پایتخت باز می گردد فروش روزانه بیش از یک میلیارد تومان طرح ترافیک در تهران نحوه محاسبه نرخ عوارض پارک هوشمند حاشیه‌ای در پایتخت 550 کیلومتر مسیر دوچرخه در پایتخت احداث می‌شود ماشین آلات رفت‌وروب شهر تهران به صورت آنلاین پایش می‌شود 1 میلیارد تومان درآمد روزانه شهرداری تهران از فروش مجوز طرح ترافیک جزئیات اجرای طرح آموزش مجازی رانندگان ناوگان اتوبوسرانی چراغ سبز به اجرای طرح ترافیک در پایتخت وولینگ مینی الکتریکی؛ راهکار ارزان چینی برای ترافیک و آلودگی هوا! +تصاویر تراموا به تهران می‌رسد؟ ساز وکار استفاده رایگان از طرح دوچرخه های اشتراکی در پایتخت اتصال خطوط شمال شرقی و غربی مترو گره‌های ترافیکی را باز می‌کند احتمال اجرای طرح ترافیک در تهران پس از شب‌های قدر آخرین وضعیت طرح احداث تراموا در مسیر ولنجک به توچال «بسته ترافیکی کرونا» روی میز حناچی VV7 شاسی بلند لوکس WEY با امضای برابوس+ تصاویر آغاز شمارش معکوس برای برچیده شدن پل 40 ساله حافظ 730 میلیون دلار سفارش خرید در نمایشگاه خودرو هونان ثبت شد توسعه خطوط دوچرخه در پایتخت ساخت پل عابر پیاده در ورودی گیشا اتمام مطالعات برای برچیدن "پل حافظ" در پایتخت بررسی فنی خودرو BYD + تصاویر عرضه خودرو چینی برقی در نروژ طرح ترافیک منبع درآمدزایی برای شهرداری یا کمک به کاهش آلودگی هوا؟ اسکوترهای برقی طرح تکمیلی حمل‌ونقل عمومی پاک است تعداد ثبت‌نام‌کنندگان طرح ترافیک کاهش یافت همکاری شهروندان در طرح الزام به استفاده از ماسک در ناوگان عمومی غول خودروسازی چین ماهواره می‌سازد 32 هزار فضای پارک حاشیه ای هوشمند در تهران هوانسو سی60؛ لامبورگینی 14 هزار دلاری از چین! +تصاویر توسعه قابلیت های مقابله با کرونا در خودروسازی چین تخلفات شهرداری در اجرای پارک حاشیه‌ای هوشمند استفاده از "اسکوترهای برقی" در مناطق مختلف تهران؟! اجرای طرح هوشمند پارک حاشیه‌ای در پایتخت از خرداد ماه انتقال 4500 موتورسیکلت توقیفی 10 سال گذشته به راهور اجرای طرح رزرو ورود به محدوده های ترافیکی در هاله ای از ابهام فروش خودروهای برقی در اروپا از چین جلو زد افت 85 درصدی سود خودروساز چینی تسریع در روند نوسازی 2 هزار دستگاه اتوبوس برقی درون شهری اوشان؛ محصول جدید چانگان با برچسب قیمت 23700 دلاری +تصاویر پروتکل های بهداشتی برگزاری نمایشگاه خودرو چین اعلام شد شهردار تهران با مترو به محل کار رفت ورود 200 دستگاه از جدیدترین نسل اسکوتر برقی به منطقه 2 جزییات بسته جدید مقابله با ترافیک در پایتخت اعلام شد ثبت نام بیش از 5 هزار خبرنگار برای دریافت طرح ترافیک لزوم تجدید نظر در اجرای محدودیت‌های ترافیکی تردد ساکنان طرح ترافیک در سال جاری چگونه است؟ اهداء 500000 ماسک توسط شرکت خودروسازی چری به ایران توقف 4 ساله ساخت زیرگذر گلوبندک 84 مسیر جدید اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های ‌رزروی اعلام شد+جدول مصرف بیش از 50 درصد بودجه کلان شهرها در حوزه حمل و نقل و عمران مراجعه 82 هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی تهران تاکید بر تکمیل خطوط 6 و 7 مترو افزایش سه برابری استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی آغاز ساخت پارکینگ‌های «شخصی» در پایتخت توسط شهرداری معرفی بِنی ایی-استار؛ خودروی 10 هزار دلاری چانگان+تصاویر آزاد شدن ورود به طرح ترافیک به معنای بخشیده شدن عوارض آن نیست مناف هاشمی معاون حمل و نقل شهرداری تهران شد احتمال تصمیم گیری جدید برای محدوده های طرح ترافیک اعمال جریمه ١ هزار تومانی ورود غیرمجاز به محدوده طرح ترافیک منوط به اجرای طرح تزریق اتوبوس‌های بخش خصوصی در خط 10 بی آر تی امکان افزایش کرایه تاکسی را نداریم تولیدکنندگان داخلی اتوبوس آماده تحویل ندارند پلیس و کارمندان تهرانی دوچرخه‌سوار می‌شوند پایان همکاری رنو و دانگ فنگ برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا با دوچرخه رفت و آمد کنید حناچی به دلیل اجرای طرح ترافیک در روز گذشته تذکر گرفت روزهای سخت قطعه سازان خودرو در چین از سرگیری تولید خودرو با تمام ظرفیت در کارخانه‌های چین تابع تصمیم ستاد ملی کرونا برای لغو طرح ترافیک هستیم درآمد روزانه شهرداری از طرح ترافیک چقدر است؟ مراجعه به مراکز معاینه فنی تهران 9 درصد کاهش یافت کِلِور؛ خودروی 8 هزار دلاری الکتریکی از SAIC روانه بازار می شود+تصاویر اجرای طرح رزرو صندلی ناوگان اتوبوسرانی از روز شنبه احتمال از سرگیری اجرای طرح ترافیک از شنبه تنها 2 درصد از تکمیل پروژه گیشا باقی مانده است بی وای دی S2؛ محصول 12 هزار دلاری کمپانی چینی با پیشرانه تمام الکتریکی+تصاویر ادامه تعلیق طرح ترافیک تا 30 فروردین بررسی می‌شود نمی توان حمل و نقل عمومی را تعطیل کرد کاهش 64درصد ترافیک امروز تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته پرترافیک ترین خیابان‌های امروز صبح تهران کدام بودند؟ افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی پس از ابلاغ شهرداری طرح ترافیک تا 23 فروردین اعمال نمی‌شود 15پیشنهاد به شهردار تهران؛ از افزایش فضای پیاده تا معلق شدن طرح ترافیک مجوز خروج از شهر برای تاکسی نداریم حال و روز خودروسازی چین با کرونا کاهش 70 درصدی مسافران مترو تلاش خودروسازی چین در تولید ماسک فروش خودرو در چین 79 درصد ریزش کرد نقشه پژو برای چین بحران بی‌سابقه در صنعت خودروسازی؛ تقاضا به کف رسید آغاز ضدعفونی کردن خیابان ولیعصر به طول 18 کیلومتر توسط 1500 نیرو + تصاویر مقایسه خودرو جیلی امگرند X7 و جک S3 کاهش40 درصدی مسافران تاکسی بازگشت یارانه به خودروهای برقی چین زیان روزانه 6 میلیون دلاری خودروسازان جهان از کرونا سقوط آزاد بازار فروش خودرو در چین! صنعت خودروسازی کدام کشورها به چین وابسته است؟ سقوط 92 درصدی فروش خودروی چین به علت شیوع کرونا قطارهای مترو و اتوبوس‌ها هر شب ضد عفونی می‌شوند فروش خودرو در چین 18 درصد کاهش یافت از سرگیری فعالیت خودرویی چین درآمد میلیاردی شهرداری از محل اخذ عوارض ترافیکی خودروسازی چین در کابوس کرونا پیش پرداخت عوارض طرح ترافیک در سال 99 الزامی شد تعیین تکلیف "پارکینگ پلاسکو" در کمیسیون ماده 5 مازاد عرضه خودرو در چین نسبت به تقاضا لزوم به کارگیری اتوبوس‌های برقی در پایتخت بهره برداری از اتوبوسهای برقی تا 3 سال آینده در تهران چالش‌های شهرداری تهران برای پاسخ به نیازهای شهروندان اتوبوس آماده در کشور نداریم ابتلای خودروسازی چین به کرونا مقایسه خودرو چانگان CS35 و جیلی GC6 چین بزرگترین بازار تولید خودروهای جدید صف خوروسازان چینی برای هند پیشنهاد ادغام معاونت های معماری و شهرسازی و با حمل نقل و ترافیک شهرداری تهران چین؛ مقصر کاهش فروش خودروهای اروپایی اشکودا فروش خودرو در چین 8.2 درصد کاهش یافت رونمایی از اتوبوس کاملا برقی بومی تا پایان سال پیشنهاد شهرداری تهران برای تغییر کاربری پایانه شرق نبض بازار اتوبوس‌های برقی در دستان کیست؟ جریمه 3 میلیون خودروی فاقد معاینه فنی روزانه 1.6 میلیون استعلام معاینه فنی به شهرداری تهران اعلام می‌شود از دوچرخه های "بیدود" چه خبر؟ 90 درصد خودرو‌های سطح شهر فاقد استاندارد اولیه آلایندگی هستند 6 ماه تا یک سال حبس برای پلاک مخدوشان پایتخت نیمی از درآمد بنزین را به حمل و نقل عمومی بدهید هیچ عقل سلیمی موافق افزایش نرخ حمل و نقل عمومی نیست طرح رزرو صندلی اتوبوس‌ها غیر کارشناسی و غیرقانونی است آمادگی شهرداری تهران برای بارش برف و باران در پایتخت آمادگی مناطق 22 گانه برای برف‌روبی در پایتخت اطلاعیه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پی سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین یک خیابان به نام مرحوم سیدتقی نوربخش نامگذاری شد شهرداری برای خرید موتورسیکلت‌ برقی وام می‌دهد طرح جدید شهرداری در زیرگذر گیشا برای دسترسی به محله و خیابان گیشا نخستین خودروی برقی چینی در اروپا فروش خودرو در چین 4درصد کاهش یافت صنعت خودرو، پتانسیل بالای همکاری چین و ایران خدمت رسانی اتوبوسرانی تهران به مناسبت برگزاری مراسم 13 آبان رونمایی از هیوندای توسان چینی! جزئیات نامه پلیس در خصوص طرح ترافیک جدید موتورسیکلت‌‌های توقیفی به کدام پارکینگ منتقل می‌شوند؟ پلیس نظرات مشورتی برای طرح ترافیک را اعلام کرده است 94 درصد خودروها از سهمیه 20 روزه خود استفاده نمی کنند مخالفت شهرداری با تغییر ساعت طرح ترافیک بزرگراه صیاد و حکیم در صدر سرقت دیواره صوتی! جمع آوری خودروهای اسقاطی از معابر شمال شرق تهران تغییر ترافیکی در چند خیابان ولنجک بررسی طرح ترافیک در استانداری ساماندهی 28 محل پارک موتورسیکلت در مرکز تهران ایرادات طرح کاهش آلودگی هوا را به شهردار تهران ارائه کردیم تهرانی ‌ها چقدر از سهمیه تردد رایگان در طرح جدید ترافیک استفاده کرده‌اند؟ بررسی فنی خودرو بیوک انویژن + مشخصات فروش خودرو در چین 10 درصد کاهش یافت قرارداد همکاری «تپ‌سی» و شهرداری تهران منعقد شد درآمد طرح ترافیک در خدمت خرید اتوبوس و مینی بوس مشکل خودروسازان فرانسوی در چین کاهش 14 درصدی آلودگی هوا در محدوده‌های ترافیکی شهرداری در مورد کاهش آلودگی هوا غلو می‌کند بودجه 150 میلیارد تومانی شهرداری برای پلیس راهور تهران تردد خودرو در خیابان لاله‌زار کاهش پیدا می‌کند برخورد شهرداری با تاکسی‌های اینترنتی در صورت افزایش نرخ کرایه تسلط چین بر بازار خودروهای الکتریکی جهان بهره‌برداری از سطح صفر زیرگذر گیشا در اول مهر تسهیلات خرید دوچرخه به چه کسانی ارائه می‌شود؟ برنامه ریزی برای استفاده گسترده از اتوبوس های برقی در کره جنوبی بهره‌گیری از اپلیکیشن رصد زمان در سرویس مدارس استان تهران راه‌اندازی خط جدید اتوبوس برقی تا پایان سال گذر از اتوبوس‌های برقی و دو طبقه و رسیدن به خطوط 10 گانه بی آر تی راه‌اندازی یک خط اتوبوس برقی در تهران تا پایان سال جنگ تجاری با چین به ضرر صنعت خودرو آمریکا تمام می‌شود برقی کردن تاکسی‌های تهران به کجا رسید؟ نصب "راهبند الکترونیک" در خطوط ویژه پایتخت اتوبوس‌های برقی‌ به مرکز تهران می‌آیند پاسخ شهرداری تهران به اظهارات رییس پلیس راهور ناجا درباره طرح ترافیکی "کاهش" پاسخ حناچی به اظهارات رئیس پلیس راهور ناجا خودروسازان چینی استرالیا را فتح می‌کنند!؟ مشکلات تهران با نگاه "سوپرمنی" حل نمی‌شود سازمان تعزیرات به جای بازی رسانه‌ای به وظایف قانونی خود بپردازد اتوبوس‌های برقی‌ پایتخت افزایش می‌یابد بزرگترین بازار خودرو دنیا از رونق افتاد فعالیت برخی مراکز معاینه فنی پس از قطعی چند ساعته چین خودرو بدون راننده در عربستان و امارات می‌سازد راه‌اندازی تاکسی‌های اینترنتی در شهرداری تهران روزانه 400 هزار خودرو از غرب وارد تهران می شوند لزوم توجه جدی به لکه‌گیری آسفالت خیابان‌ها فردا آخرین قطعه از پل گیشا برچیده می‌شود اجرای کامل پارک حاشیه‌ای هوشمند تا سه سال دیگر در پایتخت آخرین تیرک پل گیشا روز شنبه برداشته می‌شود پرفروش‌ترین خودروهای برقی چینی کدامند؟ لزوم انتشار درآمدهای طرح ترافیک تهران تکذیب اختلال در حمل‌ونقل عمومی تهران به‌ علت طرح آلودگی هوا سطح‌بندی مدیران شهرداری برای استفاده از خودروهای سازمانی توزیع کارت بلیت 400 هزار تومانی خبرنگاران از هفته آینده به اندازه کافی به مدیران شهری وقت دادیم، حالا وقت سوال است بررسی ایمنی خودروهای برقی در چین باید برای نبود حمل و نقل عمومی مناسب از شهروندان عذرخواهی کنیم ورود ١٣ دستگاه اتوبوس دوکابین به چرخه حمل و نقل عمومی پایتخت وانت‌نیسان، وانت پیکان، پراید و تیبا درصدر خودروهای مردودی در معاینه فنی جزئیات تردد در محدوده زوج یا فرد + قیمت‌ها رکود بی‌سابقه در بازار خودروی چین تبریز از قابلیت بالایی برای تولید اتوبوس و تجهیزات مدیریت شهری برخوردار است آیا پل گیشا به زودی جمع آوری می‌شود؟ سرویس دهی رایگان ناوگان عمومی تهران در عید سعید فطر رونمایی هیوندای از اولین اتوبوس تمام الکتریکی و دو طبقه اما و اگرهای خرید اتوبوس دست‌ دوم درآمد میلیاردی از جرایم معاینه فنی زمان اجرای طرح ترافیک خبرنگاری اعلام شد رونمایی هیوندای از اولین اتوبوس تمام الکتریکی و دو طبقه خودروسازی BYD حضور خود در بازار اتوبوس های برقی اروپا را تقویت کرد افت فروش خودروی چین ریزش بهای فلزات را در بازار جهانی موجب شد به‌هیچ عنوان شمارشگر چراغ‌های راهنمایی ناگهانی "صفر" نمی‌شود! تناقض گویی‌های شهرداری و پلیس درباره تردد بیش از 20 روز در زوج یا فرد تاکید ب ام‌ و بر صادرات از چین چین صادرات خودروی دست دوم را آزاد کرد تاکید بر خرید اتوبوس‌های برقی سرایت تنش‌های آمریکا-چین به برقی‌ها ورود به موضوع نرخ عوارض طرح ترافیک در صلاحیت سازمان تعزیرات نیست پویشی علیه تخلف موتورسواران تشکیل شود خودروهای برقی در چین جان می‌گیرند! بزرگترین سازنده خودروهای برقی به دنبال بازارهای فروش جدیدی است خودروساز آمریکایی جایگاهی در چین ندارد! پلیس: شکایت به قوت خود باقی است پیش پرداخت 190 هزار تومانی برای دوچرخه سواری رایگان درخشش چانگان با مدل CS75 پلاس شهرداری متولی تاکسیرانی نیست دوچرخه‌های هوشمند روزهای سه شنبه رایگان شد رشد 80 درصدی فروش خودروهای برقی در چین جنگ تجاری آمریکا و چین به خودرو رسید پلیس راهور تهران از شهرداری به دیوان عدالت شکایت کرد دوچرخه‌سواری حناچی در اولین سه شنبه بدون خودروی سال 98 تولید 30 مدل جدید فورد در چین رونمایی از درازترین اتوبوس برقی دنیا با ظرفیت 250 مسافر وقتی شهرداری تهران پایبند به ابلاغیه‌های خود نیست چین به دنبال نوآوری در خودروهای الکتریکی تغییرات طرح ترافیک سال 98 اعلام شد + جدول توضیحات شهرداری درباره خودروهای اشتراکی و کمبود جایگاه سوخت در پایتخت خودروهای چینی بازار خودروهای کره‌ای را کساد کردند! ممنوعیت انجام عملیات عمرانی در پایتخت از 25 اسفند تا 5 فروردین مشکل سرویس مدارس استثنایی پایتخت توسط شهرداری حل می‌شود معرفی نخستین اتوبوس برقی و خودران ولوو افتتاح 3 ایستگاه خط 7 مترو تا پایان سال خودروی روس‌ها در راه ایران بازار خودرو چین در کما افزایش چشمگیر استفاده از ماشین الکتریکی در چین کاهش 10 درصدی قیمت خودرو در چین شرط ورود لادای روسیه به ایران چیست؟ خیابان کامل باید در تهران محقق شود خبر خوش مترویی حناچی به تهرانی‌ها پیشنهاد دریافت هزینه اعزام و استقرار خطوط مکانیزه سیار معاینه فنی باز پس‌گیری "تهران" از خودروها با TOD معرفی کمپانی چانگان: غول صنعت خودروسازی چین فروش خودرو در چین کاهش یافت حال شهرمان خوب نیست بابت کمبود اتوبوس شرمنده مردم هستیم تهران از نظر خودروها و معابر دچار چاقی است رکابزنی حناچی و شهرداران کلانشهرها تا دفتر جهانگیری صفر تا صد تغییرات "محدوده زوج و فرد در سال 98" تشریح شد پیشنهاد افزایش سالانه 12.5 درصدی نرخ توقف در پارکینگ‌های شهرداری تهران کدام مناطق بیشترین پارکینگ را در تهران دارند؟ ریزش بی‌سابقه فروش خودرو در چین دستور حناچی برای پیگیری مطالبات شهرداری از محل پرداخت جریمه‌های راهنمایی و رانندگی تشریح جزئیات لایحه نحوه اخذ عوارض پارکینگ و هزینه‌کرد آن یارانه بلیت مترو و اتوبوس با بدهی ها تهاتر شده پیشنهاد افزایش 20 درصدی طرح ترافیک 98 اطمینان و کیفیت شاخصه های اصلی خودروی چری آریزو6 طرح زوج و فرد قدرت کاهش آلودگی هوا ندارد ورود اولین اتوبوس برقی به ناوگان حمل و نقل ابوظبی پولی شدن تونل‌های شهر، مغایر اصل عدالت اجتماعی است اخذ عوارض برای عبور از تونل‌های شهری با هدف اجرای آن منافات دارد واکنش شهرداری تهران به خبر پیشنهاد پولی شدن تونل‌ها 5 تونل شهری تهران پولی می‌شود اولویت تهران نوسازی بافت فرسوده و توسعه حمل و نقل عمومی است مذاکره شهرداری با شرکت‌های دانش بنیان برای تولید دوچرخه‌های باطری دار پاسخ معاون قالیباف به انتقادات از خودرو محوری در دوره مدیرت شهری قبلی تجار ایرانی وضعیت صنعت خودرو چین را بررسی کردند غفلت از توسعه شمالی خط 4 مترو ناشی از ناهماهنگی در شهرداری است مردودی خودروهای «نو» از تست آلایندگی معاینه فنی ساخت پارکینگ عمومی در بسیاری از مناطق تهران تعیین تکلیف پروژه پل گیشا تا تابستان آینده پل تامین قطعات از چین بسته شد گلایه شهرداری از ورود خودروهای شخصی به خط ویژه تبدیل بخشی از خیابان ولیعصر به پیاده‌راه حناچی با "تاکسی" به محل کار رفت دوچرخه‌های اشتراکی منطقه 2 تهران افتتاح شدند فرهنگ عدم استفاده از خودروهای شخصی را از مدیران شروع کنیم هنوز شهرداری با پلیس بر سر حذف زوج و فرد توافق نکرده است یک فوریت مجوز انتشار اوراق مشارکت برای طرح‌های ترافیکی تصویب شد اتوبوس های دست دوم وارداتی جوان خواهند بود پیشنهاد طرح ماشین‌های اشتراکی در پایتخت «باربرگ» راه میان‌بر کاهش مشکلات رانندگان حمل‌و‌نقل شهری است ادعای ترامپ سهام شرکت‌های خودروسازی چین را بالا برد آمریکا به دنبال افزایش بیشتر تعرفه بر واردات خودروهای تولیدی چین نرخ پارکومترها مربوط به سال 95 است بلاتکلیفی ارز "حمل و نقل ریلی و اتوبوس‌ها" و افزایش هزینه‌ شهرداری‌ها چری تیگو 7 را بشناسید ترس صنعت خودرو آمریکا از تبعات جنگ تجاری آمریکا با چین اجرای مرحله دوم طرح کاهش از شنبه سبقت چینی‌ها در صنعت خودروهای برقی از اروپا جنگ تجاری با آمریکا فروش خودرو در چین را نزولی کرد تاثیر تعرفه‌ها بر صادرات خودروی چین بازگشت مراکز معاینه فنی به شرایط عادی رکود بی‌سابقه بازار خودروی چین توضیحات شهرداری در مورد ارسال پیامک بدهی عوارض به شهروندان خط و نشان غیرقانونی شهرداری برای متخلفان طرح ترافیک توضیحات اتحادیه امور اجرایی معاینه فنی کشور در مورد یک خبر افتتاح نیمه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی تا ارتش رایزنی برای دریافت حکم دادستانی برای ورود به پارکینگ دو شرکت بزرگ خودروساز ام وی ام X22 اتوماتیک را بشناسید فروش فورد در چین 43 درصد کاهش یافت کاهش بی‌سابقه فروش خودرو در چین سهام خودروسازان الکتریکی چین، 22 درصد جهش کرد افزایش طرفداران خودروهای برقی تسلا در چین تخفیف 70 درصدی به آژانس ها برای ورود به محدوده طرح ترافیک همه خودرو‌ها برای تردد در تهران باید معاینه فنی داشته باشند آماده شدن 800 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خطوط 6 و 7 مترو هند؛ مقصد صادراتی جدید خودروسازان هوشمندسازی ترافیک پایتخت در دستور کار شهرداری راه‌اندازی 22 خط «اتوبوس مدرسه» برای اولین بار حذف پرایدهای 10 ساله از سرویس مدارس سرویس مدارس استثنایی رایگان شد ولوو به‌دنبال معافیت از افزایش تعرفه واردات از چین به آمریکا راه‌اندازی 2 خط اتوبوس برقی در تهران فروش خودرو در چین کاهش یافت درخواست 2 هزار و 500 میلیارد تومانی شهردار تهران از وزیر کشور برای حمل و نقل عمومی پرداخت به پیمانکاران شهرداری، مشروط به داشتن معاینه فنی خودروهایشان فورد فروش خودروهای ساخت چینِ خود را در آمریکا متوقف کرد اعلام آمادگی برای اجرای فاز دوم طرح "کاهش" درآمدهای معاونت ترافیک به خزانه شهرداری واریز نشده است اتوبوس‌های برقی سالم تهران در پارکینگ خاک می‌خورند تقابل عددی لیفان 820 در برابر چری آریزو5 توربو احداث تونل زیر گذر در میدان ونک ایران بازار اصلی خودروهای چینی است اما ... مطالعه سه مسیر برای راه اندازی LRT در پایتخت تقابل عددی چری تیگو5 و بی‌وای‌دی S6 آریزو 6، مفهوم جدید طراحی از زبان چری امضای تفاهم نامه احداث بزرگترین مرکز معاینه فنی کشور شاسی‌بلندهای ب ام و در چین گران می‌شوند توضیح شهرداری تهران درباره ارسال پیامک بدهی طرح ترافیک به شهروندان تهرانی واگن‌های جدید مترو در راه است آغاز برنامه 5 ساله مراکز معاینه فنی در کشور مروری بر بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در چین تمامی سیستم‌های تهویه قطارهای خط 5 روزانه کنترل می‌شوند پیش‌بینی استقبال بی‌نظیر از اتوبوس برقی مرسدس بنز جک S5 اتوماتیک در برابر ‌هایما S7 توربو؛ بلندقامتانِ توربو چینی ژست مدرن و پیشرفته یک ام‌جی توسعه خطوط مترو از محل درآمد مجتمع های ایستگاهی خودروسازان چینی؛ برنده نهایی تعرفه‌ها برنامه‌ای برای تغییر ساعات ورود به طرح ترافیک وجود ندارد ادعای نقص در زیرساخت طرح ترافیک صحت ندارد از طرح ترافیک آژانس‌ها چه خبر؟ ضرورت انتشار اوراق مشارکت برای ادامه ساخت مترو انتشار لیست دریافت‌کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری با هدف جلوگیری از شائبه‌های احتمالی اخذ عوارض از وانت‌بارها و تاکسی‌ها غیرقانونی است انتشار لیست دریافت کنندگان طرح ترافیک مانعی برای استفاده افراد غیر خبرنگار از آن راهکار رفع دائمی آلودگی هوای پایتخت چیست؟ کوتاه شدن دست رانتخواران با انتشار لیست دریافت کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری لغو توقف‌های رایگان در محوطه برج میلاد برقی کردن"BRT"، کم هزینه‌تر از "تراموا" است کوتاهی شهرداری در ارائه اساسنامه شرکت اتوبوسرانی تفویض اختیارات شرکت اتوبوسرانی به شهرداری چین بزرگترین تولید کننده خودروهای برقی جهان است نگاهی به 10 کراس‌اوور و کراس چینی محبوب و پرفروش در بازار ایران تمهیدات حمل و نقل شهرداری تهران در روز عید فطر سوپراسپرت های چشم بادامی چین تعرفه خودروهای وارداتی را کاهش می دهد تحریم‌های آمریکا ترکیب بازیگران صنعت خودرو ایران را تغییر می‌دهد ترافیک رسانه‌ها پشت درهای بسته طرح ترافیک آغاز عملیات بهسازی عرشه جنوبی پل کریمخان خدمات رسانی رایگان 30 دستگاه تاکسی ون در روز جهانی قدس سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران افزایش نمی یابد بازدید شهردار تهران از تونل آرش – اسفندیار آزادسازی خودروسازان دولتی چین سوخت‌رسانی در کشور روال عادی دارد اصلاحات در واگذاری کارت طرح ترافیک نوسازی اتوبوس‌های فرسوده تا پایان 9 ماهه اول سال جاری چین تعرفه‌های واردات خودرو را کاهش می‌دهد واکنش شهرداری تهران به اطلاعیه وزارت ارشاد درباره طرح ترافیک اعتصاب عجیب رانندگان اتوبوس ژاپنی؛ آنها از مسافران پول نمی‌گرفتند! احتمال پررنگ شدن حضور دوباره چینی ها در بازار ایران تعیین "میسرهای ویژه در مواقع اضطرار تهران"، معطل هماهنگی دستگاه‌ها بررسی ایستگاه‌های مترو برای نصب پله‌برقی و آسانسور تخفیف «صفر» برای معاینه فنی برتر کسب مقام نخست اولین دوره مسابقات بین المللی مهارت های فروش توسط مدیران خودرو انتشار اطلس شهری ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در اروپا حمل و نقل و ترافیک در اولویت قرار دارد افزایش کیفیت خودروهای چینی در ایران نیازمند همکاری دو طرف است طرح ترافیک 15 روز آزمایشی اجرا می‌شود ولوو در حال آزمایش اتوبوس‌های مفصل‌دار برقی تست فناوری چینی در اتومکانیکای دوبی 2018 شهرداری تهران مرجع تشخیص و تایید خبرنگاران نیست رفع تعارضات طرح ترافیک جدید در مصوبه جدید شورای ترافیک نخستین ایستگاه شارژ بی‌سیم اتوبوسهای برقی افتتاح شد بزرگِ یک خانواده نسل جدید سدان پلاگین-هیبرید بی‌وای‌دی رعد و برق چینی! ثبت نام طرح ترافیک تا پایان امسال ادامه دارد آزادسازی بازار خودروی چین بازار خودرو، سیاست جدید چین علیه آمریکا برنامه چری در بازار ایران چیست؟ قیمت طرح ترافیک در سال 97 برای مردم ارزان‌تر شده است اجرای طرح ترافیک از 15 اردیبهشت سازمان‌های دولتی بدون استثنا عوارض طرح ترافیک را پرداخت می‌کنند آماده باش شهرداری برای بارش‌های بهاری پایتخت افزایش فروش جنرال موتورز در چین افزایش قیمت کرایه تاکسی در همه خطوط یکسان نیست چین تعرفه واردات خودرو را کاهش می‌دهد متقاضیان سالانه طرح ترافیک باید یک میلیون تومان بپردازند خودروسازان، قربانی جنگ تجاری افتتاح فاز نخست تونل"آرش- اسفندیار" تا پایان فروردین مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای 6 دستگاه پل سواره‌رو در سال گذشته هوای تهران در شرایط «سالم» است پسربچه شرور چینی خواسته شهردار منطقه 18 از شهروندان برای احداث «پارکینگ» سبقت برقی‌های چینی از آمریکایی‌ها واکنش نجفی به خبر انعقاد قرارداد با شرکت لهستانی رقابت محصولات جیلی با خودروهای کره‌ای و اروپایی در بازار ایران هشدار سازمان بازرسی شهرداری به تاکسی‌های متخلف در چهارشنبه سوری تمهیدات تاکسیرانی برای پنجشنبه آخر سال بهشت زهرا (س) 12ایستگاه راهنمای نوروزی در مسیر های ورودی و خروجی پایتخت دایر می شود برنامه شهرداری برای کنترل ترافیک شب عید اعلام شد استارت تولید کم‌مصرف‌ها با الگوی چینی نوسازی معابر شهری رویکرد اصلی شهرداری منطقه 10 برای جذب سرمایه بخش خصوصی مطالعات برقی کردن اتوبوس در کلان‌شهرهای کشور کلید خورد احتمال اعمال محدودیت ترافیکی برای تردد شب عید توقف تولید 500 مدل خودرو در چین حس شیرین تفاوت اهتمام دولت و مجلس برای توسعه حمل و نقل عمومی شهرهای کشور نوع جدیدی از پارکبان‌ها در راه است اتوبوس برقی ولوو، قدرتمندتر از اتوبوس‌های مشابه توضیحات شهرداری درباره طرح ترافیک خبرنگاران مترو در 22 بهمن رایگان است آمادگی شهرداری تهران برای بارش مجدد برف در پایتخت نیمی از اتوبوس‌های دنیا برقی می‌شوند ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی فعلی برای تهران ناچیز است نیمی از اتوبوس های دنیا تا سال 2025 برقی می شوند حضور 100 درصدی مأموران پلیس راهور برای برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی مسولین اجازه هدر رفت سرمایه داخلی و ورود تکنولوژی ناکارآمد را ندهند مردم بابت عدم استفاده از خودروی شخصی پول دریافت می‌کنند آخرین تغییرات طرح ترافیک جدید پایتخت اما و اگرهای تصویب طرح اخذ عوارض در بزرگراه‌های پایتخت بنتلی بنتایگا V8 2018؛ بنتایگا، کمی دست‌یافتنی تر! طرح ترافیک جدید برای سال آینده هنوز نهایی نشده است نامه نجفی به ریاست جمهوری درباره آلودگی هوا تغییری در طرح زوج و فرد نخواهیم داشت تعیین تکلیف "طرح نشینان" در طرح جدید ترافیک شهرداری تهران نمی‌تواند به تنهایی درباره طرح جدید ترافیک تصمیم بگیرد طرح ترافیک جدید هنوز در حد پیشنهاد است اخذ معاینه فنی "برتر" شرط ورود خودروها به طرح ترافیک واکاوی طرح جدید ترافیک با حضور معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران طرح ترافیک جدید نیازمند بررسی کارشناسانه است چین خودروی خودران تولید می کند ممنوعیت تردد کامیون‌های فرسوده تا 15 بهمن ماه در پایتخت تمدید شد چشم بادامی‌ها به دنبال تسخیر بازار خودرو غرب تولید نسل جدید اتوبوس های برقی در کشور با همکاری بلاروس چین تولید خودروهای با مصرف سوخت بالا را ممنوع کرد شرط اجرای طرح جدید ترافیک تمدید تخفیف مالیاتی خرید خودروی برقی رونق بازار فروش خودرو‌های چینی در سال 2017 توضیحات رئیس شورای شهر درباره حذف طرح ترافیک افزایش دامنه طرح LEZ به محدوده زوج و فرد خرید هزار و 630 واگن مترو از چین «بایک» تا سال 2025 تولید خودروی بنزینی را متوقف می‌کند تخصیص 2 میلیارد دلار در بودجه برای کاهش آلودگی هوا بازدید شهردار تهران از پروژه تونل آرش-اسفندیار و پارکینگ نیایش پیش بینی افزایش 4 درصدی فروش خودروهای سواری در چین اتوبوس تمام الکتریکی مرسدس‌بنز سیتارو +عکس پیوند «فورد» و «علی بابا» برای ساخت خودروهای هوشمند رَک‌های هوشمند در انتظار دوچرخه ساخت خودروی چینی - ایرانی در سمنان + عکس برخورد جدی با آلودگی های صوتی و سدمعبر از مزیت‌های صنعت خودروی چین استفاده شود چگونگی تحول در حوزه کاهش آلودگی هوا از ابتدای سال 97 نوسازی 7000 تاکسی فرسوده پایتخت اولویت شهرداری احداث نخستین کارخانه خودروهای برقی BYD در کانادا بررسی و مقایسه جک S3 دربرابر هایما S5؛ نوبرانه‌های پاییزی باغ‌های چین ارزش افزوده خودروسازی چین در ایران حل "ترافیک" و "آلودگی هوا" دو مطالبه اصلی تهرانی‌ها از مسئولان الزام داخلی‌سازی به چینی‌ها رسید الگوی چینی مالیات برای پرمصرف‌ها تسلا در چین خودروی برقی تولید می‌کند نروژ اتوبوس برقی سفارش می دهد مذاکره برای جذب سرمایه‌گذاری‌کره‌جنوبی درحمل‌ونقل عمومی ابراز امیدواری شهردار تهران نسبت به بهبود کیفیت خودروهای داخلی پادزهر جهانی ترافیک در راه پایتخت آغاز تولید انبوه خودروهای خودران در چین تا سال 2019 مشکلات ترافیکی منطقه 11 نسبت به سال‌های قبل کاهش یافت تجربه بلندمدت با جک J5 اتوماتیک؛ برخاسته برای آبروخواهی تاکید نجفی بر افزایش عوارض خودروهای لوکس نگاهی به کشنده‌های چینی موجود در بازار؛ چینی‌های وسوسه‌کننده مقایسه کراس‌اوورهای کامپکت اتوماتیک چینی در بازار ایران؛ رقابت بلندقامتان در مرز 70 میلیون‌تومان تست و بررسی فنی جدیدترین محصول بهمن موتور؛ ایمنِ خوش ‌قیمت رویای فردا؛ در زمانِ حال آقای بی‌دردسر! متروسواری شهردار تهران در روز جهانی «بدون خودرو» الگوی چینی تحول در خودرو‌سازی رکوردشکنی اتوبوس برقی با طی 1771 کیلومتر با یک بار شارژ خط برقی اتوبوس به طور آزمایشی تست شد پیشتازی آسیا در خروج خودروهای بنزینی چین در حال بررسی زمان کنار گذاشتن خودروهای سوخت متعارف است بهره برداری از 35دستگاه اتوبوس برقی/ایجاد 3خط سرویس مدارس در3شیفت "سینوتراک" چین در پاکستان کامیون می‌سازد مراسم نامگذاری بزرگراه آیت‌الله هاشمی روز جمعه برگزار می‌شود نحوه تعریض دو هزار و 230 معبر در منطقه 7 ارزیابی و قطعی شد پرطرفدارترین خودرو برقی در چین، هزار دلار! معرفی پرفروش‌ترین سدان‌های بازار چین عدم تایید طرح ایمنی متروی تهران- فرودگاه امام(ره) اتوبوس‌های بنزینی در پایتخت روسیه برچیده می‌شوند کاهش ساعت طرح ترافیک برای ساکنان قلب تاریخی تهران قدیم هیوندای پنجمین کارخانه اش را در چین راه اندازی می‌کند مراحل آخر ساخت تونل 2 طبقه در تهران تکمیل ایستگاه مترو هشتگرد تا شهریور گزارش تصویری از تحویل اولین اتوبوس تمام برقی BYD به شیرازی ها جزییات بیشتر از خرید سهام پروتون توسط جیلی سوپر اسپرت چینی تکرولز رن +تصاویر افزایش کیفیت خودروهای چینی از دید موسسه آمریکایی چین؛ قدرت نوظهور صنعت خودرو جهان خیز چین برای تبدیل شدن به پیشگام صنعت خودرو جهان اولین اتوبوس الکتریکی هیوندای انحصارزدایی به سبک چینی ابداع فناوری اختصاصی چینی‌ها برای تولید خودروهای خودران روح سوئدی در سدان جدید چینی موج MPV جیلی علیه موج SUV‌ اقبال خودروهای چینی در بازار نقش صنعت خودرو در رشد اقتصادی چین خودروساز چینی جایگزین جنرال موتورز در هند می شود عوارضی اتوبان تهران- قم به بعد از فرودگاه امام خمینی منتقل می شود مترو پایتخت در پایان بهار به 300 کیلومتر می‌رسد اطلاعیه شهرداری منطقه 12 درباره محدودیت های ترافیکی قلب تهران سرمایه‌گذاری 300 میلیارد دلاری چین در مدرن‌سازی صنایع راه‌اندازی 5 خط اتوبوس برقی در منطقه 12 تهران 80 درصد از آلودگی هوا ناشی از خودروهاست تجربه خودروهای برقی در چین خسارت مالیات به صنعت خودرو چین برچسب "ساخت آلمان" جایش را به "ساخت چین" می‌دهد! استفاده آزمایشی خودروهای برقی عمومی در برخی نقاط تهران روزی شاهد خودروهای چینی در بازار آمریکا خواهیم بود همکاری خودروساز با خودروساز؛ تجربه شکست خورده در چین و کره هیچ راهی جز هوشمند سازی تهران وجود ندارد چین قانون پرداخت یارانه به خودروسازان را اصلاح کرد ایران از بلاروس اتوبوس برقی می‌خرد دریافت یارانه خودروی سبز در چین دشوارتر می‌شود اتوبوس برقی‌ها دوباره به تهران می‌آیند کپی پورشه گران قیمت در چین +عکس کشور چین رتبه نخست تولید خودرو را در جهان کسب کرد انتخاب یک خودروی چینی به عنوان با کیفیت ترین خودرو شاسی بلند چین یک خودروساز آمریکایی را جریمه می‌کند سهم چینی‌ها در خودروسازی ایران ساخت موتوری که صنعت خودرو را متحول خواهد کرد اطلاعیه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران سرمایه گذاری چین در صنعت خودرو آفریقای جنوبی اتوبوس برقی چند تکه+ عکس چینی‌ها سوپاپ اطمینان خودروسازی ایران؟ خیابان ولیعصر پیاده راه می‌شود؟ پیشرفت چینی‌ها در تولید خودرو ؛ از کجا تا کجا؟ داخلی‌سازی خودروهای چینی به صلاح است؟ اتوبوس برقی که نزدیک به 1000 کیلومتر را طی می‌کند شهرداری تاکسی مدرن خریداری نمی‌کند تشریح جزئیات بودجه مترو توسط دبیر درخواست خودروسازان چینی برای حمایت دولت در برابر رقیبان خارجی افزایش ظرفیت اتوبوس و قطار در ماه مهر شهرداری شرایط استفاده از وسائل نقلیه غیر دودزا را مهیا کند همدان پایلوت راه اندازی اتوبوس های برقی می شود نام‌گذاری چهارراه پارک وی به نام «مصدق» بازگشایی پیاده راه 17 شهریور تا یک هفته دیگر موافقت قالیباف با بازگشایی آزمایشی پیاده راه 17 شهریور اجرای طرح سه شنبه های بدون خودرو ادامه سردرگمی‌ها درخصوص آغاز طرح L.E.Z "بایک موتور" خودرو با پلت‌فرم مرسدس می‌سازد وضعیت تابلوهای شهری یکسال پس ازاجرای طرح ساماندهی تکذیب ورود تاکسی‌های آمریکایی به ایران بازنگری در مسیر خطوط حمل ونقل عمومی پایتخت تسهیلات ساخت پارکینگ عمومی می‌دهیم چرا خودروهای آلمانی پرخرج و خودروهای ژاپنی کم‌هزینه‌اند؟ همکاری دو خودروساز بزرگ ایرانی با چینی‌ها عایق‌بندی تونل توحید 7 سال پس از ساخت با جدیدترین خودروهای بازار چین آشنا شوید شروع فروش بایک موتورز چین در مکزیک راه‌اندازی خط جدید اتوبوس‌های تندرو در تهران تلاش چین برای تولید خودروهای ارزان‌قیمت در بندر گوادر 22 هزارتومان ؛ نرخ معاینه فنی خودرو ساخت بزرگراههای زیرزمینی برای کاهش ترافیک تهران زنان، 26 درصد مسافران حمل و نقل شهری پایتخت فروش تابلوهای سقفی آژانس در معابر شهری جرم است نامه وزارت صنعت به تولیدکنندگان خودروهای چینی ادامه بزرگراه حکیم در مهر امسال به بهره‌برداری می رسد ملاقات آزاد با تیگو 5 در پیست آزادی تعویض کاتالیست 4هزار تاکسی در سال 95 پل‌های فلزی تهران بتنی می‌شوند رکوردشکنی خودروهای ارزان‌قیمت چین در بازار پاکستان اتوبوسی که ترافیک را می بلعد! رفتار متفاوت خودروسازان چینی در ایران خط اتوبوس های برقی درمحدوده میدان راه آهن راه اندازی می‌شود چینی ها در آفریقا خودرو می سازند 10 اقدام شهرداری برای توسعه مترو پایتخت دیگر بزرگراهی نیست که در تهران بسازیم وضعیت پیاده راه 17 شهریور بهتر خواهد شد راهکار هندی‌ها برای مقابله با آلودگی هوای دهلی‌نو سوت بهره‌برداری از خط 7مترو تهران امسال به‌صدا در می‌آید نشست زمین در خیابان ولیعصر به دلیل ترکیدگی لوله آب کدام خطوط مترو در سال 95 به بهره برداری می رسد؟ از واگن‌های اسبی تا خطوط‌ اتوبوس تندرو تقدیر شهرداری تهران از مترو مردم جوادیه منتظر پل عابر جدید باشند تردد با خودروی پلاک شهرستان برای فرار از جریمه اولویت شهرداری تهران خرید چه اتوبوسی است؟ 10 دستگاه اتوبوس برقی برای ناوگان حمل و نقل شهری همدان خریداری شد برخی از پروژه‌های شهرداری تهران فاقد مطالعات اجتماعی است طرح میدان انقلاب تا پایان اردیبهشت ماه نهایی می‌شود تهران به 100کیلومتر تونل زیرسطحی نیاز دارد بازار خودرو چین با شاسی‌بلندها درخشید مذاکره با چین برای خرید اتوبوس های برقی در تهران ایکس409 در راه بازار خودروسازان چینی به دنبال حضور در بازار هند هستند اولویت‌های حمل ونقل عمومی پایتخت در سال 95 عوارضی تهران - قم جمع آوری نمی شود همکاری با بخش خصوصی برای افزایش پارکینگ در تهران قفل دستفروشان به ترافیک پایتخت کاهش فروش جی‌ام و فورد در چین برطرف کردن مشکلات جزئی در محور 17 شهریور چین با خودروهای سیار آزمایشگاهی به جنگ ایدز رفت تعداد خودروهای پایتخت در هاله‌ای از ابهام آیا آمریکایی‌ها هم به سمت خودروی چینی می‌روند؟ چرا باید به خودروسازان چینی اعتماد نمود؟ نقشه چینی‌ها برای صنعت خودرو جهان عمر باتری موتور سیکلت های برقی 4 سال است نه یکسال لایحه اخذ عوارض تردد ازمعابر خاص، تکلیف شهرداری تهران است هدف فروش خودروسازان در چین محقق نمی‌شود شهرداری در نوسازی ناوگان عمومی دست تنها است یارانه خرید خودرو ویژه روستانشینان چینی خودروهای بزرگ در چین رونق می‌گیرد؟ خودرو پیشگام سیاست صنعتی چین کل تولید خودرو چین بیش از 28 کشور اتحادیه اروپا شرکت کوین خودرو خودروساز چینی جدید که باید با آن اشنا شوید دورخیز چین برای ثبت رکورد تولید خودرو در 2020 ارزش گمرکی خودروهای چینی وارداتی اعلام شد زیر پوست سیاست چینی در خرید خودرو کوچک خودروسازان چینی با دامپینگ رقیب را زیر می‌گیرند همکاری خودروساز چینی با سیلیکون ولی صنعت خودرو چین نیازمند اصلاحات ساختاری نیش ترمز خودروسازی چین برای کیفیت چینی‌ها در 15 سال آینده بازار خودرو جهان را قبضه می‌کنند افول خودروسازان آلمانی در چین الگوسازی خودرویی ایران از چین؟ نوآوری از نوع چینی نصب و نوسازی المان های ترافیکی درمنطقه 2 تهران برندهایی که کوچ می کنند رقابت تنگاتنگ چینی‌ها با خارجی ها مهلت اعتبار آرم‌های طرح ترافیک سال 89 امروز به اتمام می‌رسد
Back to top