شب بازی با آمریکا به بازیکنان ایران اهداء شد؛

حواله واردات یک خودروی خارجی برای ملی‌پوشان

عصر خودرو- بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران شب بازی با آمریکا مجوز ورود یک دستگاه خودروی خارجی را دریافت کردند.

Friday 02 December 2022 - 10:24:00

حواله واردات یک خودروی خارجی برای ملی‌پوشان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از "ورزش سه"،  تیم ملی فوتبال ایران پس از اینکه توانست بدون دردسر به جام جهانی 2022 صعود کند و نمایش موفقی در مرحله مقدماتی در قاره آسیا داشته باشد، قول یک پاداش ویژه گرفت که این وعده مسؤولان کشوری پیش از دیدار برابر آمریکا عملی شد.

ملی‌پوشان فوتبال ایران روز هفتم بهمن‌ماه 1400 توانستند با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل عراق و در فاصله سه دیدار مانده به پایان مرحله مقدماتی، به‌عنوان نخستین تیم آسیایی به جام جهانی راه پیدا کنند و بهترین عملکرد تاریخ را در این مرحله داشته باشند که نتایج آنها با یک پاداش ویژه همراه بود.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از صعودشان به جام جهانی قطر درخواست‌هایی برای در نظر گرفتن پاداش ویژه از سوی مسؤولان کشوری و فدراسیون فوتبال داشتند و بعد از اینکه نسبت به آنها بی‌توجهی شده بود، اعتراض‌شان را به‌طور رسمی و رسانه‌ای نشان دادند و آن را در صفحات مجازی خود منتشر کردند که البته در فاصله دو ماه مانده به جام جهانی، وعده مجوز ورود خودرو خارجی به کشور به آنها داده شد.

 

معاون اول رئیس جمهوری و وزیر ورزش و جوانان پس از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی وعده پاداش داده بودند که شب دیدار مقابل آمریکا، این قول(مجوز ورود یک دستگاه خودرو خارجی) عملی شد تا بازیکنان روحیه مضاعفی برای این مسابقه پیدا کنند.

با وجود عدم صعود تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی با دو شکست مقابل انگلیس و آمریکا، وعده داده شده به بازیکنان انجام شد و آنها نامه ورود یک خودروی خارجی را دریافت کردند که البته باید در چارچوب قوانین کشوری با پرداخت مالیات و حق گمرک این کار را انجام بدهند.

این دومین بار بود که بازیکنان تیم ملی فوتبال مجوز ورود یک دستگاه خودرو خارجی به ایران را دریافت کردند و پیش از این هم یکبار برای صعود به جام جهانی 2014 ، شاگردان کی‌روش چنین پاداش ویژه‌ای گرفته بودند.

برچسب ها

حواله خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
رونق خرید و فروش حواله خودرو و کد ملی فروش حواله خودروهای ثبت‌نامی سامانه یکپارچه کلاهبرداری است خرید خودروهای وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین جزئیات طرح تبدیل حواله های ایران خودرو+ جدول چرا فقط به فوتبالیست‌ها حواله خودرو خارجی می‌دهید؟ طرح تبدیل حواله های پژو 207 پانوراما به سایر محصولات طرح تبدیل حواله پژو 206 تیپ 3 و پارس سال سفارشی کلاهبرداری از 145 کارمند یک شرکت در تهران طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات هشدار ایران‌خودرو درباره ممنوعیت خرید و فروش حواله رونق خرید و فروش حواله خودرو ازسرگیری خرید و فروش غیرقانونی حواله خودرو! خرید و فروش حواله خودرو غیر قانونی است خرید و فروش حواله خودرو رونق گرفت حواله خودرو چند؟ طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات اعلام شد خرید و فروش حواله خودرو قانونی است؟ طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات اعلام شد طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو به سایر محصولات اعلام شد طرح تبدیل حواله خودروهای ایران خودرو به سایر محصولات اعلام شد جزییات طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو به سایر محصولات اعلام شد شرایط تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات اعلام شد طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو به سایر محصولات شرایط تبدیل حواله‌ های ایران خودرو به سایر محصولات + جدول طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات اعلام شد طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو اعلام شد واگذاری حواله‌های ثبت نامی خودروها غیرقانونی است بازار داغ خرید و فروش حواله خودروهای پیش‌فروش بازار داغ حواله خودروهای پیش‌فروش بی‌رغبتی نسبت به خرید حواله خودرو مجلس نمی‌تواند مانع افزایش قیمت خودرو برای حواله‌داران شود خودروها فقط به شخص خریدار تحویل خواهد شد خرید و فروش هرگونه حواله خودرو در فضای مجازی ممنوع است خرید و فروش حواله خودرو جرم است ایران خودرو دعوتنامه حواله های کاردتکسی فروردین رو صادر کرد خرید و فروش حواله خودروهای سایپا غیر قانونی است سود 9 تا 70 میلیون تومانی در بازار خرید و فروش حواله خودرو حواله «استپ‌وی» چند؟ حواله‌های پژو 2008 به هیچ وجه قابل خرید و فروش نیست استرداد اضافه پرداختی به ثبت‎نام کنندگان 2008 یک حواله پژو 2008 را می‌توان به چند نفر فروخت؟
Back to top