مدیرعامل اتوشناس در گفت و گو با «عصرخودرو» خبر داد :

کارشناسی «شُسته رُفته» با قیمت و تضمین ویژه تا پایان بهمن ماه ادامه دارد

عصر خودرو- مرکز خدمات خودرویی اتوشناس با پشتوانه 40 سال تجربه مجموعه اتوخسروانی به تازگی با طرح های نوین خدمات متفاوتی را به مشتریان ارائه می کند.

Saturday 06 February 2021 - 17:29:00

کارشناسی «شُسته رُفته» با قیمت و تضمین ویژه تا پایان بهمن ماه ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، یکی از مهمترین خدمات این مجموعه کارشناسی «شُسته رُفته» خودرو با محوریت های رنگ شدگی، اصالت شاسی و موتور و کارشناسی فنی است که در معاملات خودرویی می تواند خیال خریدار را از خرید خودرو مطمئن از هر جهت راحت کند. اتوشناس به تازگی طرح ویژه کارشناسی «شُسته رُفته» را با نرخ ویژه 100 هزار تومان و تضمین 100 درصدی جبران خسارت آغاز کرده است که این طرح تا پایان بهمن ماه ادامه دارد. در همین زمینه برای اطلاع از جزئیات بیشتر این طرح گفت و گویی با حسین خسروانی؛ مدیرعامل مجموعه اتوشناس داشتیم که مشروح آن را در ادامه خواهید خواند.
- در این طرح ویژه تضمین 100درصدی جبران خسارت به چه معناست ؟
اگر خطایی در کارشناسی صورت بگیرد، اتوشناس کل خسارت وارد شده به خریدار بدون هیچ سقفی پرداخت می کند. این تضمین سفت و سخت و واقعی را فقط در اتوشناس می یابید.
- در کارشناسی شُسته رُفته چه آیتم هایی مورد بررسی قرار می گیرد ؟
محوریت اصلی بررسی ها در این طرح به طور کلی شامل اصالت خودرو و مدارک، تشخیص رنگ شدگی و کارشناسی فنی می شود.
- تایید اصالت خودرو کار ساده ای نیست و تقریبا هیچ مجموعه ای سرویس مشابهی ارائه نمی کند، اتوشناس در این زمینه چه قابلیتی دارد که می توانید از اصالت مطمئن شوید ؟
اول از هر چیز از این قضیه خیالتان را راحت کنیم که تایید اصالت خودرو در توان و تخصص هر کارشناسی نیست و بیشتر اپلیکیشن ها از داشتن چنین نیروی ماهر و متخصص در این زمینه بی بهره هستند، چرا که متاسفانه برای حقه بازی در مساله اصالت خودرو راه های فراوانی وجود دارد و پی بردن به این قضیه، فارغ از آموزش، نیاز به تجربه طولانی دارد. کارشناسان تشخیص اصالت در اتوشناس، از افسران با سابقه پلیس راهنمایی رانندگی هستند که علاوه بر کارشناسی اصالت موتور، مدارک و شاسی خودرو، استعلام حقوقی مربوط به خودرو را هم در این مجموعه به خریدار می دهند. این استعلام حقوقی از ساده ترین مورد مثل خلافی خودرو تا مسائلی مهم تر نظیر توقیف بودن خودرو یا مشکلات دیگر قضایی را نیز شامل می شود.
- شاید خیلی ها فکر کنند که هر کسی می تواند رنگ شدگی را با یک ابزار ساده تشخیص دهد اما این روش خطاهای زیادی دارد، اتوشناس چگونه خدمات دقیق و متفاوتی را در این زمینه ارائه می کند ؟
از آنجایی که اتوشناس به یک مرکز حرفه ای صافکاری و نقاشی مجهز است، ابزارهای پیشرفته و دقیق و همچنین اتاق نور 360 درجه در مسیر کارشناسی بدنه خودرو به کمک کارشناسان می آیند. همچنین کارشناسان زبده و متخصص که مو را از ماست بیرون می کشند و هیچ ترفندی در این زمینه در تشخیص آنها پنهان نمی ماند.
- یکی از بخش هایی که در خرید خودرو مغفول می ماند و ممکن است هزینه های زیادی را بعد از خرید خودرو به خریدار تحمیل کند، مشکلات فنی خودروها است، اتوشناس چه آیتم های فنی را با چه ابزارهایی کارشناسی می کند ؟
ده ها آیتم فنی باید در هنگام خرید خودروی کارکرده بررسی شود. موتور ، گیربکس، سیستم تعلیق، برق و لوازم الکترونیکی خودرو، آپشن ها، عملکرد اجزای مختلف و موضوعات دیگر تماما توسط کارشناسان با پیشرفته ترین دستگاهها مورد بررسی قرار می گیرد، چرا که اتوشناس یک مرکز تخصصی و یک مجتمع تعمیرگاهی پیشرفته دارد که می تواند از آن برای موضوع کارشناسی فنی بهره ببرد.
- اگر کسی بخواهد در این طرح ویژه از کارشناسی شُسته رُفته اتوشناس استفاده کند از چه طریقی می تواند سفارش را ثبت کند ؟
متقاضیان می توانند با ذخیره شماره 021-45267 در تلفن همراهشان با اتوشناس در ارتباط باشند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت اتوشناس به آدرس www.autoshenas.com مراجعه کنند.

برچسب ها

اتوشناس
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top