سومین کسب عنوان برتر توسط هایپر تایر در جشنواره وب و موبایل؛

هایپرتایر؛ برنده جایزه مردمی در گروه خدمات خودرویی

عصر خودرو- در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران، مجموعه هایپرتایر به عنوان وب سایت برگزیده در حوزه خودرو و خدمات مرتبط معرفی شد.

Monday 14 March 2022 - 16:52:00

هایپرتایر؛ برنده جایزه مردمی در گروه خدمات خودرویی

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، جشنواره وب و موبایل ایران یکی از مهم ترین عرصه های رقابت در حوزه کسب و کار های دیجیتال است. هایپر تایر برای سومین سال پیاپی در گروه خدمات خودرویی در این جشنواره کاندید شده بود که در مرحله آخر نظرسنجی که 21 ام اسفند ماه برگزار شد، این شرکت توانست جایزه مردمی در گروه خودرو و خدمات خودرویی را از آن خود کند.

در ایام شیوع کرونا در کشور، اهمیت کسب و کارهای اینترنتی بیش از پیش مشخص شد. در شهر های شلوغ و پرترافیک مثل تهران که برای یک تردد ساده باید ساعات زیادی را در ترافیک گذراند، هایپر تایر با انجام سرویس نصب و بالانسلاستیک در محل می تواند  صرف زمان انجام این کار را برای خریدار به حداقل برساند. این کسب و کار فعال که 5 سال از شروع فعالیتش می گذرد در جشنواره وب و موبایل تا کنون دو بار برنده جایزه مردمی و یک بار برنده جایزه هیات داوران شده است. این موضوع نشان می دهد که این کسب و کار اینترنتی توانسته خواسته های مشتریان و خریداران را به خوبی برآورده کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید با تخفیف نوروزی و نصب و بالانس در محل می توایند از طریق سایت این شرکت به نشانی https://hypertire.com/ اقدام کنید.

برچسب ها

بالانس‌کردن تایر‌هایپر تایر
Back to top