افزایش 15 درصدی کرایه‌‌ کامیون‌‌ از 27 اردیبهشت‌ ابلاغ شد

دستور وزیر تعاون برای رفع مشکل حقوق بازنشستگی رانندگان

عصر خودرو- معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از رفع مشکل و پرداخت 50 درصد حق بیمه رانندگان از سوی دولت خبر داد و گفت: افزایش متوسط 15 درصدی کرایه‌‌ کامیون‌‌‌ها از 27 اردیبهشت‌ ابلاغ و لازم‌الاجرا شد.

Saturday 26 May 2018 - 10:14:00

دستور وزیر تعاون برای رفع مشکل حقوق بازنشستگی رانندگان

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، داریوش امانی  درباره افزایش مشکلات رانندگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای پس از نوسانات اخیر ارزی و برنامه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حوزه حمایت از کامیون‌داران و رانندگان این ناوگان‌ اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در این حوزه فعالیت‌های زیادی را انجام داد و جلساتی را برگزار کرد.

وی افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پیش از این از طریق کانال‌های ارتباطی‌ با رانندگان که همان اصناف و تشکل‌های و کانون سراسری آنها است، از مشکلات آنها آگاه شد‌.

امانی افزود: این اصناف بر اساس قانون وزارت کار توسط راننده‌ها انتخاب می‌شود و به عنوان نماینده رانندگان پیگیر مشکلات آنها هستند و سازمان راهداری هم با نمایندگان این جامعه 600 هزار نفری در سطح کشور ارتباط دارد.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه داد: مسائل و مشکلات راننده‌ها و کامیون‌داران از طریق این اصناف و نماینده آنها به ما بازتاب داده می‌شود.

* افزایش متوسط 15 درصدی کرایه‌ کامیونها از 27 اردیبهشت 97

وی با اشاره به اینکه یکی از خواسته‌‌های کامیون‌داران افزایش کرایه‌های حمل است، بیان کرد: از سه سال گذشته هیچ گونه افزایشی در نرخ کرایه کامیون‌ها و ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای صورت نگرفته بود و رانندگان با سیاست‌های دولت همراهی مناسبی داشته‌اند.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: پس از نوسانات اخیر ارزی، هزینه رانندگان افزایش یافت و قیمت لوازم یدکی، قطعه، روغن، لاستیک، خدمات تعمیرگاهی، قیمت بیمه شخص ثالث و غیره افزایش یافت.

امانی با بیان اینکه ضرورت داشت در نرخ کرایه رانندگان ناوگان بازنگری انجام شود، گفت: از اردیبهشت‌ماه امسال موضوع بازنگری در نرخ کرایه‌های کامیون در دستور کار سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قرار گرفت؛ پس از برگزاری جلسات کارشناسی با اصناف مختلف مرتبط، کارهای قانونی افزایش نرخ کرایه‌ها در دستور کار قرار گرفت، تا از مراجع قانونی پیگیری و این افزایش اعمال شود.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان (27 اردیبهشت 97) موضوع افزایش کرایه‌ها بین 15 تا 20 درصد به استان‌ها ابلاغ شد که به طور متوسط در کشور افزایش 15 درصد اعمال شده است، این افزایش کرایه‌ها از سوی برخی استان‌ها اعمال شد و برخی از استان‌های دیگر نیز از پنجم خرداد و روزهای آتی این کرایه‌های جدید را اعمال خواهند کرد.

امانی با تأکید بر اینکه کرایه‌های جدید در اغلب مراکز استان اعمال شده است، اظهار داشت: اگر نرخ‌های جدید در برخی شهرستان اعمال نشده است، به زودی اعمال می‌شود، زیرا ‌در برخی شهرستان‌ها به دلیل آنکه شرایط و زیرساخت فراهم نبود، اجرای کامل این موضوع به ‌روز آینده موکول شد‌، اما در کل مراکز استان نرخ‌های جدید اعمال شده است.

* بررسی جوانب مختلف اعمال کرایه کامیون‌ها‌ بر اساس تن‌-کیلومتر

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای‌ درباره اعمال نرخ‌های کرایه بر اساس تن-کیلومتر (و نه توافقی) که خواسته برخی رانندگان است، گفت: کرایه رانندگان کامیون توافقی است و بر اساس مصوبه شورای اقتصاد سال 69 توافق بین ‌صنف راننده و صنف شرکت‌ها است‌‌؛ همه رانندگان این خواسته را ندارند، اما برخی لازم می‌دانند نرخ کرایه بر اساس تن - کیلومتر باشد که ما این موضوع را رد نمی‌کنیم، کارشناسان ما در حال بررسی این موضوع هستند، اما کرایه بر اساس تن - کیلومتر شرایط و زیرساخت‌های خاصی را می‌طلبد و در شرایط جاده کوهستانی، جاده کویری، نوع فصل، میزان بارش‌ها متفاوت است که باید در بحث تن - کیلومتر همه مواردا و گزینه‌ها لحاظ شود؛ باید نحوه محاسبه کرایه‌ها بر اساس تن - کیلومتر مشخص و مشکلات قانونی آ‌ن رفع شود، تا حداقل از وضع موجود به وضع بدتر نرویم.

امانی گفت: همین درخواست بار مجازی که مورد اعتراض رانندگان در بنادر است، در چند سال پیش خواسته همین رانندگان بود و اعلام می‌کردند که به عنوان مثال باید 10 روز در گرمای اهواز یا بندرعباس منتظر دریافت بار در نوبت بمانند و چند روز هزینه کنند تا بتوانند یک بار دریافت کنند، اما نوبت مجازی به رانندگان کمک کرد که با یک پیامک از داخل خانه نوبت بار بگیرند و از یکی، دو روز قبل به آنها اعلام شود که امروز بار آنها آماده است و به سوی پایانه حرکت کنند.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه داد: با این حال ‌برخی از رانندگان اعتراض کرده‌اند که این موضوع موجب شده است همه رانندگان از کل کشور به این پایانه‌‌های بار وصل شوند، در حالی که پیش از این، فقط رانندگان خاص به بنادر می‌رفتند و این کار موجب شده است که همه نوبت بگیرند و این موجب کم باری در بنادر می‌شود.

امانی تأکید کرد: ما همه این موارد را از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با همکاری اصناف رانندگان و شرکت‌ها بررسی می‌کنیم و تلاش می‌کنیم به نتیجه مناسب بیانجامد.

* پرداخت 50 درصد حق بیمه از سوی دولت

وی با بیان اینکه مشکل دیگر رانندگان بحث بیمه آنها بود، اظهار داشت: بر اساس قانون سال 79 ‌رانندگان جزو قانون خاص هستند و 50 درصد حق بیمه آنها به صورت یارانه از سوی دولت به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود و 50 درصد بیمه نیز توسط رانندگان پرداخت می‌شود.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار داشت: ‌منابع باید از طریق دولت به سازمان تأمین اجتماعی واگذار می‌شد که از ابتدای امسال مشکلاتی در تأمین اجتماعی داشتیم که به دلیل عدم دریافت منابع مالی از دولت در چند شعبه استانی حق بیمه رانندگان بدون محاسبه یارانه 50 درصدی لحاظ شده بود که زمینه نارضایتی رانندگان را فراهم آورد.

امانی افزود: طی پیگیری‌های سازمان راهداری و همراهی سازمان تأمین اجتماعی این موضوع اصلاح شد و در حال حاضر مشکل بیمه این رانندگان بر اساس روال قبل اعمال می‌شود.

* دستور وزیر تعاون برای رفع مشکل حقوق بازنشستگی رانندگان‌

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه یکی دیگر از خواسته‌های رانندگان، موضوع بازنشستگی آنها بود، توضیح داد: در حال حاضر بیمه برای بازنشستگی رانندگان، حداقل حقوق را در نظر می‌گیرد و راننده‌ای اگر بعد از 30 سال تلاش بازنشسته شد، با همان حداقل حقوق بازنشسته می‌شود که این موجب اعتراض رانندگان بود که البته حرف به‌حقی است.

امانی بیان کرد: اصناف رانندگان، متقاضی بودند که به صورت داوطلبانه هر راننده‌ای که مایل بود مازاد حق بیمه را پرداخت کند و با حقوق بالاتری بازنشسته شود که این موضوع نیز در دستور کار قرار گرفت و مکاتبات آن با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد که وی نیز دستور صریح داد تا این اتفاق رخ دهد؛ کارگروهی در سازمان تأمین اجتماعی برای این موضوع تشکیل شد که نمایندگان اصناف مرتبط با رانندگان نیز در این کارگروه حضور دارند و امیدواریم موضوع بازنشستگی رانندگان حداکثر تا دو ماه آینده بررسی و مشکل رفع شود، تا رانندگانی که داوطلبانه مایل به پرداخت پول بیشتری به بیمه هستند، با رقم بالاتری بازنشسته شوند.

* پیشنهاد تجدیدنظر در شرایط «سخت و زیان‌آور» لحاظ‌ شدن شغل رانندگی جاده‌‌

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلات رانندگان که در حال حاضر مطرح می‌شود، موضوع سخت و زیان‌آور بودن شغل رانندگی ناوگان عمومی جاده‌ای است که در این باره هم البته اختلافاتی بین رانندگان وجود داشت، با توجه به اینکه اگر بر اساس همین قانون فعلی باشد، این موضوع برای رانندگان معایبی بیشتر از مزایا دارد.

امانی توضیح داد: معایب آن این است که وقتی رانندگان تابع این قانون شدند، نمی‌توانند بیشتر از 6 ساعت رانندگی کنند و این اولین زیان آنهاست، زیرا طبق قانون ما رانندگان می‌توانند تا 9 ساعت رانندگی کنند.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه داد: دومین مشکل آن است که ضریب بالاتری را باید پرداخت کنند و این هم یکی از مشکلاتی است که ضریب بالاتر را باید راننده از جیب خود پرداخت کند.

وی افزود: سومین مشکل در مورد قانون فعلی این است که راننده باید بین 20 تا 25 سال و با سابقه کمتری بازنشسته شود، در حالی که رانندگان معتقد هستند که اگر با 30 سال کار هم بازنشسته شوند، امکان تأمین معیشت خود را با این حداقل حقوق ندارند و مشکلات آنها در ابتدای بازنشستگی بسیار بیشتر می‌شود، بنابراین راضی نیستند که حتی با 30 سال کار هم بازنشسته شوند.

امانی افزود: این موارد باید بررسی شود که البته ما این مشکلات را به مجلس منعکس کرده‌ایم، تا اگر موضوع مشاغل سخت و زیان‌آور برای رانندگان در نظر گرفته شود، قانون اصلاح شود تا مزایای بیشتری برای رانندگان داشته باشد، نه آنکه معایب بیشتر از مزایا باشد.

* تحوه توزیع بار در پایانه‌ها و تلاش برای رفع توزیع ناعادلانه بار

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بیان کرد: یکی دیگر از انتقاداتی که رانندگان مطرح می‌کردند، در حوزه توزیع ناعادلانه بار بود که در برخی پایانه‌ها خصوصاً پایانه‌های بندری وجود داشت.

وی گفت: ما در حال بررسی این موضوع هستیم و به صورت جدی مشکلات را دنبال می‌کنیم، تا اگر مشکلاتی وجود داشت رفع شود و اگر این مشکلات مربوط به خودمان است، به سرعت برطرف کنیم.

* برخورد قاطع با دریافت کمیسیون‌های غیرقانونی از رانندگان کامیون

امانی افزود: یکی دیگر از مشکلات رانندگان، موضوع کمسیون‌های اضافه بابت دریافت بار بود که از رانندگان دریافت می‌شد؛ ما به صورت جدی به این موضوع ورود کرده‌ایم و قطعاً با چنین تخلفاتی، برخورد جدی قانونی خواهیم داشت.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تأکید کرد: اگر شرکت‌های حمل و نقل تخلفاتی کنند، در کمیسیون ماده 12 تخلفات آنها بررسی می‌شود و‌ مورد بازخواست قرار می‌گیرند، خصوصا سازمان راهداری در بحث کمیسیون‌های اضافی که برخی شرکت‌های حمل‌ونقلی دریافت می‌کنند، ورود‌ کرده و اگر گزارش تخلفی در این‌باره به دست سازمان راهداری برسد و یا همکاران سازمان راهداری چنین تخلفاتی را کشف کنند، حتماً برخورد قاطع و جدی خواهیم داشت و این از خط قرمزهای سازمان راهداری است.

* وجود750 مجتمع در جاده‌های شریانی   

وی درباره مشکلات رانندگان مبنی بر توقف‌های شبانه در بین راه‌ها و در مجتمع‌های خدمات بین‌راهی و امنیت بارهای آنها در حین استراحت، توضیح داد: به همه مجتمع‌های خدماتی-رفاهی که توسط بخش خصوصی و با نظارت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای احداث شده است، ابلاغ کرده‌ایم که حتماً پذیرای رانندگان کامیون باشند و اگر رانندگان جایی را از این مجتمع‌ها سراغ دارند که اجازه ورود کامیون نمی‌دهند، حتماً به سازمان راهداری اعلام کنند.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای افزود: مجتمع‌های خدمات رفاهی باید پذیرای رانندگان باشند و به آنها اجازه استراحت و استفاده از تجهیزات را بدهند.

امانی ادامه داد: در حال حاضر 750 مجتمع خدماتی - رفاهی در کل کشور و در محورهای مواصلاتی داریم و اغلب راه‌های شریانی اصلی کشور از این مزیت برخوردار هستند.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بیان کرد: به طور متوسط در هر 50 کیلومتر جاده شریانی، تأسیسات مجتمع خدماتی - رفاهی، گردشگری و پمپ بنزین داریم که در کنار جاده با مجوز سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ساخته شده‌اند و به همه آنها ابلاغ کردیم که باید پذیرای رانندگان باشند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها

بیمه رانندگانکامیونداران
مطالب مرتبط بیشتر
خروج غیر راننده‌ها از «بیمه رانندگان» آغاز پالایش بیمه‌ای رانندگان تاکسی پیگیری رفع معضل بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان پایتخت از اولویت های شهرداری بازی دلالان با قیمت لاستیک بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی تهران بزودی گرانی لاستیک سبب شده برخی کامیونداران لاستیک تاریخ گذشته بخرند رانندگان حمل و نقل جاده ای گواهینامه مهارت شغلی می گیرند پوشش بیمه تکمیلی باید برای همه 80 هزار راننده تاکسی در پایتخت فراهم شود شرایط بیمه رانندگان سراسر کشور تسهیل شد آخرین وضعیت بیمه رانندگان تاکسی پایین بودن کرایه و بروز مشکل در سوخت‌رسانی به جایگاه‌ها لاستیک دولتی، تشویقی برای تخلیه کالاهای رسوب‌ شده «لاستیک دولتی» و «روغن موتور» ‌برای رانندگانی که برای حمل کالای اساسی به بندر امام می‌روند تحویل لیست 3000راننده تاکسی برای جایگزینی بیمه پایان مشکل بیمه تاکسیرانان تهران مشکلات لاستیکی کامیون‌داران همچنان پابرجا جزئیات چگونگی دریافت 30 درصد گازوئیل بیشتر از سوی کامیون داران چشم امید 10 هزار راننده تاکسی پایتخت به جلسه فردای تامین اجتماعی مقاومت دولت در مقابل بیمه 10 هزار تاکسیران تهرانی بلاتکلیفی بیمه رانندگان تاکسی از نوسازی تاکسی‌های فرسوده تا واکسن کرونا و بیمه رانندگان عدم رسیدگی سازمان تامین اجتماعی به وضعیت بیمه رانندگان تاکسی سرنوشت نامعلوم بیمه رانندگان در بودجه 1400 ارائه لیست 2 هزار نفری از رانندگان تاکسی برای دریافت بیمه به سازمان تامین اجتماعی جزییات تبدیل وضعیت بیمه تاکسیرانان پایتخت گرانی لاستیک اصلی ترین معضل کامیون داران پرداخت یارانه بیمه‌ تاکسیرانان جدید در مرحله کلید خوردن راه کامیون داران ایرانی به اروپا باز شد تاکسیرانان سرگردان میان تاکسیرانی و تامین اجتماعی توضیحات تامین اجتماعی درباره «بروزرسانی فهرست بیمه تاکسیرانان» بلاتکلیفی بیمه 15 هزار تاکسیران تهرانی لیست بیمه رانندگان تاکسی بزودی بروز رسانی می شود دستورات جهانگیری برای حل فوری مشکلات کامیون‌داران گلایه کامیون‌داران از عدم اجرای مصوبه شورای عالی ترابری توسط سازمان راهداری حقوق همه رانندگان اتوبوسرانی تهران پرداخت شد حل مشکل بیمه رانندگان بازنشسته اتوبوسرانی پایتخت دبیر کانون کامیون‌داران: با کمبود لاستیک مواجهیم مشکل بیمه رانندگان اتوبوس برطرف می‌شود تعهد شرکت‌های حمل‌ونقلی برای پرداخت به موقع کرایه‌ها اختصاص 30 درصد سوخت جبرانی و لاستیک برای رانندگان آخرین وضعیت مرزهای ایران برای کامیون‌داران اعلام شد آخرین وضعیت کامیون‌داران معطل‌شده در مرز مهران حق بیمه قراردادهای پیمانی حمل و نقل مشخص شد به‌روزرسانی لیست بیمه تامین اجتماعی رانندگان تاکسی تهران امضای تفاهم نامه اصلاح فهرست رانندگان حمل و نقل عمومی شهری تمام رانندگان تاکسی بیمه می‌شوند حل مشکلات کامیون‌داران و توزیع عادلانه بار جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی رانندگان وسایل باری اعلام شد ثبت سفارش های اشتباه برای لاستیک کامیون داران دردسرساز شد کرایه حمل بار کامیون‌داران افزایش نمی‌یابد استفاده از سهمیه سوخت و لاستیک ناوگان باری نیازمند " باربرگ " است بی‌توجهی تامین اجتماعی به کامیون‌داران حذف 10 درصدحق بیمه شخص ثالث رانندگان تاکسی درون شهری رفع مشکل توزیع در لاستیک‌های تاریخ مصرف گذشته فرار 30 تا 40 درصدی بارنامه ها رانندگان فعال در حمل‌ونقل کالاهای اساس لاستیک با نرخ مصوب می‌گیرند مهلت ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی تاکسیرانان تمدید شد توزیع لاستیک سهمیه‌ای بین رانندگان کامیون متوقف شده است کمبود لاستیک دولتی در بازار تامین روغن موتور معضل جدی کامیون داران معضل جدی کامیون داران خوزستانی در تامین لاستیک و روغن موتور شرایط بیمه رانندگان بخش خصوصی شرکت واحد اتوبوسرانی اعلام شد حل شدن مشکل بیمه تکمیلی تاکسیران‌های تهران بخشی از مشکلات کامیونداران مرتفع شد بخشی از مشکلات کامیون داران برطرف شد بیمه تکمیلی "رایگان" رانندگان تاکسی پایتخت 31 فروردین، آخرین مهلت ثبت‌نام بیمه رانندگان اتوبوسرانی مذاکره کامیون داران دماوندی با فرماندار بررسی آیین‌نامه اجرایی بازنشستگی رانندگان خودروهای سنگین در کمیسیون اجتماعی دولت جزییات «بیمه تکمیلی» رانندگان تاکسی شهری آغاز طرح صدور بیمه نامه های رانندگان حمل و نقل عمومی آغاز ثبت نام رانندگان تاکسی و اتوبوس برای خدمات بیمه ای صدور بیمه‌ نامه‌ رانندگان حمل‌و‌نقل عمومی بدون سود و ضامن تا سقف 3 میلیون تومان توزیع 600 هزار حلقه لاستیک بین رانندگان کامیون‌ها احیای بیمه رانندگان در بودجه 98 تردد کامیون داران از سرخس و لطف آباد به ترکمنستان ممنوع نیست اجرای طرح تُن کیلومتر در تمامی استان‌های کشور بیمه رانندگان قطع نشده است اعطای تسهیلاات «بیمه‌»ای به رانندگان حمل و نقل عمومی اجازه به سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت حق بیمه رانندگان حمل و نقل تا مبلغ 22 هزار میلیارد ریال گلایه کامیون‌داران ایران از فساد در گمرک ترکمنستان مغفول ماندن بیمه رانندگان طی چند سال اخیر مغفول ماندن بیمه رانندگان طی چند سال اخیر دولت 50 درصد حق بیمه رانندگان را در بودجه 98 حذف کرده است بیمه بیکاری به کدام گروه از رانندگان تعلق می‌گیرد؟ تلاش برای اجرایی شدن بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی تا پایان سال واگذاری محاسبه کرایه کامیون‌ها به ادارات کل راهداری استان‌ها خبر خوش وزیر صنعت برای تامین لاستیک کامیونداران اعتصاب کامیون داران صحت ندارد مشکل تامین لاستیک رانندگان تا پایان سال حل می شود 2 وزارتخانه و 2 سازمان مکلف به رفع مشکلات کامیونداران شدند هشدار به رانندگان ایرانی در خصوص شرکت‌های بیمه افغانی تکمیل تمام مراحل اجرای تن–کیلومتر 708 هزار راننده خودرو سنگین تحت پوشش بیمه تکمیلی تشکیل جلسه ویژه حل مشکل کامیون داران در دادستانی کدام کامیون ها مشمول طرح می‌شوند؟ دلایل بروز مشکلات کامیون‌داران بررسی می‌شود اجرای طرح تُن کیلومتر از اول دی ماه دستورالعمل محاسبه کرایه حمل کامیون‎داران بر اساس تن-کیلومتر نهایی شد توزیع 13 هزار حلقه لاستیک بین کامیونداران همدانی محاسبه کرایه‌‌ کامیون‌‌ با شیوه جدید قصور وزارت صمت در تامین و واردات لاستیک کامیون داران بانک مرکزی در تخصیص ارز برای واردات لاستیک همکاری نمی‌کند معطلی چند روزه کامیون‌داران در مرز کوهک سیستان و بلوچستان تشکیل کمیته مشترک‌ بیمه تکمیلی کامیون‌داران گزارش مجلس به روسای مجلس و جمهور درباره خرید لاستیک کامیون‌داران رانندگان هم بسته حمایتی دولت را دریافت می‌کنند بررسی مشکل واردات لاستیک کامیون‌داران در کمیسیون عمران پیگیری قانونی مطالبات توسط رانندگان توطئه دشمن را خنثی کرد گروهی غیر کامیون‌دار جاده‌ها را ناایمن کرده‌اند تامین نیاز لاستیک‌ کامیون‌های باری سنگین بر دوش دولت گرانی قطعه همچنان بزرگترین مشکل کامیون‌داران زمین گیر شدن ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی اخلال‌گر امنیت جاده‌ها و رانندگان کامیون در اصفهان دستگیر شدند جزئیات تصویب تن کیلومتر پیشنهاد به کامیون‌داران برای تامین لاستیک بارفروشی شرکت‌ها معضل کنونی کامیون‌داران شده است مطالبه کامیون‌داران محقق شد خرید «کارنه تیر» برای کامیونداران با تدبیر بانک مرکزی حل می‌شود عرضه 50 هزار حلقه لاستیک نیاز بازار را رفع نمی‌کند اختلال در کارت هوشمند کامیون داران رفع شد 30 درصد رانندگان جاده‌های کشور و 6 درصد گواهینامه بگیران معتاد هستند شرکت‌های حمل‌ بار متخلف جوگیر شدند ماجرای قطع بیمه برخی کامیونداران چه بود؟ تعلل سازمان راهداری در حل مشکل کامیون داران سه سیاست حمایتی دولت برای تامین لاستیک کامیون حل مشکل کامیون‌داران بوشهری درخواست نمایندگان مجلس از روحانی درباره کامیون‌داران مطالبات کامیون‌داران در دست پیگیری است تردد کامیون‌ها در کشور عادی شد علت تداوم اعتراضات راننده‌های کامیون چیست؟ ترخیص لاستیک‌های موجود در انبار سازمان املاک ‌تملیکی از فردا توزیع لاستیک 2.1 میلیون تومانی برای کامیون‌داران آغاز شد از لاستیک‌های ساییده می‌ترسیم دود اعتراض کامیون داران نباید به چشم کشاورزان و تولیدکنندگان برود توزیع لاستیک سنگین بین رانندگان کامیون با نرخ مصوب تشریح آخرین پیگیری‌ها برای حل مشکلات رانندگان تانکرهای سوخت اعتصاب نکردیم، لاستیک برای حرکت نداریم حرکات مشکوک برای زمین‌گیر کردن کامیون‌ها‌ رسیدگی به مشکلات رانندگان دغدغه مسئولان حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای است تامین نشدن قطعه و لاستیک بزرگترین مشکل کامیون‌داران ارز دولتی برای تامین 15 قلم ضروری کامیونداران اختصاص یافت تامین لاستیک مشکل اساسی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای است 700 هزار راننده برای بیمه تکمیلی ثبت نام کردند شاخص‌های محاسبه کرایه تغییر می‌کند؟ توزیع لاستیک بخشی از مشکلات رانندگان زنجانی را حل کرد 11 هزار راننده و همسرانشان در قزوین بیمه تکمیلی شدند ثبت نام 538 هزار راننده در طرح بیمه تکمیلی بررسی چگونگی تامین سوخت کامیون داران در مجلس راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعاتی رانندگان تاکسی 9 راه‌حل برای مسئله کامیون‌داران گزارش بانک مرکزی در حوزه ثبت سفارش ارز دولتی به کامیون داران بررسی می شود ثبت نام بیمه تکمیلی خانواده تاکسیرانان آغاز شد از تأمین لاستیک دولتی و سوخت تا بیمه تکمیلی رانندگان زمان اجرایی شدن بیمه تکمیلی کامیون‌داران مشخص شد از بیمه تکمیلی رایگان تا افزایش 20 درصدی نرخ کرایه اجرای بیمه تکمیلی رانندگان کلید خورد 17 هزار راننده کامیون در مازندران مشمول بیمه تکمیلی شدند گلایه از حذف بیمه تعدادی از رانندگان کامیون حذف محدودیت توزیع سوخت به کامیونداران مناطق مرزی بررسی مطالبات کامیون‌داران در کمیسیون عمران 117 مورد شکایت رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان رسیدگی شد کامیونداران؛ عبوراز گردنه سختی ها به همت دولت خوواسته های کامیون داران در اردبیل تحقق یافت آغاز بیمه تکمیلی رایگان 900 هزار راننده کامیون از امروز اجرای رایگان بیمه تکمیلی‌ رانندگان کامیون از فردا تعطیلی 70 شرکت حمل ‌و نقل در رابطه با مشکلات رانندگان سازوکار بیمه‌ شاغلان مجازی بزودی اعلام می‌شود رانندگان کامیون هیچ اعتصابی در ابتدای مرداد ماه ندارند نصب سپهتن روی خودروهای سنگین تعلیق و بیمه تکمیلی رانندگان رایگان شد آخرین وضعیت مطالبات رانندگان وکامیون‌داران یارانه بیمه رانندگان در انتظار مساعدت دولت توزیع لاستیک با نرخ دولتی برای کامیون‌داران آغاز شد+جزئیات تحقق خواسته‌های کامیونداران و رانندگان 80 درصد از مطالبات رانندگان کامیون برآورد شد رانندگان گنابادی خواستار راه اندازی سامانه نوبت دهی بار شدند بیمه تکمیلی رانندگان جاده تا آخر تیر اجرایی می شود پیگیری مطالبات رانندگان توسط معاون رئیس جمهوری بررسی آخرین وضعیت رسیدگی به مطالبات کامیون داران در بندر عباس بیمه‌ تامین اجتماعی برای رانندگان تاکسی و اتوبوس ادامه دارد حمل و نقل قانونمند شود آغاز عرضه لاستیک دولتی به کامیون‌داران از فردا مذاکره با مجلس برای قرار گرفتن رانندگان در ردیف مشاغل سخت جدیدترین جزئیات تحقق خواسته کامیون‌داران خبرهای خوش مجلس برای رانندگان درون و برون شهری رانندگان کامیون از یارانه دولتی بهره‌مند می‌شوند تشکیل کارگروه بیمه‌ای برای رفع مشکلات رانندگان افزایش حقوق بازنشستگی کامیون داران پرداخت حق بیمه رانندگان تا سقف 3 ماه مشمول جریمه دیرکرد نمی‌شود مقرری بیکاری افرادی که روی خودروهای مسافربری‌شهری کار می‌کنند قطع می شود ضرب‌الاجل دو هفته‌ای مجلس به دولت برای حل مشکلات کامیون‌داران بررسی مشکلات کامیون داران در کارگروه کمیسیون اجتماعی وزارت راه پیگیر پرداخت مطالبات کامیون‌داران است از سپهتن تا کرایه توافقی سوخت ارزان و کمیسیون مازاد ریشه مشکلات کامیون‌داران است ‌هفت راهکار برای حل مشکلات کامیون‌داران برخی مطالبات رانندگان برون شهری محقق شد اجرای برخی خواسته‌های رانندگان نیازمند موافقت مجلس 70 درصد کامیون‌داران فعالیت‌ خود را آغاز کردند مصائب کامیونداری در ایران خواسته‌‌ اصلی کامیون‌داران مقابله با تخلف گسترده در پایانه‌های بار است پیگیر مطالبات رانندگان هستیم صفر تا 100 اعتراضات رانندگان برگشت کامیون‌ها به چرخه حمل‌و‌‌نقل در آینده نزدیک خبر خوش وزیر رفاه برای رانندگان بازنشسته هیچ انسداد مسیری نداشتیم اطلاعیه مهم انجمن‌ صنفی کامیون‎داران برای پایان اعتراضات بررسی مشکلات کامیون‌داران در جلسه کمیسیون عمران مجلس تلاش برای تحقق مطالبات کامیون داران تشکیل جلسه کارگروه 9 نفره برای رسیدگی به مشکلات کامیون‌داران انتقاد نمایندگان از نابسامانی وضعیت 500 هزار راننده کامیون جزئیات جلسه وزیر راه و شهرسازی با راننده‌های کامیون درخواست های صنفی رانندگان با همکاری مجلس برطرف شود مطالبات به حق کامیونداران/ قراردادهای غیرشفاف شرکت‌های حمل ونقلی افزایش 20 درصدی کرایه حمل جاده‌ای با قیمت کالاهای اساسی چه می‌کند؟ حمایت وزارت راه از واردات لوازم‌یدکی 50 درصد درآمد کامیونداران در جیب واسطه ها رانندگان حق بیمه فروردین 97 را اسفند بپردازند مشکلات صنفی رانندگان را با جدیت پیگیری می کنیم 15000 راننده در استان زنجان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند
Back to top