کارشناسی 61 دستگاه خودرو برای دریافت پلاک تاریخی در کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

عصر خودرو- آخرین جلسه کارگروه شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی در سال 1400 برگزار و 43 دستگاه خودرو مشمول دریافت پلاک تاریخی شناخته شدند.

Sunday 13 March 2022 - 20:43:00

کارشناسی 61 دستگاه خودرو برای دریافت پلاک تاریخی در کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، یکصد و چهلمین جلسه کارگروه شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی با حضور محمدعلی عرفانی مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و اعضاء کارگروه شامل نمایندگان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ورزش و جوانان، سازمان حفاظت از محیط زیست، پلیس راهور ناجا، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در محل دبیرخانه ستاد شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی (کانون جهانگردی و اتومبیلرانی) برگزار شد.

در این جلسه که آخرین جلسه کارگروه در قرن جاری بود، تعداد 61 دستگاه از وسیله های نقلیه تاریخی مربوط به استان های تهران و اصفهان که در نشانی اینترنتی https://icvc.taci.ir/ ثبت نام کرده بودند مورد ارزیابی قرار گرفتند. از این میان پس از انجام بررسی های کارشناسی، 43 دستگاه خودرو مورد تأیید قرار گرفته و مشمول دریافت پلاک تاریخی شناخته شدند.
دارندگان و مالکان وسیله‌های نقلیه تاریخی با قدمت حداقل 30 سال و دارای اصالت کالبدی و سلامت فنی، می‌توانند برای ثبت‌نام خودرو در سامانه دریافت پلاک و شناسنامه تاریخی به نشانی اینترنتی www.taci.ir مراجعه کنند.

برچسب ها

کانون جهانگردی و اتومبیل رانی
مطالب مرتبط بیشتر
خدمات امدادی گروه بهمن در سالی که گذشت چه بودند چهارمین دوره مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی کشور برگزار می شود رالی «مادران روی چرخ ـ برای شفای دنیا» به تهران رسید دوره آموزشی مهارت‌های فنی خودرو ویژه بانوان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی میزبان رالی گردشگری کریدور بین‌المللی شمال- جنوب آموزش رایگان مهارت‌های رانندگی توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نگین خودرو طرح امداد شبانه‌روزی خود در تعطیلات نوروز را اعلام کرد همکاری امدادخودرو کانون جهان‌گردی در اجرای طرح ویژه ترافیکی نوروز شکایت انجمن امداد خودرو از کانون دولتی اتومبیلرانی ایران هنوز پیست استاندارد خودرو ندارد! مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تغییر کرد روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی موفق به دریافت تندیس بلورین شد عضویت ایران در شورای سیاستگذاری فدراسیون جهانی اتومبیلرانی معرفی و راه اندازی کمپین "حفظ جان کودکان" در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
Back to top