برای خلاصی از ترافیک!

نخستین تاکسی هوایی خودران ساخته می شود

عصر خودرو- تولید کننده نخستین هاوربایک جهان تصمیم دارد تاکسی هوایی خودران بسازد که با گنجایش 5 نفر می تواند در ایستگاه های شارژ الکتریکی زمینی یا پمپ بنزین معمولی سوخت خود را تامین کند.

Tuesday 31 October 2017 - 12:13:00

نخستین تاکسی هوایی خودران ساخته می شود

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سازنده نخستین هاوربایک (hoverbike) جهان تصمیم دارد یک تاکسی هوایی خودران با گنجایش 5 نفر بسازد.

شرکت Hoversurf که هاوربایک های آن اکنون در اختیار پلیس دبی قرار دارد، مشغول ساخت محصولی جدید است.

این هاوربایک، بال هایی دارد که داخل وسیله نقلیه جمع می شوند. علاوه برآن دارای 52 توربین کوچک Venturi است.

به گفته شرکت تولید کننده این وسیله نقلیه از حجم ترافیک شهری می کاهد و راه حلی برای تردد روزانه ساکنان به شمار می رود.

Hoversurf اعلام کرده این هاوربایک به نام «ATAAS» (خدمت حمل و نقل هوایی) سال آینده رونمایی خواهند شد. در این وسیله نقلیه هوایی یک رایانه، سیستم امنیتی و یک سیگنال پهپاد وجود دارد.

همچنین تاکسی هوایی مذکور می تواند تمام وسایل نقلیه پرنده و زمینی را رصد کند و مجهز به نقشه دیجیتالی شهر و جی پی اس است. علاوه بر تمام این موارد ATAAS می تواند در ایستگاه های شارژ الکتریکی زمینی یا یک پمپ بنزین معمولی سوخت خود را تامین کند.

 

برچسب ها

تاکسی هوایی
مطالب مرتبط بیشتر
سفر به آینده با خودرو تولید تاکسی هوایی با بال ثابت و برد طولانی طرح "تاکسی هوایی" وعده‌ای که محقق نشد! توضیحات وزیر راه درباره ماجرای هواپیماهای شخصی اولین فرودگاه تاکسی‌های پرنده ساخته می‌شود ورود هواپیماهای کوچک به کشور تسهیل می شود تاکسی هوایی مجوز گرفت تاکسی‌ هوایی با تأخیر و در بهمن پرواز می‌کند قیمت سفر با تاکسی هوایی شرکت "ولوکوپتر" مشخص شد ژاپنی‌ها تاکسی هوایی ساختند سرمایه‌گذاری چند صد میلیون دلاری برای توسعه تاکسی‌های هوایی جزئیات تازه از راه‌اندازی ایرتاکسی در کشور جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین فرودگاه‌های کوچک اولین آزمایش موفق تاکسی هوایی بر فراز شهری در اروپا راه‌اندازی تاکسی هوایی در روسیه از سال 2020 ایرتاکسی راه‌اندازی می‌شود راه‌اندازی ایرتاکسی توجیه اقتصادی ندارد راه اندازی ایرتاکسی در اولویت قرار ندارد بالگردهای روسی به بازار تاکسی هوایی وارد می‌شوند طرح نخستین تاکسی هوایی «اوبر» را ببینید جزئیاتی تازه از فعالیت تاکسی‌های هوایی رونمایی از تاکسی پرنده شرکت ایرباس راه‌اندازی «تاکسی هوایی» در دو مسیر تا پایان سال نخستین تاکسی هوایی انگلیس پرواز کرد تفاهم با سازمان هواپیمایی برای رفع محدودیت‌های استفاده از تاکسی هوایی تاکسی هوایی رولزرویس با سرعت 400 کیلومتر در ساعت سفر در کوتاه‌ترین زمان با همکاری خودرو و بالگرد تاکسی هوایی خودران که وسیله نقلیه زمینی را جابجا می کند از سال 2025 با تاکسی هوایی به مقصد می‌روید پورشه هم تاکسی پرنده می سازد اوبر به دنبال تجاری سازی تاکسی های هوایی در کشور هند است برای سوار شدن به این تاکسی باید 72 میلیون تومان کرایه بدهید!+تصاویر آزمایش موفق اولین تاکسی هوایی خودران ایرباس تاکسی های هوایی تا 5 سال دیگر عرضه می شوند تاکسی هوایی پرواز آزمایشی می کند تاکسی هوایی در دوبی تست شد+تصاویر دایملر هم به جمع توسعه دهندگان خودروی هوایی پیوست تلاش یک شرکت روسی برای طراحی تاکسی هوایی با ویژگی های تاکسی هوایی آشنا شوید روسیه تاکسی هوایی راه‌اندازی می‌کند
Back to top