معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران :

تشکیل جلسه فوری در شورای عالی ترافیک

عصر خودرو- معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه قرار است در شورای عالی ترافیک جلسه فوری درباره طرح کاهش برگزار شود، گفت: از 15 آبان پلاک تمامی خودروهای فاقد معاینه فنی ثبت و برای پلیس ارسال شده است.

Monday 12 November 2018 - 12:13:00

تشکیل جلسه فوری در شورای عالی ترافیک

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، محسن پورسیدآقایی  در خصوص دلایل تعویق مرحله دوم طرح کاهش گفت:‌نمی‌دانم ولی پلیس طرح را به تعویق انداخته است؛ به نظر می‌رسد اطلاعات  اشتباهی به برخی از دوستان در خصوص شلوغی صف‌های مراکز معاینه فنی داده شده است. در روز اول آبان صف‌های طولانی داشتیم اما در یک هفته گذشته صف‌های غیرعادی در مراکز معاینه فنی نداشته‌ایم.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: گزارشی در برخی از رسانه‌ها دیدم که نیروی انتظامی به وزیر کشور نامه نوشته و خواستار تعویق دو ماهه طرح کاهش شده است. وزارت کشور نامه را به شورای عالی ترافیک ارسال کرده تا آنها در این باره تصمیم‌گیری کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که طرح دو ماه به تعویق می‌افتد، گفت: هنوز مشخص نیست ولی قرار است جلسه‌ای فوری در شورای عالی ترافیک در این باره برگزار شود.

پورسیدآقایی با تأکید دوباره بر این موضوع که صف‌های طولانی نداریم، گفت:‌تعویق طرح کاهش به صلاح نیست و سلامتی شهروندان را به مخاطره می‌اندازد.

وی با بیان اینکه از 15 آبان دوربین‌ها تمام خودروهای شهر را کنترل می‌کند، گفت:  پلاک ماشین‌های فاقد معاینه فنی را ثبت و برای پلیس ارسال می‌کنیم.

معاون شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که رایزنی‌های با پلیس برای اجرای این طرح صورت گرفته است، گفت: رایزنی با پلیس در سطوح مختلف داشته‌ایم و همه قائل به اجرای طرح هستند. پایه اشکالات محاسبه یک بخش بوده که گفتند اگر دو ماه طرح به تعویق بیفتد صف‌ها کاهش می‌‌یابد.

به گفته پورسیدآقایی اگر طرح دو ماه هم به تعویق بیفتد مردم در هفته آخر برای دریافت معاینه فنی مراجعه می‌کنند.

وی با تأکید بر این موضوع که ظرف دو هفته صف‌های معاینه فنی در مراکز شکسته شده است گفت: اگر طرح دو ماه به تعویق بیفتد دوره آلودگی هوا سپری شده و دیگر اجرای طرح فایده‌ای ندارد امیدواریم در این هفته موضوع حل و فصل و طرح اجرایی شود.

برچسب ها

حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهرانشورای عالی هماهنگی ترافیک
مطالب مرتبط بیشتر
کندرو بزرگراه نواب افتتاح شد جزئیات کامل طرح هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو چهار رویکرد شهرداری تهران برای مدیریت ترافیک پایتخت امسال اتوبوس دست دوم خارجی وارد نمی شود تخفیف 50 تا 70درصدی طرح ترافیک برای آژانس ها و وانت‌بارها دستورالعمل استفاده از تابلوهای ترافیکی تصویب شد توضیحات معاون شهردار درباره حذف طرح ترافیک خبرنگاران طرح ترافیک دیگر در بسیاری از شهرهای دنیا وجود ندارد پرداخت بسته حمایتی از درآمد نرخ جدید سوخت و بنزین مازاد بر سهمیه معاینه فنی جعلی، تشخیص داده می‌شود عمر مفید اتوبوس در ایران 8 سال است حضور رئیس کمیسیون حمل و نقل شورا در مجمع عمومی مترو منع قانونی ندارد خرید فیلتر دوده در نوسانات "باراز ارز" برگزاری جلسه کمیته حمل و نقل و ترافیک نماز عید سعید فطر ثبت نام طرح ترافیک تا پایان امسال ادامه دارد تهیه دستورالعمل فعالیت شرکت های حمل و نقل اینترنتی با محوریت وزارت کشور دولت مصمم است از تردد خودروهای آلاینده و فرسوده جلوگیری کند فاز دوم پویش از «خودمان شروع کنیم» با احترام به عابر پیاده و رکاب‌زدن برای هوای پاک آغاز می‌شود بارش برف و باران موجب کندی حرکت خودروها در محورهای مواصلاتی پایتخت شده است
Back to top