از 13 فروردین 1401

فروش باتری و کمک فنر خودرو بدون کد رهگیری ممنوع شد

عصر خودرو- اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای از فروشندگان باتری و کمک فنر خودرو خواست از خرید این کالاها بدون کد رهگیری از شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده خودداری کنند تا بتوانند از 13 فروردین سال آینده به دستورالعمل اجرایی اخذ و نصب شناسه رهگیری گروه کالایی قطعات یدکی و مصرفی وسایل نقلیه عمل کنند.

Saturday 19 February 2022 - 16:54:00

فروش باتری و کمک فنر خودرو بدون کد رهگیری ممنوع شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، بنابر این اطلاعیه، دستورالعمل اجرایی اخذ و نصب شناسه رهگیری گروه کالایی قطعات یدکی و مصرفی وسایل نقلیه از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شده و بر اساس آن، تولیدکنندگان و واردکنندگان کالاهای باتری خودرو و کمک فنر خودرو تا تاریخ 13 بهمن 1400 (یعنی2 ماه پس از ابلاغ کالاهای مشمول) جهت اخذ این کد از سامانه جامع تجارت و اظهار تولید کالاهای فوق الذکر در سامانه مذکور و درج کدهای رهگیری روی کالا و بسته بندی کالا مهلت داشته‌اند که این مهلت به پایان رسیده است.

با توجه به این که فروشندگان باتری و کمک فنر خودرو مطابق همین دستورالعمل تا 13 فروردین 1401 (یعنی 4 ماه پس از ابلاغ کالاهای مشمول) جهت فروش کالای بدون کد رهگیری مهلت دارند، ضروری است ترتیبی اتخاذ شود که از این به بعد از خرید کالاهای بدون کد رهگیری از شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودداری کنند تا بتوانند پس از انقضای مهلت مقرر به تکالیف قانونی خود در فروش کالای دارای کد رهگیری عمل کنند.

همچنین لازم است اتحادیه‌های مربوط، موضوع را به اطلاع اعضای تحت پوشش برسانند.

برچسب ها

کمک فنراتاق اصناف ایرانباتری خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
تولید کمک فنر خودروهای سواری برای نخستین بار در شمال‌غرب کشور الزام درج کد رهگیری و شناسه لوازم یدکی و قطعات در فاکتور «نیو» ایستگاه‌های تعویض باتری برقی‌ها را توسعه می‌دهد ممنوعیت عرضه لوازم یدکی بدون شناسه از 15 مرداد عرضه قطعات یدکی خودرو به بازار با کدرهگیری باتری‌های آئودی در موتور سه‌چرخه‌های هندی همکاری هوندا و ال جی برای ساخت باتری آموزش الو باتری در خصوص روش باتری به باتری ماشین شارژ 60 درصدی یک باتری لیتیومی در کمتر از 6 دقیقه چالش‌های الزام نصب لیبل و قیمت بر روی باتری صادرات بیش از 3 میلیون باتری خودرو در سال 1400 ترخیص 53 قلم لوازم یدکی منوط به اخذ شناسه شد حمایت قاطع انجمن تولیدکنندگان باتری از طرح درج شناسه کالا هشدار به توزیع کنندگان باتری و کمک فنر آغاز طرح ویژه مبارزه با قاچاق لوازم یدکی از فردا خطرات باتری خودرو که باید بدانید باتری خودرو چقدر دوام می آورد؟ باتری هیوندای و باتری کیا را از کدام مرکز معتبری تهیه نماییم؟ سفارش گذاری 24 میلیارد دلاری ب ام برای خرید باتری چگونه ایراد کمک فنر‌های خودرو را تشخیص دهیم؟ تخفیف‌ ویژه در بخش خرید تایر و باتری پرشیا خودرو سوئیچ خودرو در خالی‌شدن باتری نقش دارد؟ آغاز تحقیقات درباره افت برق پورشه چالش جدید زیست‌محیطی با بازیافت باتری‌های برقی باتری مرسدس بنز ای ام جی هیبریدی، با نیروی حاصل از دریفت دوباره شارژ می شود نگهدارنده باتری چیست؟ هزینه 900 میلیون دلاری تعویض باتری خودرو برای هیوندای فروش باتری ماشین ایرانی با برچسب فرانسوی! چرا باتری ماشین هنگام پارک تخلیه می شود؟ سونامی باتری‌های فرسوده در راه است تامین 100 درصد نیاز کشور به باتری خودرو در داخل افزایش قیمت سرب و چالش‌های تامین مواد اولیه باتری‌سازان چطور بفهمیم کمک فنر خودرو خراب است؟ طراحی و تولید باتری ویژه خودروهای عمومی با استارت مکرر 85 درصد از باتری خودروها در 8 دقیقه شارژ می‌شود عوامل لاستیک سایی در خودرو پاوربانکی برای شارژ باتری خودرو حال و هوای پاییزی بازار باتری عیب‌یابی کمک‌فنر خودرو با چند راهکار ساده کمک فنر خودروی خود را عیب یابی کنیم ثبات در بازار باتری عامل گرانی باتری خودرو چیست؟ شش نکته طلایی که در هنگام خرید باطری خودرو باید به آنها توجه کنیم برای خرید کمک‌فنر چقدر هزینه کنیم؟ لزوم افزایش نظارت بر بازار باتری فروشان برای خرید کمک‌فنر چقدر هزینه کنیم؟ آمپر قیمت باتری بالا رفت افزایش 100 درصدی قیمت خودروهای وارداتی در سال جاری رئیس جدید مرکز اصناف و بازرگانان ایران منصوب شد عیب‌یابی خودرو به زبان ساده؛ بازوان نالان! حمایت شریعتمداری از اتاق تهران برای راه‌اندازی قطب سوم خودروسازی تاکید مدیرعامل "خکمک" بر eps اعلامی کمک فنرهای ایران توسط کدام کشورها تامین می شود؟ راه اندازی نخستین شهرک خودرو کشور مردادماه در اراک بازی پــر خطــر! اجرای سامانه ثبت معاملات خودرو با کدرهگیری صادرات کمک فنر خودرو به افغانستان مشکلات مارپیـچ کمکی بـرای فنـرها
Back to top