حل مشکل کاپوتاژ کمپرهای پلاک زرد، با تلاش کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

عصر خودرو- با پیگیری های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، مشکل دریافت پروانه خروج موقت بین المللی (کاپوتاژ) اتو کمپرهای عمومی حل شد.

Saturday 05 March 2022 - 14:59:00

حل مشکل کاپوتاژ کمپرهای پلاک زرد، با تلاش کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، در پی مشکلات کمپرداران برای دریافت مجوز  خروج موقت از کشور و دریافت مبالغ نامتعارف از سوی برخی شرکت های حمل و نقل با پیگیری کلوپ کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران از ین پس کمپرها و کاروان‌های دارای پلاک انتظامی "ع" یا همان پلاک زرد که عضو کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ کانون هستند، می‌توانند با مراجعه به کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران و دریافت معرفی نامه به دفتر کل ترانزیت و حمل و نقل بین المللی وزارت راه و گمرک، برگه خروج موقت دریافت کنند.

مالکان کمپر ها می توانند پس از دریافت مجوز خروج با مراجعه به یکی از دفاتر رسمی کانون در سراسر کشور خدمات پلاک تزانزیت، دفترچه مالکیت بین المللی خودرو و مجوز رانندگی بین المللی خود را در یک روز از دفاتر صدور کانون دریافت کنند.

پیش از این، کمپرهای پلاک عمومی با دشواری‌های زیادی در مسیر دریافت مجوز خروج موقت مواجه بودند و برای خروج از کشور مبالغ نامتعارفی را به شرکت های حمل و نقل و ترابری پرداخت می کردند که با اقدام کلوپ کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، رویه قانونی این مشکل با هماهنگی دستگاه های ذیربط برطرف شد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران در تلاش است تا در گام های بعدی مشکلات کمپر داران در زمینه های بیمه، مجوز تغییر کاربری، معاینه فنی و ... را نیز با هماهنگی و تعامل با دستگاه های مسئول حل کند.

علاقمندان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی www.taci.ir و یا تماس با شماره تلفن 09629 فهرست دفاتر صدور اسناد و مدارک بین المللی رانندگی و خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور را دریافت کنند.

برچسب ها

کانون جهانگردی و اتومبیل رانی
مطالب مرتبط بیشتر
خدمات امدادی گروه بهمن در سالی که گذشت چه بودند چهارمین دوره مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی کشور برگزار می شود رالی «مادران روی چرخ ـ برای شفای دنیا» به تهران رسید دوره آموزشی مهارت‌های فنی خودرو ویژه بانوان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی میزبان رالی گردشگری کریدور بین‌المللی شمال- جنوب آموزش رایگان مهارت‌های رانندگی توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نگین خودرو طرح امداد شبانه‌روزی خود در تعطیلات نوروز را اعلام کرد همکاری امدادخودرو کانون جهان‌گردی در اجرای طرح ویژه ترافیکی نوروز شکایت انجمن امداد خودرو از کانون دولتی اتومبیلرانی ایران هنوز پیست استاندارد خودرو ندارد! مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تغییر کرد روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی موفق به دریافت تندیس بلورین شد عضویت ایران در شورای سیاستگذاری فدراسیون جهانی اتومبیلرانی معرفی و راه اندازی کمپین "حفظ جان کودکان" در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
Back to top