خرید و فروش حواله خودرو غیر قانونی است

عصر خودرو- رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: اگر خرید و فروش حواله خودرو ثبت می شد، قانونی بود اما اکنون غیر قانونی است.

Friday 13 May 2022 - 19:48:00

خرید و فروش حواله خودرو غیر قانونی است

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ آقای سعید موتمنی گفت: خرید و فروش حواله در فضای مجازی زیاد انجام می شود اما توصیه نمی شود کسی این کار را انجام دهد.

آنگونه که رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو می گوید حواله فروشی، یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای رسیدن به کسب درآمد شده که به لطف قرعه کشی خودرو بازار آن داغ تر از قبل شده و بسیاری را بدون‌ زحمت ثروتمند کرده است.

به گفته موتمنی کالایی که ثبت نمی شود قابل خرید و فروش نیست، اگر نمایندگی شرکت های خودروساز خرید و فروش آن را تایید می کردند، خرید آن مشکلی نداشت.

از سال 97 سیستم قرعه کشی خودرو راه افتاد، سیستمی که کمک می کرد خودرو با قیمت منصفانه به دست مصرف کننده برسد؛ پس از آن به دلیل اختلاف قیمت زیادی که بین کارخانه و حاشیه بازار راه افتاد، حواشی زیادی هم به وجود آمد، یکی از حواشی ها، حواله فروشی بود.

برچسب ها

حواله خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
فروش حواله خودروهای ثبت‌نامی سامانه یکپارچه کلاهبرداری است خرید خودروهای وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین جزئیات طرح تبدیل حواله های ایران خودرو+ جدول چرا فقط به فوتبالیست‌ها حواله خودرو خارجی می‌دهید؟ حواله واردات یک خودروی خارجی برای ملی‌پوشان طرح تبدیل حواله های پژو 207 پانوراما به سایر محصولات طرح تبدیل حواله پژو 206 تیپ 3 و پارس سال سفارشی کلاهبرداری از 145 کارمند یک شرکت در تهران طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات هشدار ایران‌خودرو درباره ممنوعیت خرید و فروش حواله رونق خرید و فروش حواله خودرو ازسرگیری خرید و فروش غیرقانونی حواله خودرو! خرید و فروش حواله خودرو رونق گرفت حواله خودرو چند؟ طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات اعلام شد خرید و فروش حواله خودرو قانونی است؟ طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات اعلام شد طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو به سایر محصولات اعلام شد طرح تبدیل حواله خودروهای ایران خودرو به سایر محصولات اعلام شد جزییات طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو به سایر محصولات اعلام شد شرایط تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات اعلام شد طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو به سایر محصولات شرایط تبدیل حواله‌ های ایران خودرو به سایر محصولات + جدول طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات اعلام شد طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو اعلام شد واگذاری حواله‌های ثبت نامی خودروها غیرقانونی است بازار داغ خرید و فروش حواله خودروهای پیش‌فروش بازار داغ حواله خودروهای پیش‌فروش بی‌رغبتی نسبت به خرید حواله خودرو مجلس نمی‌تواند مانع افزایش قیمت خودرو برای حواله‌داران شود خودروها فقط به شخص خریدار تحویل خواهد شد خرید و فروش هرگونه حواله خودرو در فضای مجازی ممنوع است خرید و فروش حواله خودرو جرم است ایران خودرو دعوتنامه حواله های کاردتکسی فروردین رو صادر کرد خرید و فروش حواله خودروهای سایپا غیر قانونی است سود 9 تا 70 میلیون تومانی در بازار خرید و فروش حواله خودرو حواله «استپ‌وی» چند؟ حواله‌های پژو 2008 به هیچ وجه قابل خرید و فروش نیست استرداد اضافه پرداختی به ثبت‎نام کنندگان 2008 یک حواله پژو 2008 را می‌توان به چند نفر فروخت؟
Back to top