در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی صورت گرفت:

تفاهم نامه همکاری سازمان نظام پرستاری و اتوشناس

عصر خودرو- اتوشناس در یک حرکت زیبا در بحث مسئولیت اجتماعی تفاهم نامه همکاری را با سازمان نظام پرستاری به امضاء رساند.

Tuesday 18 October 2022 - 13:11:00

تفاهم نامه همکاری سازمان نظام پرستاری و اتوشناستفاهم نامه همکاری سازمان نظام پرستاری و اتوشناستفاهم نامه همکاری سازمان نظام پرستاری و اتوشناستفاهم نامه همکاری سازمان نظام پرستاری و اتوشناستفاهم نامه همکاری سازمان نظام پرستاری و اتوشناستفاهم نامه همکاری سازمان نظام پرستاری و اتوشناستفاهم نامه همکاری سازمان نظام پرستاری و اتوشناس

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، در این تفاهم نامه قرار است مجموعه اتوشناس تخفیفات ویژه ای برای 250 هزار پرستار که در دوران بیماری کرونا از جان گذشتگی کردند تا مردم در سلامت باشند ارائه دهد.

این خدمات شامل لیزینگ برای خرید و فروش خودرو با اقساط و بازپرداخت بلند مدت،خدمات تعمیرگاهی اعم از سرویس تعویض روغن، خدمات دیتیلینگ و غیره با تخفیف ویژه ارائه خواهد داد.

یکی دیگر از موارد فوق العاده و موثر در این تفاهم نامه ارائه خدمات در بیمارستان ها به پرستارانی است که شرایط رفتن به تعمیرگاه را با توجه به شرایط شغلی و شیفت کاری ندارند.

علی خسروانی مدیرعامل مجموعه اتوشناس در زمان امضای قرارداد گفت:امیدوارم این حرکت که در راستای مسئولیت اجتماعی صورت گرفته جرقه ای باشد تا مدیران حوزه های دیگر غیر از خودرو هم بتوانند به نوعی دین خود را به جامعه حوزه سلامت ادا کنند.

وی در پایان گفت جدای از مبحث مسئولیت اجتماعی باید به وجه دیگر این تفاهم نامه توجه کرد و آن هم بحث اقتصادی و اشتغالزایی است.

برچسب ها

اتوشناس
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top