هایپرتایر استخدام می کند

عصر خودرو- شرکت هایپرتایر به عنوان نخستین استارتاپ فروش آنلاین، بالانس و نصب تایر در محل راننده پایه2 و نیروی فنی استخدام می کند.

Monday 12 October 2020 - 14:24:00

هایپرتایر استخدام می کند

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»،  اگر به دنبال محیط پرانرژی و فعال هستید پیشنهاد می کنیم حتما روی پیشنهاد هایپرتایر فکر کنید.

* شرایط استخدام راننده پایه2
1-دارای گواهینامه پایه 2
2-کارت پایان خدمت یا معافیت غیرپزشکی
3-سن حداکثر 30-35 سال
4-ترجیحاً ساکن غرب تهران
5-ضامن معتبر

* شرایط استخدام نیروی فنی
1-کارت پایان خدمت یا معافیت پزشکی
2-ضامن معتبر
3-حداکثر سن 30-35 سال

محل کار در محدوده اتوبان فتح است و هایپرتایر آموزش رایگان نیز برای این نیروها در نظر گرفته است.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09129452166 تماس حاصل نمایند.

برچسب ها

استخدامهایپر تایر
مطالب مرتبط بیشتر
استارتاپی که بازار تایر ایران را متحول کرد برگزاری کانون جذب و استخدام ایران خودرو توسط سازمان مدیریت صنعتی آیا نمایندگان زخم‌خورده فروش‌ تایر توان دامپینگ را دارند؟ تایر هانکوک "مدیران خودرو " استخدام می کند هایپرتایر برنده سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران شد چرخ شرق تهران از این پس با هایپرتایر می چرخد طرح "100درصد تخفیف" هایپرتایر هایپرتایر پوست انداخت تازه‌ترین جزئیات از استخدام در شرکت واحد اتوبوسرانی قیمت جدید تایرهای داخلی با وارداتی ها برابر شده است تایرهای دولتی را آنلاین بخرید! تایرهای خارجی را از کجا با اطمینان بخریم؟ آرین سرمایه استخدام می کند به جای تایرهای گران ایرانی در بازار آزاد چه برند خارجی بخریم؟ استخدام 20 هزار نفر در اتوزون شرکت نفت بهران استخدام می‌کند هایپرتایر برگزیده جشنواره وب ایران شد صنایع خودروسازی فردا استخدام می کند اطلس خودرو استخدام می کند اطلس خودرو استخدام می کند "هایپر تایر"، ایده‌ای خلاقانه برای خرید و سرویس آنلاین تایر آرین موتور استخدام می کند مدیاموتورز استخدام می کند آرین‌موتور استخدام می‌کند استخدام کارشناس بازاریابی از سوی ایرتویا استخدام کارشناس فروش از سوی ایرتویا شرکت ماموت خودرو استخدام می کند ب ام و طراح خودروهای آئودی و اشکودا را استخدام کرد ماموت استخدام می کند تویوتا 1000 نیروی جدید استخدام می‌کند شرکت خودروسازی کارمانیا استخدام می کند مدیران خودرو استخدام می کند شرکت محور ماشین استخدام می کند هولدینگ "آرین" استخدام می کند شرکت خودروسـازی کارمانیا دعوت به همکاری می کند استخدام 1800 کارگر در فورد برای ساخت خودرو جدید
Back to top