اطلاعات لازم برای سفر هوایی به زیباترین شهر شمال‌غرب، گرگان

عصر خودرو- یکی از زیباترین و سرسبزترین شهرهای خطه شمال غرب کشور،‌ شهر گرگان است که علاوه بر طبیعت بکر و زیبا، جاذبه‌های تاریخی زیادی هم دارد.

Thursday 06 May 2021 - 10:19:00

اطلاعات لازم برای سفر هوایی به زیباترین شهر شمال‌غرب، گرگان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، گرگان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران محسوب می‌شود و در لیست شهرهای ایران که بافت تاریخی ارزشمند دارند، بعد از یزد و اصفهان، رتبه سوم را دارد. جاذبه‌های تاریخی دیدنی، طبیعت سرسبز و بکر، غذاهای بی‌نظیر و مردم مهمان‌نواز، شهر گرگان را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده است. اگر شما هم این روزها دلتنگ سفر هستید و دوست دارید برای سفرهای بعد از کرونا،‌ سری به شهر گرگان بزنید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

طعم اصیل غذاهای بومی و محلی در گرگان
در شهر گرگان می‌توانید تنوع بی‌نظیری از خوشمزه‌ترین خورشت‌ها، ترشی‌ها و شیرینی‌های محلی را پیدا کنید. رستوران باباطاهر و سید مسعود دو مورد از معروف‌ترین رستوران‌های شهر گرگان هستند که برخی از غذاهای سنتی و محلی گرگان را می‌توانید در آن‌ها سفارش دهید. نام این غذاها را به خاطر داشته باشید تا در سفر به گرگان، حتما امتحانشان کنید:

ماش پتی خارش، چکدرمه، بولامه، باسترمه، آش ماست، بوروک، هلی آش و ماش پلو

برای خرید در گرگان، این نام‌ها را به خاطر داشته باشید
بازارهای سنتی و قدیمی گرگان، یکی از بهترین‌ها هستند برای افرادی که عاشق حال و هوای این بازارهای سنتی و محلی هستند. یکی از معروف‌ترین این بازارها، بازار نعلبندان گرگان است. برای کسانی که به پاساژگردی و مراکز خرید مدرن علاقه دارند، مراکز خرید زیر را پیشنهاد می‌کنیم:

مجتمع تجاری مرجان، پاساژ وارکانا، مجتمع تجاری کاپری، مرکز خرید سیلوانا، پاساژ مرسل، مرکز خرید تندیس و پاساژ زرتشت

سفر به گرگان با هواپیما
به دلیل اینکه شهر گرگان، یکی از پر مسافرترین شهرهای شمالی خصوصا برای تهرانی‌ها محسوب می‌شود، بلیط هواپیما تهران گرگان و مسیر برعکس برای برگشت یعنی بلیط هواپیما گرگان تهران  یکی از پرفروش‌ترین بلیط‌ها برای شهرهای شمالی است. بنابراین اگر قصد سفر به این شهر از طریق راه هوایی را دارید، توصیه می‌کنیم از چند روز قبل از سفر به فکر خرید بلیط باشید. مدت زمانی که برای  پرواز بین تهران به گرگان در هواپیما خواهید بود،‌با توجه به عوامل مختلفی  مثل وضعیتی آب و هوایی ممکن است تغییر کند. در حال حاضر شرکت‌های گوناگونی ارائه دهنده خدمات پرواز تهران به گرگان هستند که هواپیمایی آسمان ، یکی از آن‌هاست. اگر می‌خواهید بلیط‌تان را به صورت آنلاین و اینترنتی تهیه کنید، یکی از معتبرترین و بهترین وب‌سایت ‌ها برای این منظور، وب سایت اسنپ تریپ است که می‌توانید از آن با پایین‌ترین قیمت، بلیط‌تان را بخرید.

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیمای گرگان
بلیط گرگان به طور معمول در روزهای عادی و وسط هفته، نسبت به تعطیلات رسمی و آخر هفته‌ها، قیمت مناسب‌تری دارد. از آنجایی که بلیط این مسیر پروازی در ایام تعطیلات رسمی مثل تعطیلات عید نوروز و سایر مناسبت ها تقاضا و فروش بیشتری دارد، امکان دارد قیمتش کمی با افزایش همراه باشد. بنابراین اگر دستتان در انتخاب تاریخ سفرتان باز است، پیشنهاد می‌کنیم برای خرید ارزان‌ترین بلیط، روزهای عادی وسط هفته را انتخاب کنید.

برچسب ها

هواپیماسفرقیمت بلیط هواپیما
مطالب مرتبط بیشتر
اعمال قانون بیش از 64 هزار خودرو تخصیص هزینه سفرها به خودروهای لوکس دید و بازدید و سفر را تعطیل کنید مردم در تعطیلات عید فطر سفر نکنند سفرهای کرونایی چگونه باشد پیشنهاد تعطیلی یا کاهش ظرفیت حمل ونقل عمومی آمار سفر خودروهای پلاک همدان 77 درصد کاهش یافت سهمیه نوروزی بنزین در تابستان استفاده شود آیا می‌توانیم در سفرهای هوایی حیوانات خانگی‌مان را همراه خود ببریم؟ قیمت بنزین چه تاثیری بر سفرها گذاشت؟ باید و نبایدهای قوانین و مقررات هتل ها چگونه با بدترین اتفاقات سفر مواجه شویم؟ عوامل تعیین کننده قیمت بلیط هواپیما مسافران زمان بازگشت را به ساعات پایانی امروز موکول نکنند 60 درصد مسافران شمال هنوز به خانه برنگشته‌اند هموطنان از سفرهای غیرضرور به استان‌های شمالی و غربی پرهیز کنند رانندگان قبل از سفر از صحت و سلامت فنی وسایل نقلیه خود مطمئن باشند نشست کمیسیون عمران با مسئولان دولتی برای اندیشیدن تمهیدات سفرهای نوروزی 8 بررسی‎ فنی خودرو قبل از یک سفر زمستانی بررسی‎ فنی خودرو قبل از یک سفر زمستانی سام درخشانی سفیر الی گشت شد تاثیر سفر با خودروهای شخصی بر افزایش آلودگی هوا سفر به یاد ماندنی مشتریان مدیران خودرو در چین چطور همه می‌رویم شمال؟ آماده باش راهور برای نماز عید قربان و سفرهای آخرهفته سفر در کوتاه‌ترین زمان با همکاری خودرو و بالگرد رونمایی بوئینگ از هواپیمای خودران و سوخت رسان ساخت فضای داخلی لوکس‌ترین هواپیمایی جهان با الهام از کلاس S بنز (+عکس) وسیله نقلیه پرنده خودران ساخته می شود برخورد هواپیمای سبک با یک خودروی سواری درروسیه پاگانی طراح داخلی هواپیما شد+تصاویر ساخت فضای داخلی جت با الهام از خودرو هواپیمای فوتبالیست های برزیلی بنزین نداشت+عکس چرا هواپیما پنچر نمی‌شود؟ جزییات مذاکرات نمایندگان بویینگ در تهران رونمایی از اولین موتور ملی توربوجت ایرانی + تصاویر قرارداد ایرباس‌ها به دلیل موانع ‌انتقال پول‌ به نتیجه‌ نمی‌رسد تصادف هواپیما و خودرو!+ تصاویر برخورد یک هواپیمای مسافربری به هواپیمایی دیگر در فرودگاه «جاکارتا» هواپیمای ربوده شده در قبرس فرود آمد + عکس علت نهایی سقوط ایران 140 بالاخره اعلام شد سقوط یک هواپیما روی چندین خودرو در لس آنجلس برخورد دو هواپیما در فرودگاه پیام سانحه برای هواپیمای ایرانی در استانبول فرود اضطراری هواپیمای ماهان در مهرآباد قیمت بلیت 170 مسیر داخلی اعلام شد
Back to top