یک مقام مسئول خبر داد؛

افزایش 70 درصدی سفر ایرانی‌ها با خودروی شخصی به ترکیه

عصر خودرو- مدیرکل گمرک بازرگان، از افزایش 70 درصدی مسافرت ایرانی ها با خودروی شخصی به ترکیه خبر داد.

Thursday 05 April 2018 - 15:59:00

افزایش 70 درصدی سفر ایرانی‌ها با خودروی شخصی به ترکیه

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، علی معصومی اعلام کرد : ماموران گمرک بازرگان در تازه ترین عملیات موفق به کشف یک خانواده 4 نفره از یک دستگاه کامیون شدند و با این کشف ، تعداد کشفیات قاچاق انسان توسط ماموران گمرک در سال 97 به 26 نفر رسید .

وی گفت : ماموران گمرک با هوشیاری و رصد دقیق اطلاعات محموله ها با سامانه های الکترونیکی ، به یک دستگاه کامیون مشکوک و متوجه کنده شدن پلمپ سربی یک محموله صادراتی خرما به مقصد ترکیه شدند.

در بررسی های بیشتر طی این عملیات ماموران گمرک بازرگان به کمک تجهیزات کنترلی ایکس ری کامیونی از یک دستگاه کامیون حامل خرمای صادراتی یک مرد ، دو زن و یک کودک را کشف کردند که این خانواده 4 نفره ایرانی بودند .

مدیر کل گمرک بازرگان در ادامه به تشریح عملکرد این گمرک در ایام تعطیلات نوروزی پرداخت و گفت :  تعداد مسافران خروجی از مرز بازرگان در ایام تعطیلات نوروزی به 82 هزار نفر رسید .

به گفته معصومی ، در این مدت تشریفات کابوتاژ 7000  خودروی خروجی به مقصد ترکیه در ایام تعطیلات نوروزی انجام و تشریفات گمرکی تعداد 82 هزار مسافر خروجی به صورت 24 ساعته توسط ماموران گمرک صورت گرفته و این تعداد مسافر از مرز بازرگان به مقصد ترکیه از کشور خارج شده اند .

این در حالی است که تعداد مسافران ورودی از گمرک بازرگان 79 هزار نفر بوده و خدمات گمرکی 24 ساعته به این مسافران ارائه شده است . در مجموع ورود و خروج مسافر نیز نسبت به سال قبل 37 درصد افزایش داشته است.

به گفته مدیر کل گمرک بازرگان ، گمرک در ایام عید تعطیل نبود و کارکنان گمرک با برقراری شیفت های کاری به مسافران نوروزی در سرویس های مسافری گمرکات به صورت 24 ساعته خدمات ارائه کردند.

این گزارش حاکی است ، تعداد ایکس ری های کامیونی و تجهیزات کنترلی در گمرکات کشور نسبت به سال 92 به چهار برابر افزایش یافته و گمرکات مهم کشور در حال حاضر به ایکس ری های کامیونی مجهز شده اند .

برچسب ها

سفرهای برون مرزیسفرهای زمینیترکیه
مطالب مرتبط بیشتر
اولین اتومبیل الکتریکی ترکیه در آستانه تولید قرار گرفت مسافرت کرونا با خودروهای شخصی متخلفان فروش خودرو در ترکیه 92.8 درصد افزایش داشت وضعیت سفر در روزهای اول سال 1400 خودرو ملی ترکیه، در رده کدام خودروهای ایرانی است؟ رشد خارق‌العاده فروش خودروی ترکیه چرا خودروسازی ایران از ترکیه عقب افتاد؟ پیشنهاد ارائه خدمات سفر منفرد و هوشمند در پی آغاز تردد بین استان‌ها پیشنهاد تعطیلی یا کاهش ظرفیت حمل ونقل عمومی چرا نباید به سفر برویم؟ استقرار کامل مأموران پلیس راه در جاده‌ها سفرهای اتوبوسی بیشتر می‌شود، کرایه‌ها خیر ایران در ترکیه خط تولید خودرو می‌زند سفر به خارج از کشور با خودروی شخصی چقدر هزینه دارد؟ فولکس واگن در ترکیه خط تولید خودرو تاسیس می‌کند پایان سفرهای تابستانی و توصیه‌های ایمنی به مسافران تصادف مرگبار خودروی مهاجران غیرقانونی در ترکیه سفر به کشورهای خارجی با اتوبوس و خودروی شخصی اطلاعیه هواشناسی درباره بارش برف در برخی استان‌ها کاهش صادرات خودروی ترکیه در اتومکانیکا شاهد پیشرفته ترین تکنولوژی ها هستیم رکوردشکنی استانبول 2019 مروری کوتاه بر بخش تجهیزات جانبی در استانبول 2019 ترکیه در حال فتح بازار قطعات خودرو در منطقه نقاشی و بازسازی کامل بدنه خودروهای کلاسیک آزمون دیجیتال برای نقاشی بدنه خودرو مروری بر فعالیت اتومکانیکای استانبول در روز سوم نخستین حضور خودروهای برقی در اتومکانیکای استانبول گزارش تصویری از دومین روز برگزاری اتومکانیکای استانبول مدیرعامل صنایع چدن اصفهان: در تلاش برای حفظ بازارهای صادراتی هستیم مدیر بازرگانی کابل وران: دولت با اصلاح قوانین از تولید کنندگان حمایت کند مدیرعامل نشت بن: با همه مشکلات به تولید محصولات لیکومولی ادامه خواهیم داد گزارش تصویری از آغاز به کار اتومکانیکای استانبول اتومکانیکای استانبول 2019 افتتاح شد گزارش تصویری از آماده‌سازی غرفه‌های ایرانی اتومکانیکای استانبول طغیان رودخانه احتمال رانش جاده سوادکوه را افزایش داد بازدید خود از اتومکانیکای استانبول را مدیریت کنید معرفی شرکت‌های ایرانی حاضر در اتومکانیکای استانبول 2019 نگاهی کوتاه به آمار و ارقام دوره گذشته اتومکانیکای استانبول نکاتی که رانندگان باید در طول سفر رعایت کنند صادرات صنایع خودرو سازی ترکیه در نه ماه گذشته به 23.4 میلیارد دلار رسید آغاز موج دوم سفرهای تابستانی و افزایش ترافیک در محورهای البرز فرمول پیشرفت خودروسازی ترکیه چیست؟ ساخت وسیله نقلیه سریع السیر الکتریکی با مدت زمان سفر 12 دقیقه! گسترش همکاری قطعه‌سازان ایران و ترکیه افزایش سفرها و تردد خودروها در دور دوم سفرهای نوروزی راه بازاست و جاده دراز آمادگی خودرویی برای سفر نوروزی کریدور ترانزیتی 'کابل-تهران - استانبول'راه اندازی می شود رعایت نکات ایمنی لازمه سفری ایمن و مطمئن در ایام بارش های زمستانی قیمت بلیت اتوبوس و قطار افزایش نمی‌یابد نکاتی برای سفرهای جاده‌ای با خودرو مردی که تمام انگلیس را فقط با اتوبوس شهری سفر کرده است+تصاویر نوسازی 50 دستگاه اتوبوس فرسوده گام مهم وزارت راه در تصویب سفرهای اربعین تردد خودرو میان ایران و ارمنستان آزاد شد 6 موتورسوار مالزیایی از مسیر ایران به حج می روند اختصاص 12 هزار صندلی برای سفرهای برون مرزی
Back to top