مدیرعامل «اتوشناس» خبر داد:

آغاز خدمات یلدایی اتوشناس با تخفیف ویژه و ضمانت 6ماهه

عصر خودرو-مدتی است اخبار تازه ای از خدمات و سرویس های جدید مجموعه اتوخسروانی در قالب برند اتوشناس به گوش می رسد و تبلیغات گسترده ای در این زمینه صورت گرفته است.

Monday 21 December 2020 - 16:22:00

آغاز خدمات یلدایی اتوشناس با تخفیف ویژه و ضمانت 6ماههآغاز خدمات یلدایی اتوشناس با تخفیف ویژه و ضمانت 6ماههآغاز خدمات یلدایی اتوشناس با تخفیف ویژه و ضمانت 6ماههآغاز خدمات یلدایی اتوشناس با تخفیف ویژه و ضمانت 6ماههآغاز خدمات یلدایی اتوشناس با تخفیف ویژه و ضمانت 6ماههآغاز خدمات یلدایی اتوشناس با تخفیف ویژه و ضمانت 6ماههآغاز خدمات یلدایی اتوشناس با تخفیف ویژه و ضمانت 6ماههآغاز خدمات یلدایی اتوشناس با تخفیف ویژه و ضمانت 6ماههآغاز خدمات یلدایی اتوشناس با تخفیف ویژه و ضمانت 6ماهه

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، اتوخسروانی با سابقه حدود نیم قرن فعالیت در بازار خودرو کشور و فعالیت به عنوان نماینده برندهای معتبر خارجی و داخلی، تجربه همکاری با برند های معتبر و ایده های نوین را در برند اتوشناس در حوزه ارائه به خدمات خوددرو به نمایش گذاشته است و بر اساس شنیده ها به تازگی جشنواره ای به مناسبت یلدا در مجموعه اتوشناس کلید خورده که مزایای متعددی را برای متقاضیان در آن در نظر گرفته اند. در همین زمینه گفت و گویی با حسین خسروانی، مدیرعامل این مجموعه داشته ایم که مشروح آن را در ادامه خواهید خواند.

-  اتوشناس برای یلدای امسال چه برنامه‌ای دارد؟
امسال اولین یلدای اتوشناس هست و به همین مناسبت تصمیم گرفتیم به جای هزینه‎های محیطی همان مبلغ را به عنوان تخفیف روی خدمات و خرید قطعات اورجینال به مشتریان عزیز ارائه بدهیم. همچنین به همین مناسبت، هزینه‎های اجرت و هزینه تست بازدید های زمستانی را هم دریافت نمی کنیم. با این اقدام علاوه بر تبریک یک یادگاری با جنبه مادی و خاطره خوش برای مشتری‎هامون رقم می‎زنیم.

-  ممکن است مشتریان این خدمات را در مراکز دیگر هم مشاهده کنند، چرا اتوشناس؟
نقطه قوت و برتری ما نحوه‎ی سرویس دهی ما است، در واقع ما قصد داریم مشتریان ما بدانند برای استفاده خدمات در حد استاندارد‎های بین المللی با بالاترین کیفیت الزاما نیازی به هزینه بیش از حد نیست و این حق طبیعی آن‎ها ست.

-  چه خدماتی در پکیج ویژه یلدا ارائه می شود؟
این پکیج در واقع سرویس های دوره ای خودروهای برند کیا، هیوندای، تویوتا، رنو، میتسوبیشی، نیسان، لکسوس و بنز و ب ام و شامل: تعویض لنت عقب و جلو، تعویض روغن موتور کاسترول و ادینول (برای بنز و ب ام و) تعویض فیلتر هوا، روغن برای تمامی برندهای داخل پکیج و تعویض فیلتر کابین برای برندهای کیا، هیوندای، تویوتا، رنو، میتسوبیشی، نیسان، لکسوس.  بازدید زمستانی، بازدید سیستم تعلیق، تست دیاگ و کارواش هم در این پکیج گنجانده شده.

-  ویژگی منحصر به فرد این پکیج چیست؟
ویژگی منحصربه‎فرد این پکیج استفاده از قطعات اورجینال مخصوص برند خودروی شما و قیمت بسیار مناسب (نسبت به قیمت اصلی) آن است. همچنین با توجه به شرایط موجود بیماری کرونا و جلب رضایت شما مشتریان عزیز تمامی خودروها به صورت رایگان و با وسایل مخصوص ضدعفونی می‌شوند.

-  چطور می توان از اصالت قطعات بکار برده مطمئن شد؟ آیا ضمانتی وجود دارد؟
بله اتوشناس ضمانت شش ماهه و یا 5000 کیلومتر را برای این خدمات در نظر گرفته همچنین مراجعین می‌توانند تا قبل از نصب قطعات، اصالت آن ها را چک کرده و تحقیق کنند.

-  داخل این پکیج سرویس بازدید و تعویض لنت عقب و جلو در نظر گرفته شده است. اگر مشتریان نخواهند لنت ها را تعویض کنند آیا امکان حذف این سرویس وجود دارد؟
ببینید پیکج ها ثابت اند و با توجه به اینکه قیمت لنت ها در پکیج بسیار مناسب و با تخفیف ویژه اند، مشتریان می توانند لنت ها را همراه خود ببرند و در سرویس های بعدی آنها را تعویض کنند. فکر می کنم برای مشتریان هم این روش مقرون به صرفه خواهد بود.

-  این جشنواره از چه زمانی آغاز می‌شود و تا چه روزی ادامه دارد؟
از شب یلدا و تا 10 دی ماه

 

خبرنگار و عکاس: اعظم صباغ

برچسب ها

اتوخسروانیاتوشناس
Back to top