چهارمین دوره مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی کشور برگزار می شود

عصر خودرو- پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تهران، جمعه ​هفتم ​دی ماه شاهد برگزاری مرحله چهارم مسابقات قهرمانی کشور در رشته اتومبیلرانی دریفت خواهد بود.

Wednesday 26 December 2018 - 13:28:00

چهارمین دوره مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی کشور برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این روز ​چهارمین دور از 5 مرحله پیش بینی شده مسابقات دریفت قهرمانی کشور در سال 1397 با حضور قهرمانان برجسته استان های کشور، از ساعت 10/00 صبح به میزبانی پیست اتومبیلرانی آزادی و زیر نظر کمیته دریفت برگزار می شود.

در این رشته مهارت کنترل اتومبیل های افسار گسیخته و قدرتمند و عبور صحیح از موانع بدون ترمزگیری و به اصطلاح صاف شدن خودرو، از شروط کسب امتیاز می باشد. 

شایان ذکر است در مرحله سوم از این رقابت ها که جمعه 11 آبان برگزار شده بود، شهاب پیشانی دار از خوزستان، یزدان رزمجو از گیلان و هادی جعفر پور از مرکزی به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

 

 

برچسب ها

کانون جهانگردی و اتومبیل رانی
مطالب مرتبط بیشتر
خدمات امدادی خودروهای دودیفرانسیل کانون جهان‌گردی به مسافران خدمات امدادی گروه بهمن در سالی که گذشت چه بودند رالی «مادران روی چرخ ـ برای شفای دنیا» به تهران رسید دوره آموزشی مهارت‌های فنی خودرو ویژه بانوان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی میزبان رالی گردشگری کریدور بین‌المللی شمال- جنوب آموزش رایگان مهارت‌های رانندگی توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نگین خودرو طرح امداد شبانه‌روزی خود در تعطیلات نوروز را اعلام کرد همکاری امدادخودرو کانون جهان‌گردی در اجرای طرح ویژه ترافیکی نوروز شکایت انجمن امداد خودرو از کانون دولتی اتومبیلرانی ایران هنوز پیست استاندارد خودرو ندارد! مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تغییر کرد روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی موفق به دریافت تندیس بلورین شد عضویت ایران در شورای سیاستگذاری فدراسیون جهانی اتومبیلرانی معرفی و راه اندازی کمپین "حفظ جان کودکان" در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
Back to top