برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان و سالروز آزاد سازی خرمشهر در شرکت سایپا لجستیک

عصر خودرو-به مناسبت ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) وهمچنین سالروز آزاد سازی خرمشهر در تاریخ 95/3/3 مراسم جشن منجی عالم بشریت و تجلیل از دلاورمردی های همکاران جانباز و خانواده شهدا در محل شرکت سایپا لجستیک و با حضور مدیرعامل شرکت آقای مهندس نوفلی، اعضای هیئت مدیره ،مدیران و پرسنل شرکت سایپا لجستیک برگزار شد.

Monday 23 May 2016 - 16:05:00

برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان و سالروز آزاد سازی خرمشهر در شرکت سایپا لجستیک

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» ، این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز  شد و  در ادامه مهندس نوفلی  در اولین دیدار خود با پرسنل شرکت به ایراد سخنرانی پرداختند .مهندس نوفلی در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک ولادت حضرت مهدی (عج) و  سوم خرداد ماه سالروز  آزاد سازی خرمشهر،  به دلاور مردی های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس اشاره کردند و  یاد آور شدند روز خرمشهر  یادآور ایمان ،فداکاری وطن دوستی و وفاداری به آرمان های انسانهایی است که قامت غیرت برافراشتید تا اقتدار ایران اسلامی را استوار بدارند .وی دربخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به پتانسیل های موجود درشرکت  سایپا لجستیک از جمله  نیروهای متخصص و توانمند، خطوط  ریلی اختصاصی و برند شرکت  به سهم فعلی شرکت سایپا لجستیک در حمل ونقل  گروه سایپا شاره کردند و  با تاکید بر اهمیت کار گروهی از کلیه پرسنل  خواستند که با تلاش بیشتر در جهت افزایش سهم حمل گروه سایپا اقدام نمایند . وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد  در سایه کار مشارکتی بتوانیم همچون گذشته اهداف سازمان را به بهترین شکل ممکن پیش ببریم. درادامه این مراسم گروه تواشیح حضرت  موسی ابن جعفر (ع) به اجرای برنامه پرداختند ، مراسم با مولودی خوانی یکی از مداحان اهل بیت ادامه یافت  و در پایان این مراسم پرشور جانبازان شرکت و فرزندان شهید شاغل در شرکت  که یاد و خاطره ای از دوران 8 سال دفاع مقدس هستند، از مدیر عامل و اعضای محترم هیئت مدیره لوح تقدیر دریافت کردند .


جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

سایپا لجستیک
Back to top