معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران:

فاز دوم پویش از «خودمان شروع کنیم» با احترام به عابر پیاده و رکاب‌زدن برای هوای پاک آغاز می‌شود

عصر خودرو- معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز فاز دوم پویش از «خودمان شروع کنیم» با احترام به عابر پیاده و رکاب‌زدن برای هوای پاک خبر داد.

Thursday 13 July 2017 - 15:39:00

فاز دوم پویش از «خودمان شروع کنیم» با احترام به عابر پیاده و رکاب‌زدن برای هوای پاک آغاز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از میزان، معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اجرایی شدن فاز دوم پویش «از خودمان شروع کنیم»، گفت:  این دوره با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک در رابطه با نوع رفتار و قوانین مربوط به عابر و همچنین قوانین و تکالیفی که راکبین خودرو و موتورسیکلت در قبال عابران دارند، برگزار می شود.

وی ادامه داد: در حوزه حمل و نقل پاک ضمن حمایت از پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو باتوجه به شرایط و وضعیت تهران کمپین پنجشنبه‌های_پاک را با شعار برای هوای پاک شهر رکاب بزنیم در برنامه داریم. هدف ما علاوه بر توسعه دوچرخه سواری، حمایت از هر نوع رفتار حمل و نقلی است که باعث کاهش آلودگی هوا و ترافیک شود.

معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: از ظرفیت سازمان های مردم نهاد شهر تهران برای توجه به موضوع مشارکت اجتماعی در کاهش ترافیک،تصادفات و... بهره خواهیم گرفت.

وی عنوان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده در روزهای سه شنبه و پنج شنبه هر هفته، 60 گروه نمایشی بیش از 370 اجرا در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک خواهند داشت. گروه ها در 20 تقاطع پر تردد،5 بوستان شهری و 4 مسیر دوچرخه سواری تهران فعالیت خود را آغاز می کنند. در بوستان های ملت، پرواز،پلیس، ولایت و دریاچه شهدای خلیج فارس نمایش و پرفورمنس هایی با موضوع احترام به عابر پیاده و حمل و نقل پاک اجرا می شود.

وی ادامه داد: مناطق 12،11،7 و6 در حال طراحی مسیر دوچرخه سواری ایمن و برنامه ریزی بلندمدت برای این حوزه هستند و به همین دلیل 4 گروه 10 نفره دوچرخه سوار با شعار برای هوای پاک شهر رکاب بزنیم در خیابان های بلوار کشاورز، خیابان بهشتی، محدوده بازار تهران و میدان منیریه فعالیت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: احترام به عابر پیاده با هدف آشنایی مردم با قوانین #عابر_پیاده،ترویج دوچرخه سواری با شعار برای هوای پاک شهرمان رکاب بزنیم و پنجشنبه های پاک ، مهمترین اهداف مرحله دوم پویش از خودمان شروع کنیم هستند.

برچسب ها

عابران پیادهحمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
مطالب مرتبط بیشتر
آلودگی هوای تهران تا سال آینده تداوم دارد؟ از دوچرخه های "بیدود" چه خبر؟ خداحافظی با آلایندگی اتوبوس ها اتوبوسرانان ممنوع‌المصاحبه نیستند برخورد مرگبار چرخ رها شده کامیون با عابرپیاده عابران پیاده قربانیان اصلی سوانح رانندگی احتمال شناور شدن ساعت کاری کارمندان در مهرماه کندرو بزرگراه نواب افتتاح شد مقصر شناخته شدن عابرین پیاده چراغ راهنمایی که کار عابران را آسان می‌کند جزئیات کامل طرح هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو چهار رویکرد شهرداری تهران برای مدیریت ترافیک پایتخت حمله با خودرو به عابران در چین 7 کشته بر جا گذاشت امسال اتوبوس دست دوم خارجی وارد نمی شود تخفیف 50 تا 70درصدی طرح ترافیک برای آژانس ها و وانت‌بارها توضیحات معاون شهردار درباره حذف طرح ترافیک خبرنگاران توصیه‌های پلیس راهور به عابران پیاده طرح ترافیک دیگر در بسیاری از شهرهای دنیا وجود ندارد تشکیل جلسه فوری در شورای عالی ترافیک رتبه اول گیلان در فوت عابران پیاده چراغ های فولکس واگن با عابران پیاده حرف می زند عمر مفید اتوبوس در ایران 8 سال است حضور رئیس کمیسیون حمل و نقل شورا در مجمع عمومی مترو منع قانونی ندارد خرید فیلتر دوده در نوسانات "باراز ارز" عابران پیاده در صدر قربانیان حوادث رانندگی تهران 48 درصد متوفیان تصادفات پایتخت، عابران پیاده هستند برگزاری جلسه کمیته حمل و نقل و ترافیک نماز عید سعید فطر دویدن یا توقف ناگهانی عابران پیاده در معابر، علت اصلی تصادف وسایل نقلیه با آنهاست برخورد خودرو با عابران در منچستر چند زخمی برجای گذاشت 70 درصد آمار فوتی‌های تصادفات سال 96 مربوط به عابران پیاده است عابران پیاده نیمی از کشته های حوادث رانندگی تهران+ توصیه‌های پلیس ثبت نام طرح ترافیک تا پایان امسال ادامه دارد وقتی پیاده روها در خدمت عابران پیاده نیست طرح عابر یار در شهرستان رشت اجرا می‌شود وقتی عابر پیاده مقصر است چـالش عابر و معبر جریمه 35 دلاری برای ارسال پیامک توسط عابران پیاده 11 زخمی در پی برخورد خودرو به عابرین پیاده در لندن بالشی زیر درب موتور رکوردشکنی عابران درتصادفات رانندگی همدان مرسدس-بنز نیز در حال کار روی ایربگ عابرپیاده است استقبال از ایجاد خطوط دوچرخه سواری در قلب پایتخت جریمه زامبی‌های گوشی به دست در اولین شهر آمریکایی! عابران پیاده در صورت بی احتیاطی در تصادفات مقصر می شوند عبور از خیابان مطلقا ممنوع «عابرین پیاده» سومین عامل تشدید ترافیک در معابر جریمه سنگین در انتظار عابران پیاده متخلف در امارات! بارش برف و باران موجب کندی حرکت خودروها در محورهای مواصلاتی پایتخت شده است قتل در خیابان به خاطر صدای بوق! پنجمین دوره طرح افزایش ایمنی موتورسواران وعابران در شفت برگزار شد طرح ارتقا ایمنی عابران پیاده در کرمانشاه اجرا می‌شود هیس! عابران فریاد نمی زنند راننده پراید پس از تصادف با پیرمرد 70 ساله از صحنه گریخت سنگینی بار ترافیک بر شانه های شهر تقاطع های غیرهمسطح نیازمند مطالعات است مجازات 3هزار تومانی؛ جریمه یا شوخی؟! جزئیات تعیین درصد تقصیر عابران در تصادفات رتبه اول تهران در قربانی شدن عابران
Back to top