رئیس پلیس فتا پایتخت خبر داد:

خرید و فروش هرگونه حواله خودرو در فضای مجازی ممنوع است

عصر خودرو- سرهنگ معظمی گودرزی از ممنوعیت خرید و فروش هرگونه حواله خودرو در فضای مجازی خبر داد.

Friday 12 June 2020 - 23:57:00

خرید و فروش هرگونه حواله خودرو در فضای مجازی ممنوع است

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به بحث خرید و فروش حواله در فضای مجازی اظهار کرد:  با توجه به کلاهبرداری های متعددی که از مردم صورت گرفت، تماس‌های زیادی از  در این خصوص دریافت کردیم.

وی افزود: طی هماهنگی که با دادستان تهران صورت گرفت، به این نتیجه رسیدیم که این موضوع سبب اخلال در روند عرضه و تقاضا می‌شود و از طرفی این اقدام  کلاهبرداری از مردم را به دنبال دارد.

سرهنگ معظمی گودرزی تصریح کرد: بنا بر ابلاغیه دادستانی تهران، هرگونه خرید و فروش حواله خودرو در فضای مجازی ممنوع اعلام شده و در صورت مشاهده  چنین فعالیتی افراد در معامله دستگیر خواهند شد.

وی افزود: این موضوع را به سایت‌های خریدو فروش اقلام اعلام کردیم و طی 48 ساعت گذشته مدیران سایت‌ها نیز از انتشار آگهی‌های خرید و فروش حواله جلوگیری کرده و  آگهی‌هایی را که قبلا در سایت‌های خود بارگذاری کرده بودند، حذف کردند.

رئیس پلیس فتا پایتخت اظهار کرد: نکته حائز اهمیت این است که افراد نام کاغذهای پرینت شده را حواله گذاشته‌اند و از طرفی این‌ برگه‌هایی که در حال معامله است، در اصل حواله خودرو نیست.

وی افزود: شرکت‌های خودروساز هم به دفترخانه‌های استاد رسمی اعلام کردند که حق صدور وکالت نامه فروش حواله خودرو را نداشته و این برگه‌ها نیز قابلیت صلح را هم ندارند.

برچسب ها

حواله خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
فروش حواله خودروهای ثبت‌نامی سامانه یکپارچه کلاهبرداری است خرید خودروهای وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین جزئیات طرح تبدیل حواله های ایران خودرو+ جدول چرا فقط به فوتبالیست‌ها حواله خودرو خارجی می‌دهید؟ حواله واردات یک خودروی خارجی برای ملی‌پوشان طرح تبدیل حواله های پژو 207 پانوراما به سایر محصولات طرح تبدیل حواله پژو 206 تیپ 3 و پارس سال سفارشی کلاهبرداری از 145 کارمند یک شرکت در تهران طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات هشدار ایران‌خودرو درباره ممنوعیت خرید و فروش حواله رونق خرید و فروش حواله خودرو ازسرگیری خرید و فروش غیرقانونی حواله خودرو! خرید و فروش حواله خودرو غیر قانونی است خرید و فروش حواله خودرو رونق گرفت حواله خودرو چند؟ طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات اعلام شد خرید و فروش حواله خودرو قانونی است؟ طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات اعلام شد طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو به سایر محصولات اعلام شد طرح تبدیل حواله خودروهای ایران خودرو به سایر محصولات اعلام شد جزییات طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو به سایر محصولات اعلام شد شرایط تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات اعلام شد طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو به سایر محصولات شرایط تبدیل حواله‌ های ایران خودرو به سایر محصولات + جدول طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات اعلام شد طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو اعلام شد واگذاری حواله‌های ثبت نامی خودروها غیرقانونی است بازار داغ خرید و فروش حواله خودروهای پیش‌فروش بازار داغ حواله خودروهای پیش‌فروش بی‌رغبتی نسبت به خرید حواله خودرو مجلس نمی‌تواند مانع افزایش قیمت خودرو برای حواله‌داران شود خودروها فقط به شخص خریدار تحویل خواهد شد خرید و فروش حواله خودرو جرم است ایران خودرو دعوتنامه حواله های کاردتکسی فروردین رو صادر کرد خرید و فروش حواله خودروهای سایپا غیر قانونی است سود 9 تا 70 میلیون تومانی در بازار خرید و فروش حواله خودرو حواله «استپ‌وی» چند؟ حواله‌های پژو 2008 به هیچ وجه قابل خرید و فروش نیست استرداد اضافه پرداختی به ثبت‎نام کنندگان 2008 یک حواله پژو 2008 را می‌توان به چند نفر فروخت؟
Back to top