برخورد با مسافرکش‌های شخصی در محدوده ایستگاه متروی میرداماد

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 از برخورد با مسافرکش‌های شخصی در محدوده ایستگاه متروی میرداماد خبر داد.

Saturday 27 October 2018 - 16:53:00

برخورد با مسافرکش‌های شخصی در محدوده ایستگاه متروی میرداماد

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 اظهار کرد: برخورد با مسافربر‌های شخصی، در راستای اجرای طرح روان سازی حرکتی مقابل ایستگاه متروی میرداماد اجرا شد.

وی با بیان اینکه برخورد با مسافربر‌های شخصی در محدوده ایستگاه متروی میرداماد با همکاری پلیس راهور انجام شد، خاطرنشان کرد: برخورد با مسافربر‌های شخصی بنا به درخواست شهروندان، کاربران خط یک مترو و رانندگان تاکسی شاغل مقابل مترو میرداماد انجام شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3، فعالیت مسافربر‌های شخصی در محدوده فوق را غیر مجاز خواند و ابراز داشت: از آنجایی که اغلب این مسافربر‌های شخصی با پلاک‌های شهرستان در حال فعالیت هستند، برخورد با آن‌ها باعث می‌شود که فضا برای خدمات رسانی بهینه تاکسیرانی مقدور شود و شهروندان با اعتماد کامل و با خیالی آسوده از خودرو‌های مصوب، عمومی و شناسنامه دار شهر تهران استفاده کنند.

اسفراینی نژاد اظهار داشت: پیش بینی می‌شود پس از انجام عملیات اصلاح هندسی در محدوده مترو میرداماد ضمن ایجاد تردد روان خودروها، عابران پیاده نیز با اطمینان خاطر بیشتری عبور کرده و زمان‌بندی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در محدوده خیابان میرداماد به صورت بهینه شود.

 

برچسب ها

مسافربرهامسافرکش
مطالب مرتبط بیشتر
برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز با جدیت ادامه دارد کشف نوزاد یک روزه از صندوق عقب خودرو واژگونی اتوبوس مسافربری با 16 مصدوم پای مسافرکش های شخصی در کفش رانندگان قانونی طرح برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز در گرگان آغاز شد اجرای طرح برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز با همراهی پلیس دستگیری راننده پژوی شیطانی در نمایشگاه ماشین نگرانی مردم از آزار و اذیت زنان در مسافرکش‌های شخصی جابه‌جایی بیش از 4 میلیون مسافر از پایانه‌های مسافربری اصفهان شهروندان از خودروهای مسافربر شخصی استفاده نکنند مسافرکش های شخصی در آژانس های تاکسی فعالیت کنند دستگیری سارقی که خودرو را برای مسافرکشی سرقت کرده بود مسافرکشی، شغل اجباری برای جویندگان کار پلیس با خودروهای مسافربر شخصی در گیلان ‌برخورد می‌کند مقرری بیکاری افرادی که روی خودروهای مسافربری‌شهری کار می‌کنند قطع می شود 250 خودرو مسافربر شخصی در بروجرد ساماندهی شدند خودروهایی که قانون را زیر می گیرند خودروهای مسافرکش غیربومی در تهران، معضلی که هنوز حل نشده! دستگیری مردمسافربرنما در تعقیب و گریز با پلیس نخستین قطار مسافری کرمانشاه وارد مشهد شد مشکل تعاونی‌های مسافری،قیمت‌گذاری بود سامانه‌های داخلی اشتراک سفر سرگردانند جولان مسافرکش های غریبه در پایتخت تکلیف مسافرکش های پلاک شهرستانی چه می شود؟ ساماندهی مسافرکش‌های شهرستانی در دستور کار شورا لزوم برخورد با مسافرکش‌های شخصی در قم اعمال قانون و صدور جریمه برای مسافربرهای شخصی این ستاره‌های مشهور فوتبال، برای گذران زندگی مسافرکشی می‌کردند! تذکر به راهور در مورد فعالیت مسافربرهای شخصی با پلاک شهرستان مسافرکش‌های تهران از چه شهر‌هایی می‌آیند؟ پلیس راهور موظف به جریمه مسافربر های شخصی است بریم تهران مسافرکشی! تشدید برخورد با مسافربرهای پلاک شهرستان در پایتخت
Back to top