شروع به کار 20دستگاه اتوبوس تمام الکتریکی کمپانی BYD در جزیره "ججو" واقع در کره جنوبی

عصر خودرو:کمپانی BYD طی روز گذشته با افتخار 20 دستگاه اتوبوس تمام الکتریکی را در جزیره "ججو" واقع در کره جنوبی که در نوع خود بزرگترین پروژه تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی پاک در شمال شرق آسیا می باشد را راه اندازی کرد. BYD eBUS-7، تنها اتوبوس با اندازه متوسط تمام الکتریکی در بازار کره جنوبی می باشد.

Wednesday 11 April 2018 - 14:03:00

شروع به کار 20دستگاه اتوبوس تمام الکتریکی کمپانی BYD در جزیره "ججو" واقع در کره جنوبی111شروع به کار 20دستگاه اتوبوس تمام الکتریکی کمپانی BYD در جزیره "ججو" واقع در کره جنوبی1

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» ، ابعاد مناسب این اتوبوس این وسیله نقلیه را قادر می سازد تا جاده های باریک این جزیره کوچک را بدون هیچ مشکلی پیموده و هیچ گونه گاز کربنی نیز منتشر نمی کند.  eBUS-7 می تواند حداقل یک محدوده 200 کیلومتر را با یک بار شارژ طی نماید، که این پیمایش با زمان شارژ 2 ساعت بصورت کامل تامین می گردد.

ویژگی های این محصول، مانند قابلیت شارژ و میزان پیمایش، توجه مقامات کره جنوبی به آن جلب نمود. دسامبر گذشته، بنیانگذار این شرکت، "وانگ چوانفو" در میان گروهی از نمایندگان صنفی حضور داشتند و دیدار رسمی با رئیس جمهور کره جنوبی داشتند.

لیو Xueliang، مدیر کل بخش فروش خودرو کمپانی  BYD آسیا و اقیانوس آرام گفت: "پیشینه ما در انرژی های تجدید پذیر نشان دهنده مأموریت عظیم ما برای انجام کاریست بنیادی با بالاترین کیفیت برای حفظ محیط زیست"

"پس از گذراندن استانداردهای ایمنی وسایل نقلیه کره جنوبی، eBus-7 نشان دهنده مهندسی عالی خودروهای کمپانی BYD که مناسب زمین های ناهموار و باریک در این جزیره است."

این اتفاق نقطه عطف دیگری برای کمپانی BYD است که از زمان تأسیس آن در سال 1995 به بعد از یک تولید کننده باتری قابل شارژ به یک غول انرژی های جدید و پاک تکامل یافته است. خودروهای الکتریکی BYD در بیش از 200 شهر در سراسر جهان حضور دارند.

برچسب ها

BYDاتوبوس تمام الکتریکی کمپانی BYDاتوبوس الکتریکی
مطالب مرتبط بیشتر
ئی‌سیتارو، اتوبوس الکتریکی بنز نسل جدید سدان پلاگین-هیبرید بی‌وای‌دی یک کراس‌اوور هفت‌سرنشین با شتاب 4.5 ثانیه! انعقاد قرارداد تامین خودروهای الکتریکی باشگاه آرسنال با کمپانی BYD بازیگران جدید حمل‌ونقل شهری بگرد، ببین، بمان و یک دستگاه خودروی شاسی بلند BYD S6 جایزه بگیر شگفت انگیز به سبک BYD نخستین قطار مونوریل تمام برقی SkyRail معرفی شد ملاقات با خودرو پاک BYD در آلوده ترین روز سال مصاحبه با مدیر بازاریابی شرکت کارمانیا؛ جای خالی بسیاری از برندهای خوب در این نمایشگاه حس می‌شد China's BYD to build electric vehicle plant in Canada بی‌وای‌دی 1.48 میلیارد دلار اوراق قرضه صادر می‌کند گزارش تصویری از حضور کارمانیا در نمایشگاه خودرو شیراز خودرو جدید با قیمت 50 تا 60 میلیون تومان عرضه خواهد شد قیمت انواع خودرو BYD در بازار چند؟+ جدول قیمت خط تولید کارمانیا طی 7 ماه و 13 روز استارت خورد خط تولید شرکت کارمانیا به صورت رسمی افتتاح شد خودروسازی BYD چین به دنبال حضور در بازار آمریکا است ایران پایگاه صادراتی BYD شد BYD expands Middle East operations with Karmania partnership BYD partners with Karmania for landmark new energy vehicle deal in Iran حضور byd با f3 در بازار سدان های اقتصادی اولین خودرو تمام برقی ایران را بشناسید
Back to top