فعالیت مسافربرهای شخصی غیرقانونی است

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی کرایه‌های خود را گران نکرده‌اند، گفت: فعالیت مسافربرهای شخصی غیرقانونی است و ما نظارتی بر آنها نداریم.

Wednesday 01 January 2020 - 09:40:00

فعالیت مسافربرهای شخصی غیرقانونی است

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران   درباره تخلفات برخی از رانندگان تاکسی جهت دریافت کرایه اضافه از مسافران اظهار داشت: هفته پیش بازرسان تعزیرات به صورت نامحسوس به برخی از خطوط تاکسیرانی مراجعه کرده بودند و پس از بررسی و کنترل اعلام کردند که در خطوط تخلفی انجام نگرفته است.

وی افزود: مسافربرهای شخصی اما از این موضوع مستثنی هستند و متاسفانه به دلیل اینکه نظارتی بر آنها وجود ندارد، نرخ کرایه‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ افزایش داده‌اند.

وی ادامه داد: از نظر ما فعالیت مسافربرهای شخصی غیرقانونی است و پلیس در فاز نخست باید با آنها برخورد کند. ما ضابط قضایی نیستیم که بخواهیم در این زمینه ورود کنیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تاکید بر اینکه جابجایی مسافر با خهودروی شخصی غیرقانونی است، گفت: آژانس‌های مسافربری هم ساماندهی شده‌اند ولی نرخ آنها زیر مجموعه اتحادیه خودشان است و ما دخالتی در این زمینه نداریم.

قنادان خاطرنشان کرد: فعلا نرخ کرایه‌های تاکسی تغییر نمی‌کند ولی در درازمدت تغییراتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خواهیم داشت.

 

برچسب ها

مسافربرهامسافرکش
مطالب مرتبط بیشتر
کشف نوزاد یک روزه از صندوق عقب خودرو واژگونی اتوبوس مسافربری با 16 مصدوم پای مسافرکش های شخصی در کفش رانندگان قانونی طرح برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز در گرگان آغاز شد اجرای طرح برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز با همراهی پلیس برخورد با مسافرکش‌های شخصی در محدوده ایستگاه متروی میرداماد دستگیری راننده پژوی شیطانی در نمایشگاه ماشین نگرانی مردم از آزار و اذیت زنان در مسافرکش‌های شخصی جابه‌جایی بیش از 4 میلیون مسافر از پایانه‌های مسافربری اصفهان شهروندان از خودروهای مسافربر شخصی استفاده نکنند مسافرکش های شخصی در آژانس های تاکسی فعالیت کنند دستگیری سارقی که خودرو را برای مسافرکشی سرقت کرده بود مسافرکشی، شغل اجباری برای جویندگان کار پلیس با خودروهای مسافربر شخصی در گیلان ‌برخورد می‌کند مقرری بیکاری افرادی که روی خودروهای مسافربری‌شهری کار می‌کنند قطع می شود 250 خودرو مسافربر شخصی در بروجرد ساماندهی شدند خودروهایی که قانون را زیر می گیرند خودروهای مسافرکش غیربومی در تهران، معضلی که هنوز حل نشده! دستگیری مردمسافربرنما در تعقیب و گریز با پلیس نخستین قطار مسافری کرمانشاه وارد مشهد شد مشکل تعاونی‌های مسافری،قیمت‌گذاری بود سامانه‌های داخلی اشتراک سفر سرگردانند جولان مسافرکش های غریبه در پایتخت تکلیف مسافرکش های پلاک شهرستانی چه می شود؟ ساماندهی مسافرکش‌های شهرستانی در دستور کار شورا لزوم برخورد با مسافرکش‌های شخصی در قم اعمال قانون و صدور جریمه برای مسافربرهای شخصی این ستاره‌های مشهور فوتبال، برای گذران زندگی مسافرکشی می‌کردند! تذکر به راهور در مورد فعالیت مسافربرهای شخصی با پلاک شهرستان مسافرکش‌های تهران از چه شهر‌هایی می‌آیند؟ پلیس راهور موظف به جریمه مسافربر های شخصی است بریم تهران مسافرکشی! تشدید برخورد با مسافربرهای پلاک شهرستان در پایتخت
Back to top