طرح اولیه خودروی تایوانی سریع تر از تسلا رونمایی شد

عصر خودرو- یک شرکت تایوانی از طرح خودرویی رونمایی کرده که سرعت خودرا در 1.8 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر برساعت برساند و ازتسلا سریع تر است.

Tuesday 28 November 2017 - 12:16:00

طرح اولیه خودروی تایوانی سریع تر از تسلا رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، یک شرکت تایوانی از طرح خودروی الکتریکی Miss R  رونمایی  کرده که ادعا می کند از جدیدترین اتومبیل تسلا هم سریع تر است.

این خودروی تایوانی با قدر هزار کیلووات(1341 اسب بخار) مناسب سفرهای جاده ای است و می تواند در 1.8 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر برساعت برساند که یک دهم ثانیه سریعتر از خودروی الکتریکی جدید تسلا(Roadster) است.

Xing Mobility ، تولید کننده این خودرو اعلام کرده از Miss R فقط 20 دستگاه و به قیمت یک میلیون دلار ساخته خواهد شد.

به گفته این شرکت رمز عملکرد ایده آل این خودرو فناوری خنک کنندگی آن است. سیستم باتری XING  شامل باتری های ماژولی لگو مانندی است که 42 سلول لیتیوم یونی را در خود جا داده اند. همه آنها به طور مستقیم در یک مایع مخصوص قرار دارند.

مایع مذکور 3M™ Novec™ 7200 Engineered Fluid نام دارد و مدت ها به عنوان پاک کننده، منتقل کننده گرما، خاموش کننده آتش و خنک کننده ابررایانه ها استفاده شده است. این شرکت این ماده را برای خنک کردن پک باتری های خودرو به کار می برد.

به هرحال پک باتریMiss R می تواند با 98 ماژول (شامل  4116 سلول لیتیوم یونی)، یک مگاوات برق تولید کند. البته این میزان نیرو 30تا 50 درصد کمتر از انرژی تولیدی ابرخودروهای الکتریکی موجود است.

این شرکت به جای استفاده از فناوری های شارژ سریع از باتری بسیار سبک و کارآمد استفاده کرده که طی 5 دقیقه تعویض می شود.

درهرحال نمونه خودروی مذکور در اواخر 2018 میلادی آزمایش می شود.

برچسب ها

سوپر‌اسپرتصنعت خودرو تایوان
مطالب مرتبط بیشتر
اِوایا؛ سوپراسپرت الکتریکی 2000 اسب بخاری آمریکایی با چاشنی اروپا! انتشار تصاویر سوپراسپرت هیبریدی فراری جگوار F-Type سوپر اسپرتی که در جاده‌ها می‌درخشد سوپرخودرو‌های شگفت انگیزی که از آینده می‌آیند آزمایش فنی و بررسی لوکسژن U6؛ کراس‌اوور متوسط تایوانی آشنایی با گیربکس‌های دوکلاچه، مزایا و معایب آنها معرفی خودروهایی که لامبورگینی در تولدشان نقش داشته است نگاهی به Rimac Concept One‌، سردمدار سوپر‌اسپرت‌های برقی 5 سوپراسپرت ناموفق در تاریخ؛ لشکر شکست‌‌خورده بازگشت سنا به جاده سوپراسپرت زیبای دالارا استراداله +عکس "فولکس واگن" سوپراسپرت برقی می‌سازد سوپراسپرت جدید و گران‌قیمت ایتالیایی+تصاویر لوکس به تعبیر تایوانی‌ها تایوانی لوکس به بازار می آید رونمایی از هایپرکار Nio EP9 +تصاویر سفینه فضایی یاماها رکوردشکنی انگلیسی مغرور در جهنم سبز! سوپر اسپرت چینی تکرولز رن +تصاویر گرانترین خودروهای 2017 کدامند؟ رونمایی از سوپر پورشه Missoin اسپرت! +تصاویر ققنوس ایرانی در راه است نخستین تصادف در مسابقات خودروهای برقی روباتیکی رقم خورد سوپراسپرت جدید فِراری +عکس چالش‌های تولید خودرو میلیون دلاری مینی در دنیای سوپراسپورت‌ها 5 سوپرخودرو سریع الکتریکی جهان کدامند؟ تاج پادشاهی سوپراسپرت ها بر سر بوگاتی هایپر اسپرت مرسدس-ای ام جی با قدرت 1000 اسب بخار +تصاویر قاتل 720 اسب‌بخاری سرسلسله اسپرت‌های لوکس سوپر اسپرت پژو برای رالی داکار +عکس سوپراسپورت جدیدی ازطراح فراری و مازراتی +عکس تصاویر جدیدترین خودرو سوپر اسپورت پرواز روی جاده‌های شهر سوپر اسپرت 2018 تویوتا با همکاری BMW ساخته می شود هوندا NSX مدل 2017 را ببینید هر آنچه باید از رانگلر 2018 بدانیم رونمایی از آئودی A5 سال 2018 +تصاویر فراری MM Speciale 458 رونمایی شد فارادی تا 2018 یک سوپراسپرت برقی می سازد نوویتک تورادو لامبورگینی اونتادور سوپرولوچه وقتی سوپراسپرت، اسپرت‌تر می‌شود "آرش" خودروسازی که سوپراسپورت های میلیون دلاری می سازد سوپر خودروها، گوش به فرمان کریستیانو رونالدو روداستری مدرن از دُبی، الهام شده از روداستر های آنتیک جلوگیری از پرواز خودرو با دیفیوزر
Back to top