راه اندازی نخستین شهرک خودرو کشور مردادماه در اراک

عصر خودرو- رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: نخستین شهرک خودرو کشور مردادماه امسال با هدف ساماندهی صنوف آلاینده و مشاغال مزاحم در اراک به بهره برداری می رسد.

Thursday 29 June 2017 - 12:08:00

راه اندازی نخستین شهرک خودرو کشور مردادماه در اراک

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، جمشید زند افزود: عملیات اجرایی شهرک خودرو اراک با ظرفیت یک هزار و 400 واحد در 21 هکتار سال از سال 92 برای استقرار صنوف وابسته به خودرو آغاز شده است.
وی اظهار کرد: در مرحله اول 350 واحد از اصناف مختلف خودرویی در این مجموعه راه اندازی می شود.
وی افزود: منابع مالی این طرح مهم که در راستای بهبود محیط زیست و اصناف است، با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری اراک تامین شده است.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: با راه اندازی این شهرک خودرو بیش از یک هزار اشتغال مستقیم و شماری اشتغال غیرمستقیم در کلانشهر اراک ایجاد می شود.
زند گفت: هدف از ساخت این شهرک خودرو، کاهش آلاینده های صوتی و محیطی از محدوده مسکونی، متعادل کردن بارترافیک، رقابت نزدیک کسبه و ساماندهی این مشاغل برای خدمات رسانی بهتر به مردم است.
وی اظهار کرد: ایستگاه آتش نشانی، مرکز بهداشتی، دفاتر اتحادیه، رستوران، فروشگاه، پارکینگ، فضای سبز، شعبه ای از بانک و مسجد از جمله امکانات رفاهی است که در این مجموعه در نظر گرفته شده است.
وی گفت: بیش از هفت هکتار از مساحت این شهرک به ساخت واحدهای تجاری اختصاص دارد که در مجموع یک هزار و 400 واحد تجاری ساخته می شود.
وی افزود: دومین شهرک خودرویی کشور در استان قم در حال ساخت است.
23 هزار و 133 واحد صنفی در قالب 50 اتحادیه در کلان شهر اراک در بخش های تولیدی، توزیعی و خدماتی فعالیت اقتصادی دارند.

برچسب ها

اتاق اصناف ایرانشهرک خودرویی
مطالب مرتبط بیشتر
فروش باتری و کمک فنر خودرو بدون کد رهگیری ممنوع شد منتظر شهرک نمایشگاهی خودرو باشید! فاز اول شهرک خودرویی قم در دهه کرامت افتتاح می‌شود صنوف خودرویی شهر اراک هرچه سریعتر به شهرک خودرو منتقل شوند شهرک خودرویی اراک تا پایان امسال راه‌اندازی شود 120 میلیارد ریال به احداث شهرک خودرو در ماهشهر اختصاص یافت تغییر کاربری در شهرک خودرو ممنوع افزایش 100 درصدی قیمت خودروهای وارداتی در سال جاری شهرک خودرو در اقبالیه ساخته می شود شهرک خودرویی آبادان افتتاح شد افتتاح فاز اول شهرک خودرویی قم در نوروز 97 رئیس جدید مرکز اصناف و بازرگانان ایران منصوب شد حمایت شریعتمداری از اتاق تهران برای راه‌اندازی قطب سوم خودروسازی ساخت بزرگ‌ترین شهرک خودرویی جهان بهره برداری از فاز نخست شهرک خدمات خودرویی قم در سال 96 فاز نخست شهرک خودرویی پردیس اراک 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد شهرک نمایشگاهی خودرویی به زودی راه اندازی می شود شهرک خودرو قزوین دهه فجر کلنگ زنی می شود اتمام فاز یک شهرک خودرویی قم تا شهریور 96 اجرای سامانه ثبت معاملات خودرو با کدرهگیری
Back to top