زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) در فاز پایانی قرار دارد

عصر خودرو- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از 6 پروژه عمرانی فرامنطقه‌ای پایتخت بازدید کرد.

Tuesday 24 October 2017 - 14:51:00

زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) در فاز پایانی قرار دارد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، پیروز حناچی در نخستین بازدید میدانی خود پس از تصدی سمت معاون فنی و عمرانی شهردار تهران، به پروژه احداث زیرگذر تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی با محور 45 متری شهید باقری رفت تا از نزدیک در جریان روند تکمیل این پروژه قرار گیرد؛ پروژه ای که پیشرفت عملیات اجرایی آن از مرز 95 درصد فراتر رفته و در مراحل نهایی تکمیل و آماده سازی قرار دارد.

پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر پروژه های مورد بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در پهنه غرب پایتخت بود؛ تقاطعی که پس از تکمیل و راه اندازی علاوه بر تقویت ارتباط محلات موجود در ضلع شمال بزرگراه شهید حکیم با شبکه معابر بزرگراهی پایتخت، دسترسی بزرگراهی به ورزشگاه آزادی را تسهیل می‌کند.

زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) که وظیفه تکمیل گردش‌های ترافیکی تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با خیابان آزادی را بر عهده دارد، پروژه دیگری بود که طی این بازدید میدانی مورد پایش معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار گرفت؛ پروژه ای با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی که در مرحله اجرای آخرین بخش سقف زیرگذر قرار دارد.

حناچی در ادامه به کارگاه پروژه احداث زیرگذر ادامه بلوار استاد معین و اتصال آن به خیابان شهید اکبری رفت تا روند اجرای این پروژه مهم فرامنطقه ای در مرز مناطق 2 و 9 شهرداری تهران را بررسی کند.

پروژه احداث ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) حدفاصل میدان شهیدان تا میدان فتح، مقصد بعدی معاون فنی و عمرانی شهرداری پایتخت بود. دکتر حناچی و هیئت همراه ضمن عبور از پادگان جی و پیمایش بخش های مختلف این پروژه بزرگراهی، در جریان آخرین تلاش های انجام شده به منظور رفع معارضات ملکی و تکمیل عملیات اجرایی آن قرار گرفتند.

بازدید از پروژه احداث زیرگذر کوی نصر در تقاطع بزرگراه شهید چمران با بزرگراه جلال آل احمد، پایان بخش نخستین بازدید میدانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران بود.

مدیران حوزه معاونت فنی و عمرانی و جمعی از دست اندرکاران اجرایی پروژه های سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، دکتر پیروز حناچی را در بازدید از این طرح ها همراهی کردند.

برچسب ها

زیرگذر
مطالب مرتبط بیشتر
پیشرفت40درصدی پروژه احداث زیرگذر «کوی نصر» زیرگذرهای گیشا و تقاطع جلال آل احمد و کارگر به یکدیگر متصل می‌شوند حفاری برای تیرگذاری در پروژه تونل- زیرگذر استادمعین افتتاح پل سبز زندگی و زیرگذر گیشا تا مهر 98 ساخت زیرگذر گیشا در هفته آینده از سرگرفته می شود جزئیات طرح احداث زیرگذر کوی نصر اجرای زیرگذرهای رسالت و کشوری در ایلام نیازمند همکاری مردم است وزیر راه زیرگذر شوش را متوقف کرد اتمام فاز نخست پروژه احداث تونل آرش- اسفندیار تا پایان آذرماه هل دادن خودرو خاموش در سربالایی زیرگذر میدان امام حسین (ع) آغاز بهره برداری از زیرگذر و تونل ضربعلی زاده در تیرماه افتتاح زیرگذر ضربعلی‌زاده تا 2 ماه آینده تسریع در عملیات تکمیل پروژه زیرگذر موسی‌آباد و باغ صالح پیشرفت 40 درصدی عملیات احداث زیرگذر و تونل ضربعلی‌زاده مردم نیشابور یک زیر گذر می خواهند استمرار بی‌نظمی در زیرگذر قائمِ شهریار برخورد یک خودرو با زیرگذر جان دو نفر را در اصفهان گرفت زیرگذر نوساز جوادیه مشکلات مردم را حل کرد ؟! قسمت زیرین میدان امام علی با خلاقیت و ایده پردازی کاربردی می‌شود بهره برداری از زیرگذر جوادیه پروژه تقاطع غیر همسطح سه راهی بناب در زنجان به بهره برداری رسید پل 15 خرداد ورامین زیرگذر می شود اجرای بزرگترین پروژه زیرگذر عابر پیاده پایتخت به کجا رسید؟
Back to top