بازدید وزیر راه و شهرسازی از غرفه سایپا لجستیک

عصر خودرو- وزیر راه، مسکن و شهرسازی در دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و راه سازی از غرفه سایپا لجستیک بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های این شرکت قرار گرفت.

Monday 18 December 2017 - 13:03:00

بازدید وزیر راه و شهرسازی از غرفه سایپا لجستیک

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، دکترعباس آخوندی در بازدید از دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و راه سازی با حضور در غرفه سایپالجستیک، ضمن گفتگو با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت، از فعالیت های انجام شده مطلع شد.

وی در این بازدید و با توجه به شناخت قبلی از فعالیت های شرکت سایپا لجستیک گفت: شرکت سایپا لجستیک یکی از شرکت های فعال در حمل و نقل کشور است که باید از ظرفیت ناوگان ریلی بیشتر استفاده کند و این کار با همکاری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران میسر خواهد بود.

آخوندی تاکید کرد: وزارت راه مسکن و شهرسازی آمادگی کامل برای انجام مساعدت و همکاری جهت پیشبرد فعالیت ها در این زمینه را دارد.

درادامه این بازدید مهندس نوفلی مدیرعامل شرکت سایپالجستیک سایپا ضمن خوشامدگویی به وزیر راه، مسکن و شهرسازی، با ارائه گزارشی، نقش این شرکت را درحمل و نقل داخلی و صادراتی گروه خودروسازی سایپا بیان کرد.

وی گفت: فعالیت های شرکت در حوزه حمل ریلی و جاده ایی در یکسال گذشته افزایش چشمگیر داشته است و عزم این شرکت در جهت توسعه فعالیت های ریلی جدی است.

نوفلی تاکید کرد: البته در این مسیر نیاز به حمایت های مالی وجود دارد و ضرورت مساعدت لازم جهت اخذ تسهیلات کم بهره به منظور افزایش ناوگان ریلی مورد نیاز است.

وی گفت: با توجه به اینکه شرکت سایپا لجستیک از شرکت های توانمند در حوزه حمل و نقل کشور است، همراهی متولیان امر در خصوص ایجاد شعب صدور بارنامه در بنادر و سایر شهرها را امری لازم است.

گفتنی است دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و راه سازی شامل بخش های متنوعی از صنایع و حوزه های مرتبط با حمل و نقل جاده ایی، ریلی، دریایی، هوایی، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته است و از 26 الی 28 آذرماه در مصلای امام خمینی(ره) پذیرای علاقمندان است.

برچسب ها

سایپا لجستیکنمایشگاه حمل و نقل
مطالب مرتبط بیشتر
به جای گران کردن خودرو قیمت بنزین را زیاد کنند دومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته برگزار شد افتتاح سامانه مدیریت یکپارچه ناوگان حمل و نقل گزارش تصویری ارسال کمک های کارکنان گروه خودروسازی سایپا به مردم زلزله زده روستای کوییک حمل و نقلی سایپالجستیک در اختیار هلال احمر رونمایی از تلویزیون تخصصی حمل‌‌ونقل در نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل‌ تشییع شهید گمنام تجدید پیمان قشر صنعتگر با شهداست حضور سایپالجستیک در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی تهران 50دستگاه کامیون به ناوگان حمل و نقل سایپا لجستیک اضافه شد شکسته شدن رکورد بارگیری در سایپا لجستیک نبض لجستیک سایپا در سایپا لجستیک می زند عابدزاده نمایشگاه‌حمل‌و‌نقل را به‌هم‌ریخت یک استثنا ، یک دنیا دردسر ظهور یک شرکت لجستیکی تمام عیار در ایران برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان و سالروز آزاد سازی خرمشهر در شرکت سایپا لجستیک انتصاب مدیرعامل جدید سایپا لجستیک مراسم بزرگداشت روز ملی حمل و نقل در شرکت سایپا لجستیک برگزار شد حضور شرکت سایپا لجستیک در نخستین نمایشگاه بین المللی ،حمل ونقل و ترانزیت مشهد ضرورت توسعه لجستیک دانش‌بنیان دریافت پروانه فعالیت دائم حمل ونقل سراسری در کشور توسط سایپا لجستیک حضور سایپا لجستیک در سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی
Back to top