مجری طرح‌های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران خبر داد

پیشرفت 40 درصدی عملیات احداث زیرگذر و تونل ضربعلی‌زاده

عصر خودرو- مجری طرح‌های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از آغاز عملیات حفاری بخش تونلی پروژه احداث زیرگذر و تونل ضربعلی‌زاده خبر داد.

Wednesday 04 January 2017 - 13:39:00

پیشرفت 40 درصدی عملیات احداث زیرگذر و تونل ضربعلی‌زاده

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس،سید مهدی پورهاشمی ضمن اعلام پیشرفت 40 درصدی عملیات احداث زیرگذر و تونل ضربعلی‌زاده افزود: متعاقب احداث 5 تیر بتنی پیش‌رو به منظور ایمن‌سازی عملیات حفاری، اجرای عملیات فوق از جبهه غربی پروژه آغاز شده است و پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

به گفته مجری طرح‌های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، بخش تونلی پروژه احداث زیرگذر و تونل ضربعلی‌زاده همچون تونل‌های نیایش، امیرکبیر و شهدای غزه زیر لایه‌های آب بند رفته و سپس مورد اجرای عملیات بتن نهایی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است زیرگذر و تونل ضربعلی‌زاده پروژه‌ای به موازات بزرگراه بعثت در محدوده خیابان شهید رجایی جنوبی (حدفاصل خیابان شهید مداح و خیابان ضربعلی‌زاده) است. بهره‌برداری از این معبر 350 متری سبب بهبود دسترسی محلات موجود در پهنه‌های شرق و غرب خطوط راه‌آهن شده و در نتیجه ارتباط بین محلات نازی‌آباد و خزانه که تاکنون از طریق بزرگراه بعثت انجام می‌شد، تسهیل خواهد شد.

برچسب ها

زیرگذر
مطالب مرتبط بیشتر
پیشرفت40درصدی پروژه احداث زیرگذر «کوی نصر» زیرگذرهای گیشا و تقاطع جلال آل احمد و کارگر به یکدیگر متصل می‌شوند حفاری برای تیرگذاری در پروژه تونل- زیرگذر استادمعین افتتاح پل سبز زندگی و زیرگذر گیشا تا مهر 98 ساخت زیرگذر گیشا در هفته آینده از سرگرفته می شود جزئیات طرح احداث زیرگذر کوی نصر اجرای زیرگذرهای رسالت و کشوری در ایلام نیازمند همکاری مردم است وزیر راه زیرگذر شوش را متوقف کرد اتمام فاز نخست پروژه احداث تونل آرش- اسفندیار تا پایان آذرماه هل دادن خودرو خاموش در سربالایی زیرگذر میدان امام حسین (ع) زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) در فاز پایانی قرار دارد آغاز بهره برداری از زیرگذر و تونل ضربعلی زاده در تیرماه افتتاح زیرگذر ضربعلی‌زاده تا 2 ماه آینده تسریع در عملیات تکمیل پروژه زیرگذر موسی‌آباد و باغ صالح مردم نیشابور یک زیر گذر می خواهند استمرار بی‌نظمی در زیرگذر قائمِ شهریار برخورد یک خودرو با زیرگذر جان دو نفر را در اصفهان گرفت زیرگذر نوساز جوادیه مشکلات مردم را حل کرد ؟! قسمت زیرین میدان امام علی با خلاقیت و ایده پردازی کاربردی می‌شود بهره برداری از زیرگذر جوادیه پروژه تقاطع غیر همسطح سه راهی بناب در زنجان به بهره برداری رسید پل 15 خرداد ورامین زیرگذر می شود اجرای بزرگترین پروژه زیرگذر عابر پیاده پایتخت به کجا رسید؟
Back to top