شهردار ایلام:

اجرای زیرگذرهای رسالت و کشوری در ایلام نیازمند همکاری مردم است

عصر خودرو- شهردار ایلام تاکید کرد: اجرای به موقع و کامل طرح های زیرگذر رسالت و میدان شهید کشوری نیازمند همکاری و همراهی عموم شهروندان مرکز استان است.

Sunday 08 April 2018 - 15:56:00

اجرای زیرگذرهای رسالت و کشوری در ایلام نیازمند همکاری مردم است

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، طالب صادقیان روز یکشنبه در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار ایلام با امام جمعه ایلام اظهار داشت: ترافیک شهر ایلام با توجه به قدیمی بودن بافت مرکز استان با توجه به افزایش خودروها بسیار سنگین شده است.

وی ادامه داد: مجموعه شهرداری در دوره جدید مسئولیتی نیز 2 طرح ایجاد زیرگذر در محدوده چهارراه رسالت و همچنین میدان شهید کشور را د برنامه ریزی کرده است.

شهردار ایلام تاکید کرد: کلنگ اجرای زیرگذر چهارراه رسالت دهه فجر پارسال به زمین زده شده و هم اکنون نیز در مرحله تجهیز کارگاه است.

صادقیان گفت: با توجه به اینکه این محدوده جزو مناطق پرترافیک شهر ایلام است هنگام اجرای آن نیز ممکن است مشکلات در تردد خودروها به دلیل نبود راه دسترسی جایگزین ایجاد شود که امیدواریم با همکاری عموم دستگاه ها و بویژه شهروندان بتوانیم این پروژه را در موعد مقرر اجرا کنیم.

وی گفت:  در صورت بهره برداری می تواند در باز کردن گره ترافیکی این مسیر تاثیر بسزایی داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر ایلام نیز در این دیدار گفت: طی 7 ماه گذشته پروژه‌های قابل قبولی در سطح شهر آغاز شده است.

عبدالرضا پورخلیل اضافه کرد: مصمم هستیم در سال 97 پروژه‌های عمرانی بزرگی در شهر ایلام به انجام رسانیم.

برچسب ها

زیرگذر
مطالب مرتبط بیشتر
پیشرفت40درصدی پروژه احداث زیرگذر «کوی نصر» زیرگذرهای گیشا و تقاطع جلال آل احمد و کارگر به یکدیگر متصل می‌شوند حفاری برای تیرگذاری در پروژه تونل- زیرگذر استادمعین افتتاح پل سبز زندگی و زیرگذر گیشا تا مهر 98 ساخت زیرگذر گیشا در هفته آینده از سرگرفته می شود جزئیات طرح احداث زیرگذر کوی نصر وزیر راه زیرگذر شوش را متوقف کرد اتمام فاز نخست پروژه احداث تونل آرش- اسفندیار تا پایان آذرماه هل دادن خودرو خاموش در سربالایی زیرگذر میدان امام حسین (ع) زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) در فاز پایانی قرار دارد آغاز بهره برداری از زیرگذر و تونل ضربعلی زاده در تیرماه افتتاح زیرگذر ضربعلی‌زاده تا 2 ماه آینده تسریع در عملیات تکمیل پروژه زیرگذر موسی‌آباد و باغ صالح پیشرفت 40 درصدی عملیات احداث زیرگذر و تونل ضربعلی‌زاده مردم نیشابور یک زیر گذر می خواهند استمرار بی‌نظمی در زیرگذر قائمِ شهریار برخورد یک خودرو با زیرگذر جان دو نفر را در اصفهان گرفت زیرگذر نوساز جوادیه مشکلات مردم را حل کرد ؟! قسمت زیرین میدان امام علی با خلاقیت و ایده پردازی کاربردی می‌شود بهره برداری از زیرگذر جوادیه پروژه تقاطع غیر همسطح سه راهی بناب در زنجان به بهره برداری رسید پل 15 خرداد ورامین زیرگذر می شود اجرای بزرگترین پروژه زیرگذر عابر پیاده پایتخت به کجا رسید؟
Back to top