محورهای هراز و کندوان فردا یک‌طرفه است

عصر خودرو- تردد خودرو در محور هراز ‌از ساعت 16 تا 22 جمعه هفته جاری از رودهن به سمت آمل و در محور کندوان از ساعت 14 روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه، از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

Thursday 31 August 2017 - 17:55:00

محورهای هراز و کندوان فردا یک‌طرفه است

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از اقتصادآنلاین، بر اساس‌ اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌ هوشمند تردد شمار برخط، ‌در حال حاضر غیر از محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در این گزارش، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آنها به‌ روال عادی ‌جریان دارد.
در شبانه‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2096 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 6.5 درصد افزایش نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 15 درصد، اوج تردد بین ساعات 19 الی 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 ‌صبح صورت پذیرفت؛ هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.
پرترددترین جاده‌های کشور
آزادراه ‌قزوین‌-کرج، آزادراه‌ تهران-کرج، آزادراه ‌کرج‌-تهران، آزادراه کرج-قزوین، ‌آزادراه‌ ‌تهران-قم، ‌آزادراه ‌قم-تهران، آزادراه زنجان - قزوین، محور تهران-شهریار و شهریار-تهران، محور تهران-پاکدشت‌ و پاکدشت-تهران، محور ساوه-تهران و تهران-ساوه‌ در 24 ساعت گذشته بیشترین ترافیک را داشته‌اند.‌
محدودیت‌ ترافیکی جاده‌ها
‌تردد موتورسیکلت از ساعت 12:00 ظهر روز چهارشنبه مورخ 96/06/08 الی ساعت 06:00 روز شنبه مورخ 96/06/11 از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است؛ تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
‌در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 روز جمعه مورخ 96/06/10 الی ساعت 01:00 بامداد روز شنبه مورخ 96/06/11 از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:00 روز جمعه مورخ 96/06/10 الی ساعت 01:00 بامداد روز شنبه مورخ 96/06/11 از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
در محور هراز ‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 22 روز جمعه مورخ 96/06/10 از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 الی 22 روز جمعه مورخ 96/06/10 ‌از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک‌طرفه خواهد بود.
تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.
در محور هراز ‌تردد تریلرها کماکان ممنوع است همچنین‌ تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12:00 الی 24:00 روز چهارشنبه مورخ 96/06/08 و همچنین از ساعت 08:00 الی 24:00 روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری ممنوع است.
در محور فیروزکوه تردد تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12:00 الی 24:00 روز جمعه مورخ‌ 96/06/10 از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.
ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی و شرایط نامناسب فیزیکی راه‌
محور رامیان -اولنگ-شاهرود ‌واقع در استان‌های گلستان و سمنان‌ به دلیل نبود ایمنی کافی، فعلاً مسدود ‌است.
‌محور قدیم فسا – داراب، واقع در استان فارس از مورخ 6 فروردین 96 تا اطلاع بعدی به دلیل آب‌گرفتگی مسدود است.
محور جدید استهبان – نی‌ریز (مسیر رفت)، واقع در استان فارس، از مورخ 7 اسفند 95 تا اطلاع بعدی به دلیل رانش زمین و نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم استهبان – نی‌ریز انجام می‌شود.
محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ 17 تیر 96 تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
محور قدیم ایلام – صالح‌آباد، واقع در استان ایلام، از مورخ 26 تیر 96 تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
جاده دارزین-دهبکری ‌واقع در استان کرمان ‌از مورخ 25 مرداد 96 تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
‌محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاهی جاده‌ای
‌محور سیرجان-بندرعباس، واقع در استان کرمان، از روز 1 تیر لغایت 1 دی 96، از ساعت 7 الی 18، به‌دلیل اجرای عملیات بهسازی و تعویض روکش آسفالت، کیلومتر 65 الی 71، مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین باند قدیم سیرجان-بندرعباس به صورت دوطرفه انجام می‌شود.
‌در آزادراه قم - تهران، واقع در استان قم، از مورخ 2 اردیبهشت تا 20 شهریور 96، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و روز سه‌شنبه از ساعت 8 الی 12هر هفته  به غیر از ایام تعطیلات رسمی ‌و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات زیرسازی و نصب نیوجرسی مفصلی در وسط آزادراه‌ از کیلومتر 0 (عوارضی) تا کیلومتر 12.5، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر) انجام می‌شود.‌
محور کرج - چالوس حدفاصل‌ تونل کندوان‌ تا میدان امیرکبیر از مورخ 2 اردیبهشت تا 20 شهریور 96، روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت 8  الی‌ 17 و روز چهارشنبه از ساعت 8 الی 12 هر هفته به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر 0 الی 75 تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.
‌محور کرج-بوئین زهرا از کیانمهر-ماهدشت-اشتهارد تا بوئین‌زهرا در باند جنوبی‌ واقع در استان البرز، از مورخ 20 خرداد لغایت 20 شهریور 96، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 تا 17 هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر 0 الی 45 ‌تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.
آزادراه قم-تهران و بالعکس‌ از مورخ 10 تیر لغایت 10 شهریور 96، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و روز سه‌شنبه از ساعت 8 الی 12 هر هفته، به غیر از ‌ایام تعطیلات رسمی  و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی شهاب (چاپ و نشر) در کیلومتر پنج، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر) انجام می‌شود.
محور کندوان (حدفاصل چالوس تا دهانه شمالی تونل کندوان) ‌ واقع در استان مازندران، از مورخ 17 مرداد لغایت 20 شهریور 96 و همچنین از مورخ 2 مهر لغایت 30 مهر از ساعت 2 بامداد لغایت 12 ظهر ‌روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه هر هفته ‌به غیر از ‌ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت‌ کیلومتر 0 الی 80 ‌تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط  انجام می‌شود.
‌محور هراز (حدفاصل آمل تا امامزاده هاشم) واقع در استان مازندران، از مورخ 17 مرداد لغایت 20 شهریور 96 و همچنین از مورخ 2 مهر لغایت 30 مهر از ساعت 2 بامداد لغایت 12 ظهر ‌روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه هر هفته به غیر از ایام تعطیلات رسمی‌ و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در کیلومتر 0 الی 103 ‌تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط  انجام می‌شود.
محور سوادکوه (حدفاصل کمربندی قائمشهر- گدوک) ‌واقع در استان مازندران، از مورخ 17 مرداد لغایت 20 شهریور 96 و همچنین ازمورخ 2 مهر لغایت 30 مهر از ساعت 2 بامداد لغایت 12 ظهر ‌روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه هر هفته‌ به غیر از ‌ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه،   به‌دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، کیلومتر 0 الی 90 تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.
‌آزادراه تبریز– زنجان (تونل شیبلی) ‌واقع در استان آذربایجان شرقی، از مورخ 27 تیر لغایت 15 مهر 96، ساعت 8 الی 17، به ‌دلیل اجرای عملیات احداث روشنایی تونل، کیلومتر 26 الی 600+28، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.
محور اردبیل– سرچم ‌واقع در استان اردبیل‌ از مورخ 30 مرداد تا 30 مهر 96، ساعت 8 الی 17، به ‌دلیل اجرای عملیات تکمیل سیستم روشنایی تونل های 1 تا 12، کیلومتر 800+94 الی 117 ‌تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.
مسافران می‌توانند برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه‌ها و خلاصه آخرین وضعیت جاده‌ها، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با شماره‌های 141 و 88925252 تماس بگیرند.
پیام‌های آموزشی و توصیه‌های ایمنی در رانندگی
ایمنی رفت و آمد در جاده و خیابان‌ها یک نیاز ملی است.
با افزایش سفرها در جاده‌های کشور، لازم است مسافران و رانندگان، به همه نکات و ریزه‌کاری‌های رانندگی و سفر در جاده‌ها دقیق‌تر آگاه شوند البته رعایت قوانین و مقررات رانندگی در همه روزهای سال ضروری و لازم است‌.
برای سفرهای تابستانی وسیله نقلیه خود را آماده کنید و قبل از سفر، از همه سیستم‌های آن به‌ ویژه ترمز، چراغ‌ها و سیستم خنک کننده موتور بازدید ‌شود.
‌قبل از سفر، مقصد خود را مشخص کنید و با تنظیم وقت ‌از عجله و شتاب در طول سفر بپرهیزید؛ برای اطلاع از وضعیت ترافیک راه‌ها و انتخاب مسیر، در طول شبانه‌روز با مرکز مدیریت راه‌ها (شماره 141) تماس بگیرید.
‌به میزان ظرفیت وسیله نقلیه خود، سرنشین و بار حمل کنید و از جابه‌جایی اعضای خانواده و مسافر در اتاق بار وانت بارها، کامیونت ها و غیره جدا خودداری شود.
‌هنگام بروز گره‌های ترافیکی، از اشغال خط عبور وسایل نقلیه مقابل‌ اکیداً خودداری کنید، تا ضمن امکان امداد رسانی، پلیس راهور بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن  نسبت به گشایش راه اقدام کند.
به رانندگان توصیه می‌شود ‌طول مسیر مبدأ تا مقصد را هم بخشی از سفر بدانند و عجله‌ای برای رسیدن به مقصد نداشته باشند، در طول مسیر استراحتی هر چند کوتاه داشته باشند، تا خواب‌آلودگی رفع شود، بسیاری از تصادفات رانندگی در فواصل 30 کیلومتری مانده به مقصد رخ داده است.
رانندگی‌ کاری دقیق و آگاهانه است، اگر تعداد سرنشینان اتومبیل زیاد باشد، نه تنها به سیستم فنی وسیله نقلیه آسیب می‌رساند، بلکه گاهی اوقات مانع دید راننده شده و از واکنش‌های سریع و به‌ موقع جلوگیری می‌کند.
سنگ بنای مهارت و آموزش‌ ترافیکی را باید از مهد کودک گذاشت، مربیان‌ مهد کودک می‌توانند شخصیت ترافیکی بچه‌ها را شکل داده و خطراتی که در کمین کودکان است، را کاهش دهند.
تلاش کنیم، با آموزش صحیح فرزندان‌مان را به آگاهی و مهارت در زمینه ترافیک برسانیم و اگر از این آموزش‌ها یک آسیب‌دیده هم کمتر شود، کار بزرگی انجام شده است.
تابلوهای راهنمایی و رانندگی پیام آوران نظم و قانون هستند، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ‌نشانگر شخصیت و فرهنگ اجتماعی ما است.
به فرامین و توصیه‌های علائم و چراغ‌های راهنمایی توجه و از آنها پیروی کنید، توجه به این تابلوها که نشانه‌های نمادین قوانین و مقررات عبور و مرور هستند، الزامی است، این علائم‌ دستورالعمل رانندگی صحیح را نشان می‌دهند، مطمئن شوید، مفهوم همه علائم را می‌دانید.
آرامش در حین رانندگی موقعیت‌های خطرناک سانحه‌ساز را برطرف می‌سازد.
استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی بسیار خطرناک است، در صـورت ضرورت پاسخ گویی، خودرو را به منتهی‌الیه سمـت راست خیابان هدایت کرده و سپس به گفت‌وگو بپردازید، طبق آخرین بررسی‌ها تلفن همراه عامل بسیاری از تصادفات رانندگی است.
شما باید بتوانید شماره خودروها را از فاصله 20 متری بخوانید، اگر در دید خود مشکل دارید، حتما باید در موقع رانندگی از عینک استفاده کنید.
توصیه می‌شود، رانندگان همیشه در داخل خودرو یک دستگاه کپسول آتش‌نشانی استاندارد به منظور خاموش کردن آتش و مـهار ابعاد آن به همراه داشته باشند.
داشتن حس مسئولیت و عدم توجه به منافع شخصی، مهمترین عامل برقراری ایمنی و جلوگیری از بروز سوانح دلخراش رانندگی است؛ اگر جاده و خودرو به گونه‌ای ایمن و صحیح ساخته شوند و در کنار آن کاربران نیز از قوانین تبعیت کنند، مشکلی در رانندگی به وجود نخواهد آمد.
‌گذشت در رانندگی اولین قدم در نظم دادن به ترافیک است
سرعت زیاد در رانندگی، شتاب برای رسیدن به حوادث است؛ رانندگان دقت داشته باشند که‌ کمبود زمان خود را با سرعت زیاد جبران نکنند.
‌رانندگان با رعایت اصول ایمنی، سفری‌ مطمئن خواهند داشت؛ مدت زمان تردد در جاده‌ها از مبدأ تا رسیدن به مقصد هم بخشی از سفر است، بهتر است مسافران از این زمان هم برای بهره‌مندی سفر خود استفاده کنند و فقط به رسیدن به مقصد نیندیشند.
طبق آمار بسیاری از تصادفات رانندگی ‌در فاصله 30 کیلومتری شهرها رخ می‌دهد، راکبان موتورسیکلت‌ در صورت الزام تردد در حاشیه راه‌ها، همه قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و احتیاط را در دستور کار خود قرار دهند.
مقررات ترافیکی فقط مخصوص رانندگان نیست، رهگذران پیاده هم باید به آن توجه کنند.
از عابران پیاده‌ در حاشیه شهرها تقاضا می‌شود، تا حد امکان در حاشیه جاده تردد نکنند و عبور عرضی از جاده نداشته باشند.
بیشترین تصادفات رانندگی که در 30 کیلومتری شهرها رخ می‌دهد، مربوط به راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده است؛ از رانندگان وسایل نقلیه خودرویی تقاضا می‌شود، احتیاط را بسیار بیشتر در این مسیرها در دستور کار خود قرار دهند.
رانندگان عدم تخطی از سرعت مطمئنه و تردد با سرعت مجاز را همیشه در دستور کار خود قرار دهند، بیش از 50 درصد تصادفات رانندگی به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و سبقت غیرمجاز رخ می‌دهد.
‌در بسیاری از تصادفات رانندگی که در سرعت بالای 50 کیلومتر در ساعت رخ می‌دهد، بر اثر برخورد سـر راننده به شیشه جلو و قفسه سینه با فرمان اتومبیل ضربات مرگ‌آوری بر سرنشینان جلو وسیله نقلیه وارد می‌شود.
ضربات وارده به ناحیه سر و گردن علت اصلی بیش از 70 درصد تصادفات منجر به فوت است، به همین دلیل بستن کمربند ایمنی برای راننده و سرنشینان ردیف اول وسایل نقلیه در حال حرکت در بزرگراه‌های درون شهری، کمربندی‌ها و جاده‌های بین شهری الزامی است.
طبق مطالعات انجام شده تـوسط سازمان بهداشت جهانی استفاده صحیح از کمربند ایمنی احتمال مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی را تا 60 درصد کاهش می‌دهد.
هنگام رانندگی در بزرگراه‌ها همواره از سمت راست حرکت کنید، مگر آنکه قصد سبقت داشته باشید، تغییر خط عبوری باید با احتیاط و با استفاده از چراغ راهنما انجام شود.
مسافران‌ و رانندگان طول مسیر مبدأ تا مقصد را هم بخشی از سفر بدانند و عجله‌ای برای رسیدن به مقصد نداشته باشند، در طول مسیر استراحتی هر چند کوتاه داشته باشند، تا خواب‌آلودگی رفع شود، بسیاری از تصادفات رانندگی در فواصل 30 کیلومتری مانده به مقصد رخ داده است.
هنگام سفر اطمینان حاصل کنید که شیشه‌های اتومبیل و چراغ‌های جلو و عقب و همچنین چراغ‌های ترمز تمیز و ‌سالم باشد؛ از نور پایین استفاده کنید و در صورتی که نمی‌توانید بیشتر از صد متر مقابل خود را ببینید، چراغ‌های مه‌شکن خود را روشن ‌کنید.
در زمستان چنانچه قصد دارید، سـرعت خود را کاهـش دهید، به آرامی از تـرمزها استفاده کنید، تا با روشن شدن چراغ‌های ترمز، رانندگانی که پشت سر شما حــرکت می‌کنند، از کم شدن سرعت شما آگاه شوند.
در سفر، از وسایل هشدار دهنده خودرو نظیر بوق، فلاشر، چـراغ‌های راهنما و غیره ‌بازدید کنید ‌و از سالم بودن آنها مطمئن شوید.
اگر در جاده مه غلیظ و شدید شد، به آهستگی به منتهی‌الیه سمت راست سواره‌رو رفته و توقف کنید، سپس‌ فلاشر ماشین را ‌فعال کنید.
‌به یاد داشته باشید، در روزهای بارانی و برفی باید با دقت بیشتری رانندگی کرد، زیرا سطح اصطکاک چرخ‌های اتومبیل با آسفالت سطح سواره‌رو در چنین مواقعی کاهش می‌یابد.‌
‌هنگام خرابی احتمالی وسیله نقلیه‌ در شانه خاکی جاده‌ توقف کنید و با استفاده از علائم ایمنی‌ (نظیر مثلث خطر) به‌ویژه در تاریکی هوا، نسبت به رفع نقص آن اقدام کنید.

برچسب ها

محدودیت های ترافیکیمحور هرازمحور کندوان
مطالب مرتبط بیشتر
چالوس و هراز یکطرفه می‌شود محدودیت تردد در جاده کرج - چالوس اعمال می شود ممنوعیت‌های ترافیکی آخرهفته در جاده‌های کشور اعلام شد بدون زنجیرچرخ به جاده‌های کوهستانی نروید محدودیت‌های ترافیکی در 3 روز آینده جاده‌های ایران جاده کندوان از ظهر فردا به مدت چهار روز یک‌طرفه می‌شود جاده چالوس مسدود می‌شود جاده چالوس جمعه یک طرفه می‌شود یکطرفه شدن جاده‌های شمال در تاسوعا و عاشورا چالوس و آزادراه تهران - شمال مسدود می‌شود محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال اعمال می شود تردد روان در همه محورهای مواصلاتی کشور ادامه محدودیت های تردد در جاده های شمال پایان محدودیت‌های ترافیکی نماز عید فطر در تهران آغاز ممنوعیت‌های ترافیکی روز قدس در مرکز تهران جاده‌های استان‌های تهران، البرز و مازندران بارانی است اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در تعطیلات پایان هفته جزئیات یک‌طرفه شدن هراز و کندوان‌ معابر بزرگراهی شهر تهران خلوت است اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران تردد کامیون‌ها و تریلرها در روز 13 فروردین ممنوع شد تردد وسیله نقلیه در جاده کرج - چالوس ممنوع شد افزایش 35 درصدی تردد در استان تهران در ایام نوروز ترافیک در محورهای هراز و چالوس سنگین است ترافیک نیمه سنگین در محورهای منتهی به شمال کشور افزایش 21 درصدی تردد در جاده‌های کشور وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها در اولین روز طرح نوروزی1401 / ترافیک نیمه سنگین 8 محور آمادگی کامل برای سفرهای نوروزی در جاده‌ها/ مطمئن سفر کنید "هراز" مسدود شد واکسیناسیون مسافران نوروزی با پلاک خودرو رصد می‌شود جزئیات پروتکل‌های کرونایی برای سفرهای نوروزی وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی تهران/ شهر خلوت است جزییات ساخت باند دوم جاده هراز آخرین وضعیت راه‌ها در کشور اعلام شد پنجشنبه‌ی خلوت در معابر پایتخت ابهامات جریمه کرونایی رانندگان و مسافران جاده‌ای برای سفر به کدام شهرها جریمه کرونایی اعمال می‌شود؟ آخرین وضعیت اجرای ممنوعیت سفر در شهرهای قرمز و نارنجی لغو ممنوعیت تردد شبانه در تمام شهرهای کشور معابر پایتخت صبح پنج شنبه خلوت است محدودیت تردد شبانه با توجه به آغاز بارش‌ها لغو شود « تردد شبانه» همچنان ممنوع! ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران و آزادراه قزوین - کرج تونل امامزاده هاشم جاده هراز، امروز بازگشایی می شود ورود به شهرهای نارنجی نیز مشمول جریمه یک میلیونی شد آیا محدودیت‌های ترافیکی کرونا و منع تردد شبانه اجرا می‌شود؟ وضعیت راه‌های پرتردد/ ترافیک سنگین در محور چالوس ترافیک سنگین در محورهای فیروزکوه و کندوان ترافیک محورهای شمالی به سمت تهران سنگین است امکان ثبت درخواست مجوز تردد در سامانه فرمانداری تهران از ساعت 7 تا 11 صبح آغاز به کار سایت صدور مجوز تردد بین شهری سامانه جدید مجوز تردد از چهارشنبه در تهران راه‌اندزی می‌شود شرایط جدید صدور مجوز تردد بین شهری اعلام شد مجوزها اینترنتی می‌شود پیشنهاد تغییر شرایط اعمال محدودیت ترددهای شبانه ترافیک سنگین در محورهای چالوس هراز و فیروزکوه و آزادراه کرج-قزوین جریمه 24 ساعته خودروهای پلاک‌های غیربومی و جلوگیری از ادامه مسیر مردم درصورت سفر به استان‌های قرمز و نارنجی صددرصد بازگردانده می‌شوند جاده کندوان به صورت مقطعی تا 20 شهریورماه مسدود شد تردد بین تهران و البرز مجاز است ترافیک سنگین در محور چالوس و تردد روان در هراز ساعت تردد شبانه تهران در محرم تغییر نکرده است محدودیت‌های ترافیکی محرم اعلام شد محدودیت تردد وسایل‌نقلیه در محدوده‌‌های برگزاری مراسم "تنفیذ" و "تحلیف" ترافیک در محور چالوس سنگین است/ بارش باران در ٤ استان 75 هزار خودرو در تعطیلات 6 روزه وارد مازندران و گیلان شدند محدودیت‌های ترافیکی همچنان ادامه دارد اعمال قانون 470 هزار خودرو در طرح جدید محدودیت‌های تردد کرایه خودرو روزی 4 میلیون برای شمال‌گردی! تردد روان در محورهای چالوس و هراز تردد روان در محورهای شمالی کشور خدشه به محدودیت‌های کرونایی با پلاک مخدوش سفر ضروری به شرط اخذ مجوز از فرمانداری محور هراز مسدود است ترافیک نیمه سنگین در محورهای فیروزکوه و چالوس ترافیک نیمه سنگین در محورهای فیروزکوه و چالوس تردد روان در محورهای هراز، چالوس و فیروزکوه اجرای دوباره محدودیت تردد شبانه از امشب اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایتخت در روز انتخابات آخرین وضعیت نحوه اجرای محدودیت‌های ترافیکی سفر و منع تردد شبانه جریمه بیش از 74 هزار خودرو بخاطر نقض قوانین کرونا محدودیت‌های ترافیکی در روز انتخابات اجرا می‌شود آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در 16 خرداد ماه ادامه ممنوعیت ورود و خروج خودروها تا ١٧ خرداد وضعیت ترافیکی معابر پایتخت/فریب خیابان های خلوت را نخورید محدودیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد تردد پرحجم خودرو در محور تهران-فشم ترافیک سنگین در محور چالوس و فیروزکوه سفر به «شمال» همچنان ممنوع! تردد در محور هراز روان است جزئیات لغو طرح ترافیک در پایتخت اعمال محدودیت‌های شبانه ماه رمضان تابع مصوبه ستاد ملی کرونا است آمادگی پلیس برای اجرای محدودیت‌های روز طبیعت آمادگی پلیس راهور تهران برای ممنوعیت احتمالی تردد در روز 13 فروردین اعمال قانون خودروهای غیربومی در شهرهای تهران و کرج آغاز شد تردد 1.3 میلیون خودرو در محورهای گیلان تردد روان در جاده های بارانی چالوس و هراز/محورهای شمالی باز هستند پایان مهلت 3روزه برای خروج خودروهای غیربومی از شهرهای قرمز ونارنجی ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال/ تردد در محور فیروزکوه روان است ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به شمال مسافرت به شهرستان بوشهر ممنوع است/ اعمال محدودیت‌ها از امروز ترافیک عادی و روان در راه‌های مازندران آغاز طرح نوروزی پلیس در جاده‌ها مهلت 3 ‌روزه ناجا به خودروهای غیربومی برای ترک شهرهای نارنجی و قرمز اعلام آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرها کاهش 14 درصدی تصادفات در پایتخت جزئیات ثبت تخلف پلاک‌‌ غیربومی در محدودیت‌های کرونایی‌ ترافیک در آزادراه کرج-تهران نیمه سنگین است سفر‌های برون شهری 3.3 درصد افزایش یافت اما و اگرهای جریمه‌های رانندگی؛ از پیامک‌های اشتباهی تا تخلفات کرونایی! بیش از 51 هزار خودرو در طرح محدودیت شبانه جریمه شدند سفر به مازندران در تعطیلات ممنوع است اعلام مسیرها و محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی موتوری و خودرویی 22 بهمن پایتخت جو آرام و ترافیک روان در جاده های شمالی جاده کندوان به دلیل تعمیرات سه روز در هفته بسته است انسداد آزادراه تهران-شمال و محور کندوان تا ساعت 17 امروز جریمه 46 هزار و 504 خودرو در طرح محدودیت تردد شب گذشته تردد یک‌طرفه جاده‌های چالوس و هراز لغو شد آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور در 18 دی ماه آخرین وضعیت ترافیکی معابر تهران در 18 دی ماه چه پیامک‌هایی مشمول جریمه محدودیت ترافیکی کرونا می‌شود؟ جریمه بیش از 85 هزار خودرو در روزگذشته سایت ثبت‌نام مجوز تردد بین شهری فعال شد بازگرداندن 16هزار خودرو به مبداء و جریمه کرونایی بیش از 120 هزار خودرو در روز شنبه دستورالعمل جدید برای محدودیت کرونایی در جاده‌ها ابلاغ نشده ‌است اعمال قانون بیش از 170 هزار خودرو به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا عدم موافقت ستاد ملی مقابله باکرونا با تغییر ساعت محدودیتهای شبانه اعمال محدودیت ترافیکی در محور کندوان ممنوعیت ورود پلاک های بومی شهرهای قرمز ونارنجی به شهرهای زرد ارسال بیش از 61 هزار پیامک به رانندگان خاطی طرح کرونا ارتباط ساعات پایان کار صنوف و ترافیک در روزهای کرونایی ترافیک در آزادراه کرج - تهران نیمه سنگین است بارش برف در هفت محور مواصلاتی افتتاح فاز دوم آزادراه تهران-شمال تا قبل از پایان دولت دوازدهم جریمه 55 هزار خودرو در طرح محدودیتهای تردد در روز سه‌شنبه کاهش 33 درصدی تردد در 23 روز اول طرح محدودیتهای سراسری کرونایی ترددهای جاده‌ای در محدودیت‌های کرونا چقدر کاهش داشته است؟ ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدودیت تردد بین جاده‌ای در مراکز استان‌ها از 10 صبح فردا ترافیک سنگین حد فاصل آزادراه تهران_کرج کاهش 39 درصدی تردد در 25 استان دارای محدودیت جزییات محدودیت ترافیکی ١٢ تا ١٧ آبان اعلام شد جزئیات محدودیت‌های ترافیکی تا شنبه آینده هیچ دستوری برای محدودیت تردد در جاده‌ها به ما ابلاغ نشده است محدودیت ترافیکی جاده‌های کشور تا 5 آبان‌ماه+جزئیات ادامه ممنوعیت تردد بین استانی تا ظهر امروز جزئیات محدودیت ترافیکی تا یکشنبه آینده ترافیک سنگین در جاده فشم- تهران محورهای هراز و فیروزکوه باز شدند ترافیک نیمه سنگین در بخش هایی از محورهای شمال کشور افزایش 36 درصدی تردد خودرو‌ها در محور کرج_چالوس جزئیات محدودیت ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور کندوان روز جمعه یک طرفه می‌شود افزایش 5.6 درصدی تردد در محور‌های برون شهری اعلام محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس کندوان 4 روز یک طرفه می شود محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود جزئیات محدودیت ترافیکی محورهای برون‌شهری اعلام محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی لغو محدودیت تردد در آزادراه تهران-شمال و چالوس اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در آزادراه تهران-شمال ترافیک نیمه‌سنگین در جاده چالوس ترافیک روان در جاده های کشور هراز و کندوان جمعه یک طرفه می شود اجرای محدودیت‌ در سفرها در صورت تصویب در ستاد کرونا هراز و چالوس یک طرفه می‌شود ترافیک پرحجم در آزادراه تهران قم محدویت تردد در جاده چالوس لغو شد ترافیک سنگین در جاده چالوس آخرین وضعیت محورهای شمالی پس از ترافیک سنگین شب گذشته ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور تا یکشنبه آینده انسداد شبانه جاده هراز تا صبح سه‌شنبه محدودیت ترافیکی پایان هفته جاده‌های شمال جاده چالوس از ساعت 18 یکطرفه می شود محور هراز یکطرفه نمی شود یک طرفه شدن کندوان و هراز از ساعت 15 امروز تردد روان در محورهای شمالی/ 6 محور اصلی و فرعی مسدود هستند اعلام آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور ترافیک سنگین در محورهای هراز و چالوس اعمال محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه 1 مرداد ماه تا شنبه 4 مرداد هراز و کندوان از ساعت 15 امروز یک طرفه می شوند اعمال محدودیت ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال ترافیک نیمه سنگین در هراز و فیروزکوه اعمال محدودیت ترافیکی در اطراف کلینیک سینای تهران پیشنهادهای استاندار تهران برای لغو محدودیت‌های ترافیکی کندوان و هراز از ساعت 15 امروز یک طرفه می‌شود ترافیک نیمه سنگین در محور هراز اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال چالوس و هراز از ساعت 13 یک طرفه می شوند ترافیک در مسیرهای شمالی تهران نیمه سنگین تا سنگین است کرج به سمت چالوس از ساعت 12 امروز یک طرفه است کندوان 4 روز یک‌طرفه می‌شود جاده چالوس از فردا یک طرفه می‌شود محور هراز تا پایان دولت چهارخطه می‌شود محور کندوان یک طرفه می‌شود ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران کندوان یک‌طرفه شد تمهیدات ترافیکی پایان هفته پلیس راهور شرق استان تهران توقیف 5 ساعته خودروهای عبوری از شانه راه اعمال محدودیت‌های ترافیکی 5 روزه در جاده‌های مازندران ممنوعیت تردد کامیون در هراز تا ساعت 12 امروز کندوان و هراز‌ یکطرفه می شوند کندوان و هراز یک‌طرفه می‌شود‌ محور چالوس 8 و 9 خرداد یک طرفه می شود ترافیک پرحجم در جاده‌های منتهی به شمال جاده‌های یکطرفه کدامند؟ ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال و هراز جاده چالوس در تعطیلات عید فطر یک‌طرفه می‌شود اعمال محدودیت ترافیکی 10 روزه در جاده ها به مناسبت تعطیلات عید فطر ترافیک در محور کندوان و آزادراه قزوین‌-تهران تمهیدات پلیس راه برای سفرهای احتمالی عیدفطر محدودیت‌های ترافیکی پلیس در تهران برای شب 23 ماه رمضان ترافیک سنگین در جاده چالوس یک‌طرفه شدن محور کندوان از ساعت 15 امروز جمعه آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در 26 اردیبهشت ماه ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس باید و نباید‌های ترافیکی شب‌های قدر تمهیدات ترافیکی پلیس راهور شرق تهران در شب‌های قدر جزییات محدودیت و ممنوعیت ترافیکی 3روزه در جاده‌های کشور هراز و فیروزکوه باز است محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس جاده هراز شب‌های 15 و 16 اردیبهشت مسدود می‌شود آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور اعلام شد انسداد مسیر شمال به جنوب آزادراه تهران-شمال لزوم تجدید نظر در اجرای محدودیت‌های ترافیکی ادامه محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران- شمال کندوان و هراز بعدازظهر امروز یکطرفه می‌شود ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر شمال به جنوب کندوان و هراز 5 اردیبهشت یکطرفه می‌شود افزایش 3.1درصدی تردد در جاده‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی محور‌های ارتباطی کشور هراز و کندوان 5 اردیبهشت یکطرفه است "فردا" آخرین روز اجرای محدودیت تردد بین استانی وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در آخرین جمعه فروردین99 وضعیت محور‌های مواصلاتی کشور در 29 فروردین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در آخرین جمعه فروردین99 تردد در جاده‌های کشور 5.3 درصد افزایش یافت محور کندوان امروز باز می‌شود محدودیت تردد در جاده‌ها تا پایان فروردین ماه ادامه دارد جلوگیری از تردد غیرضروری خودروها و محدودیت‌های ترافیکی محدودیت‌های تردد جاده‌ای به مازندران همچنان ادامه دارد اقدامات ترافیکی برای شنبه کرونایی در پایتخت محور هراز بازگشایی شد محدودیت تردد در جاده های زنجان تاپایان فروردین ماه ادامه دارد تداوم تعطیلی‌های پایه و محدودیت‌های ترددی ترافیک در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه روان است تردد در جاده‌های کشور به طور بی‌سابقه ای افزایش یافت کاهش 95 درصدی ترددهای پایتخت در روز طبیعت انسداد محور کندوان و منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال محور کندوان تا 14 فروردین مسدود است کاهش 70 درصدی ترددهای بین شهری برای کنترل انتشار ویروس کرونا ماجرای تغییر مکان بازرسی خودروها در اتوبان تهران-قم ارسال پیامک هشدار به رانندگان خودروها بارش باران در آمل و سوادکوه ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-کرج ترافیک روان در اکثر محورهای کشور راه‌اندازی سامانه "سفربرگ" و ممنوعیت تردد در مبادی خروجی استان تهران آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در 4 فروردین ماه ترافیک سنگین در محورهای تهران ـ کرج و تهران ـ‌ لواسان آخرین وضعیت کل آزاد راه‌های کشور در سال 99 آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در 3 فروردین ماه آخرین وضعیت راه‌های کشور امروز اول فروردین +میزان ترد‌دها محدودیت‌های ترافیکی نوروز تا 16 فروردین 99 اعلام شد محدودیتی در جاده ها نداریم جزئیات محدودیت تردد در خروجی 11 استان ادامه محدودیت تردد برای استان‌های شمالی پلاک‌های بومی مجوز تردد دارند ورود به گیلان ممنوع شد تردد در محور‌های برون شهری 2.2 درصد کاهش یافت محدودیت تردد در محورهای ورودی گیلان و مازندران آیا کرونا ترافیک پایتخت را کمتر کرده است؟ لغو محدودیت تردد کامیون در ‌هراز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران کندوان بازگشایی شد تردد روان در جاده‌های شمال کشور ممنوعیت توقف خودرو‌ها از 24 امشب درمسیرهای راهپیمایی ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران ترافیک روان در جاده‌های کشور ترافیک کندوان کاهش می‌یابد محدودیت‌های ترافیکی مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) اعلام شد ادامه اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود محور کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود هیچ یک از معابر شمال تهران مسدود نیست مشکل ترافیکی در معابر برفی پایتخت نداریم آخرین وضعیت ترافیکی معابر اطراف مصلی تهران/ ترافیک پرحجم است ممانعت از سد معابر عمومی در اطراف مصلی تهران آخرین وضعیت ترافیکی معابر منتهی به مصلی تهران محدودیت‌های ترافیکی در اطراف مصلی تهران اعلام شد ترافیک در کندوان و محدودیت ترافیکی در هراز محدودیت های ترافیکی ویژه مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی اعلام شد تردد از رودهن به آمل ممنوع شد تردد در چالوس و هراز از ساعت 17 و 16 یک طرفه است محدودیت‌های ترافیکی در محورهای منتهی به پایتخت جاده کندوان روز جمعه یک‌طرفه می‌شود تردد روان در تمامی جاده ها وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در پنجم دی ماه انسداد شبانه محور هراز در دو روز آینده وضعیت ترافیکی معابر پایتخت کاهش 0.9 درصدی تردد در محورهای برون شهری آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور رشد 6.5 درصدی تردد در محورهای برون شهری ترافیک سنگین در مسیر تهران تا کرج کاهش ترافیک و تضمین سلامت مردم تهران در گرو انتقال نمایشگاه‌ها ترافیک سنگین در هراز و باران در برخی جاده‌ها محور هراز مسدود است محور هراز مسدود شد ترافیک سنگین جاده کندوان را یکطرفه کرد ترافیک فوق‌سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه جایگاه سوخت جاده کندوان دوباره فعال شد محدودیت‌های ترافیکی 13 آبان اعلام شد ترافیک و باران در جاده هراز هراز و کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود ترافیک پرحجم در جاده تهران-قم ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-تهران محدودیت ترافیکی در محورهای تهران-شمال‌ چالوس یکطرفه می‌شود جزییات محدودیت های ترافیکی تا روز شنبه 11 آبان محور مهران به ایلام از ساعت 16 یکطرفه می‌شود آخرین جزئیات ترافیکی در مسیر‌های بازگشت پیاده روی اربعین ترافیک سنگین در مرز‌های 4 گانه منتهی به عراق تردد‌های جاده‌ای نسبت به روز قبل 6.9 درصد افزایش یافت ترافیک پرحجم در سه استان مرزی و جاده های شمالی مرگ یک نفر بر اثر ریزش سنگ در جاده کندوان محدود‌یت‌های ترافیکی ایام اربعین حسینی اعلام شد جاده چالوس بعدازظهر یکطرفه می‌شود تردد جاده ای در شبانه روز گذشته 1.8 درصد افزایش یافت ترافیک در آزادراه قزوین-کرج نیمه سنگین است بعدازظهر چالوس و هراز یک طرفه می‌شوند اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای گیلان ترافیک پرحجم در مبادی ورودی و خروجی تهران «جمعه» هراز مسدود می‌شود محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران ساعت 13 امروز جاده چالوس یکطرفه می‌شود ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور ترافیک سنگین در بخش‌هایی از جاده چالوس آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور چالوس از ساعت 17 امروز یک طرفه می‌شود ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان ممنوعیت تردد در شش محور به دلیل مداخلات جوی کرج _ مرزن آباد فردا یک طرفه می‌شود کندوان یک طرفه می‌شود جاده چالوس فردا یک طرفه می ‌شود ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در هراز و کندوان خیابان شهید نجات اللهی از فردا یک طرفه می شود ترافیک سنگین در محور هراز جاده چالوس ساعت 18 امروز یکطرفه می‌شود ترافیک در محور هراز سنگین است ممنوعیت تردد موتور سیکلت‌ها در کرج_چالوس جاده چالوس و هراز عصر امروز یک‌طرفه می‌شود ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز ممنوعیت تردد در 7 محور مواصلاتی جاده هراز جمعه و شنبه یک‌طرفه می‌شود توصیه‌های ترافیکی پلیس راهور همزمان با انسداد پل گیشا چالوس عصر امروز یکطرفه می‌شود ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد در روز جمعه محور کرج _مرزن آباد یکطرفه می‌شود محدودیت‌های ترافیکی معابر تهران لغو شد کرج به چالوس یک‌طرفه می‌شود ترافیک در 12 محور سنگین است آخرین وضعیت محورهای شمالی هراز هم یک‌طرفه شد ترافیک سنگین در هراز و چالوس انسداد آزادراه خلیج فارس در مسیر قم – تهران در روز 14 خرداد جزئیات محدودیت ترافیکی جاده‌ها تا شنبه آینده ترافیک پرحجم و روان در محور فیروزکوه کندوان یکطرفه شد ترافیک سنگین در‌ هراز و کندوان ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای کرج - چالوس و هراز ترافیک سنگین در محور هراز محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین و وانت بار‌ها محدودیت ترافیکی هراز لغو شد تردد خودرو در محورهای هراز و کندوان با محدودیت انجام می‌شود 12 محور مواصلاتی کشور همچنان مسدود است ترافیک نیمه‌سنگین در محور کندوان و آزادراه قزوین-تهران اعلام تمهیدات ترافیکی شب های قدر در گرگان از کودکی قوانین رانندگی را به کودکان بیاموزید تردد در همه محورهای کشور عادی و روان است ترافیک روان در تمامی محورهای مواصلاتی کشور جاده چالوس امروز یک‌طرفه می‌شود آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی کشور کندوان تا ساعاتی دیگر یکطرفه می شود اعلام محورهای مواصلاتی مسدود ترافیک سنگین در جاده چالوس سهم 67 درصدی خودور‌های شخصی در بروز حوادث جاده‌ای ترافیک روان در جاده‌های کشور محور هراز از رودهن به آمل ممنوع می‌شود هراز و کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود محدودیت تردد در جاده‌‌های منتهی به جمکران محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ برای روز ارتش یک‌طرفه شدن محور کندوان از ساعت 14 امروز‌ محدودیت ترافیکی در برخی مسیرهای برون شهری اعمال می شود اختلاف نظر پلیس راه و راهداری جاده هراز را بسته نگه داشت جاده هراز باز شد لغو محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های گیلان محور هراز دوطرفه شد محدودیت تردد در محورهای هراز و چالوس هراز و چالوس تا اطلاع بعدی به سمت تهران یک طرفه است آخرین وضعیت جاده های کشور/برف و باران در 18 استان وضعیت جوی و ترافیکی ساعت 19 شنبه 10 فروردین محدودیتهای تردد در زمان برگزاری دربی تهران هشدار مجدد پلیس نسبت به سفر به استان‌های غربی و جنوبی بارش باران در مازندران و گیلان/مه گرفتگی در ارتفاعات آذربایجان شرقی هراز و فیروزکوه «باز» اما «برفی» جاده کندوان پس از 36 ساعت همچنان بسته است ترافیک نیمه سنگین در هراز هر لحظه احتمال حادثه وجود دارد جاده کندوان برفی و ترافیک در مسیر جنوب به شمال سنگین است به دلیل روان شدن بار ترافیکی، جاده هراز دوطرفه شد محور هراز به سمت تهران یک طرفه شد جاده‌های چالوس و هراز عصر یکشنبه یک‌طرفه می‌شود ترافیک بسیار سنگین در محور هراز آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور ترافیک سنگین و نیمه سنگین در جاده های کندوان و هراز ترافیک در محور هراز پرحجم و نیمه سنگین است ترافیک محدوده پیست آبعلی تا امامزاده هاشم بسیار سنگین است ترافیک نیمه سنگین در برخی مواصلاتی کشور ترافیک در کندوان و هراز پرحجم است ریزش کوه در محور سوادکوه بارش برف در جاده های کوهستانی مازندران ترافیک پر حجم و روان در آزادراه های خروجی تهران ترافیک در کندوان و هراز نیمه سنگین است ترافیک پرحجم در مسیر آزادراه «کرج ـ قزوین» و «قزوین ـ رشت» احتمال یخ زدگی جاده های کوهستانی وجود دارد ترافیک سنگین در محورهای خروجی تهران ممنوعیت تردد در 17 محور از راههای کشور به دلیل وضعیت نامناسب جوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور در 29 اسفند ماه هراز دو طرفه شد یکطرفه شدن محور هراز تصمیم ملی است جاده کندوان باز شد ریزش کوه جاده کندوان را مسدود کرد جاده چهارخطه هراز تا سال 99 تکمیل می شود اعمال محدودیت های ترافیکی نوروز در راه‌های مازندران محدودیت‌های ترافیکی نوروز 98 در خراسان رضوی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی پنجشنبه آخرسال + مسیرهای پیشنهادی احتمال سقوط بهمن در جاده‌ چالوس در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ریزش بهمن در محورکرج به کندوان منطقه ولایت‌رود اعمال محدودیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های خراسان رضوی ترافیک سنگین در محور هراز محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی مازندران محور کندوان عصر جمعه یکطرفه می شود ریزش سنگ در محور کندوان کندوان امشب بسته می‌شود کندوان فردا یکطرفه می‌شود محور هراز باز شد جاده هراز روزهای دوشنبه و سه شنبه مسدود است هراز فردا و پس فردا مسدود می‌شود نقص کامیون، ترافیک هراز را سنگین کرد کندوان یک‌طرفه می‌شود ترافیک در محور شهریار-تهران سنگین است ترافیک سنگین در محور هراز محدودیت تردد در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن برداشته شد بازگشت پایتخت نشینان ترافیک را در جاده کندوان سنگین کرد محدودیت ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن همدان اعلام شد اعمال محدودیت های ترافیکی در راهپیمایی عظیم 22 بهمن در قزوین جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود محور هراز و کندوان فردا یکطرفه می شود جزئیات بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته+جدول محدودیت‌های یک هفته‌ای جاده‌های مواصلاتی مازندران ممنوعیت توقف در حاشیه خیابان‌های منتهی به مسیرهای راهپیمایی اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در پایتخت محور کندوان مسدود شد محور کندوان عصر جمعه یکطرفه می شود جاده هراز و کندوان برفی شد ترافیک سنگین در آزادراه کرج - تهران؛ ممنوعیت تردد در برخی مسیرها چالوس از ساعت 17 یک طرفه می‌شود جاده کندوان فردا یک طرفه می شود محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی مازندران یک کشته و چهار مصدوم در تصادف محور هراز انسداد شبانه و موقتی جاده کندوان هراز و کندوان تا اطلاع ثانوی مسدود است جاده کندوان یکطرفه می شود ترافیک سنگین در محور هراز جاده کرج - چالوس یک طرفه شد ماجرای ریخته شدن روغن در جاده هراز چه بود؟ محور کرج-مرزن آباد یک طرفه می شود ‌محدودیت ترافیکی پایان هفته در جاده‌های تهران-شمال محور‌های مواصلاتی تهران فردا یخبندان است جزئیات محدودیت ترافیکی جاده‌ها تا 8 آذر مصدومیت 11 مسافر به دلیل تصادف زنجیره‌ای در محور هراز کمین ماموران پلیس‌راه در جاده‌های گیلان ممنوع شد کندوان یک‌طرفه می‌شود محور هراز دوشنبه و سه شنبه مسدود می شود جاده کندوان جمعه یک طرفه می شود جاده کندوان همچنان شب‌ها بسته است محور هراز 2 روز آینده مسدود است جاده کرج - چالوس یک طرفه شد عصر امروز جاده چالوس یکطرفه می شود محدودیت ترافیکی جاده‌های کشور تا روز شنبه 24 آذر + جرئیات 4 دلیل برای ناکارآمدی طرح زوج و فرد مسافران جاده‌های شمالی بخوانند محور کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود آلودگی و ترافیک، ره آورد تردد بالای خودروهای شخصی در پایتخت لغو محدودیت تردد در محور هراز از دوشنبه اجرای طرح مدیریت سرعت در 27 پیچ خطرناک محور کندوان کندوان یک طرفه می‌شود محدودیت ترافیکی جاده‎های کشور تا 10 آذر انسداد 9 جاده به دلیل بارش برف و سیلاب محور هراز یکطرفه شد محور کندوان و هراز برفی است هراز یکشنبه یک طرفه می شود محور کندوان یک‌طرفه شد جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته برف و مه غلیظ در محور هراز ترافیک در آزادراه کرج-تهران سنگین است در محدوده‌های شریعتی،پاسداران و دولت تردد نکنید ترافیک سنگین در محور فیروزکوه ترافیک سنگین محورکرج - چالوس را یک طرفه کرد ترافیک در جاده های مازندران سنگین است آخرین وضعیت راه‌های کشور در شانزدهم آبان ماه جاده هراز و کندوان باز شد بارش خفیف برف پاییزی در محورهای کندوان و هراز کندوان و هراز سه شنبه و جمعه یک طرفه می شود محدودیت‌های ترافیکی پلیس راهور برای برگزاری راهپیمایی 13 آبان محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی 13 آبان ماه در اردبیل اعلام شد چالوس یک طرفه شد ترافیک، تردد در هراز و کندوان را کند کرد محدودیت‌های ترافیکی 25 محور مواصلاتی اعلام شد جزئیات محدودیت‌های ترافیکی در شهر‌های مرزی کشور هراز و کندوان اربعین حسینی یکطرفه می شوند چالوس یک طرفه می‌شود اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور برای اربعین زائران از ناوگان عمومی استفاده کنند اعمال محدودیت ترافیکی در هراز و کندوان اعلام ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های سفر به استان‌های شمالی بارش باران در محورهای هفت استان مرزن آباد به کرج از ساعت 17 امروز یک طرفه است محور چالوس جمعه یک طرفه می‌شود چالوس یکطرفه می‌شود وقت آن است که به دود بدرود بگوییم تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت چالوس ممنوع شد هراز دو طرفه شد اعمال محدودیت ترافیکی از بعدازظهر بازگشایی تمامی محورهای مسدود شده در مازندران هراز و کندوان دو روز آینده یک‌طرفه می‌شود محدودیت تردد کامیون در هراز و کندوان محدودیت‌های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در ایلام اعلام شد آماده‌باش راهور برای تاسوعا و عاشورا +توصیه به عزاداران تردد در هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شود "هراز" از ساعت 17 یکطرفه می‌شود محدودیت ترافیکی در محورهای منتهی به مراسم تشییع شهدا ترافیک در محور تهران-آمل سنگین است تردد وسایل نقلیه جمعه در محور هراز از رودهن به آمل ممنوع است ترافیک سنگین در برخی محورهای هراز و فیروزکوه پیش‌بینی ترافیک پرحجم در 30 شهریور امسال چالوس و هراز از ساعت 16 به سمت تهران یکطرفه می‌شود محور هراز یکطرفه می شود محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها تا 4 شهریور ترافیک نیمه‌سنگین در جنوب به شمال محور هراز جاده کندوان عصر سه شنبه یکطرفه است ترافیک سنگین در هراز چالوس از ساعت 15 یک طرفه می‌شود محور کندوان یک‌طرفه می‌شود اعمال محدودیت ترافیکی پایان هفته در جاده‌های تهران-شمال‌ ترافیک نیمه سنگین در محور تهران- آمل و آزادراه قزوین- کرج مرزن آباد یک طرفه می شود اعلام جزئیات ممنوعیت‌ و محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته محور کندوان یکطرفه می شود محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها اعلام شد جاده کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود ا‌عمال محدودیت ترافیکی در هراز و یک‌طرفه شدن کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است جزئیات ممنوعیت‌ و محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-تهران تغییر الگوی ترافیک تهران در فصل تابستان ترافیک در هراز و چالوس جزئیات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی ترافیک پرحجم در جاده هراز تردد از هراز به سمت شمال ممنوع شد جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود تمهیدات راهداری البرز برای سفر‌های تابستانی جزئیات محدودیت ترافیکی جاده‌ها طی امروز و فردا فردا چالوس و هراز به سمت تهران یک طرفه می‌شود ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی کشور ترافیک راه های البرز پر حجم است ترافیک نیمه‌سنگین در جنوب به شمال محور کرج_چالوس آغاز موج دوم سفرهای تابستانی پس از نماز عید فطر پیش بینی بار ترافیکی سنگین در خروجی‌های تهران از عصر امروز آغاز بزرگترین عملیات ترافیکی در جاده‌های کشور+ خط قرمزهای پلیس ترافیک سنگین در محور کرج-چالوس ترافیک در جاده های مازندران سنگین است یک‌طرفه شدن محور کندوان از کرج تا مرزن‌آباد محدودیت‌های ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تردد روزانه کامیون از فردا در محورهای مازندران ممنوع است افزایش 6.7 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی ترافیک عادی و روان در جاده‌های کشور جزئیات محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در پایان هفته محور کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود پیش بینی افزایش حجم ترافیک عصرگاهی در ماه رمضان آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور محور هراز به مدت 10 شب مسدود می شود اجرای طرح ترافیک تا ساعت 19 ادامه دارد ممنوعیت تردد خودروها در محورهای هراز و چالوس به سمت شمال ترافیک سنگین در "هراز" آخرین وضعیت ترافیکی در اطراف نمایشگاه کتاب ترافیک در محورهای مازندران روان شد یکطرفه شدن چالوس از بعدازظهر امروز ترافیک روان در همه جاده های کشور ترافیک در مسیر کانون زمین لرزه محور کندوان بعدازظهر فردا یک‌طرفه می‌شود ‌محور هراز مسدود شد‌ محور هراز باز شد محدودیت ترافیک در محور چالوس مجددا اعمال شد پیش‌بینی می‌شود ترافیک تهران فردا صبح افزایش یابد ممنوعیت‌ و محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور در شانزدهم فروردین ماه آخرین وضعیت معابر تهران در چهاردهمین روز فروردین ترافیک محور هراز در بیشتر نقاط سنگین است تمهیدات لازم برای رفاه حال شهروندان در روز طبیعت جزئیات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی ورود خودرو به محور هراز از سمت مازندران و تهران تا اطلاع ثانوی ممنوع شد اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده چالوس در روز چهارشنبه جزئیات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی 3محور کشور تا اطلاع ثانوی مسدود است ترافیک در جاده‌های شمالی کشور همچنان سنگین است 3 محور کشور تا اطلاع ثانوی مسدود است ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای شمالی کشور و خراسان رضوی ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به شمال کشور ترافیک 3 کیلومتری در ورودی رودبار آخرین وضعیت محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در پنجم فروردین ماه وضعیت ترافیکی صبح امروز در جاده‌ها تقارن موج رفت و بازگشت سفرهای نوروزی وضعیت راه‌های کشور در چهارمین روز سال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروز 97 تشریح شد جاده کندوان دوشنبه و سه شنبه یک طرفه می شود آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها در آستانه نوروز 97 بارش برف و باران درمحورهای چهار استان افتتاح دو گلوگاه مهم ترافیکی در شمال کشور بارش برف و تردد نیمه‌سنگین خودروها در محورهای هراز و کندوان اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای کندوان و هراز آغاز طرح های ترافیک نوروزی در استان کرمانشاه از 15 اسفند آخرین وضعیت ترافیکی معابر منتهی به استادیوم آزادی تمهیدات ترافیکی پلیس تهران برای دیدار استقلال و پرسپولیس اعمال محدودیت ترافیکی در همه محور‌های تهران-شمال‌ محدودیت‌های ترافیکی سمیرم همچنان ادامه دارد اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی محور کندوان امشب مسدود می‌شود محدودیت های ترافیکی مراسم 22 بهمن در تهران محدودیت ترافیکی محور کرج-چالوس در 19 بهمن ماه لغو شد ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزاد راه تهران - کرج محور کندوان بعدازظهر امروز یک‌طرفه می‌شود ‌محور هراز مسدود شد‌ تکذیب ترافیک به دلیل ریزش کوه در جاده کندوان بارش برف و باران در برخی جاده‌ها و لزوم تجهیز به زنجیرچرخ محدودیت های ترافیکی آخرهفته در راههای کشور محور هراز تا 15 اسفند مسدود می‌شود زمان یک طرفه شدن جاده چالوس بستگی به وضعیت ترافیک دارد محور کندوان فردا یک‌طرفه می‌‌شود ترافیک در محور هراز نیمه سنگین است ترافیک پرحجم در جنوب به شمال محور چالوس محور کندوان بعدازظهر امروز یک‌طرفه می‌شود حرکت پرسرعت خودروها در مسیرهای منتهی به مشهد+تصاویر جاده چالوس فردا یک‌طرفه می‌شود جاده چالوس امروز یکطرفه می‌شود 4 جاده بسته شد جزئیات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور ترافیک در آزادراه کرج-تهران نیمه سنگین است لزوم بستن زنجیر چرخ در جاده های کوهستانی حرکت پر سرعت خودروها در مسیرهای منتهی به مشهد+ تصاویر آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به چالوس+ تصاویر هراز و چالوس یکطرفه نمی‌شوند ترافیک سنگین در 3 محور تهران-‌شمال‌ محدودیت‌های ترافیکی البرز تردد روان خودروهای امدادی در محورهای اصلی و فرعی مناطق زلزله‌زده کرمان حرکت سریع خودروها در مسیرهای منتهی به چالوس+ تصاویر برفی شدن محورهای 6 استان و لزوم همراه داشتن زنجیر چرخ اعمال محدودیت‌ ترافیکی در جاده‌های تهران-شمال تا 11 آذر محدودیت تردد وسایل نقلیه در محور کندوان در روز جمعه ترافیک نیمه‌سنگین در محور‌های هراز و کرج – چالوس تردد به سرپل ذهاب فقط برای خودروهای بومی و امدادی مجاز است کندوان و هراز امروز یک‌طرفه می‌شود تنها خودروهای بومی و امدادی اجازه تردد در مسیرهای منتهی به شهرهای زلزله‌زده را دارند ممنوعیت تردد خودروهای فاقد مجوز در محورهای استان کرمانشاه مردم با خودورهای شخصی خود به مناطق زلزله‌زده نیایند حرکت روان خودروها در مسیرهای منتهی به قم و مشهد مقدس ترافیک در برخی مقاطع محورهای هراز و چالوس نیمه سنگین است یک طرفه شدن چالوس از ساعت 18 اعمال محدودیت‌های ترافیکی در خیابان انقلاب و آزادی ادامه محدودیت‌های تردد در محورهای منتهی به مناطق زلزله‌زده ترافیک نیمه سنگین در محورهای منتهی به مناطق زلزله‌زده جاده چالوس تا دوشنبه یکطرفه می‌شود ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین محور کندوان 2 روز یک‌طرفه می‌شود برپایی "هیأت سفیران ترافیک" در مدارس ورودی غربی پایتخت محور کندوان بعدازظهر فردا یک‌طرفه می‌شود ترافیک سنگین در محور ایلام-مهران محدودیت‌های تردد در روز 13 آبان اعمال محدودیت ترا‌فیکی در محور هراز " هراز" از فردا تا 30 آذر مسدود می‌شود چالوس بعدازظهر یک طرفه‌ می‌شود اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌‌های منتهی به شمال محورهای مواصلاتی مازندران در اربعین ‌پوشش ترافیکی داده می‌شوند‌ محدودیت هراز لغو شد انسداد محور هراز از ساعت 12 امروز‌ آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در ورامین محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهید حججی در تهران تردد روان در محورهای مواصلاتی کشور هراز و چالوس یک‌طرفه می‌شود اعمال محدودیت ترافیکی جاده‌ها در روزهای پایانی شهریور جاده چالوس از ساعت 14 یک‌طرفه می‌شود ترافیک روان در جاده ها محور کندوان و هراز شنبه یک‌طرفه است حرکت کند خودروها در مسیرهای مواصلاتی فیروزکوه+ تصاویر هراز و چالوس فردا یک‌طرفه می‌شود ترافیک در محورهای شمالی ترافیک سنگین در مسیر تهران تا شهریار+تصاویر آماده باش پلیس راهور در آستانه عید غدیر ترافیک سنگین در محورهای هراز و چالوس محور کندوان یک‌طرفه شد محور کندوان بعدازظهر امروز یک‌طرفه می‌شود اعمال محدودیت ترافیکی جاده های مازندران در نخستین جمعه شهریورماه ترافیک در هراز و کندوان نیمه سنگین است انسداد محور هراز به مدت 19 روز ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه‌های تهران ـ کرج و کرج ـ‌ قزوین محدودیت های ترافیکی آخرهفته اعلام شد ترافیک نیمه سنگین در محور کرج-چالوس هراز مسدود نشد هراز، امروز،‌ مسدود نیست محدودیت های ترافیکی روز تحلیف اعلام شد محورهای هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شود محور هراز مسدود شد آخرین وضعیت راه‌های کشور انسداد 5 محور مواصلاتی در کشور تا اطلاع ثانوی چالوس به تهران یکطرفه شد ترافیک در محور کرج - چالوس نیمه سنگین است تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای بازی سوپرجام محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی اعمال محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به شمال جزئیات ترافیک در خیابان های پایتخت محور هراز 18 تا 21 تیر مسدود است جاده هراز از شنبه آینده مسدود می‌شود هراز و چالوس یکطرفه شد عصر امروز و فردا اوج ترافیک در جاده‌ها آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها ترافیک سنگین جاده‌های شمالی کشور امروز و فردا اوج بازگشت مسافران تعطیلات عید فطر جزئیات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی سراسر کشور تا شنبه سفر به شمال از هراز و کندوان، ممنوع هراز و کندوان عصر پنجشنبه یکطرفه می شود کاهش محسوس بار ترافیکی هراز اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی همزمان با آغاز سفرهای تابستانی محدودیت‌ تردد سفرهای تابستانی در جاده‌های کشور جاده چالوس فردا یک‌طرفه می‌شود جو آرام و ترافیک روان در جاده ها درخواست راهور تهران بزرگ برای همکاری مردم با پلیس در روز قدس و نماز فطر محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته تشریح شد محدودیت ترافیکی جاده‌ها تمهیدات پلیس هرمزگان در لیالی قدر اعلام شد تمهیدات ترافیکی پلیس برای بازی ایران و ازبکستان محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی تهران محورهای شمالی کشور با ترافیک سنگین همراه است ترافیک مسیر هراز سنگین است تمام مسیرهای منتهی به تهران باز است ترافیک در چالوس و هراز ترافیک پرحجم درجاده‌های شمالی اعلام محورهای پر ترافیک و مسدود کشور ترافیک روان در محورهای مواصلاتی تهران - قم + تصاویر تشریح محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم امام خمینی(ره) ترافیک سنگین و نیمه سنگین در انتظار مسافران چالوس تمامی محورها جوی آرام و ترافیکی روان دارند اعمال محدودیت ترافیکی در راه‌های منتهی به حرم امام از ساعت 13 امروز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای منتهی به محل برگزاری مراسم سالگرد ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج - تهران و کرج - قزوین انسداد 4 محور و محدودیت تردد در 4 مسیر اصلی+اسامی محورها ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی کشور اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-قم‌ منتهی به حرم‌ امام‌ ترافیک نیمه سنگین در محور کرج – چالوس آماده‌باش پلیس راهور تهران در روز رای گیری محدودیت ترافیکی در محورهای منتهی به شمال عدم اجرای محدودیت یکطرفه شدن چالوس به کرج در روز جمعه تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در 29 اردیبهشت محور کرج - چالوس یکطرفه شد یک طرفه شدن جاده چالوس حرکت روان خودروها در مسیر چالوس+تصاویر تردد در تمامی جاده های کشور روان است ترافیک نیمه سنگین در تهران-کرج جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته بارش باران در محورهای 10 استان محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد ترافیک در مسیرهای منتهی به چالوس+ تصاویر محور کرج - چالوس یکطرفه می‌شود بارش باران دراستان مازندران و 11 محور مسدود در کشور ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج - قزوین محور کندوان فردا یکطرفه می‌شود آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها محدودیت‌های ترافیکی پایتخت همزمان با رژه روز ارتش اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای منتهی به شمال تا ‌پایان هفته بارش پراکنده باران در استان‌های شمالی کشور اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای منتهی به شمال تا ‌پایان هفته ترافیک شدید در اطراف محل برگزاری ماراتن تهران تردد در تمامی محورهای استان البرز روان است استانهای آذربایجان شرقی و کرمانشاه مه گرفتگی و کاهش دید 12محور به دلیل تغییر‌ هندسی راه و شرایط جوی مسدود شد آرامش بعد از تعطیلات در مسیرهای منتهی به چالوس+ تصاویر تردد در محورهای کندوان و هراز دوطرفه می شود آخرین وضعیت ترافیک راههای کشور مه گرفتگی شدید در محور فیروزکوه ترافیک پر حجم در باند شمال به جنوب محورهای کرج- چالوس و هراز حمل مسافر در وسایل باربری ممنوع است اعمال تمهیدات پلیس راهور پایتخت برای روز طبیعت تمهیدات ویژه ترافیکی برای روز طبیعت تردد خودروهای سنگین روز 13 فروردین در سطح شهر تهران ممنوع محدودیت ترافیکی 11 تا 14 فروردین در جاده کرج - چالوس اعمال می شود انسداد 11 محور مواصلاتی کشور 17 جاده کشور بسته است+اسامی محورها جزئیات ممنوعیت‌ها ومحدودیت‌های ترافیکی دوشنبه 7 فروردین جزئیات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی اطلاعیه شهرداری منطقه 12 درباره محدودیت های ترافیکی قلب تهران تمهیدات ویژه ترافیکی در اطراف بهشت زهرا محدودیت‌های ترافیکی شب چهارشنبه پایان سال در همدان اعلام شد تهران-چالوس در آرامش قبل از تعطیلات عید + جدول مسیر محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در ایام عید ترافیک نیمه سنگین در محور تهران به ساوه حرکت روان خودروها در جاده چالوس+تصاویر وضعیت قرمز ترافیک تهران در روز برفی اسفند «ون‌های بازار» داد مردم را درآورد وضعیت جوی و ترافیکی امروز 13 محور مسدود در 9 استان+ تصاویر محور لنگه ـ خمیر بازگشایی شد ترافیک روان و جوی آرام در جاده ها و محورهای مواصلاتی کشور اجرای طرح ترافیکی ویژه پایان سال در ایلام زندگی در مجاورت ترافیک، زوال عقل می‌آورد اتمام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در تهران اجرای طرح های ترافیکی تا پایان مراسم 22 بهمن ادامه دارد اعمال محدودیت ترافیکی در میدان امام حسین و یادگار امام برف و باران در جاده های 10 استان محدودیت های تردد و توقف راهپیمایی 22 بهمن اعلام شد انسداد محورهای شمشک-دیزین و پونل-خلخال آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور بار ترافیکی سنگین در خیابان‌های بهشتی، شریعتی و مطهری بارش برف در محورهای کرج - چالوس، زنجان و آذربایجان غربی بارش برف و باران بزرگراه‌های تهران را قفل کرد آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت بخشی از محدودیت ترافیکی فاجعه پلاسکو لغو شد ادامه محدودیت‌های ترافیکی چهارراه استانبول تا اطلاع ثانوی اعلام محدودیت‌های تردد در معابر منتهی به «پلاسکو» ممنوعیت تردد در خیابان‌های جمهوری و فردوسی محدودیت های ترافیکی ویژه حریق ساختمان پلاسکوی تهران اعمال محدودیت در محور کرج- چالوس از ساعت 15 ترافیک روان و جوی آرام در محورهای اصلی مواصلاتی کشور محدودیت تردد در سه راه یاسر و جماران جاده چالوس بازگشایی شد رهاسازی 212 خودروی گرفتار در برف مه‌گرفتگی و کاهش دید در اغلب استان‌های کشور ترافیک پرحجم در مبادی ورودی و خروجی مشهد هراز و چالوس یک‌طرفه شدند تردد در جاده‌های اردبیل فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است زیباترین جاده کشور در خواب زمستانی+تصاویر جاده‌های اصلی برای بازگشت مسافران باز است+تصاویر ترافیک سنگین در جاده چالوس تعطیلات خلوت برای جاده چالوس+عکس جاده های سه استان برفی و بارانی است هراز و چالوس یک‌طرفه می‌شود ترافیک نیمه سنگین در مسیر کندوان + تصاویر آرامش قبل از طوفان جاده هراز+تصاویر اجرای محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های استان البرز ادامه حرکت پرسرعت خودروها به سوی مشهد+تصاویر آخرین وضعیت جاده‌های کشور ترافیک روان در مرز چزابه تردد نفتکش‌های جاده‌پیمای عراقی ممنوع شد ترافیک پرحجم در دو محور شلمچه و چذابه آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور+تصویر بارش باران در مازندران و ترافیک نیمه‌سنگین در محور ایلام - مهران هشدارهای ترافیکی به زائران عتبات اعمال محدودیت ترافیکی پایان هفته در جاده‌‌های پرتردد جزییات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور محور کرج –چالوس امشب یک طرفه می‌شود حرکت روان در محورهای مواصلاتی تهران+جدول ترافیک روان در تمام جاده‌های کشور استقرار نیروهای پلیس در اطراف استادیوم تا پایان دیدار ایران و کره محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام شد ترافیک 20کیلومتری در عوارضی یک آزادراه ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس ترافیک روان و آسمانی صاف در جاده‌های کشور خبری از ترافیک نیست +عکس تردد 76 خودرو در ساعت در محور فیروزکوه +عکس ترافیک نیمه سنگین در محور کرج-قزوین جمعه جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود توصیه های معاون اجتماعی ناجا در آخرین روز تعطیلات تابستانی رمزگشایی از ترافیک پاییزه پایتخت ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن‌ آباد و رودهن به آمل اعلام میانگین تردد 97 خودرویی در جاده هراز+عکس ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-قزوین محدودیت‌های ترافیکی پنج شنبه 1 مهرماه همکاری شهرداری با پلیس برای کنترل بار ترافیکی تهران در اول مهر کلیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد روان است+ عکس اعمال محدودیت‌‌ ترافیکی در محورهای منتهی به شمال‌ ترافیک نیمه سنگین در محور تهران-جاجرود+ عکس ترافیک پرحجم در محور کرج چالوس جزئیات محدودیت‌های ترافیکی هفته اعلام شد اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای هراز و فیروزکوه محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای استان مازندران جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته محدودیت‌های ترافیکی محور کرج-چالوس اعلام شد ترافیک سنگین در محورهای تهران- کرج- قزوین ترافیک سنگین در آزادراه کرج و جاده چالوس ترافیک سنگین در محور کرج- چالوس+ تصاویر ترافیک پرحجم در محورهای منتهی به مشهد مقدس مرزن آباد به سمت کرج فردا یکطرفه است محدودیت های ترافیکی جمعه 8 مرداد ماه اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های منتهی به شمال آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور ترافیک در محور کرج -چالوس و تهران-قزوین یک طرفه شدن جاده کندوان باعث بروز مشکلات برای مردم می شود ورودی‌ها و خروجی‌های پایتخت تحت کنترل محسوس و نامحسوس پلیس یک‌طرفه شدن جاده چالوس و ممنوعیت تردد تریلر در هراز و فیروزکوه ممنوعیت تردد کامیون ها از محور کرج – چالوس همه جاده‌ها به شمال ختم می‌شود انسداد محور هیرمند در سیستان و بلوچستان ممنوعیت تردد خودروهای سواری در برخی محورها اعلام محدودیت ترافیکی پایان هفته جاده چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود شد تردد در محورهای برون شهری درشبانه روز گذشته 17.8 درصد افزایش یافت لغو محدودیت‌های ترافیکی نماز عیدفطر در تهران چالوس یک‌طرفه شد ترافیک جاده های استان قزوین نیمه سنگین است اعلام محدودیت‌های ترافیکی از تاریخ 15 الی 19 تیر محور چالوس یکطرفه شد اعمال محدودیت های ترافیکی درمحورهای هراز و فیروزکوه ویژه تعطیلات فطر اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته تردد روان و جوی آرام در جاده های کشور ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-تهران افزایش تردد های جاده ای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی پایتخت در روز قدس انسداد جاده هراز از ساعت 20 امشب اعلام محدودیتهای ترافیکی اعلام محدودیت های ترافیکی ترافیک سنگین در آزادراه کرج -تهران و تهران-پاکدشت آزادراه کرج - تهران دادای بیشترین تردد اعلام محدودیت‌های ترافیکی تردد روان در جاده ها آرامش جوی و ترافیکی در تمام محورهای مواصلاتی کشور تراکم بار خروج زائران از حرم مطهر و مدیریت و حضور صددرصدی پلیس راهور زائرین حرم مطهر امام خمینی (ره) برای راهنمایی مسیرها با 137 تماس بگیرند وجود ترافیک نیمه سنگین در محور شمالی کشور محور شمشک دیزین مسدود است محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه مراسم ارتحال همراهی 7آمبولانس باکاروان‌های اعزامی استان‌مرکزی به مرقد امام(ره) اعمال محدودیت‌های ترافیکی مسجد جمکران محدودیت‌های ترافیکی درشهر یزد اعلام شد تعطیلات نیمه‌شعبان ، اوج ترافیک در محورهای مشهد ، قم و شمال اعلام محدودیت های ترافیکی تعطیلات نیمه شعبان 1395 ترافیک در چالوس و هراز اعلام محدودیت های ترافیکی ترافیک آزادراه قزوین - کرج و محور چالوس سنگین است اعلام محدودیت های ترافیکی محور هراز از فردا مسدود می‌شود‌ انسداد آزادراه کرج- قزوین در محدوده پل حصارک ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی تهران ترافیک سنگین در محدوده نمایشگاه کتاب به طول یک کیلومتر محور کرج – چالوس یکطرفه می شود ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی و محدوده نمایشگاه شهر آفتاب اعلام محدودیت های ترافیکی محدودیت ترافیکی در جاده کرج -چالوس اعلام محدودیت های ترافیکی محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس اعمال می شود اعلام محدودیت های ترافیکی اعلام محدودیت های ترافیکی اعلام محدودیت ترافیکی در راههای کشور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه انسداد کمربندی دهلران و محور رشت ـ‌ قزوین اعلام محدودیت های ترافیکی افزایش تردد وسایل نقلیه درمحورهای مواصلاتی جو آرام و ترافیک روان در جاده‌ها اعمال محدودیت‌‌ ترافیکی در محورهای تهران-شمال ترافیک نیمه سنگین در تهران-پاکدشت و آزادراه کرج جاده چالوس یک‌طرفه شد لغو محدودیت ترافیکی محورهای هراز و کندوان تا اطلاع بعدی جاده چالوس دو طرفه شد ترافیک سنگین در باند جنوبی آزاد راههای رشت -زنجان و کرج به قزوین از ممنوعیت تردد کامیون‌ها در روز طبیعت تا برخورد با وانت‌بارهای مسافرکش هراز دوباره بسته شد ترافیک سنگین در جاده هراز بازگشایی محور هراز مسافران بازگشت خود را به 13 بدر موکول نکنند ترافیک روان در روز دهم در جاده های استان سمنان تاکنون حدود 300 نفر در ایام نوروز بر اثر تصادفات جان باخته‌اند تغییر شکل ترافیک پایتخت در ایام نوروز هراز و کندوان برفی است محور چالوس باز است محدودیت‌های ترافیکی هشتم فروردین محورهای کرج- قزوین، کرج- چالوس و تهران- آمل ترافیک سنگین دارد چالوس یکطرفه شد ترافیک سنگین در محور تهران-کرج، چالوس و هراز یک‌طرفه شدن هراز و چالوس از بعدازظهر محدودیت‌های ترافیکی ششم فروردین محدودیت‌های ترافیکی چهارم فروردین محدودیت‌های ترافیکی دوم فروردین محدودیت های ترافیکی در شرق استان تهران اعلام شد خط قرمزهای ترافیکی پلیس در نوروز جاده چالوس 27 و 28 اسفند یک طرفه است محور کندوان یک‌طرفه می‌شود استقرار 10 پاسگاه سیار پلیس هم‌زمان با آغاز سفرهای نوروزی در سبزوار ترافیک نیمه سنگین در مرزن آباد-چالوس محدودیت های ترافیکی جاده های مازندران در روزهای پایانی هفته محدودیت های ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده کرج - چالوس اعلام محدودیت های ترافیکی تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین از محمور کندوان و چالوس ممنوع است یک‌طرفه شدن محور کندوان روز جمعه محدودیت ترافیکی آزادراه مشهد ـ باغچه محدودیت ترافیکی پایان هفته جاده‌‌های پرتردد محدودیت های ترافیکی جاده چالوس در پایان هفته فردا محدودیت ترافیکی در جاده «کرج - چالوس» اعمال نمی‌شود رانندگانی که با دستور پلیس از محدودیت های ترافیکی عبور کنند جریمه نمی شوند تردد رانندگان در محور رشت‌ـ‌امامزاده هاشم‌ یک خطه می‌شود بارش برف و باران در جاده‌های 5 استان جو آرام و ترافیک روان در تمام جاده‌‌ها اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای مازندران آمادگی پلیس راهور برای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن افزایش 5.6درصدی تردد در محورهای برون‌شهری اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای هراز و کندوان محدودیت‌های ترافیکی محور کرج - چالوس اعلام شد تقاطع غیرهمسطح گره راهبندان را باز می کند محدودیت‌های ترافیکی جاده چالوس اعلام شد تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است ترافیک سنگین در بزرگراه امام علی(ع) بارش باران و ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های کشور محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد کنترل مکانیزه تخلفات رانندگی در 61 تقاطع شرق تهران 0.3 درصد افزایش تردد برون شهری محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران اعمال می‌شود محدودیت ترافیکی جاده‌های منتهی به شمال تا پایان هفته 2.4 درصد افزایش تردد برون شهری محور هراز- تهران یکطرفه می شود محور های ارتباطی خراسان رضوی با محدودیت های ترافیکی روبرو است اعمال محدودیت های ترافیکی در خراسان شمالی محدودیت‌های ویژه ترافیکی در شهرهای زیارتی برای 28 صفر اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ای برای جمعه و شنبه محدودیت‌های محور کرج - چالوس اعلام شد محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور ترافیک در ورودی شهر مهران شدید و سنگین است محدودیت تردد تریلر و کامیون در محورهای منتهی به شمال خودروهای شخصی حق ورود به شهر مهران را ندارند محدودیت‌های ترافیکی محور کرج - چالوس اعلام شد محدودیت تردد موتورسیکلت در محورهای منتهی به شمال اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران محدودیت ترافیکی در جاده‌های شمالی کشور نداریم محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در اصفهان مشخص شد محدودیت ترافیکی‌ پایان هفته جاده‌های پرتردد‌ اعمال محدودیت‌های ترافیکی از 30 مهر تا سوم آبان در زنجان ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی محدودیت‌های ترافیکی امروز جاده‌ها محدودیت ترافیکی جاده‌های پرتردد در روز عید غدیر محور کندوان بعد از ظهر ‌فردا یک‌طرفه می‌شود محور کندوان بعدازظهر فردا یک‌طرفه می‌شود اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها ترافیکی پایان هفته ممنوعیت تردد تریلر در هراز و چالوس اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران ترافیک نیمه سنگین در خروجی‌های تهران محور کندوان بعد‌‌ازظهر امروز یک‌طرفه می‌شود محدودیت های ترافیکی جاده های مازندران اعلام شد ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در محور تهران-سمنان اعمال محدودیت‌‌ ترافیکی در محورهای کندوان و فیروزکوه تا بامداد شنبه محدودیت های ترافیکی روزهای پایان این هفته جاده چالوس امروز از ساعت 17 به سمت تهران یک‌طرفه می‌شود محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته تشریح محدودیت‌های ترافیکی آخرین روز تعطیلات عید فطر اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده‌های گیلان محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی محورهای چالوس ـ کرج و هراز ـ تهران به ترتیب از ساعت 15:30 و 15 یکطرفه می‌شود محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی محدودیت‌های ترافیکی در شرق استان تهران ادامه پیدا می کند ترافیک سنگین در محور هراز ممنوعیت تردد کامیون درمحور فیروزکوه محدودیت‌های ترافیکی عید فطر در خراسان جنوبی اعلام شد محدودیت های ترافیکی تعطیلات عید فطر در بزرگراه کاشان - قم محدودیت‌های تردد و توقف در روز عید سعید فطر زوج و فرد به جاده چالوس رسید محدودیت ترافیکی وسایل نقلیه در برخی محورهای شمالی تا 24 امشب ‌محدودیت ترافیکی در محورهای گیلان وجود ندارد‌ محور کندوان بعدازظهر فردا یک‌طرفه می‌شود اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه وضعیت جاده‌ها تا روز شنبه محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور محور زاهدان ـ بم مسدود است پیش‌بینی تردد 10 هزار دستگاه اتوبوس به سمت تهران محدودیت های ترافیکی جمعه 8 خرداد محدودیت‌ها و مممنوعیت‌های ترافیکی تعصیلات هفته آینده محدودیت های ترافیکی پنجشنبه 7خرداد اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران جاده‌های شمالی از ظهر شنبه یکطرفه می‌شوند محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین در اطراف استادیوم آزادی محدودیت‌های ترافیکی امروز 25 اردیبهشت 94 اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای استان مازندران در روزهای آینده اعمال محدودیت ترافیکی در هراز، فیروزکوه و کندوان اعمال محدودیت ترافیک در محور رشت‌ـ‌قزوین ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور شمال جاده چالوس در صورت لزوم فردا یک‌طرفه می‌شود‌ محدودیت‌‌ ترافیکی جاده‌های منتهی به شمال تا یکشنبه آینده ترافیک نیمه‌سنگین در محدوده کرج محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور ساعت 11 پایان محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی 28 فروردین 94 محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در پایتخت اعلام محدودیت‌های تردد آخر هفته
Back to top