30 درصد حق بیمه شخص ثالث بابت عوارض و مالیات است

عصر خودرو- بیمه شخص ثالث در شرایطی در صدر فهرست رشته های زیانده صنعت بیمه قرار دارد که حدود 30 درصد از حق بیمه دریافتی از آن بابت عوارض و مالیات از دست می رود تا صرف امور حاکمیتی همچون امدادرسانی به مصدومان و کاهش سوانح جاده ای شود.

Friday 25 January 2019 - 09:25:00

30 درصد حق بیمه شخص ثالث بابت عوارض و مالیات است

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، رشته بیمه شخص ثالث از مهمترین رشته های صنعت بیمه در ایران به شمار می رود زیرا خرید این بیمه نامه برای دارندگان خودرو الزامی است.
این بیمه حدود 37.4 درصد از سبد بیمه کشور را در اختیار دارد.
اکنون بیش از 21 میلیون وسیله نقلیه در کشور وجود دارد و دریافت حق بیمه سالیانه از این خودروها سبب شده تا دستگاه های حاکمیتی بخواهند به شکل های مختلف در درآمد حاصل از این حق بیمه سهیم شوند.
این مساله سبب شده که اکنون سالیانه حدود سه درصد از حق بیمه شخص ثالث برای کاهش تلفات جاده ای به اورژانس، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و نیروی انتظامی اختصاص یابد که رقم پیش بینی شده آن برای بودجه سال آینده 300 میلیارد تومان است.
همچنین طبق قانون بیمه شخص ثالث، شرکت های بیمه باید هشت درصد از حق بیمه دریافتی را به صندوق تامین خسارت بدنی واریز کنند تا صرف پرداخت دیه کسانی شود که بر اثر تصادفات رانندگی فوت کرده یا آسیب دیده اند و راننده وسیله نقلیه فاقد گواهینامه بوده یا وسیله مربوطه فاقد بیمه نامه باشد و یا حتی مقصر حادثه در دسترس نباشد.
براساس ماده 30 قانون الحاق تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) «به منظور تامین بخشی از منابع لازم برای ارایه خدمات تشخیصی و درمانی به مصدومان حوادث و سوانح رانندگی، شرکت های بیمه موظف شده اند معادل 10 درصد از حق بیمه پرداختی شخص ثالث، سرنشین و مازاد را به حساب درآمدهای اختصاصی به نام وزارت بهداشت نزد خزانه داری کل واریز کنند».
از همه این عوارض های تحمیلی به بیمه شخص ثالث که بگذریم، نوبت به دریافت مالیات می رسد که طبق قانون مالیات بر ارزش افزوده، 9 درصد از حق بیمه دریافتی از دارندگان خودرو به طور مستقیم به خزانه واریز می شود.
مجموع این شرایط سبب شده تا به گفته صاحب نظران صنعت بیمه، در سال‌های اخیر از شیوه های مختلف با عوارض و مالیات های غیرمتعارف و فضای نامساعد کسب و کار، بنیه مالی مؤسسه های بیمه تضعیف شده است و رشته‌های بیمه‌ای چون آتش‌سوزی و مسئولیت، به بیمه شخص ثالث یارانه می‌دهند.
با همین رویکرد، غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی آذرماه امسال مخالفت خود را با «اخذ هرگونه عوارض از صنعت بیمه» اعلام کرد و گفت: من با دریافت عوارض از صنعت بیمه بسیار مخالفم و باید تلاش کرد تا جلوی این موضوع گرفته شود.
وی تصریح کرد: «اگر جلوی این کار گرفته نشود، امروز عوارضی به این صنعت تحمیل می شود و فردا عوارض دیگر؛ یا حتی در مجلس در این رابطه قانون تصویب می کنند تا از موضوع های دیگر عوارض بگیرند؛ باید مساله عوارض از صنعت بیمه را به طور کامل حذف کنیم.»

** کاهش تلفات جاده ای وظیفه حاکمیت است
«یونس مظلومی» عضو انجمن حرفه ای صنعت بیمه درباره اخذ عوارض از صنعت بیمه به خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: واقعیت اینکه در همه جای دنیا کاهش تلفات جاده ای یا افزایش ایمنی جاده ها وظیفه حاکمیت است و نباید هزینه های چنین مواردی را در قالب حق بیمه به بیمه گذاران تحمیل کنیم.
مدیرعامل بیمه تعاون تاکید کرد: با اصل وجود چنین عوارضی در صنعت بیمه مخالفم زیرا در همه جای دنیا عوارض بر کالاها و خدماتی وضع می شود که حاکمیت می خواهد با افزایش قیمت تمام شده آن، تقاضا برای مصرف آن را کاهش دهد.
مظلومی گفت: به طور نمونه در کشورهای توسعه یافته برای کاهش آلودگی ناشی از کیسه های پلاستیکی، عوارض روی آن اعمال کرده اند تا درآمد حاصله صرف حمایت از محیط زیست شود.
وی افزود: در موارد متعددی می توان به وضع عوارض بر سیگار، مشروبات الکلی و موادغذایی مضر در کشورهای مختلف اشاره کرد که درآمد حاصل از آن صرف توسعه بهداشت عمومی در کشورها می شود؛ یعنی از کالاهای خطرناکی عوارض می گیرند که حاکمیت می خواهد برای تامین منافع عمومی مصرف آن کم شود.
این مدیر صنعت بیمه تاکید کرد: حاکمیت در حالی روی بیمه شخص ثالث عوارض وضع می کند که جزو خدمات مفید برای جامعه است و حتی برای توسعه آن در کشور باید در این بخش یارانه بپردازد.
مظلومی درباره اینکه وضع عوارض بر بیمه شخص ثالث چه پیامدی برای جامعه دارد، گفت: تحمیل این عوارض، خرید بیمه نامه را کم می کند زیرا بیمه گذار تحمل حق بیمه نامه سنگین را ندارد همچنان که می بینیم در حوزه موتورسیکلت فقط حدود 10 درصد موتورسیکلیت ها بیمه نامه دارد و جالب تر اینکه در بسیاری از تصادف های جاده ای مقصر حادثه هستند.
وی تاکید کرد: اخذ چنین عوارضی با منطق گرفتن عوارض به شکلی که در کشورهای توسعه یافته رخ می دهد، مغایرت دارد و بنابراین اعمال هر نوع عوارضی روی بیمه نامه ها منطقی نیست.

** هزینه های عمومی دولت باید با مالیات تامین شود
مدیرعامل بیمه تعاون در پاسخ به اینکه گفته می شود 10 درصد از عوارض اخذ شده از بیمه شخص ثالث صرف کمک به مصدومان حوادث جاده ای می شود، گفت: اگر وزارت بهداشت برای انجام وظایف ذاتی خود که همان کمک به بهداشت عمومی و مصدومان حوادث است نیاز به منابع مالی دارد، باید دولت آن را از محل بودجه عمومی خود تامین کند نه اینکه از بیمه ها عوارض بگیرد.
مظلومی اظهار داشت: اگر نگاه ساده انگارانه داشته باشیم، می شود کل هزینه های وزارت بهداشت و حتی آموزش و پرورش را هم با اعمال عوارض بر بیمه نامه ها تحمیل کنیم و از صنعت بیمه انتظار تامین همه منابع مورد نیاز دولت را داشته باشیم.
وی افزود: اگر قرار باشد هزینه های عمومی دولت با وضع عوارض از صنعت بیمه پوشش داده شود، پس کارکرد مالیات در جامعه چیست؛ بالاخره دولت مالیات می گیرد تا از این طریق هزینه های عمومی خود یعنی تامین بهداشت و درمان، آموزش و امور رفاهی آحاد جامعه را پوشش دهد.

** بدلیل افراد بد، بیمه گذاران قانونمدار را جریمه می کنیم
عضو انجمن حرفه ای صنعت بیمه در ادامه به پرداخت هشت درصد از حق بیمه شخص ثالث به صندوق تامین خسارت بدنی اشاره کرد و گفت: وظیفه این صندوق، پرداخت خسارت به کسانی است که مقصران حادثه بیمه نامه یا گواهینامه رانندگی نداشته اند؛ یعنی آدم های وظیفه شناس و منطقی را جریمه می کنیم و حق بیمه بیشتری از آنها می گیریم تا افرادی که از قانون تخلف کرده اند، مورد حمایت قرار گیرند.
به عقیده مظلومی، با این شیوه، آنهایی که قانون مدارند، جور قانون شکنان را متقبل می شوند.
وی در پاسخ به اینکه این عوارض به عنوان مالیات از شرکت های بیمه پذیرفته می شود، توضیح داد: سازمان مالیاتی این عوارض ها را به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی از شرکت ها می پذیرد و اینگونه نیست که به ازای مبلغی که می پردازند، از مالیات سالانه آنها کسر کند.
مظلومی خاطرنشان کرد: در این زمینه که باید به مصدومان حوادث رانندگی رسیدگی شود و یا باید تلفات حوادث رانندگی کاهش یابد، شکی نیست و این وظیفه انسانی است اما تامین کننده بودجه آن باید دولت و از محل مالیات های مردم باشد نه اینکه به صنعت بیمه یعنی همان مردم تحمیل کنیم.

** ضریب خسارت در رشته شخص ثالث حدود 150 درصد است
مدیرعامل بیمه تعاون یادآور شد: پرداخت این عوارض در حالی بر صنعت بیمه تحمیل شده است که رشته بیمه شخص ثالث از بخش های زیانده در این صنعت به شمار می رود و طبق آمارهای بیمه مرکزی، ضریب خسارت در این رشته به 93.1 درصد رسیده است.
مظلومی تاکید کرد: اینها در شرایطی است که در چند سال اخیر شرکت های بیمه به تناسب نرخ تورم، رقم حق بیمه های خود را تعدیل نکرده اند به شکلی که اکنون 26 درصد از نرخ واقعی آن عقب هستند.
وی افزود: با این اوصاف، اکنون ضریب خسارت در رشته بیمه شخص ثالث به بالای 110 درصد رسیده است و اگر هزینه های اداری و امور نمایندگی و شعب را هم بر آن بیفزاییم، به ضریب خسارتی در حدود 150 درصد در این رشته می رسیم؛ یعنی شخص ثالث برای شرکت های بیمه کاملا زیانده است.

** بیمه شخص ثالث منبع درآمدی برخی نهادها
چندی پیش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی اعلام کرد، عوارضی که از صنعت بیمه دریافت می شود برای تسهیل کارکردها و اهداف بیمه است. برای مثال نیروی انتظامی با استفاده از درآمد عوارض مربوطه، مکلف به انجام اقداماتی برای کاهش تصادفات است اما این عوارض فقط به درآمدی برای نهادها تبدیل شده و اهداف مورد نظر به درستی در تخصیص منابع مورد توجه قرار نمی گیرد؛ لذا حق بیمه از جیب مردم می رود و دیگر هدفمند نیست و کارایی و اثربخشی الزم را ندارد.
در این گزارش آمده است: متأسفانه تعداد موارد نقص عضو و مصدومیت در کشور افزایش یافته است به طوری که طبق گزارش سازمان پزشکی قانونی کشور، متوفیات و مصدومان منجر به فوت ناشی از حوادث رانندگی در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال با رشد 0.9 درصدی به 12 هزار و 261 مورد رسیده است.
چگونگی هزینه کرد و شاخص های شیوه تسهیم و پرداخت منابع یادشده شفاف نیست و در عمل این منابع بابت کسر بودجه و هزینه های اداری و پرسنلی تلقی و مصرف می شود ضمن اینکه بیمه مرکزی هیچ گزارشی در مورد شفاف سازی آثار تخصیص این منابع، برای آگاه سازی کارشناسان صنعت بیمه ارائه نکرده است.

** رشد تلفات جاده ای با وجود افزایش واریزی شرکت های بیمه
براساس این گزارش، تعداد فوت شدگان ناشی از تصادفات رانندگی در سال 1395 به 15 هزار و 900 نفر رسید و این رقم در سال گذشته به 16 هزار و 200 نفر افزایش یافته است؛ همچنین تعداد مصدومان این حوادث از 333 هزار و 100 نفر در سال 1395 به 336 هزار نفر در سال 96 رسید.
بنابراین، سهم فوت شدگان ناشی از تصادف های بین شهری از 72 درصد در سال 1395 به 27 درصد در سال 96 رسیده است؛ در مجموع سهم تصادف های رانندگی در حوادث منجر به فوت شهروندان در 2 سال یاد شده به میزان 80 درصد ثابت مانده است.

برچسب ها

بیمه شخص ثالثمالیاتبيمه خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
ارائه هرگونه خدمت به وسیله نقلیه فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث ممنوع است مشوق دولت برای ترغیب موتورسواران به خرید بیمه شخص ثالث تخفیف ویژه برای بیمه موتورسیکلت‌ها سهمیه بنزین خودروها و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه شخص ثالث قطع می‌شود کدام خودروها سال آینده باید مالیات بدهند؟ خودروهای بالای 3 میلیارد تومان مشمول مالیات سالانه می‌شوند صفر تا صد طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث راهکار چین برای فروش بیشتر خودروهای برقی سهمیه سوخت ناوگانی که بیمه شخص ثالث نداشته باشند قطع می‌شود تخصیص سهمیه سوخت به تاکسی‌های دارای بیمه‌نامه شخص ثالث بخشودگی 100درصدی جرایم بیمه شخص ثالث از فردا به‌شرط خرید بیمه‌نامه یک‌ساله بیمه شخص ثالث نیاز به بازنگری دارد پیشنهاد بخشودگی مشروط جرایم شخص ثالث موتورسیکلت از 13 آذر استاندارد ملی خدمات بیمه خودرو تدوین شد آخرین فرصت پرداخت مالیات خودرو‌های لوکس ارائه تخفیف 20 درصدی برای صدور بیمه نامه یک ساله شخص ثالث موتور شرکت های ارائه دهنده بیمه موضوع افت قیمت خودرو را لحاظ کنند کارت سوخت خودروهای بدون بیمه باطل می‌شود وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث سهمیه سوخت نمی‌گیرند امکان استعلام برخط سوابق وسایل نقلیه موتوری برای دستگاه‌های اجرایی فراهم شد رصد خانه ها و خوردوهای لوکس در سازمان امور مالیاتی مارپیچ مالیاتی معاملات خودرو شناسایی 170 هزار خودروی لوکس برای اعمال مالیات شرط صدور بیمه شخص ثالث اصلاح شود ابلاغ بخشنامه بخشودگی 17 روزه جرایم بیمه شخص ثالث لزوم دارا بودن بیمه شخص ثالث برای خودروهای نفت‌گاز سوز موافقت خاندوزی با 17 روز بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث 17روز بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث همزمان با اربعین و هفته دولت ضرورت داشتن الحاقیه بیمه شخص ثالث برای عبور زائران اربعین از مرزها ملاک اخذ مالیات از خودروهای لوکس چیست؟ پاسخ بیمه مرکزی به درخواست لغو شرط صدور بیمه شخص ثالث نامه‌ به وزیر اقتصاد برای لغو محدودیت جدید بیمه شخص ثالث قطع سهمیه سوخت خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث افزایش 200 درصدی مالیات سوخت در ترکیه درخواست صندوق تامین برای یکپارچه‌سازی اطلاعات خسارت‌های پرداختی اتصال عوارض الکترونیکی به سامانه صدور بیمه شخص ثالث صدور‌ و تمدید بیمه نامه شخص ثالث از امروز مشروط شد مشکلات شرط جدید صدور بیمه‌نامه شخص ثالث تمدید بیمه‌نامه شخص ثالث، منوط به پرداخت عوارض آزادراهی خودرو شد صدور بیمه‌نامه شخص ثالث مشروط به تسویه عوارضی آزادراه‌ ‌می‌شود شماره گذاری و صدور پلاک موتور سیکلت های صفر منوط به صدور بیمه نامه شخص ثالث اسپانیا پیشتاز برای مدرن سازی صنعت خودرو جزئیات مالیات پرداختی لوکس‌سواران+ جدول خرید بیمه با اقساط روزانه، اقدام توسعه ای «آپ» در حوزه خودرو ارسال اطلاعات خریداران خودرو در طرح یکپارچه به سازمان مالیاتی تکلیف خودروی متواری در تصادفات چه می‌شود؟ خودروهای مشمول مالیات جدید ابلاغ سهم عوارض شرکت های بیمه از محل حق بیمه رشته ثالث بیمه شخص ثالث؛ حامی زیاندیدگان تصادفات رانندگی بیمه همچنان از تصادفات حمایت می‌کند چرا مجلس قانون بیمه شخص ثالث را اصلاح نمی‌کند؟ تاثیر افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروها بر نرخ بیمه مجلس اصلاحیه قانون بیمه شخص ثالث را بررسی کند مالیات، ترمز لوکس‌سواران را می‌کشد قانون بیمه خودروهای نامتعارف تخفیف بیمه شخص ثالث بعد از تعویض پلاک قبل از سفر تکلیف خودتان را با بیمه خودرو مشخص کنید حق بیمه پایه سالیانه انواع وسایل نقلیه مشخص شد تعرفه حق بیمه شخص ثالث مشخص شد صاحبان خودروهای لوکس 500 میلیون هم مالیات ندادند! سرنوشت مالیات لوکس‌ها تغییر کرد؛ درآمد 7000 میلیاردی محقق می‌شود؟ اطلاعیه مالیات بر ارزش افزوده انواع خودروها و موتورسیکلت‏‌های هیبریدی و برقی آیا ملاک خودروی غیرمتعارف تغییر می‌کند؟ کدام رانندگان اعمال قانون مى شوند؟ جرایم «نداشتن بیمه شخص ثالث از 15 بهمن تا 19 اسفند» همه وسایل نقلیه زمینی بخشیده شد نرخ مالیات بر خودروهای لوکس در سال آینده مشخص شد قبل از انتقال و خرید بیمه شخص ثالث این نکات را بدانید پیشنهاد بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث به وزیر اقتصاد وصول 1300 میلیارد تومان مالیات‌ معوق یک شرکت تجاری با فروش 835 دستگاه خودروی خارجی طلب 6/ 3همتی دولت از لوکس‌سواران شناسایی اطلاعات 400 هزار خودروی لوکس برای دریافت مالیات تمدید آنلاین بیمه شخص ثالث چقدر زمان میبره؟ مجلس عرضه خودرو در بورس را کاملا بر قرعه‌کشی ترجیح می‌دهد خودروهای بالای 1.5 میلیارد تومان باید مالیات بدهند تقاضای اعمال ماده 234 در حوزه بیمه شخص ثالث بررسی شد 50 درصد از خانوارهای ایرانی خودرو ندارند هشدار قوه قضاییه نسبت به نداشتن بیمه‌نامه شخص ثالث وسایل نقلیه موتوری سد مالیاتی دلالان خودرو فردا؛ آخرین مهلت بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث مالیات قطره‌چکانی لوکس‌ها! تعلل در تصویب مالیات بر عایدی سرمایه، دلالی در بازار خودرو را رونق داد جرایم وسایل نقلیه موتوری فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث بخشیده می شود جرائم بیمه شخص ثالث همه‌ وسایل نقلیه تا پایان آذر ماه بخشیده شد مالیات خودروهای لوکس در دست‌انداز نحوه رسیدگی به اعتراض مالیاتی مالکان خودروهای لوکس اعلام شد شرکت بیمه ملزم به پرداخت خسارت وارده به راننده حادثه دیده شد هشدار درباره جنگ سبز خودروسازان حق‌بیمه شخص ثالث چقدر زیاد شده است؟ شناسایی 54 هزار خودرو لوکس در کشور با تعیین 508 میلیارد تومان مالیات فشار مالیاتی بر قطعه سازان خودرو وارد نشده است پوشش بیمه شخص ثالث محدود به ایران است جریمه‌ فقدان بیمه‌نامه شخص ثالث از 29 مرداد تا 11 شهریور بخشیده شد ثبت‌نام 68 هزار مالک خودرو لوکس در سامانه مالیاتی پرداخت آنلاین مالیات نقل‌وانتقال خودرو، تنها از طریق سامانه‌های مالیاتی مالیات نقل و انتقال خودرو چقدر است؟ خودروی 300 میلیون تومانی دیگر لوکس حساب نمی‌شود جرایم وسایل نقلیه موتوری فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث بخشیده می شود بیمه موظف به پرداخت افت قیمت خودرو در تصادفات همکاری باشگاه مشتریان کرمان موتور و بیمه سامان برای صدور بیمه پیمایشی انتقال تخفیف بیمه به افراد درجه یک خانواده آخرین وضعیت مالیات از خودروهای گران قیمت اعلام مالیات سالانه خودروهای سواری و وانت دوکابین در سال 1401 انقلاب در بیمه خودرو بیمه ها 2٫5برابر درآمدهای نفتی خسارت رانندگی دادند بیمه شدن یک میلیون خودرو در صورت قانون گذاری بروز در صنعت بیمه تعویض پلاک خودروی ارزان‌ 2 میلیون آب می‌خورد! جدول حق بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه در سال جاری یک میلیون نفر لوکس‌سوار و لوکس‌نشین در تور مالیات سقف تعهدات بیمه شخص ثالث در سال 1401 دستخوش چه تغییراتی بوده است؟ اختلاف حق بیمه شخص ثالث را بدهید تعرفه حق بیمه شخص ثالث اعلام شد بیمه نامه های صادر شده قبل 29 اسفند نیاز به الحاقیه ندارند راهنمای نیسان وانت زامیاد؛ خودروی قدیمی و خوش اقبال در ایران اخذ مالیات 1 درصدی از خرید و فروش خودرو‌های ایرانی پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو از طریق سامانه آنلاین آغاز شد مراقب متخلفان باشید؛ الحاقیه برای بیمه خودرو ممنوع است! نرخ بیمه شخص ثالث تغییر نمی‌کند صاحبان خودروهای لوکس چقدر مالیات دادند؟ نرخ بیمه شخص ثالث فعلا بر اساس سال گذشته محاسبه می شود تغییر روند پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو از 6 فروردین طرح مجلس برای اصلاح قانون بیمه شخص ثالث خودروهای لوکس مالیات خودروهای لوکس در سال آینده تعیین شد تسلا با وجود ثبت سود بی سابقه، یک سنت به دولت آمریکا مالیات نمی‌دهد مالیات عوارض شماره گذاری سواری عمومی فشار مضاعفی به تاکسیران ها ماجرای مالیات جدید در فروش خودروسازان چیست؟ افزایش قیمت خودروهای داخلی؛ این بار بخاطر مالیات صاحبان بیش از یک خودرو بخوانند آغاز ارسال پیامک به 272 هزار نفر مشمول مالیات بر خودروی لوکس جزئیاتی جدید از مالیات خودروهای لوکس ملاک نرخ گذاری مالیات خودروهای لوکس، قیمت کارخانه است نه کف بازار مالیات خودرو‏‏‌های تحت تملک اشخاص مشخص شد مأخذ قیمت خودروهای داخلی و خارجی جهت تعیین مالیات و حق الثبت اعلام شد دریافت مالیات 1 درصدی از ثبت نام کنندگان خودرو آغاز شد روند اخذ مالیات از لوکس سواران با تاخیر آغاز شده است پیش‌بینی دریافت 5هزار و 600 میلیاردتومان مالیات از خودروهای گرانقیمت مالیات‌ستانی از 550 هزار خودروی لوکس 550 هزار خودروی لوکس باید 5600 میلیارد مالیات دهند مشخصات ایمنی و فنی تارا+ جدول امکانات این ستاره ایران خودرو( دی 1400) کدام خودروها در سال 1401 باید مالیات بپردازند؟ دریافت مالیات از تولیدکننده و واردکننده خودرو در نخستین انتقال الزام تولیدکنندگان و واردکنندگان خودرو به پرداخت مالیات جدیدترین جزئیات نحوه سنجش خودرو نامتعارف و پرداخت خسارت سهام تسلا برای پرداخت مالیات واگذار شد 23.5 میلیون خودرو، بیمه شخص ثالث دارند آیین‌نامه اجرایی پرداخت مالیات خودروهای بالای یک میلیاردتومان ابلاغ شد نحوه محاسبه مالیات بر خودرو چقدر از مالیات خودروهای لوکس به دولت می‌رسد؟ مالیات‌ستانی از خودروهای محبوس خودروهای بالای یک میلیارد تومان مشمول مالیات شدند مهلت 20 روزه بخشودگی جرائم نداشتن بیمه‌نامه شخص ثالث گواهینامه بین المللی: لذت رانندگی در جاده‌های دنیا تخفیف بیمه شخص ثالث خودور با تعویض پلاک حذف نمی‌شود موافقت مجلس با کلیات لایحه اصلاح قانون بیمه شخص ثالث بخشودگی جرائم بیمه شخص ثالث مشروط به خرید بیمه یکساله است شرط بخشودگی جرائم دیرکرد بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه موتوری اجرای قانون مالیات بر خانه و ماشین های لوکس چه شد؟ چگونگی ارزش‌گذاری خودروهای لوکس برای اخذ مالیات آخرین خبرها از اخذ مالیات از لوکس‌نشینان تأثیر جریمه های سرعت بر هزینه های بیمه خودرو پایان شهریور آخرین فرصت بخشودگی جرائم بیمه شخص ثالث امسال، کدام خودرو‌ها باید مالیات بپردازند؟ امسال کدام خودرو‌ها باید مالیات بپردازند؟ بخشودگی جرایم بیمه‌ای وسایل نقلیه موتورسیکلت و ماشین آلات کشاورزی اگر در تصادف راننده گواهینامه نداشته باشد بیمه خسارت پرداخت می کند؟ سه مالیات جهانی برای خودرو آیین‌نامه اجرایی قانون اخذ مالیات از خودروهای لوکس حتی ابلاغ هم نشد چرا دولت قانون اخذ مالیات از خودروهای گران قیمت را اجرا نکرد؟ 3‌ اشکال مالیات‌ستانی از خودرو مالیات جدید خودرو چگونه محاسبه می‌شود؟ چرا هزینه بیمه محصولات تسلا این قدر بالا است ابهامات سقف پرداخت خسارت خودرو داده های 90 دستگاه اجرایی در اختیار سازمان مالیاتی قرار گرفت شرکت‌های بیمه مکلف به پرداخت خسارات حوادث رانندگی فارغ از قیمت خودرو شدند پرداخت خسارت توسط شرکت بیمه بدون کروکی پلیس بررسی عامل مهارت راننده در حوادث رانندگی سرعت‌گیر قیمت در بازار صدور بیمه‌ نامه‌های خودرو با شرایط اقساطی ویژه ایثارگران مالیات خودرو ندهید، چه می‌شود؟ مالیات خودرو لوکس چند؟ نحوه محاسبه مالیات نقل‌ و انتقال خودرو اعلام شد افزایش 37 درصدی بیمه شخص ثالث منطقی نیست مانع سازی به‌جای مانع زدایی تغییرات بیمه شخص ثالث نسبت خسارت به حق بیمه شخص ثالث بیشتر شد تخفیف‌ بیمه شخص ثالث، قابل انتقال به خودروی دیگر است اخذ مالیات از خودروهای لوکس معنایی ندارد از خرداد ماه وصول مالیات خانه و خودروی لوکس آغاز می‌شود اخذ مالیات خودرو وارداتی با ارز نیمایی مغایر قانون است افزایش مراجعه برای دریافت خسارت بیمه شخص ثالث در نوروز 1400 مالیات به جای توقف خودروهای دودزا معیار اخذ مالیات از خودروها چیست؟ نرخ بیمه شخص ثالث چقدر گران شد؟ چه مواردی از شمول بیمه شخص ثالث خارج است؟ تخفیف بیمه شخص ثالث را انتقال بدهیم یا خیر؟ نرخ بیمه شخص ثالث 1400 اعلام شد+ جدول حق بیمه ضریب نفوذ پایین بیمه شخص ثالث درمیان مالکان موتورسیکلت افزایش 37 درصدی حق بیمه شخص ثالث خودروها در سال 1400 شورای عالی بیمه فردا در مورد نرخ بیمه شخص ثالث تصمیم می‌گیرد اخذ مالیات از خودروهایی که لوکس نیستند متولی محاسبه مالیات بر خودروهای لوکس مشخص شد راه فرعی کاهش سوداگری در بازار خودرو تعیین نرخ دیه برای سال 1400 در دستور کار قوه قضاییه پیشنهاد عجیب راننده‌ برای جبران خسارت؛ بیت کوین می‌دهم! اخذ مالیات از خودروهای گران‌قیمت امکان‌پذیر است؟ مالیات گیری از خودروهای میلیاردی بازار آنها را کساد می کند؟ شرایط انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث در زمان خرید خودرو جدید نقطه کور مالیاتی در بازار خودرو منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین مشمول عوارض و مالیات نمی‌شود شرکت‌های بیمه مکلف به پرداخت ماهانه 4 هزار میلیارد ریال به خزانه شدند عدم انطباق مشخصات راننده وبیمه گذار مانع دریافت خسارت نیست خودروهای بالای یک میلیارد تومان مشمول مالیات می شوند تاکسی های اینترنتی از مالیات بر ارزش افزوده معاف شدند راننده محوری، نسخه شفابخش رشته بیمه‌ای شخص ثالث خروج خودروهای لوکس از یک زیان بیمه ای! گام بلند دولت برای اخذ مالیات از خودروهای لوکس اخذ مالیات از خانه‌ها و خودروهای لوکس کلید خورد جریمه افراد فاقد بیمه نامه شخص ثالث مشخص شد آغاز بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث از چهارشنبه بخشودگی 100 درصدی جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث+بخشنامه اخذ مالیات از خودروهای لوکس در سال1400 بازی با کارت خودرو در بودجه 1400 ایجاد رانت 50 هزار میلیارد تومانی در حوزه خودرو پیشنهاد مالیات 50درصدی بر قیمت خودرو از کارخانه تا بازار 23 میلیون خودرو در کشور بیمه شخص ثالث دارند صاحبان خودرو بیمه نامه‌های الکترونیکی دریافت می‌کنند مهلت بخشودگی جرائم بیمه شخص ثالث موتورسیکلت تا پایان سال سقف پرداخت بیمه شخص ثالث خودور‌های لوکس نیازمند بازنگری است آغاز طرح بخشودگی جرائم دیرکرد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت‌ها بیمه ها چقدر خسارت تصادف را می پردازند؟ بررسی اعمال مالیات بر معاملات مکرر خودرو نرخ خودرو‌های نامتعارف در سال 99 خودروهای بالای یک میلیارد تومان مشمول مالیات می‌شوند آوار رشد قیمت خودرو بر بازار بیمه لزوم احراز هویت برای دریافت بیمه شخص ثالث از آذر امسال پرداخت یکسان خسارت بیمه به خودرو میلیاردی و 220 میلیونی اطلاعیه مهم بانک مرکزی در خصوص بیمه خودرو سد مالیاتی هند برای تویوتا مالیاتهای جدید در راه است جریمه روزانه دیرکرد بیمه شخص ثالث 99+جدول قیمت اختلافات مالیاتی خودروسازان و قطعه سازان مالیات‌ستانی از محتکران خودرو بررسی طرح اخذ مالیات بر قراردادهای مکرر فروش خودرو جزئیات فراخوان اجرای نظام مالیات بر ارزش افزوده جایگاه داران سوخت مالیات جایگاه‌داران سوخت تنها مربوط به کارمزد است اخذ مالیات باعث کاهش قیمت خودرو خواهد شد؟ مالیات بستن بر دارندگان چند خودرو تا حدی احتکار خودرو را کاهش می‌دهد مالیات بر خودرو‌های صفر بازار را هیجان زده می‌کند تاثیر دریافت مالیات از خودرو‌های صفر کیلومتر بر بازار مالیات عجیب در مصر؛ مصری‌ها مالیات رادیوی خودرو می‌پردازند بخشنامه جدید بیمه مرکزی در خصوص افزایش ارزش وسیله نقلیه تمدید دو ماهه پرداخت مالیات برای صاحبان مشاغل خودرویی دعوت از موتورسواران برای استفاده از بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث ‌ شدت پرداخت خسارات در بیمه اتومبیل در دوران کرونا افزایش یافت سامان دادن به وضعیت بازار خودرو با ابزار مالیات ضریب خسارت بیمه شخص ثالث به 103 درصد رسید دریافت 30 هزار میلیاردتومان حق بیمه شخص‌ثالث در سال‌ 99 بیمه شخص ثالث الکترونیکی شد تنقیح مصوبات بیمه شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه زمینی آرامش بازار خودرو با اهرم مالیاتی مصائب حذف فیزیکی بیمه‌نامه‌ها برای صنعت بیمه نسخه فیزیکی بیمه نامه شخص ثالث حذف شد بخشنامه‌ای که هزاران شاغل صنعت بیمه را نگران کرد ابهامات حذف برگه فیزیکی بیمه شخص ثالث + پاسخ بیمه مرکزی اطلاعیه بیمه مرکزی در خصوص حذف فیزیکی بیمه‌نامه‌های شخص ثالث آثار و پیامدهای شیوع بیماری کرونا بر بیمه اتومبیل امکان دسترسی الکترونیکی بیمه‌گذاران به اطلاعات بیمه شخص‌ثالث راهکارهای اجرایی اخذ مالیات از سوداگران بازار خودرو رشد 63 درصدی مالیات نقل و انتقال خودرو در سال 98 عربستان به خاطر کرونا بیمه شخص ثالث خودروها را 2 ماه تمدید کرد فروش بیمه‌نامه شخص ثالث در 12 قسط خلاف قانون است یک سرویس دوره‌ای ساده، چند؟ امسال نیز صاحبان مشاغل خودرویی مالیات مقطوع می پردازند سهم علی‌الحساب شرکت‌های بیمه از عوارض پرداختی بیمه شخص ثالث مشخص شد تعرفه ارزیابی خسارات بیمه شخص ثالث اعلام شد 2میلیون بیمه شخص ثالث تمدید خودکار شد صدور بیش از دو میلیون بیمه‌نامه شخص ثالث به طور برخط تمدید الکترونیکی بیمه‌نامه 2 میلیون و 600 هزار دستگاه خودرو حمایت از اقشار ضعیف با حق بیمه پایین خودروهای ارزان‌قیمت چرا حق بیمه شخص ثالث خودروها متفاوت است ؟ دلیل متغیر بودن حق بیمه شخص ثالث چیست؟ مهلت موتورسیکلت‌سواران برای خرید بیمه شخص ثالث تا پایان فروردین مالیات ناوگان جاده‌ای مشخص شد نیازی به حضور فیزیکی شبکه فروش صنعت بیمه در دفاتر نیست خدمات غیرحضوری بیمه ایران برای دارندگان خودرو 114 ریال خسارت به ازای هر 100 ریال حق بیمه ثالث پرداخت می‌شود دلایل رشد 25 درصدی حق بیمه شخص ثالث از نگاه بیمه مرکزی جزییات حق بیمه شخص ثالث خودروها در سال 99 نرخ حق بیمه شخص ثالث انواع خودرو در سال 99 حق بیمه شخص ثالث 25درصد افزایش یافت مالیات مقطوع سال 98 خودروهای مسافری و باری تعیین شد بیمه شخص ثالث آنلاین شد چه خودروهایی در سال 99 مشمول مالیات می شوند؟ کدام تاکسی‌ها از مالیات معاف می‌شوند مالیات بر خانه‌های لوکس و ماشین های لاکچری بدون توجه به «تورم» کاهش تلفات 17 هزار نفری حوادث رانندگی با راننده محورشدن بیمه اطلاعات نقل و انتقالات خودرویی را داریم دارندگان بیش از یک خودرو باید مالیات بپردازند شایعه اخذ مالیات از نقل و انتقال خودرو احتمال اخذ مالیات از خرید و فروش خودرو اخذ مالیات برای کاهش التهابات بازار خودرو اخذ مالیات از خودروها و خانه‌های لوکس+سند مالکان خودروهای لوکس چقدر باید مالیات دهند؟ خودروها از چه سقف قیمتی مشمول مالیات جدید شدند؟ مالیات بر خانه‌ها و خودروهای لوکس؛ گام نخست تمرکززدایی از ثروت دارندگان وسایل نقلیه بخوانند آغاز بخشودگی جرایم بیمه‌ای شخص ثالث اخذ مالیات از خودرو و مساکن لوکس گامی موثر برای کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی آغاز بخشودگی صد در صدی جرایم بیمه شخص ثالث در بیمه آسیا جزییات آغاز بخشودگی جرایم بیمه شخص‌ثالث از امروز نرخ مالیات نقل و انتقال وسائط نقلیه تعیین شد خودروهای کم مصرف و هیبریدی از پرداخت مالیات معاف می شوند تعیین مالیات و عوارض سبز شماره‌گذاری انواع خودرو و موتورسیکلت آغاز بخشودگی جرائم 100 درصدی بیمه شخص ثالث از فردا طبقه بندی مصوبه تلفیق درباره مالیات بر خودروها و خانه های لوکس دقیق نیست اخذ مالیات از خودروهای بالای 700 میلیون تومان اخذ مالیات از خودروها و خانه های لوکس بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث از ابتدای بهمن ماه تاثیر ناچیز وضع مالیات بر خودروهای گرانقیمت در بازار زیان خودرو از بلاتکلیفی مالیات بر عایدی سرمایه دریافت مالیات از خرید و فروش خودرو، بساط سوداگران را جمع می‌کند جریمه دیرکرد تمدید بیمه شخص ثالث بخشیده شد + سند جریمه دیرکرد تمدید بیمه شخص ثالث بخشیده شد تشریح مالیات بر خودروی لوکس خانه‌ها و خودروهای گرانقیمت مشمول مالیات می‌شوند خودروهای لاکچری مشمول مالیات می‌شوند مالیات و عوارض خودرو برای سال 99 مشخص شد+ جدول شرکت‌های بیمه تنها برای نقدینگی ثالث می‌فروشند ابطال کارت سوخت خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث پس از دومین اخطار پوشش افت قیمت خودرو در بیمه‌نامه‌های بیمه ملت وضعیت پوشش بیمه‌ای در صنعت خودرو بیمه شخص ثالث مصوب 1395 همچنان خودرو محور است! مسدود کردن بزرگراه‌های فرانسه در اعتراض به افزایش مالیات سوخت رونمایی از سیستم بیمه‌گری الکترونیک اتومبیل اصلاح دو بند از دستورالعمل نحوه تعیین خسارت بیمه شخص ثالث مبانی تعیین حق بیمه شخص ثالث مبتنی بر اصول فنی و مقرراتی است فرمول تعیین نرخ حق بیمه شخص ثالث مالیات بر خرید خودرو در راه است؟ 10 میلیون خودرو و موتورسیلکت فاقد بیمه‌نامه هستند تعیین حق بیمه شخص ثالث براساس ریسک‌های گذشته کارشناسی خسارت اتومبیل در بیمه ایران دیجیتالی شد 8 نکته کلیدی درباره اجرای طرح راننده‌محور شدن بیمه شخص ثالث 5 نکته که قبل از خرید بیمه بدنه باید بدانید افزایش قیمت بیمه شخص ثالث با راننده محور شدن + جزئیات بیمه شخص ثالث راننده محور از ابتدای سال آینده اجرایی می‌شود میزان «خسارت متناظر وارده به گران‌ترین خودروی متعارف» چیست ؟ یکه‌زارع: افزایش 30 درصدی قیمت خودروها کذب محض است بیمه شاخص ثالث، راننده‌محور می‌شود نرخ جدید مالیات و عوارض خودروهای داخلی و وارداتی سقف بیمه شخص ثالث 180 میلیون تومان است ریسک صدور بیمه‌نامه خودرو کاهش یافت فرمول محاسبات خسارت تصادفات اصلاح شد فعالیت شرکت کارگزاری رسمی بیمه سایپا از سر گرفته شد تصادف ساختگی برای کلاهبرداری از بیمه جزییات راننده محور شدن بیمه شخص ثالث سایه بیمه پس از افزایش قیمت خودروها تا چه میزان اَمن است؟ مشکل بیمه نامه‌ خودروسازی سایپا رفع شد راننده‌محور شدن بیمه‌نامه‌های شخص‌ثالث تا 2 سال دیگر یک سوم وسایل نقلیه کشور بیمه شخص ثالث ندارند! آماده پرداخت سهم صنعت بیمه در کاهش تلفات جاده‌ای هستیم فروش و تمدید الکترونیکی بیمه نامه شخص ثالث درباره نرخ بیمه شخص ثالث خودروها چه می دانید؟ حذف 10 درصدحق بیمه شخص ثالث رانندگان تاکسی درون شهری آیا بیمه همه میزان دیه رادر تصادفات پرداخت می‌کند؟ جزییات حذف 10 درصد اضافه بیمه شخص ثالث تاکسی‌ها واریز 3هزار میلیارد تومان حق بیمه ثالث به حساب سه ارگان کاهش مالیات خودروهای برقی؛ تنها راه ترغیب مشتریان! دردسر بیمه خودروهای گران‌تر از 180 میلیون تهیه فرمول جدید برای محاسبه خسارت خودروهای غیرمتعارف اختلاف بیمه‌ها و خودروسازان بدحساب بالا گرفت استقرار واحدهای سیار فروش بیمه‌نامه برابر سایپا خروج سرمایه‌های سرگردان با اهرم مالیاتی؟ سپری برای سرمایه شما "کد یکتا" جایگزین بیمه‌نامه‌های کاغذی شخص ثالث می‌شود املاک، سکه، ارز و خودرو منتظر مالیات باشند عوارض وزارت بهداشت شامل «بیمه حوادث راننده» شخص ثالث نمی‌شود مشاغل خودرویی نیاز به تسلیم اظهارنامه مالیاتی ندارند نقش بیمه در تضامین و حمایت از سرمایه گذاری داخلی به پورشه بزنید به پـرایـد هرگز!‏ محدود شدن ورود دلالان به بازار خودرو با اخذ مالیات خرید و فروش ابطال فرمول بیمه در پرداخت خسارت به خودروهای گران آیا اخذ مالیات از خرید و فروش خودرو اجرایی می شود؟ اخذ مالیات از خرید و فروش خودروی صفرکیلومتر دلالی را کاهش می‌دهد پرداخت افت قیمت خودروهای لوکس توسط بیمه گر روی میز شورای عالی بیمه پرداخت خسارت افت قیمت خودروهای لوکس تصادفی توسط بیمه ها بررسی می شود اعمال سیاست‌های مالیاتی دست دلالان را از بازار خودرو کوتاه می‌کند معرفی ثبت‌نام کنندگان بیش از یک خودرو به سازمان مالیاتی شرایط پرداخت خسارت بدون کروکی تغییر کرد مالیات جدید در بازار خودرو تدوین لایحه مالیات بر عایدی سرمایه در حوزه های املاک، طلا، ارز و خودرو دریافت مالیات از خرید و فروش خودرو بساط دلالان را از بازار جمع می‌کند بازارهای ارز، طلا، مسکن و خودرو باید مشمول مالیات بر عایدی سرمایه شود کدام خودروها مشمول مالیات بر درآمد هستند؟ توافق بیمه‌ها جهت وصول مطالبات از بزرگترین بدهکار بیمه‌ای راهکاری برای کوتاه کردن دست دلالان از بازار خودرو این خودروها گران‌ترین هزینه بیمه را دارند + تصاویر پرداخت خسارت خودروهای سیل‌زده به شرط داشتن بیمه بدنه آسیب دیدگی 500 خودرو بر اثر سیل دروازه قرآن جدول حق بیمه شخص ثالث خودروهای سواری در سال 98 منتشر شد افزایش قیمت بیمه، خودرو را گران کرد سهم دولت از خودرو سرعت گیر مالیاتی فروش خودرو جزئیات کمک دولت به مالکان خودروهای آسیب دیده سیل شیراز پرداخت خسارت سیل به خودروهای فاقد بیمه افرادی که بیمه نامه آنها در سیل مفقود شده، چه کنند؟ تکلیف ماشین‌های بدون بیمه چه می‌شود؟ خسارت خودروهای فاقد بیمه را می‌دهیم بیمه متعهد به پرداخت فوری خسارت خودروهای آسیب دیده سیل است حق بیمه شخص ثالث 15 درصد افزایش یافت دادگستری نسبت به صدور الحاقیه بیمه شخص ثالث برای خودروها هشدار داد نحوه تعیین مالیات بر ارث خودروهای داخلی و وارداتی صدور کد یکتا برای بیمه‌نامه‌های شخص ثالث ضروری شد بهترین قیمت بیمه بدنه برای خودروهای شما چیست؟ تعیین نرخ حق بیمه ثالث در انتظار تصمیم شورای عالی بیمه نرخ دیه، بیمه نامه شخص ثالث را چقدر گران می کند؟ دارندگان بیمه‌نامه شخص ثالث نیازی به دریافت الحاقیه ندارند جزییات ابلاغیه میزان مالیات انواع خودرو شرایط تعیین نرخ بیمه ثالث شخص محور شرکت های بیمه مکلف به واریز مبلغ 3 هزار میلیاردی از محل حق بیمه شخص ثالث به خزانه داری شدند راه‌اندازی سامانه مکانیزه اعلام نرخ بیمه شخص ثالث چرا تخفیف بیمه شخص ثالث حذف شد؟ فرصت پرداخت جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث تا پایان بهمن تعیین شد بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث همه وسایل نقلیه جزئیاتی تازه از بیمه‌های جدید شخص ثالث جرایم بیمه شخص ثالث بخشیده می‌شود بخشودگی 100 درصدی جریمه دیرکرد بیمه ثالث تمامی وسائل نقلیه تا پایان بهمن توضیحات جدید رییس کل بیمه مرکزی برای راننده محور شدن بیمه شخص ثالث خریداران بیش از یک خودرو باید مالیات بدهند راه اندازی مجتمع تخصصی پرداخت خسارت خودروهای سنگین فردمحور کردن بیمه شخص ثالث نیازمند توجه همه جانبه به مزایا و معایب آن است بیمه شخص ثالث راننده یا خودرو؟ سوابق راننده در هزینه بیمه‌نامه پررنگ می‌شود نمره منفی‌دارها در طرح جدید بیمه شخص ثالث نقره‌داغ می‌شوند اعلام جزئیات بیمه‌های جدید شخص ثالث حق بیمه ثالث کاهش می‌یابد بیمه«شخص ثالث راننده‌محور»به مفهوم صدوربیمه‌نامه برای راننده نیست کنترل مصرف سوخت با مالیات ابهامات "راننده محوری" در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث حق بیمه راننده‌محور با چه معیارهایی تعیین می‌شود؟ 20 درصد تصادف ها ساختگی است! بیمه شخص ثالث راننده محور می شود کاهش مالیات انتقال خودرو؛ نفع دولت و ملت هزینه کرد عوارض شخص ثالث شفاف نیست اصلاح آیین‌نامه تخفیفات بیمه شخص ثالث در هیات وزیران معاینه فنی؛ شرط اخذ «بیمه شخص ثالث» افزایش سقف پوشش بیمه‌های شخص ثالث حق بیمه های شخص ثالث چطور هزینه می شود؟ الزام شرکت‌ها به پرداخت 3هزار میلیارد ریال از بیمه ثالث به خزانه بیمه ها 20 هزار میلیارد ریال غرامت غیرواقعی رانندگی می پردازند بیمه مرکزی هرچه سریعتر نرخ بیمه شخص ثالث را اصلاح کند نیسان به‌دنبال جایگزین گون تداوم ممنوعیت واردات در سال آینده؟ چگونه خسارت افت قیمت خودرو بدلیل تصادف را مطالبه کنیم؟ اگر با خودروهای چند میلیونی تصادف کردیم، چه کنیم؟ بیمه گذاران، الحاقیه بیمه بدنه خودرو تهیه کنند خودروسازان را از پرداخت مالیات ارزش افزوده معاف کنید ارائه خدمات ویژه بیمه سامان به بیمه نامه های اتومبیل کم ریسک درآمدهای مالیاتی دولت از خودرو میزان درآمد دولت از محل انواع مالیات بر خودرو چقدر است؟ آغاز پرداخت خسارت خودروهای زائران اربعین تخفیف بیمه شخص ثالث حوادث وسایل نقلیه قابل انتقال است ارائه بسته‌های متنوع بیمه‌ای در صورت کاهش سوانح بیمه 8900 میلیارد تومان برای سوانح رانندگی در سال 96 خسارت داد در صورت تصادف با خودروهای لوکس چه کنیم؟ گل به خودی ترامپ در خودروسازی تعامل پلیس راهور و صنعت بیمه به کاهش حوادث و تخلفات منتهی می شود فسخ وکالت فروش اسناد خودرو بعد از شش ماه مشمول مالیات نقل و انتقال مجدد شد حق بیمه شخص ثالث و بدنه با پرداختی بیمه تناسب دارد؟ دارندگان بیمه بدنه، سرمایه مورد بیمه خود را افزایش دهند بیمه گذاران الحاقیه بیمه بدنه خودرو تهیه کنند اجرای ماده 32 قانون شخص ثالث تسهیل شد امکان دریافت سوابق بیمه‌های خودرو از طریق میز خدمات الکترونیک مخالفت پلیس با دریافت مالیات از خودروهای پر مصرف خسارت بیمه شخص ثالث در چه مواردی بدون شرط پرداخت می‌شود؟ کارمزد بیمه‌نامه‌ خودروهای صفر 9 درصد شد جزییات دریافت الحاقیه بیمه بدنه خودرو ضرایب جدید مالیات بر ارزش افزوده فروشندگان خودرو مشخص شد + سند درخواست افزایش سرمایه بیمه گذاران بیمه بدنه بی توجهی به ایمنی در خودرو سازی ماده 44 قانون بیمه شخص ثالث چه می گوید؟ بخشودگی جریمه دیرکرد بیمه‌نامه شخص‌ثالث خودروهای کارگاهی خودروسازان برای واردات قطعه از چین مسابقه گذاشته‌اند کاهش هزینه‌های بیمه شخص ثالث در بیمه ایران صاحبان مشاغل خودرویی برای ثبت اظهارنامه مالیات عملکرد 96 به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند 12 هزار اظهار نامه مالیاتی خودرو در خراسان جنوبی دریافت شد بیمه بدنه خودرو چه خساراتی را پوشش می‌دهد؟ خسارت‌های صوری کمتر از 2 درصد پرداختی بیمه‌ها است تاکید گمرک بر دریافت مالیات ارزش افزوده خودروهای وارداتی تکلیف بیمه گر در جبران خسارت ناشی از وسایل نقلیه +سند انهدام باند کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه با تصادفات ساختگی حمایت از مسبب حادثه رانندگی در قانون جدید بیمه شخص ثالث میزان رضایت مندی از بیمه شخص ثالث، پایین است خودروهای بخش کشاورزی شامل 30درصد تخفیف بیمه شخص ثالث شد کاهش30درصدی حق بیمه شخص ثالث صاحبان تراکتور و کمباین لزوم اخذ الحاقیه «افزایش سرمایه خودرو» در بیمه بدنه چگونه خسارت افت قیمت خودرو بدلیل تصادف را مطالبه کنیم؟ تصویب اساسنامه صندوق تأمین خسارتهای بدنی تصویب آیین‌نامه اجرایی مربوط به حوادث ناشی از وسایل نقلیه همکاری ایران و هند در حوزه فن‌آوری‌های پیشرفته تولید خودرو رصد آنلاین اطلاعات بیمه شخص ثالث آیین‌نامه بیمه شخص ثالث به تصویب رسید هزینه ارزیابی خسارات بیمه شخص ثالث تعیین شد موارد تحت پوشش بیمه بدنه خودرو موارد خارج از تعهد بیمه‌گر در بیمه شخص ثالث اعلام شد اجرای قانون بیمه شخص ثالث؛ اولویت صندوق تامین خسارت بدنی مالیات عملکرد 96 مشاغل خودرویی مقطوع اعلام شد پیگیری گزارش هزینه کرد عوارض بیمه شخص ثالث از دیوان محاسبات حاشیه سود «شخص ثالث» شرکت‌های بیمه چگونه «زیان» می‌شود؟+جدول هزینه درمان مصدومان ترافیکی بدون ارایه "بیمه‌نامه شخص ثالث"، "آزاد" شد تعیین شرکت بیمه توسط مشتریان خودروهای صفر، بزودی زیر چرخ خودروهای بدون بیمه نروید! کاهش 27 درصدی مالیات واردات خودرو ارتباط نرخ بیمه شخص ثالث با سیلندر خودرو حق بیمه پایه شخص ثالث 10 درصد افزایش یافت+جدول قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه بیمه‌نامه شخص ثالث در سال 97 افزایش قیمت ندارد مقایسه کارت طلایی با بیمه بدنه خودرو؛ کدام یک مناسب شماست؟ از این پس تصادف، تمام تخفیف بیمه را از بین نمی برد حذف کوپن بیمه شخص ثالث از ابتدای 97 قیمت جدید بیمه‌نامه شخص ثالث بهمن ماه 96 اعلام شد نحوه هزینه‌کرد وجوه واریزی حق بیمه شخص ثالث مشخص شد تغییر تخفیفات بیمه شخص ثالث چه نتایجی دارد؟ تخفیف‌های بیمه ثالث تغییر کرد «مالیات اتفاقی» برای وارد‌کنندگان 60 درصد از سود واردات خودرو به عنوان مالیات ویژه اخذ می‌شود مشتری‌مداری، ویژگی برترین بیمه‌گران خودرویی خانواده خوزستانی ٣ هزار خودرو وارد کرد مالیات و عوارض 959 مدل خودرو تعیین شد خرید بیمه نامه باید برای مردم آسان باشد کسر «تخفیف» بیمه‌نامه شخص ثالث رانندگان پلکانی شد راه‌اندازی کد یکتای بیمه شخص ثالث برای جلوگیری از تقلبات خبر بد برای دارندگان خودروهای بالای 140 میلیون تومان ناهمخوانی اهداف و سیاست‌ها در عرصه واردات خودرو درآمد آتی مالیاتی دولت از واردات خودرو افزایش 30 هزار تومانی هزینه تعویض پلاک + جدول درآمد 4652 میلیارد تومانی خودرویی دولت در سال 1397 درآمد 2200 میلیارد تومانی دولت از مالیات واردات خودرو ارزانی بیمه ماشین برای زنان اروپایی عملکرد سامانه مالیات بر مشاغل خودرو آزادی 8800 زندانی از زمان تصویب قانون بیمه اجباری شخص‌ثالث رشد بیمه‌ بدنه در پی محدود شدن مسئولیت مردم و‌ بیمه‌ها در تصادف با خودروهای لوکس وضع مالیات بر ارزش افزوده برای بنزین در عربستان بیمه شخص ثالث شامل خودروهای فرسوده نمی‌شود خودرو در درآمدهای مالیاتی ریپ زد! تولید برقی‌ها با مشارکت خارجی یا کنسرسیوم داخلی؟ خرید آنلاین بیمه ثالث قسطی با بیمه‌­بازار معافیت مالیاتی خودروهای الکتریکی تولید ایران ابلاغ شد حذف کوپن‌های بیمه‌نامه شخص ثالث از ابتدای سال 97 آیین نامه تعیین حق بیمه شخص ثالث و نحوه تخفیف، افزایش و تقسیط آن اجرایی شد ارایه خدمات بیمه‌ای در شعبه شهید لشگری بیمه آسیا بی‌برنامگی دولت از مالیات ستانی پرمصرف‌ها بیش از 90 درصد خودروها فاقد بیمه بدنه هستند جزئیات تغییر در حق بیمه شخص ثالث مالیات نقل و انتقال پژو 2008 معادل 915 هزار تومان تعیین شد صحنه‌سازی تصادف الگوی چینی مالیات برای پرمصرف‌ها بررسی بیمه خودروهای صفر کیلومتر در سندیکای بیمه‌گران خودروهای آلاینده در لندن مشمول مالیات شدند دستورالعمل جدید بیمه شخص ثالث معافیت خودروهای برقی تولید داخل از مالیات ابلاغ شد حق بیمه رانندگان قانونمدار کاهش می یابد تاکسی های منطقه آزاد اروند از پرداخت عوارض و مالیات معاف شدند نظارت هوشمند راه مقابله با صدور بیمه نامه جعلی دستورالعمل جدید تخفیف یا افزایش حق بیمه شخص ثالث دستورالعمل جدید تخفیف یا افزایش حق بیمه شخص ثالث رشد 23 درصدی حق‌بیمه بدنه اتومبیل مصوبه درآمدی دولت از خودرو محقق نشد معافیت خودروها و موتورسیکلت‌های برقی تولید داخل از مالیات ارزش افزوده + سند مزایا ادغام بیمه شخص ثالث و بدنه حق بیمه خودرو در بریتانیا ارزان شد ماده 3 آیین نامه اجرایی بیمه شخص ثالث ابطال شد تعویض پلاک فقط با داشتن بیمه نامه شخص ثالث و برگه معاینه فنی افزایش مالیات خودروها منطقی خواهد بود کاهش آمار رانندگان زندانی به 580 نفر مالیات فروش پژو 301 در دفترخانه‌ها 820 هزار تومان تعیین شد صدور بیمه‌نامه شخص ثالث منوط به تایید بیمه مرکزی شد درآمد وارداتی خودرو صدور کد یکتا برای بیمه‌نامه‌های شخص ثالث از مهر بیمه یک‌ماهه شخص ثالث اجرایی نشد عدم تحقق درآمدهای مالیاتی از بخش خودرو وضعیت مالیات بر درآمد رانندگان اسنپ و تپ‎سی آیا بیمه بدنه برای بیمه‌گزار به‌صرفه است؟ بیمه شخص ثالث افزایش یافت/جدول حق بیمه انواع وسایل نقلیه نرخ جدید بیمه حوادث راننده متناسب با نوع خودرو اعلام شد بیمه بدنه خودرو را جدی بگیریم! زیر و بم هایی از بیمه خودرو که باید بدانید بیمه مرکزی مجوز افزایش قیمت بیمه شخص ثالث را داد مالیات رانندگان اسنپ هنگام انتقال خودرو چگونه محاسبه می‌شود؟ بیمه‌نامه شخص ثالث در بیمه آسیا و ایران 10درصد گران شد بیمه شخص ثالث از بحران خارج شد جدول آخرین قیمت‌های بیمه شخص ثالث خودرو منتشر شد وزارت محیط زیست آلمان معافیت مالیاتی خودروهای دیزلی جدید را رد کرد صدور بیمه شخص ثالث روز شمار متوقف شود گسترش همکاری بیمه مرکزی و راهنمایی و رانندگی ناجا بیمه نامه شخص ثالث کارت الکترونیکی می شود استقبال خوب موتورسواران از خرید بیمه نامه شخص ثالث شرایط بخشش جرائم مالیاتی صاحبان مشاغل خودرو افت‌و‌خیز درآمدهای مالیاتی دولت از خودرو خودرو چقدر درآمد مالیاتی برای دولت ساخت؟ رشد 60 درصدی اخذ مالیات از خودرو معافیت 10 درصدی مالیات بر درآمد خودروهای بورسی آیین نامه نحوه توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث ابلاغ شد ابلاغ آیین ­نامه نحوه توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه ­نامه شخص ثالث ساماندهی صدور بیمه‌نامه خودروهای صفر ایران خودرو انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث لغو نشده است مالیات موتور سیکلت چقدر است؟+ جدول جزئیات قانون جدید بیمه شخص ثالث اعلام شد براساس قانون، کشتن عابران به‌صرفه‌تر است یا تصادف با خودروهای لوکس؟ توافق شرکت‌های بیمه درباره سهم بازار بیمه‌نامه خودروهای صفر اسنپ و تپسی باید مالیات بپردازند؟ توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث ابلاغ شد اعطای تسهیلات به بیمه‌گذاران شخص ثالث موتورسیکلت آیا تخفیفات بیمه ثالث به خودرو تعلق می‌گیرد؟ نحوه اقدام درباره وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث مشخص شد مرحله‌دوم بیمه‌موتورسیکلت‌ها آغاز شد بخشنامه بیمه آرمان برای بخشودگی 100 درصد جریمه موتورسیکلت ها درآمد 2.9 میلیارد دلاری بیمه گران ایرانی از بیمه شخص ثالث محاسبه مالیات بر درآمد مشاغل خودرو طبق روش جدید آغاز شد+بخشنامه فرصتی دوباره برای موتورسیکلت‌های فاقد بیمه شخص ثالث اعمال شرایط جدید مالیات مشاغل خودرویی از اول تیرماه 96 خودروهای شخصی مشمول مالیات جدید نمی‌شوند صاحبان مشاغل خودرو تکلیفی به ارائه اظهار نامه مالیاتی ندارند بخشنامه جدید مالیات مشاغل خودرویی در تصادف با خودروی‌هایِ لوکس بیمه‌ها تا چه مبلغی مسئول جبران خسارت‌اند؟ بررسی طرح بیمه یک ماهه خودروهای صفرکیلومتر قانون جدید شخص ثالث در سندیکای بیمه‌گران چگونه اجرا می‌شود؟ مالیات بر درآمد وسایط نقلیه چگونه محاسبه می‌شود؟ مالیات بر سوخت قانونی که به پای تورم تک رقمی سوخت اثر«مالیات بر خودرو» در تقاضا مبنای محاسبه مالیات انواع خودروهای مدل 96+ جزئیات هدیه اعیاد شعبانیه بیمه‌کوثر سقف پرداخت خسارت مالی بدون کروکی به 7 میلیون تومان افزایش یافت رمز گشایی از بیمه شخص ثالث فواید حذف مالیات بر ارزش افزوده بیمه نامه‌ها تفاهم با خودروسازان اولین حرکت سندیکایی بیمه‌گران کشور بود افزایش قیمت بیمه شخص ثالث خودرو در سال 96 کلیه وسایل نقلیه تولیدی داخل از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف شدند طرح بیمه فرسودگی خودروها اجرا می شود بیمه بدنه خودرو چه خساراتی را پوشش می‌دهد؟ لزوم همکاری نیروی انتظامی برای استعلامات ضروری بیمه خودرو حق بیمه شخص ثالث 10 درصد افزایش یافت ابلاغ نرخ‌های جدید حق بیمه شخص ثالث به بیمه‌ها تا پایان سال مردم پیش از سفر از بیمه خودروی خود مطمئن شوند احتمال افزایش 10.5 درصدی نرخ بیمه‌نامه شخص ثالث خودروهای بیمه شده امسال به خرید الحاقیه نیاز ندارند پیش‌بینی رشد 10.5 درصدی نرخ بیمه‌نامه شخص ثالث در سال 96 استقبال راکبان موتورسیکلت از طرح بخشودگی جرائم دیرکرد بیمه شخص ثالث ارائه گزارش هزینه کرد عوارض دریافتی از بیمه شخص ثالث به بیمه مرکزی اختصاص 250 میلیارد تومان برای کاهش تصادفات سال جدید نیاز به خرید الحاقیه بیمه ثالث ندارید بیمه شخص ثالث گران نمی شود بخشودگی جریمه بیمه موتورسواران تمدید می‌شود؟ انتقال تخفیف بیمه‌ خودروهای فروشی به اقوام درجه یک وزارت راه‌ مسئول تعیین خسارت وارد شده به شخص ثالث شد آمادگی شرکت‌های بیمه‌ برای ثالث موتورسیکلت مقصران حوادث رانندگی دیگر زندانی نمی شوند عادلانه شدن نرخ‌گذاری بیمه با اجرای قانون جدید شخص ثالث قانون جدید بیمه شخص ثالث مانع از زندانی شدن هموطنان فراخوان مالکان موتور سیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه برای بخشودگی جرایم راهکار خرید بیمه‌نامه شخص ثالث از سوی موتورسواران شخص ثالث پرریسک‌ترین بیمه‌ در ایران و جهان شرایط بخشودگی جریمه موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث بخشیده شدن جریمه بیمه شخص ثالث موتورسیکلت‌ها مبنای محاسبه مالیات انواع خودروهای مدل 96 اعلام شد بررسی تخلف بیمه‌ای خودروسازان در سندیکای بیمه‌گران سهم 20 درصدی خودرو در ارزش افزوده بخش صنعت خودروهای گران‌قیمت باید بیمه بدنه بخرند تاکسی های اینترنتی مشمول مالیات هستند پرداخت خسارت به خودروهای گرانقمیت تا سقف 126 میلیون تومان خودرو سال آینده چقدر درآمد مالیاتی ایجاد می‌کند؟ بیمه شخص ثالث گران نیست تغییر معیار پرداخت دیه راه کاهش قیمت بیمه‌نامه شخص ثالث تسهیلات ویژه بیمه پارسیان در بیمه بدنه خودرو خودرو چقدر درآمد مالیاتی برای دولت ایجاد کرد؟ اسناد مطالبات صندوق تامین خسارت بدنی در حکم اسناد لازم الاجراست حذف سهمیه گازوئیل 55 هزار خودروی فاقد بیمه شخص ثالث 6 راهکار برای کاهش حق بیمه شخص ثالث چگونه بدون کروکی خسارت بگیریم؟ ایرانی‌ها بیش از 741 میلیارد مالیات نقل و انتقال خودرو می‌پردازند پیشنهاد کاهش 40درصدی حق بیمه شخص ثالث به قوه قضائیه احتمال عدم افزایش حق بیمه شخص ثالث در سال آینده درآمد 11هزارمیلیاردی دولت از مالیات شماره‌گذاری خودرو دیه ماه حرام برای مقصران حذف شد الزام شرکت‌‌های بیمه به واریز 2500 میلیارد ریال از اصل حق بیمه شخص ثالث مراقب بیمه شخص ثالث باشید مجلس آماده کمک به صنعت بیمه برای حل مشکلات شخص ثالث است تداوم روند بیمه شخص ثالث به شکل فعلی ممکن نیست مالیات خودروهای لوکس در چین 10 درصد بالا رفت واردکنندگان خودرو در نیمه اول امسال چقدر مالیات دادند؟ معوقات صنعت بیمه به 30 درصد رسید اعطای وام ارزان به 9 میلیون دارنده موتورسیکلت فاقد بیمه شخص ثالث صدور آنلاین بیمه شخص ثالث از اول آذرماه خسارت‌های تحت پوشش بیمه بدنه را بشناسیم تدوین دومین آئین نامه اجرایی قانون جدید بیمه شخص ثالث وصول 2.1هزارمیلیارد مالیات واردات خودرو «بیمه‌ها» سوانح جاده‌ای را کاهش دهند سهمیه سوخت خودروهای عمومی فاقد بیمه شخص ثالث قطع می شود فشار مضاعف مالیات ارزش‌افزوده در صنعت قطعه پرداخت خسارت بیش از سقف بیمه‌نامه نمرات منفی رانندگان در نرخ حق بیمه شخص ثالث لحاظ می شود پرداخت خسارت بدون کروکی تا سقف 6 میلیون و 300 هزار تومان نرخ بیمه خودرو رانندگان حادثه‌آفرین افزایش می‌یابد مزایای قانون جدید بیمه شخص ثالث نفع و ضرر واردکنندگان از بخشنامه جدید مالیاتی صدور بیمه‌نامه خودروهای صفر سایپا به بیمه ایران واگذار شد بیمه شخص ثالث نیاز به اصلاح نرخ دارد ضرورت به روز شدن خدمات بیمه ای در کشور قطع سهمیه سوخت بیش از 69 هزار خودروی سنگین فاقد بیمه شخص ثالث نوآوری‌های قانون بیمه اجباری شخص ثالث کارت سوخت خودروهای سنگین فاقد بیمه شخص ثالث غیر فعال می‌شود قطع سهمیه سوخت خودروهای سنگین فاقد بیمه شخص ثالث از ابتدای مرداد معرفی 5 خودرو لوکس مقرون‌به‌صرفه مدل 2016 تابستان و رونق کرایه کارت‌های سوخت قطع سهمیه سوخت 54 هزار خودرو سنگین درصورت عدم اخذ بیمه شخص ثالث صرفه‌جویی‌ روزانه 3میلیارد تومان سوخت چالش مالیات و تعطیلی نمایشگاه‌های خودرو حمایت بیشتر از زیان دیدگان و عادلانه شدن نرخ بیمه ها ابلاغ قانون بیمه اجباری شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه آذربایجان کامیون های خارجی را از پرداخت عوارض جاده ای معاف کرد حق بیمه شخص ثالث سالانه خودروها اعلام شد+ جدول غیرفعال شدن کارت سوخت ناوگان دیزلی فاقد بیمه شخص ثالث از اول تیر فروش گازوئیل به خودروهای فاقد بیمه ممنوع می‌شود فروشندگان لاستیک و مالیات‌های بالا هشدار آخر به مالکان خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث اصلاح لایحه بیمه اجباری خسارات وارده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه کارت سوخت خودروهای فاقد بیمه اجباری شخص ثالث شارژ نمی‌شود احتمال عرضه بنزین دو نرخی از مهرماه هشدار به مالکان 95 هزار خودرو فاقد بیمه شخص ثالث بخشنامه جدید مالیات صاحبان خودرو زمان قطع سهمیه گازوئیل خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث تغییر کرد کارت سوخت خودروهایی که فاقد بیمه شخص ثالث باشند، شارژ نخواهد شد آئین‌نامه‌های قانون جدید بیمه شخص ثالث با خردجمعی تدوین می شود بلاتکلیفی بیمه‌ای در صنعت خودرو کشمکش تازه خودروسازان و بیمه مرکزی افزایش قیمت غیرقانونی به بهانه بیمه شخص ثالث رکود خودروسازان از زاویه مالیات سرگردانی بیمه‌شدگان شخص ثالث لحاظ کردن حق بیمه شخص ثالث در قیمت خودرو بی‌معنی است مزایای قانون بیمه شخص ثالث مدت اجرای آزمایشی قانون بیمه شخص ثالث تا لازم الاجرا شدن قانون جدید تمدید شد صدور بیش از 170 هزار الحاقیه توسط بیمه دانا در هفته اخیر محاسبه حق بیمه الحاقیه، تاپایان مدت قراردادبیمه است چرا باید در یک سال 2 بار بیمه خودرو پرداخت کنیم؟ ایرادات شورای نگهبان به «لایحه بیمه اجباری شخص ثالث» فردا آخرین مهلت دریافت الحاقیه بیمه شخص ثالث دیه افزایش یافت صدور اینترنتی الحاقیه بیمه‌نامه‌های شخص ثالث در بیمه پارسیان برای دریافت الحاقیه تا فردا فرصت دارید شرکت های بیمه امروز و فردا هم الحاقیه صادر می کنند نظرشورای نگهبان را درباره لایحه بیمه اجباری شخص ثالث اعلام شد استقبال از ممنوعیت انعقاد قرارداد بیمه شخص ثالث با خودروسازان خرید الحاقیه بیمه شخص ثالث تا قبل از شنبه، شرط احتیاط است افزایش نرخ بیمه شخص ثالث نباید بهانه‌ افزایش قیمت خودرو باشد رسیدگی به 8800 پرونده خسارت شخص ثالث و بدنه درایام نوروز قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو 150 تا 182 هزار تومان افزایش یافت وسیله نقلیه خود را تا 253 میلیون تومان بیمه کنید هزینه بیمه‌ شخص ثالث در سال 95 هشدار درباره خرید الحاقیه بیمه الحاقیه بیمه شخص ثالث را جدی بگیرید "بیمه اجباری" تاکسی‌ها اختیاری شد مردم صدور الحاقیه افزایش دیه بیمه شخص ثالث را جدی بگیرند تدبیر سازمان تاکسیرانی برای حل مشکل بیمه تاکسیران‌ها پوشش کامل بیمه‌نامه‌های شخص ثالث تا 20 فروردین برای بیمه شخص ثالث الحاقیه بگیرید؛ 21 فروردین، ماه حرام شروع می شود افزایش 15 درصدی دیه به منظور جبران خسارت سالهای گذشته هشدار به عدم خرید الحاقیه بیمه ثالث دو مینوی افزایش نرخ دیه و افزایش حق بیمه شخص ثالث دلایل افزایش 15 درصدی حق بیمه شخص ثالث در سال 95 ابلاغ جدول حق بیمه شخص ثالث سال 1395 به شرکت های بیمه بیمه اجباری شخص ثالث دایمی شد دیه زن و مرد در لایحه بیمه شخص ثالث برابر شد افزایش 15 درصدی حق بیمه شخص ثالث در سال 1395 صدور بیمه شخص ثالث تنها با اخذ کد جدید حق بیمه شخص ثالث متناسب با رشد نرخ دیه 15 درصد افزایش یابد انعقاد قرارداد صدور بیمه نامه شخص ثالث بین شرکت های بیمه و خودروسازان ممنوع می شود دارندگان وسایط نقلیه عمومی مشمول مالیات بر درآمد خواهند بود کاهش صدور بیمه‌های شخص ثالث و حوادث شمول یا عدم شمول مالیات و عوارض ارزش افزوده بر خدمات حمل و نقل عمومی مسافر رانندگان مستاجر حق‌بیمه بیشتری می‌پردازند پرداخت عوارض70 هزار میلیارد ریالی صنعت بیمه از محل شخص ثالث پرداخت 5 هزار میلیارد تومان عوارض بیمه شخص ثالث به ناجا و وزارت بهداشت شرکت بیمه می تواند برای خسارت شخص ثالث رضایتنامه بگیرد؟ چگونه مجددا بیمه نامه شخص ثالث مفقود شده صادر می شود؟ چه نوع اطلاعاتی را در اختیار بیمه‌گران خودرو بگذاریم؟ پیشنهاد اخذ مالیات محلی استفاده از وسایل نقلیه شخصی قانون بیمه شخص ثالث چه تغییری کرد؟ بررسی مالیات نقل و انتقال اتومبیل در 10 سال هراس بیمه‌گران از فراگیر شدن فناوری خودران‌ها دریافت آنلاین اطلاعات بیمه شخص ثالث و حوادث راننده کاهش ریسک بیمه شخص ثالث با فناوری نوین شگرد عجیب برای دریافت خسارت از بیمه! خسارت ناشی از حواث رانندگی بر اساس نوع خودرو تعیین می‌شود افزایش عوارض مالیات سالیانه موتورسیکلت‌ها در سال 95 سامانه مالیات بر درآمد مشاغل خودرو چیست؟ فعالان «چراغ برق» درگیر چالش مالیاتی 1500 میلیارد تومان خسارت اتومبیل در بیمه ایران پرداخت شد توضیح رئیس کل بیمه مرکزی درباره نحوه پرداخت خسارات خودروهای لوکس بیمه ورود موقت خودرو به کشور عملیاتی شده است اخذ مالیات جدید از وارداتی‌ها انتقاد مدیرعامل ستاد دیه از برداشت‌های اشتباه درباره قانون بیمه شخص ثالث تصمیم‌گیری درباره خسارت‌های بدنی و مالی مجددا به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد ممنوعیت به کارگیری رانندگان خودروهای فاقد بیمه نامه توسط دستگاه‌های اجرایی و آموزشی حبس تعزیری و جزای نقدی برای صحنه‌سازی تصادف قوه قضاییه مکلف شد میزان دیه را تا 15 اسفندماه محاسبه و اعلام کند کلیه دعاوی حوادث رانندگی باید به اطلاع بیمه برسد ممنوعیت ارائه خدمات به وسایل نقلیه فاقد بیمه‌نامه تکلیف ناجا برای تجهیز واحدها به‌منظور استعلام برخط وضعیت بیمه شخص ثالث خودروها تکلیف مجلس به ستاد سوخت برای خودداری از ارائه خدمات به وسایل نقلیه فاقد بیمه‌نامه فراهم کردن امکان شناسایی وسایل فاقد بیمه برای پلیس حرکت وسایل نقلیه موتوری بدون بیمه‌نامه ممنوع و اعمال جریمه می‌شود تعیین ضوابط تشکیل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی حمایت بیمه‌ای از حادثه دیدگان ناشی از فرار ضارب مسببان حادثه نمی‌توانند از بیمه شخص ثالث استفاده کنند مالیات تسهیلات خرید خودرو کجا می‌رود؟! دیه تصادف زن و مرد برابر شد سهم دستگاه‌های ذیربط در حوادث جاده‌ای با کارشناسی قضایی مشخص می‌شود ممنوعیت اخذ رضایت‌نامه از زیان دیده برای دریافت خسارت کمتر فرمول چگونگی پرداخت تعهد ریالی بیمه‌گر در قبال زیان‌دیدگان بر اساس ظرفیت مجاز خودرو تعیین شد مسببان حادثه از خسارت بدنی متوفی ارث نمی‌برند بخشی از مالیات ارزش افزوده دریافتی خودروسازان غیرقانونی بوده است بازنگری قرارداد فروش اقساطی خودرو توسط سازمان مالیاتی خودروهای فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث جزای نقدی می‌شوند دارنده‌های وسایل نقلیه مکلف‌ شدند علاوه بر بیمه شخص ثالث بیمه حوادث اخذ کنند تعریف قانونی اصطلاحات موجود در لایحه بیمه اجباری شخص ثالث خسروتاج مالیات از اقساط وام خودرو را قانونی اعلام کرد نمی‌دانیم مالیات بر تسهیلات خودرو چیست چرایی دریافت مالیات از وام‌گیرندگان خودرو موافقت نمایندگان با کلیات لایحه بیمه اجباری شخص ثالث خریداران بیمه شخص ثالث پول بیشتری برای خدمات کمتر می‌پردازند ضربه هزار میلیاردی به پیکره بیمه هنوز جبران نشده است پرداخت خسارت بیمه خودرو مشمول مالیات بر ارزش افزوده نیست مالیات ارزش افزوده 93 نمایشگاه‌داران خودرو منفی شد مسئولیت پذیری بیشتر ارگان ها با طرح جدید بیمه ثالث تصویب کلیات طرح «دائمی شدن بیمه اجباری شخص ثالث» طرح دائمی شدن بیمه شخص ثالث در اولویت رسیدگی مجلس اصلاح بیمه شخص ثالث در اولویت مجلس قرار گیرد دریافت مالیات اجباری از بیمه‌گذاران! لایحه اصلاح قانون بیمه شخص ثالث از مردادماه در نوبت طرح در صحن علنی است کشته‌های تصادفات کاهش اما خسارات افزایش یافته است خطر افزایش20 برابری زندانیان تصادف حذف برش کوپن بیمه‌نامه شخص ثالث به زودی بخشودگی‌هایی که قیمت خودرو را کاهش می‌دهد مالیات، ابزار دولت‌ها برای استارت موتور خودرو سازی از خودروهای لیزینگی چندبار مالیات می‌گیرند؟ فقط یک بار مالیات 9 درصدی لیزینگ خودرو گرفته‌ می‌شود نحوه محاسبه ارزش افزوده خودرو رشد مالیاتی نمایشگاه‌داران اتومبیل برابر مالیات کارمندان بیمه نامه شخص ثالث چیست؟ آزادسازی بیمه‌ها در صدور شخص ثالث دیگر الحاقیه نخرید هشدار به مودیان املاک و خودرو تصادف سازی، بازی سودجویانه با مرگ آنچه باید درباره بیمه بدنه بدانید جزئیات بیمه رانندگان درون و برون شهری بررسی مبانی فنی و مالی تخفیف‌های شرکت‌های بیمه در بیمه شخص ثالث کاهش 97 درصدی ورود به زندان رانندگان طی 10 سال خودروهای وارداتی مالیات می‌پردازند دعوت به مشارکت مردمی برای کمک به آسیب دیدگان حوادث رانندگی بیمه شخص ثالث و انتظارات مردم الحاقیه‌های شخص ثالث حذف می‌شود تخفیف‌ بیمه اتومبیل بیمه پارسیان به مناسبت اعیاد پیش‌رو سالی 1160 میلیارد تومان ضرر بیمه شخص ثالث را می دهیم رانندگان پرخطر برای ساماندهی بیمه شخص ثالث شناسایی می شوند نقره داغ بیمه شخص ثالث برنامه‌ای برای گرفتن مالیات از خودروهای سواری وجود ندارد 47 درصد از پرتفوی 1118 میلیارد تومانی حق بیمه پارسیان مربوط به شخص ثالث است انتقاد رئیس سازمان حمایت از کم فروشی بیمه خودروهای صفر افزایش درآمد صنعت بیمه با تصمیمات جدید شخص ثالث اصلاحات قانون بیمه شخص ثالث در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود‌ درد صنعت بیمه افزایش 10 درصدی نرخ دیه نیست ارائه تسهیلات خدمات بیمه‌ خودرو به خبرنگاران بیمه‌‌ها اطلاعیه الحاقیه صادر کردند
Back to top