بالگردهای روسی به بازار تاکسی هوایی وارد می‌شوند

عصر خودرو- یک شرکت روسی قصد دارد سرویس تاکسی هوایی راه اندازی کند و بالگرد موتورسبک VRT500 خود را در این زمینه به کار بگیرد.

Saturday 06 July 2019 - 14:21:00

بالگردهای روسی به بازار تاکسی هوایی وارد می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، از آنجایی که آرزوی راه اندازی سرویس تاکسی هوایی به زودی به واقعیتی روزانه تبدیل می‌شود، شرکت راشن هلیکوپتر هم با جدیت به دنبال وارد شدن به این بازار است .
آندری بوگینسکی، مدیرعامل این شرکت گفت:« ما به این بخش علاقه مندیم. به علاوه، پیشنهادهایی برای توسعه حمل و نقل هوایی و وارد کردن هلیکوپتر ها به فضای شهری داریم که پروژه های جالبی را در بر می گیرند» .
طبق گفته بوکینسکی، این شرکت برنامه دارد بالگرد موتورسبک VRT500 خود را به یک تاکسی هوایی تبدیل کند .
« این یک مدل آزمایشی است ولی پیشرفت در این زمینه به اوج رسیده و به دنبال سازگاری آن و یا ساخت یک مدل جدید بر اساس آن هستیم» .
وی گفت:« بازار تاکسی هوایی اتوماتیک دورنمایی برای 2025 است ولی آماده‌سازی آن باید الان آغاز شود . ما خیلی جدی به این بازار نگاه می‌کنیم ».
هلیکوپتر VRT500 یک پروژه هلیکوپتر سبک وزن متعلق به شرکت راشن هلیکوپتر است. وزن این هلیکوپتر هنگام برخاستن از زمین 1.6 تن است. این هلیکوپتر اولین بار در 2007 معرفی و نمونه آزمایشی آن 10 سال بعد در نمایشگاه هوایی مکس ارائه شد. اولین پرواز VRT500 برای 2020 برنامه ریزی شده و تولید منظم آن در 2022 آغاز می‌شود. انتظار می‌رود حدود یک هزار واحد تا 2035 فروخته شوند .

برچسب ها

تاکسی هواییبالگرد
مطالب مرتبط بیشتر
با پرنده عمودپرواز برقی تک نفره آشنا شوید سفر به آینده با خودرو تولید تاکسی هوایی با بال ثابت و برد طولانی طرح "تاکسی هوایی" وعده‌ای که محقق نشد! توضیحات وزیر راه درباره ماجرای هواپیماهای شخصی اولین فرودگاه تاکسی‌های پرنده ساخته می‌شود ورود هواپیماهای کوچک به کشور تسهیل می شود تاکسی هوایی مجوز گرفت تاکسی‌ هوایی با تأخیر و در بهمن پرواز می‌کند قیمت سفر با تاکسی هوایی شرکت "ولوکوپتر" مشخص شد ژاپنی‌ها تاکسی هوایی ساختند سرمایه‌گذاری چند صد میلیون دلاری برای توسعه تاکسی‌های هوایی جزئیات تازه از راه‌اندازی ایرتاکسی در کشور جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین فرودگاه‌های کوچک اولین آزمایش موفق تاکسی هوایی بر فراز شهری در اروپا راه‌اندازی تاکسی هوایی در روسیه از سال 2020 ایرتاکسی راه‌اندازی می‌شود راه‌اندازی ایرتاکسی توجیه اقتصادی ندارد راه اندازی ایرتاکسی در اولویت قرار ندارد طرح نخستین تاکسی هوایی «اوبر» را ببینید جزئیاتی تازه از فعالیت تاکسی‌های هوایی رونمایی از تاکسی پرنده شرکت ایرباس راه‌اندازی «تاکسی هوایی» در دو مسیر تا پایان سال بالگرد امدادی و 3 دستگاه خودروی امداد و نجات در خراسان جنوبی بهره‌برداری شد نخستین تاکسی هوایی انگلیس پرواز کرد تفاهم با سازمان هواپیمایی برای رفع محدودیت‌های استفاده از تاکسی هوایی تاکسی هوایی رولزرویس با سرعت 400 کیلومتر در ساعت سفر در کوتاه‌ترین زمان با همکاری خودرو و بالگرد تاکسی هوایی خودران که وسیله نقلیه زمینی را جابجا می کند از سال 2025 با تاکسی هوایی به مقصد می‌روید پورشه هم تاکسی پرنده می سازد اوبر به دنبال تجاری سازی تاکسی های هوایی در کشور هند است برای سوار شدن به این تاکسی باید 72 میلیون تومان کرایه بدهید!+تصاویر آزمایش موفق اولین تاکسی هوایی خودران ایرباس تاکسی های هوایی تا 5 سال دیگر عرضه می شوند تاکسی هوایی پرواز آزمایشی می کند نخستین تاکسی هوایی خودران ساخته می شود تاکسی هوایی در دوبی تست شد+تصاویر دایملر هم به جمع توسعه دهندگان خودروی هوایی پیوست تلاش یک شرکت روسی برای طراحی تاکسی هوایی با ویژگی های تاکسی هوایی آشنا شوید روسیه تاکسی هوایی راه‌اندازی می‌کند
Back to top