اعمال محدودیت ترافیکی در راه‌های منتهی به شمال

محورهای هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شود

عصر خودرو- تردد خودرو از ساعت 12 روز شنبه 14 مرداد تا ساعت یک بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است؛ همچنین در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز شنبه 14 مرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

Wednesday 02 August 2017 - 09:54:00

محورهای هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شود

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس ، بر اساس‌ اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌ هوشمند تردد شمار بر‌خط‌، ‌در حال حاضر غیر از محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در این گزارش، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آنها به‌ روال عادی ‌جریان دارد.

کل تردد ثبت‌شده در شبانه‌روز گذشته‌ براساس‌ آخرین اطلاعات دریافتی از 1994 دستگاه تردد‌شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 0.4 درصد کاهش نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 16.4 درصد‌، اوج تردد بین ساعات‌ 18 الی 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 ‌صبح صورت پذیرفت، هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند‌.

پرترددترین جاده‌های کشور

آزادراه کرج-تهران، آزادراه ‌قزوین‌-کرج، ‌آزادراه‌‌ تهران-کرج‌، آزادراه ‌‌کرج‌-قزوین، ‌آزادراه‌ ‌‌‌تهران-قم‌‌‌، ‌‌آزادراه ‌قم-تهران‌‌، آزادراه زنجان - قزوین، محور تهران-شهریار و شهریار-تهران‌‌‌‌، محور تهران-پاکدشت‌‌‌‌ و پاکدشت-تهران، محور ساوه-تهران و تهران-ساوه‌ و ‌محور اراک-قم‌‌‌ در 24 ساعت گذشته بیشترین ترافیک را داشته‌اند‌.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

محدودیت‌ ترافیکی جاده‌های منتهی به شمال تا روز یکشنبه 15 مرداد‌

تردد موتورسیکلت از ساعت 12:00 ظهر روز چهارشنبه مورخ 96/05/11 الی ساعت 06:00 روز یکشنبه مورخ 96/05/15 از محورهای کرج-چالوس‌، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است، تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:00 الی 23:00 روز جمعه مورخ 96/05/13 از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18:00 الی 23:00 روز جمعه مورخ 96/05/13 از مرزن آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12:00 روز شنبه مورخ 96/05/14 الی ساعت 01:00 بامداد روز یکشنبه مورخ 96/05/15 از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه درمحل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:00 روز شنبه مورخ 96/05/14 الی ساعت 01:00 بامداد روز یکشنبه مورخ 96/05/15 از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 الی 24:00 روز شنبه مورخ 96/05/14 از رودهن به سمت آمل ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 الی 24:00 روز شنبه مورخ 96/05/14 از آب اسک به رودهن ‌محدوده مشاء به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر‌، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع ‌است.

در محور هراز ‌تردد‌ تریلرها کماکان ممنوع است همچنین تردد‌ کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12:00 الی 24:00 روز چهارشنبه مورخ 96/05/11 و همچنین از ساعت 08:00 الی 24:00 روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری و شنبه هفته آینده‌ 96/05/14 ممنوع است.

در محور فیروزکوه تردد‌ تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت 14:00 الی 24:00 روز چهارشنبه مورخ 96/05/11 و همچنین از ساعت 08:00 الی 24:00 روز شنبه مورخ 96/05/14 از تهران به قائم شهر و بالعکس‌، ممنوع است

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی و شرایط نامناسب فیزیکی راه‌

محور رامیان -اولنگ-شاهرود ‌واقع در استان‌های گلستان و سمنان‌ به دلیل نبود ایمنی کافی، فعلاً مسدود ‌است.

‌محور فرعی رودبار – قلعه گنج، واقع در استان کرمان، از مورخ 26 بهمن 95 تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محور فرعی رودبار – کهنوج، واقع در جنوب استان کرمان، از مورخ 26 بهمن 95 تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود‌ است.

محور قدیم فسا – داراب، واقع در استان فارس از مورخ 6 فروردین 96 تا اطلاع بعدی به دلیل آب‌گرفتگی مسدود است.

محور جدید استهبان – نی‌ریز (‌مسیر رفت‌)، واقع در استان فارس، از مورخ 7 اسفند 95 تا اطلاع بعدی به دلیل رانش زمین و نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم استهبان – نی‌ریز انجام می‌شود.

محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ 17 تیر 96 تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور قدیم ایلام – صالح‌آباد، واقع در استان ایلام، از مورخ 26 تیر 96 تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاهی جاده‌ای

محور هراز‌ واقع در استان مازندران، از مورخ 8 مرداد لغایت 17 مرداد 96، از ساعت 6 الی 18 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته به‌غیر از‌ ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات اصلاح شیب شیروانی راه (محدوده پیچ ابتهاج)‌ کیلومتر 85 الی 86، مسدود بوده و تردد از محور های فیروزکوه و کندوان انجام می‌شود.

محور گاجره - دیزین - شمشک‌، واقع در استان‌های البرز و تهران‌، از ‌28 خرداد لغایت 30 آبان 96، روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته از ساعت 7 الی 18 ‌به غیر از ‌ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات بهسازی و نوسازی‌، از کیلومتر 0 (‌اتصال محور چالوس‌) تا کیلومتر 211 (‌خط الراس قله‌) مسدود است تردد از محور کرج – چالوس انجام می‌شود.

محور سیرجان-بندرعباس، واقع در استان کرمان، از روز‌ 1 تیر لغایت 1 دی 96، از ساعت 7 الی 18، به‌دلیل اجرای عملیات بهسازی و تعویض روکش آسفالت، کیلومتر 65 الی 71، مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین باند قدیم سیرجان-بندرعباس به صورت دوطرفه انجام می‌شود.

‌در آزاد‌راه قم - تهران، واقع در استان قم‌، از مورخ 2 اردیبهشت تا 20 شهریور 96، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و روز سه‌شنبه از ساعت 8 الی 12هر هفته  به غیر از ایام تعطیلات رسمی ‌و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات زیرسازی و نصب نیوجرسی مفصلی در وسط آزادراه‌ از کیلومتر 0 (عوارضی‌) تا کیلومتر 12.5، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (‌یک سوم مسیر) انجام می‌شود.‌

محور کرج - چالوس حدفاصل‌ تونل کندوان‌ تا میدان امیرکبیر‌ از مورخ 2 اردیبهشت تا 20 شهریور 96، روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت 8  الی‌ 17 و روز چهارشنبه از ساعت 8 الی 12 هر هفته به غیر از‌ ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت‌، کیلومتر 0 الی 75 تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

‌آزادراه تهران – قم‌ حد فاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی (ره)‌ واقع در استان تهران تا روز 31 مرداد 96، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه از ساعت 8 الی 18 و همچنین روزهای سه‌شنبه و پنج شنبه از ساعت 8 الی 14 هر هفته، به غیر از‌ ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی در رفوژ میانی، حدفاصل کیلومتر 0 تا 30، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر) انجام می‌شود.

‌محور کرج-بوئین زهرا از کیانمهر-ماهدشت-اشتهارد تا بوئین‌زهرا در باند جنوبی‌ واقع در استان البرز، از مورخ 20 خرداد لغایت 20 شهریور 96، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 تا 17 هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه‌، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت‌، کیلومتر 0 الی 45 ‌تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

آزاد‌راه قم-تهران و بالعکس‌ از مورخ 10 تیر لغایت 10 شهریور 96، روزهای شنبه، یکشنبه، دو شنبه و چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و روز سه‌شنبه از ساعت 8 الی 12 هر هفته، به غیر از ‌ایام تعطیلات رسمی  و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی شهاب (چاپ و نشر) در کیلومتر پنج، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور ( یک سوم مسیر‌) انجام می‌شود.

مسافران می‌توانند برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه‌ها و خلاصه آخرین وضعیت جاده‌ها، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با شماره‌های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

پیام‌های آموزشی و توصیه‌‌های ایمنی در رانندگی

ایمنی رفت و آمد در جاده و خیابان‌ها یک نیاز ملی است.

با‌ افزایش سفرها در جاده‌‌های کشور، لازم است مسافران و رانندگان، به همه نکات و ریزه‌کاری‌های رانندگی و سفر در جاده‌‌ها دقیق‌تر آگاه شوند البته رعایت قوانین و مقررات رانندگی در همه روزهای سال ضروری و لازم است‌.

به رانندگان توصیه می‌شود ‌‌طول مسیر مبدأ تا مقصد را هم بخشی از سفر بدانند و عجله‌ای برای رسیدن به مقصد نداشته باشند، در طول مسیر استراحتی هر چند کوتاه داشته باشند، تا خواب‌آلودگی رفع شود، بسیاری از تصادفات رانندگی در فواصل 30 کیلومتری مانده به مقصد رخ داده است.

رانندگی‌ کاری دقیق و آگاهانه است، اگر تعداد سرنشینان اتومبیل زیاد باشد، نه تنها به سیستم فنی وسیله نقلیه آسیب می‌رساند، بلکه گاهی اوقات مانع دید راننده شده و از واکنش‌های سریع و به‌ موقع جلوگیری می‌کند.

سنگ بنای مهارت و آموزش‌ ترافیکی را باید از مهد کودک گذاشت‌، مربیان‌ مهد کودک می‌توانند شخصیت ترافیکی بچه‌ها را شکل داده و خطراتی که در کمین کودکان است، را کاهش دهند.

تلاش کنیم، با آموزش صحیح فرزندان‌مان را به آگاهی و مهارت در زمینه ترافیک برسانیم و اگر از این آموزش‌ها یک آسیب‌دیده هم کمتر شود، کار بزرگی انجام شده است.

تابلوهای راهنمایی و رانندگی پیام آوران نظم و قانون هستند، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ‌نشانگر شخصیت و فرهنگ اجتماعی ما است.

به فرامین و توصیه‌های علائم و چراغ‌های راهنمایی توجه و از آنها پیروی کنید، توجه به این تابلوها که نشانه‌های نمادین قوانین و مقررات عبور و مرور هستند، الزامی است، این علائم‌ دستورالعمل رانندگی صحیح را نشان می‌دهند، مطمئن شوید، مفهوم همه علائم را می‌دانید.

آرامش در حین رانندگی موقعیت‌های خطرناک سانحه‌ساز را برطرف می‌سازد.

استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی بسیار خطرناک است، در صـورت ضرورت پاسخ گویی، خودرو را به منتهی‌الیه سمـت راست خیابان هدایت کرده و سپس به گفت‌‌وگو بپردازید‌، طبق آخرین بررسی‌ها‌ تلفن همراه عامل بسیاری از تصادفات رانندگی است.

شما باید بتوانید شماره خودروها را از فاصله 20 متری بخوانید، اگر در دید خود مشکل دارید، حتما باید در موقع رانندگی از عینک استفاده کنید.

توصیه می‌شود‌، رانندگان همیشه در داخل خودرو یک دستگاه کپسول آتش‌نشانی استاندارد به منظور خاموش کردن آتش و مـهار ابعاد آن به همراه داشته باشند.

داشتن حس مسئولیت و عدم توجه به منافع شخصی، مهمترین عامل برقراری ایمنی و جلوگیری از بروز سوانح دلخراش رانندگی است؛ اگر جاده و خودرو به گونه‌ای ایمن و صحیح ساخته شوند و در کنار آن کاربران نیز از قوانین تبعیت کنند، مشکلی در رانندگی به وجود نخواهد آمد.

‌گذشت در رانندگی اولین قدم در نظم دادن به ترافیک است

سرعت زیاد در رانندگی‌، شتاب برای رسیدن به حوادث است؛ رانندگان دقت داشته باشند که‌ کمبود زمان خود را با سرعت زیاد‌ جبران نکنند.

‌رانندگان با رعایت اصول ایمنی، سفری‌ مطمئن خواهند داشت؛ مدت زمان تردد در جاده‌ها از مبدأ تا رسیدن به مقصد هم بخشی از سفر است، بهتر است مسافران از این زمان هم برای بهره‌مندی سفر خود استفاده کنند و فقط به رسیدن به مقصد نیندیشند.

طبق آمار بسیاری از تصادفات رانندگی ‌در فاصله 30 کیلومتری شهرها رخ می‌دهد، راکبان موتورسیکلت‌ در صورت الزام تردد در حاشیه راه‌‌ها، همه قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و احتیاط را در دستور کار خود قرار دهند‌.

مقررات ترافیکی فقط مخصوص رانندگان نیست، رهگذران پیاده هم باید به آن توجه کنند.

از عابران پیاده‌ در حاشیه شهرها تقاضا می‌شود، تا حد امکان در حاشیه جاده تردد نکنند و عبور عرضی از جاده نداشته باشند‌.

بیشترین تصادفات رانندگی که در 30 کیلومتری شهرها رخ می‌دهد، مربوط به راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده است؛ از رانندگان وسایل نقلیه خودرویی تقاضا می‌شود، احتیاط را بسیار بیشتر در این مسیر‌ها در دستور کار خود قرار دهند.

رانندگان عدم تخطی از سرعت مطمئنه و تردد با سرعت مجاز را همیشه در دستور کار خود قرار دهند، بیش از 50 درصد تصادفات رانندگی به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و سبقت غیرمجاز رخ می‌دهد.

‌در بسیاری از تصادفات رانندگی که در سرعت بالای 50 کیلومتر در ساعت رخ می‌دهد، بر اثر برخورد سـر راننده به شیشه جلو و قفسه سینه با فرمان اتومبیل ضربات مرگ‌آوری بر سرنشینان جلو وسیله نقلیه وارد می‌‌شود.

ضربات وارده به ناحیه سر و گردن علت اصلی بیش از 70 درصد تصادفات منجر به فوت است، به همین دلیل بستن کمربند ایمنی برای راننده و سرنشینان ردیف اول وسایل نقلیه در حال حرکت در بزرگراه‌های درون شهری، کمربندی‌ها و جاده‌های بین شهری الزامی است.

طبق مطالعات انجام شده تـوسط سازمان بهداشت جهانی استفاده صحیح از کمربند ایمنی احتمال مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی را تا 60 درصد کاهش می‌دهد.

هنگام رانندگی در بزرگراه‌ها همواره از سمت راست حرکت کنید، مگر آنکه قصد سبقت داشته باشید‌، تغییر خط عبوری باید با احتیاط و با استفاده از چراغ راهنما انجام شود.

مسافران‌ و رانندگان طول مسیر مبدأ تا مقصد را هم بخشی از سفر بدانند و عجله‌ای برای رسیدن به مقصد نداشته باشند، در طول مسیر استراحتی هر چند کوتاه داشته باشند، تا خواب‌آلودگی رفع شود، بسیاری از تصادفات رانندگی در فواصل 30 کیلومتری مانده به مقصد رخ داده است.

هنگام سفر اطمینان حاصل کنید که شیشه‌های اتومبیل و چراغ‌های جلو و عقب و همچنین چراغ‌های ترمز‌ تمیز و ‌سالم باشد؛ از نور پایین استفاده کنید و در صورتی که نمی‌توانید بیشتر از صد متر مقابل خود را ببینید، چراغ‌های مه‌شکن خود را روشن ‌کنید.

چنانچه قصد دارید، سـرعت خود را کاهـش دهید، به آرامی از تـرمزها استفاده کنید، تا با روشن شدن چراغ‌های ترمز، رانندگانی که پشت سر شما حــرکت می‌کنند، از کم شدن سرعت شما آگاه شوند.

در سفر، از وسایل هشدار دهنده خودرو نظیر‌ بوق، فلا‌شر، چـراغ‌های راهنما و غیره ‌‌بازدید کنید ‌و از سالم بودن آنها مطمئن شوید.

اگر در جاده مه غلیظ و شدید شد، به آهستگی به منتهی‌الیه سمت راست سواره‌رو رفته و توقف کنید، سپس‌ فلاشر ماشین را ‌فعال کنید.

‌به یاد داشته باشید، در روزهای بارانی و برفی باید با دقت بیشتری رانندگی کرد‌، زیرا سطح اصطکاک چرخ‌های اتومبیل با آسفالت سطح سواره‌رو در چنین مواقعی کاهش می‌یابد.

برچسب ها

محدودیت ترافیکیدوربین در جادهتصادفات رانندگیممنوعیت ترددمحور هرازمحورهای برون شهریآزادراه کرج-تهرانمحور کندوانمرزن آباد
مطالب مرتبط بیشتر
کاهش مصدومیت‌های ناشی از حوادث رانندگی در دستور کار اژه‌ای: برای پیشگیری از تصادفات جاده‌ای تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شود ترانزیت مرگ در جاده‌ها کاهش تصادفات موتورسواران به زیر 50 درصد در شهریور امسال در تهران نماینده مجلس: در ساخت 90 درصد قطعات خودرو استانداردی رعایت نمی‌شود تکلیف مجلس به فرماندهی انتظامی برای تعیین علت وقوع تصادفات و معرفی مصدوم به پزشکی قانونی پلیس راهور: بیلبوردهای شعر در تهران موجب افزایش تصادف می‌شود ساخت شبیه‌ساز خودروهای سنگین و سبک با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای تردد موتورسیکلت هنگام بارندگی در معابر شهری تهران ممنوع است امکان استعلام برخط سوابق وسایل نقلیه موتوری برای دستگاه‌های اجرایی فراهم شد "عدم توجه به جلو" عامل 50 درصد تصادفات تهرانی‌ها آیا تصادف بدون گواهینامه قتل عمد است؟ تکذیب واژگونی نخستین محموله خودرو‌های کارکرده وارداتی روزانه 2100 تصادف در تهران اتفاق می‌افتد «پژو 206»؛ دارای بیشترین تخلف سرعت در بین خودروها هیچ اقدامی برای ارتقای ایمنی خودروهای داخلی انجام نشده است تردد موتورسواران از تونل‌های شهری ممنوع است افزایش 10 درصدی تصادفات فوتی موتورسواران خودروهای نفس‌گیر تکلیف خودروی متواری در تصادفات چه می‌شود؟ باز شدن ایربگ بیش از دوهزار خودرو در تصادفات «بی‌توجهی به جلو» علت 50 درصد از تصادفات تهران در نوروز اعلام سهم پراید و پژو از تصادفات مرگبار نوروز 1402 ثبت 395 میلیون تردد در نوروز 1402 کدام محورها مسدود هستند؟ سرعت غیرمجاز، بی‌توجهی به جلو و خواب آلودگی مهم‌ترین عوامل تصادفات جاده‌ای‌اند کدام جاده‌ها در ایام نوروز یک‌طرفه است؟ کاهش 6 درصدی تصادف موتورسیکلت‌ها در سال جاری هراز و چالوس یکطرفه می‌شود کاهش 60 درصدی تخلفات جرثقیل‌های امدادی کیفیت پایین خودروها و استانداردهای راهها، دلایل اوج‌گیری آمار تلفات جاده‌ای است نقش رشد ایمنی خودروها در حوادث رانندگی ایران محدودیت‌های ترافیکی در جاده چالوس و هراز در آخر هفته 60 درصد حوادث ترافیکی در 30 کیلومتری شهرها رخ می‌دهد 32 دستگاه در کاهش تصادفات نقش دارند برگزاری کنفرانس بین‌المللی ترافیک بعد از سه سال تعطیلی اصلی‌ترین علل تصادفات در تونل‌ها چیست؟ محور هراز از امروز تا سوم اسفندماه مسدود است 18 درصد از جانباختگان تصادفات زیر 18 سال سن دارند عدم توانایی کنترل خودرو سهم 35 درصدی در تصادفات دارد! گودرزی: نقش مثبت وزارت صمت در کاهش تلفات چیست؟ کروکی آنلاین چه زمانی به بهره برداری می‌رسد؟ میزان تصادفات افزایش یافته است بزرگراه امام علی (ع) رتبه اول در تصادفات پایتخت جاده هراز تا پایان هفته مسدود شد تهرانی‌ها 2300 تصادف در روز گذشته ثبت کردند! وقوع 7000 تصادف رانندگی در تهران در دی ماه کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای با نسل جدید آسفالت‌های هوشمند رشد 14 درصدی قربانیان تصادفات در سال جاری میزان سهم عابرین پیاده در تصادفات چه قدر است؟ فرار از صحنه تصادف، چه جرم و مجازاتی دارد؟ 75 درصد تلفات جانی تصادفات در جاده‌های اصلی است 16 هزار فوتی در سال به دلیل تصادفات رانندگی در چه صورتی کروکی توسط پلیس کشیده می‌شود؟ خودروهای ناایمن؛ پاشنه آشیل تصادفات حوادث ترافیکی را با قانون‌گذاری مهار کنید توجه به بازدید‌های دوره‌ای لاستیک خودرو لازم است؟ چه عواملی باعث تصادف در تقاطع‌ها می‌شود؟ سقف پرداخت خسارت بدون کروکی پلیس چقدر است؟ تردد موتورسیکلت‌ها در روزهای بارانی ممنوع است افزایش تصادفات زنجیره‌ای جاده‌ای در روزهای اخیر ممنوعیت‌های ترافیکی آخرهفته در جاده‌های کشور اعلام شد پیش بینی کاهش 60 درصدی تلفات تصادفات در پایتخت طی 10 سال معاون وزیر راه: خودروسازان کیفیت محصولات را افزایش دهند خواب‌آلودگی مهمترین علت تصادف در جاده‌های پایتخت است نقش 50 درصدی نقص فنی خودروهای داخلی در تصادفات کشور تغییر مسیر ناگهانی عامل 8 درصد تصادفات در تهران پرداخت 168 میلیون تومان خسارت به فوتی‌های حوادث رانندگی جاده کندوان از ظهر فردا به مدت چهار روز یک‌طرفه می‌شود تصادف زنجیره‌ای 8 خودرو در بزرگراه امام علی (ع) چرایی عدم اجرای R.D.S در ایران خسارت 5.5 میلیارد تومانی تصادفات فوتی به کشور پرداخت 23 هزار میلیارد تومان خسارت برای تصادفات کاهش 19 درصدی تصادفات فوتی در اربعین امسال پاکسازی شهر از خودروهای فرسوده محدودیت‌های ترافیکی اربعین اعلام شد ایمنی خودرو تایید نشود، شماره‌گذاری نمی‌کنیم جزئیات پرداخت آنلاین خسارت تصادف زیر 20 میلیون تومان پرداخت خسارت در تصادفات زیر 20 میلیون تومان بدون کروکی تعداد کشته‌ها در دوره آزاد شدن واردات خودرو کاهش یافت «کودکان را نجات دهیم»؛ جشنواره پلیس راهور برای کاهش آسیب‌دیدگی کودکان در تصادفات ممنوعیت 2 روزه تردد کامیون در معابر تهران چالوس و آزادراه تهران - شمال مسدود می‌شود تصادف مرگبار موتورسنگین در شمال تهران + عکس مجازات فرار از صحنه تصادف چیست؟ تحقیقات درباره تصادف مرگبار خودروی برقی تسلا آغاز شد جاده هراز و چالوس امروز یکطرفه می‌شود اعلام نحوه پرداخت خسارت تصادفات به خودروهای متعارف و نامتعارف بیشترین تصادفات شهری در کجا اتفاق می‌افتد؟ انتشار آخرین آمار حوادث خودران ها عدم تناسب گواهینامه با خودرو و استرداد دیه پرداختی به شرکت بیمه‌ جریمه در انتظار «زرنگ‌بازی» برخی رانندگان افزایش مرگ و میر در تصادفات با وجود خودروهای ایمن‌تر حوادث ترافیکی، سالانه بیش از 17 هزار کشته و 44 هزار معلول دائمی برجای می‌گذارد بررسی نقش کیفیت خودروهای داخلی در تصادفات جاده‌ای در کمیسیون امور داخلی کشور عدم شماره گذاری خودروهای نا ایمن از سوی پلیس راهور مطالبه عمومی است ترافیک سنگین در جاده چالوس حوادث جاده‌ای؛ کشته و زخمی شدن 5٨ نفر در یک شب کاهش هوشمندانه خسارت های ناشی از تصادفات با کمک محصولات دانش بنیان میزان تصادفات جاده ای در کشور، 20 برابر استاندارد جهانی است مرگ سالانه یک میلیون و 350 هزار نفر در تصادفات جاده‌ای خودروسازان به تکالیفشان عمل نکردند نظر پلیس درباره واردات خودرو ترافیک نیمه سنگین در چالوس/ تردد روان در اکثر جاده‌های کشور تردد کامیون‌ها در شب‌های قدر ممنوع شد ممنوعیت تردد کاربراتوری‌ها دوباره بررسی می‌شود توضیح پزشکی قانونی به پلیس راهور در مورد آمار تلفات جاده ای نوروز ممنوعیت تردد تاکسی‌های کاربراتوری از امسال افزایش 0.6 درصدی تردد در محورهای برون‌شهری ­افزایش 5.3 درصدی تردد در شبانه روز گذشته در محورهای برون‌شهری مرگ بیش از 1100 تن در تصادفات نوروزی 1401 واردات خودرو در سال 84 تا 86 منجر به کاهش کشته‌های تصادفات شد مرگ ساعتی 1.6 نفر در تصادفات در نوروز امسال کاهش یک درصدی تردد در محورهای برون شهری در شبانه‌روز گذشته تردد روان در محورهای منتهی به مناطق شمالی آمارهایی از تخلفات و تلفات تصادفات نوروزی و مصیبت خواب بی‌موقع رانندگان کیفیت پایین خودروهای داخلی عامل موثر در تلفات بالای جاده‌ای است تردد کامیون‌ها و تریلرها در روز 13 فروردین ممنوع شد تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در روز طبیعت نقش خودروهای داخلی و وضعیت راه‌ها در تصادفات جاده‌ای از نگاه نایب رئیس کمیسیون عمران نقش خودروهای بی کیفیت در آمار بالای تصادفات جاده ای پررنگ است بیشترین تصادفات نوروزی امسال بین ساعات 16 تا 20 رخ می‌دهد متغیرهای کلان اقتصادی چه تاثیری بر سوانح حمل‌ونقل جاده‌ای دارند؟ ترافیک پایتخت سنتی و هوشمند مدیریت می شود ماجرای پیامک تشویقی پلیس به رانندگان چه بود؟ جزئیات ارتقای ایمنی ‌جاده‌ها برای سفرهای نوروز در تصادفات نوروزی امسال 999 تن جان باختند افزایش تصادفات در 5 روز پایانی سال و هشدارهای پلیس به عابران و رانندگان تردد در محورهای شمالی کشور روان است پیشنهاد «ارسال پیامک به مالکان خودروهای ممنوع السفر کرونایی» ممنوعیت تردد وسایل نقلیه کاربراتوری از ابتدای سال 1401 افزایش7.6 درصدی تردد در محورهای برون شهری راننده، مقصر تصادف اتوبوس خبرنگاران در نقده شناخته شد در تصادف بهبهان، کیسه هوای فقط یک خودرو عمل کرد سهم 100 درصدی تقصیر انسانی در تصادف زنجیره‌ای بهبهان در تصادف زنجیره‌ای بهبهان، جاده مشکلی نداشت در تصادف منجر به فوت خودران ها مقصر کیست؟ ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع تصادف بهبهان وقوع حوادث مرگبار جاده‌ای به دلیل "عدم پیش‌بینی صحیح وضعیت جوی جاده‌ها" 32 درصد کل وسایل نقلیه کشور فرسوده است کاهش 40 درصدی تصادفات فوتی تهران طی 10 سال شرط اجرایی شدن کروکی الکترونیک در کشور استان‌های پرتصادف را بشناسید در حادثه بهبهان چرا ایربگ‌ها باز نشد؟ ایزدخواه: نیازمند سازوکار بیمه کیفیت خودروی ایرانی هستیم جزییات ساخت باند دوم جاده هراز ترافیک روان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت سهم ٣٢ درصدی سرنشینان خودرو در آمار فوتی ها خوزستان چهارمین استان پرتصادف کشور است 32 درصد کامیون‌ها فرسوده هستند افزایش 38.5 درصدی حوادث جاده‌ای در سال جاری افزایش 8 درصدی تاثیر خطای انسانی در تصادفات جاده‌ای سهم کودکان و نوجوانان زیر 18 سال از جانباختگان تصادفات چه قدر است؟ استفاده از ظرفیت‌های هوش مصنوعی برای کاهش میزان تصادفات جاده‌ای جاده‌ها چه مقدار در وقوع تصادفات نقش دارند؟ برای سفر به کدام شهرها جریمه کرونایی اعمال می‌شود؟ آمار فوتی های تصادفات جاده ای اعلام شد هرساعت چند نفر بر اثر تصادفات‌‌ جان می بازند؟ کدام معابر تهران موجب تصادف می‌شوند؟ محدودیت‌های بین شهری همچنان اجرا می‌شود آمار تلفات تصادفات همچنان صعودی است تردد تمام تاکسی‌ها و موتورسیکلت‌های کاربراتوری ممنوع می‌شود آخرین وضعیت اجرای ممنوعیت سفر در شهرهای قرمز و نارنجی بایدها و نبایدهای رانندگی در هوای بارانی 75درصد از جانباختگان حوادث رانندگی مربوط به تصادفات برون شهری است لغو ممنوعیت تردد شبانه در تمام شهرهای کشور لغو منع تردد شبانه به محض ابلاغ به پلیس محدودیت تردد شبانه با توجه به آغاز بارش‌ها لغو شود بعد از وقوع تصادف، رانندگان بلافاصله از صحنه عکس بگیرند کدام تصادفات نیاز به کروکی دارند؟ افزایش آمار مصدومان تصادفات رانندگی در تهران تجهیز پلیس به تبلت برای تهیه کروکی آنلاین ممنوعیت تردد شبانه برای حفظ سلامت مردم است نه کسب درآمد مرگ روزانه 46.5 نفر در حوادث رانندگی شش ماهه رمز عبور طرح شبانه چیست؟ هر دقیقه یک تصادف در تهران رخ می‌دهد کاهش ساعت طرح ترافیک تاثیری در شیوع کرونا ندارد ️تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج-قزوین محدودیت تردد شبانه برقرار است ورود به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است چرا کروکی‌ تصادفات الکترونیکی می‌شود؟ ممنوعیت تردد کامیون‌های میکسر بتن در سطح شهر از اول آبان‌ چرا تردد موتورهای سنگین ممنوع است؟ حذف کروکی‌های کاغذی تصادفات اجرای پویش ١٨١٨ در خصوص کشته شدگان حوادث ترافیکی 18 تا 35 ساله‌ها بیشترین جانباختگان تصادفات هستند 40 درصد فوتی‌های شهر تهران مربوط به عابرین پیاده است طرح ممنوعیت تردد شبانه همچنان برقرار است محدودیت‌های ترددی پایان هفته اعلام شد رشد 11 درصدی تلفات تصادفات در پنج ماهه نخست امسال تصادف و آتش سوزی خودرویی در تهران 2 کشته داشت تردد خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های سنگین امروز در تهران ممنوع است نکاتی مهم که می‌تواند جان شما را در هنگام رانندگی نجات دهد! لغو منع تردد شبانه به پلیس راهور پایتخت هم ابلاغ نشده است لغو ممنوعیت تردد شبانه هنوز به پلیس ابلاغ نشده است آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌های ترافیکی کرونا و منع تردد شبانه در کشور پیشنهاد تغییر شرایط اعمال محدودیت ترددهای شبانه رشد 16 درصدی تلفات تصادفات در چهار ماهه نخست امسال تشدید مجازات برای رانندگانی که از صحنه تصادف فرار می‌کنند میزان سقف دریافت خسارت بدون کروکی محدودیت‌های تردد برداشته نشده، شکل آن تغییر کرده ممنوعیت تردد بین استانی خودروهای شخصی از/به شهرهای قرمز و نارنجی تردد بین استانی به ‌شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است بیشترین تصادفات در کدام مناطق تهران رخ می‌دهد؟ کاهش 13درصدی تلفات جاده‌ای در دوره کرونا عدم توجه به جلو، عامل یک سوم تصادفات در پایتخت جلوگیری از تصادف در خودران ها آیا تردد بین استانی مجاز است؟ اقدامی عجیب برای دور زدن ممنوعیت تردد مردم درصورت سفر به استان‌های قرمز و نارنجی صددرصد بازگردانده می‌شوند رانندگان مراقب تردد عزاداران با پوشش تیره باشند جاده کندوان به صورت مقطعی تا 20 شهریورماه مسدود شد تغییرساعت تردد کامیون‌ها در دهه اول محرم اگر در تصادف راننده گواهینامه نداشته باشد بیمه خسارت پرداخت می کند؟ جاده چالوس تا 20 شهریور در برخی روزهای هفته مسدود است ساعت تردد شبانه تهران در محرم تغییر نکرده است علت عمده تصادفات در تهران عدم توجه راننده به جلو است برای خودروهای غیرمجاز دو تخلف کرونایی ثبت می‌شود محدودیت ها و ممنوعیت های تردد روز تحلیف ریاست جمهوری اعمال ممنوعیت تردد و توقف در معابر منتهی به مجلس از ساعت 24+ جزئیات تلفن همراه، یک همراه نامطمئن در رانندگی نبستن کمربند ایمنی مهمترین عامل مرگ و میر محدودیت تردد وسایل‌نقلیه در محدوده‌‌های برگزاری مراسم "تنفیذ" و "تحلیف" محدودیت تردد شبانه در البرز در حال اجرا است جریمه یک میلیون تومانی برای سفر به شهرهای ممنوعه 75 هزار خودرو در تعطیلات 6 روزه وارد مازندران و گیلان شدند ١٢ درصد از تصادفات به دلیل تغییر مسیر ناگهانی است کاهش 2 درصدی جانباختگان حوادث موتوری با «موتوریار» بازار داغ خودروهای اجاره‌ای برای دور زدن حریم محدودیت کرونایی مازندران جزئیات واژگونی اتوبوس در محور هراز اعمال محدودیت‌ها از ساعت 18 امروز جریمه یک میلیونی و 500 هزار تومانی برای ورود به شهرهای قرمز، نارنجی و زرد تردد‌های بین شهری 4 درصد کاهش یافت تردد اتوبوس خبرنگاران ممنوع بود! چند راهکار برای فرهنگ سازی کاهش تصادفات جاده ای تردد اتوبوس سازمان‌ها و نهادها در جاده‌ها ممنوع شد سفر ضروری به شرط اخذ مجوز از فرمانداری چرا جاده‌ها قربانی می‌گیرند؟ خودداری از کنار کشیدن خودرو در تصادفات تخلف است محور هراز مسدود است پلیس دیدگاه «خودش» را درباره حادثه اتوبوس خبرنگاران اعلام کرده، نظر نهایی را «قاضی» می‌دهد اتوبوس خبرنگاران 7 سال به نمایندگی مراجعه نکرده بود تصادف زنجیره‌ای مرگبار تریلی و 9 خودرو در جنوب تهران اطلاعیه پلیس راهور درباره حادثه اتوبوس خبرنگاران و سربازان زمانی برای مستی اتوبوس‌ها هر یک دقیقه یک تصادف در شهر تهران روی می دهد افزایش 2.4 درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری کاهش 2 درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری کاهش 1.7 درصدی تردد در محور‌های برون شهری اجرای دوباره محدودیت تردد شبانه از امشب ورود خودروهای غیربومی به مازندران همچنان ممنوع است رژیم غذایی ناسالم، رانندگی خطرناک را افزایش می‌دهد آخرین وضعیت نحوه اجرای محدودیت‌های ترافیکی سفر و منع تردد شبانه افزایش 46 درصدی مرگ و میر پیاده‌ها جریمه بیش از 74 هزار خودرو بخاطر نقض قوانین کرونا محدودیت ورود خودروهای غیربومی به مازندران ادامه دارد کاهش سفر در روز اول اجرای محدودیت‌ها محدودیت سفر با حمل و نقل عمومی اعلام شد برخورد خودروها در زنجان 5 مصدوم برجای گذاشت افزایش 2.9 درصدی تردد در محورهای برون‌شهری محدودیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد تردد پرحجم خودرو در محور تهران-فشم 3 کشته و زخمی در تصادف پراید و کامیون افزایش 2.5 درصدی تردد در محورهای برون شهری واژگونی مرگبار اتوبوس در پاکستان افزایش 4.6 درصدی تردد در محور‌های برون شهری سفر به «شمال» همچنان ممنوع! ساعت منع تردد شبانه با پایان ماه رمضان تغییر می‌کند؟ آمار جانباختگان تصادفات در سال گذشته 9 درصد کاهش داشت اعلام ممنوعیت تردد خودروها در محور فیروزکوه محدودیت‌های ترافیکی عید فطر اعلام شد جریمه یک میلیون تومانی برای تردد بین شهری خودروها در تعطیلات عید فطر تردد به همه شهرها از 21 تا 25 اردیبهشت ممنوع است ممنوعیت تردد بین استانی در کشور از 21 اردیبهشت سقوط پژو 405 از پل 4 کشته برجای گذاشت ممنوعیت تردد کامیون‌ها در شب بیست‌وسوم محور چالوس یکطرفه شد تردد در محور هراز روان است تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه شهید مدرس تهران 4 مصدوم داشت سامانه الکترونیکی صدور مجوز تردد خودرو در آذربایجان غربی راه اندازی شد کاهش استانداردهای 85 خودرویی به تصادفات جاده ای دامن می‌زند مدل تصادف‌ها در تهران با جاهای دیگر متفاوت است مشارکت آزمایشی 600 کیلومتر از راه‌های کشور در طرح مدیریت سرعت بایدهای دوچرخه سواری را بدانید تردد کامیون در محور پونل به خلخال در روزهای تعطیل ممنوع شد جریمه بیش از 620هزار خودرو در ساعات منع تردد شبانه در پایتخت طرح ترافیک از فردا لغو می‌شود تاثیر رانندگی نَرم بر پیشگیری از تصادفات ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه کرج-تهران کاهش 11.8 درصدی در محور‌های برون‌شهری هدف کاهش 30درصدی متوفیان تصادف در برنامه ششم محقق نشد افزایش مراجعه برای دریافت خسارت بیمه شخص ثالث در نوروز 1400 اجرای طرح «کامیون» در پایتخت منع تردد شبانه از ساعت ٢٢ تا ٣ بامداد اجرایی می شود آتش‌سوزی خودروی حامل بتن پس از تصادف شدید با یک ساختمان و چند خودرو + تصاویر اعمال محدودیت‌های تردد در جاده‌های شهر‌های قرمز و نارنجی رصد لحظه ای ترافیک جاده ها با 800 دوربین نظارت تصویری تردد در محورهای برون‌شهری کاهش یافت جریمه پلاک‌های غیربومی در معابر داخلی شهرهای قرمز و نارنجی محدودیت تردد خودرویی در جاده‌های مازندران تشدید شد نحوه ورود و خروج خودروها به و از شهرهای قرمز و نارنجی جانباختن روزانه 34 نفر در تصادفات نوروزی افزایش تصادفات منجر به فوت در تعطیلات نوروز نسبت به سال‌های گذشته ثبت 184 میلیون "تردد نوروزی" در محورهای کشور اعمال قانون خودروهای غیربومی در شهرهای تهران و کرج آغاز شد شمار مصدومان حوادث ترافیکی در ایام نوروز از 27 هزار تن گذشت شماره پلاک‌های غیربومی در قم برای پلیس ارسال می‌شود تغییر ساعت محدودیت‌های کرونایی شبانه در تهران+جزئیات حوادث رانندگی در دور اول تعطیلات نوروزی نگران‌کننده است تشریح تعداد تصادفات فوتی در شهر تهران وضعیت ترافیکی مناسب تهران در نیمه دوم تعطیلات آغاز اعمال قانون برای خودروهای غیربومی در شهرهای قرمز و نارنجی بازگشایی جاده «چالوس» و آزادراه «تهران شمال» کورس سرعت و کرونا در نوروز مسافرت به شهرستان بوشهر ممنوع است/ اعمال محدودیت‌ها از امروز بعد از تصادف چه باید کرد؟ آغاز طرح نوروزی پلیس در جاده‌ها خودروهای متخلف در چهارشنبه سوری امسال اعمال قانون می‌شوند مهلت 3 ‌روزه ناجا به خودروهای غیربومی برای ترک شهرهای نارنجی و قرمز ترافیک سنگین در محور قدیم تهران-بومهن بازار داغ سفرهای نوروزی با مجوز تردد قلابی! کاهش 14 درصدی تصادفات در پایتخت توضیحات نوبخت درباره جریمه‌های کرونایی و بودجه جزئیات ثبت تخلف پلاک‌‌ غیربومی در محدودیت‌های کرونایی‌ افزایش 5.8 درصدی تردد برون‌شهری در شبانه‌روز گذشته تردد در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه روان است بررسی تمهیدات سفرهای نوروزی 1400 در شورای عالی ترافیک کشور آغاز آزمایشی سامانه ترسیم الکترونیکی کروکی تصادفات هنگام تصادفات خسارتی چه باید کرد؟ تعداد فوتی های سانحه تصادف در رودان به 6 نفر رسید همراه داشتن تست منفی کرونا در بخش جاده ای هم برای مسافران خوزستان الزامی شد رانندگان پرخطر تهرانی کدامند؟ تلاش برای کاهش تلفات جاده‌ای با پیاده سازی سامانه هوشمند «رانندگی تهاجمی و حرکات مخاطره‌آمیز» ویژگی رانندگان پرخطر پایتخت ورود به استانهای شمالی و 8 شهر دیگر ممنوع است سامانه الکترونیکی کروکی تصادفات در قم راه‌اندازی شد «موتوریار» مانع از توقیف 22 هزار موتورسیکلت شد واژگونی اتوبوس اسکانیا در لرستان/ 4 نفر مصدوم شدند رانندگی یعنی تصمیم‌گیری ممنوعیت ورود خودرو ساکنان و گردشگران به کیش از 25 اسفند موتورسواران بدون کلاه هزینه‌های سنگینی به نظام سلامت تحمیل می‌کنند جریمه بیش از 23 هزار خودرو در طرح محدودیت شبانه روز گذشته 30 درصد از تصادفات در کشور ساختگی است افتتاح و بهره‌برداری از طرح های زیرساختی، خدماتی و فرهنگی زامیاد بیش از 51 هزار خودرو در طرح محدودیت شبانه جریمه شدند بیش از 55 هزار خودرو در طرح محدودیت شبانه جریمه شدند سفر به مازندران در تعطیلات ممنوع است جریمه بیش از ٣٧ هزار خودرو در شب گذشته جاده کندوان به دلیل تعمیرات سه روز در هفته بسته است وضعیت مرگ‌ومیر ناشی از سوانح ترافیکی در ایران جریمه کرونایی بیش از 118 هزار خودرو در شب گذشته جاده ها بخشنده هستند؟ روند رو به کاهش تصادفات ساختگی در پایتخت ارسال بیش از 22 هزار پیامک به رانندگان خاطی طرح کرونا برخورد با 2 هزار راننده متخلف در سه ماه اخیر ممنوعیت صدور بارنامه برای کامیون‌ها تا 48 ساعت یک فوتی و ١٥ مصدوم در پی واژگونی اتوبوس کارگران صباباتری برخورد اتوبوس با دیواره زیرگذر مقابل فرودگاه تبریز 20 مصدوم برجای گذاشت 20 مصدوم در پی واژگونی اتوبوس در تبریز پیشنهاد عضو شورا برای افزایش ساعت آغاز محدودیت تردد به ساعت 23 «سرعت بالا» مهمترین عامل تشدید خسارت در تصادفات معاون استاندار تهران: تردد از ساعت 21 همچنان ممنوع است جریمه کرونایی بیش از 217 هزار خودرو در روزگذشته 44 درصد تصادفات فوتی پایتخت در ساعات تاریکی هوا و شب رخ می دهد جریمه کرونایی بیش از 4.7 میلیون خودرو طی 50 روز اخیر 5 هزار و 900 نقطه حادثه خیز در کشور وجود دارد جریمه بیش از 85 هزار خودرو در روزگذشته سامانه تماس اضطراری برای کاهش تصادفات جاده‌ای رونمایی شد رعایت نکردن حق تقدم دومین دلیل تصادفات پایتخت جریمه کرونایی بیش از 150 هزار خودرو در روز گذشته بازگرداندن 16هزار خودرو به مبداء و جریمه کرونایی بیش از 120 هزار خودرو در روز شنبه غیرحضوری شدن صدور مجوز ترددهای بین شهری ارسال بیش از 52 هزار پیامک به رانندگان خاطی طرح کرونا عدم موافقت ستاد ملی مقابله باکرونا با تغییر ساعت محدودیتهای شبانه 44 درصد تصادفات رانندگی در شب رخ می‎‌دهد ممنوعیت ورود پلاک های بومی شهرهای قرمز ونارنجی به شهرهای زرد 22 درصد از تصادفات به دلیل عدم روشنایی به مرگ ختم شده است ارسال بیش از 61 هزار پیامک به رانندگان خاطی طرح کرونا کاهش 14 درصدی تلفات تصادفات در هشت ماهه امسال تردد موتورسیکلت‌های دودزا و خودروهای سنگین در تهران ممنوع شد «مخدوشی پلاک، سرعت و سبقت غیرمجاز»عمده تخلفات ‌رانندگی درساعات منتهی به اغاز محدودیت‌های کرونایی بریدن گوش راننده به خاطر خسارت تصادف تعداد خودروهای جریمه شده در ممنوعیتهای کرونایی آذر از یک میلیون عبور کرد ترددهای برون‌شهری 1.2 درصد کاهش یافت کاهش 40 درصدی تصادفات منجر به فوت در کشور ماجرای ارسال پیامک به خودروهای مجاز در طرح کرونایی چیست؟ محدودیت تردد از ساعت 21 تا 4 در تهران ادامه دارد پابرجا بودن محدودیت سفرهای جاده‌ای و جریمه متخلفان مرگ 9417 نفر در تصادف رانندگی از ابتدای سال تا پایان مهرماه تداوم ممنوعیت‌های ترافیکی کرونا در جاده‌های کشور کاهش40 درصدی تصادفات فوتی وقوع روزانه 1500 تصادف رانندگی در پایتخت آیا به حوادث رانندگی در ساعت منع تردد خسارت پرداخت می شود؟ واژگونی اتوبوس کارکنان پالایشگاه اصفهان با 4 کشته و 17 مصدوم حرکات مارپیچی راننده پراید جانش را گرفت موبایل خطر تصادف را 4 تا 23 برابر افزایش می دهد تصادف زنجیره‌ای در تونل توحید 25 درصد متوفیان رانندگی بانوان هستند خطر مرگ از بیخ گوش ساموئل اتوئو گذشت پلیس راه کندوان از تردد 400 خودروی غیربومی جلوگیری کرد وضعیت ترافیکی محورها بعد از اجرای محدودیت ها افزایش ترددهای برون‌شهری در 24 ساعت گذشته! ترافیک «سنگین» در چالوس و آزادراه کرج_ تهران تحویل 500 دستگاه خودرو به راهور ناجا کاهش چشمگیر کشته های ترافیکی در ١٣ سال گذشته ادامه ممنوعیت تردد بین استانی تا ظهر امروز محورهای هراز و فیروزکوه باز شدند نشانه‌هایی برای شناخت تصادفات ساختگی تهران و البرز در محدودیت تردد خودروها یک استان لحاظ شدند ترافیک سنگین در مقاطعی از جاده چالوس و فیروزکوه کاهش حدود 10 درصدی تصادفات پایتخت + جزئیات مرگ بیش از 6000 نفر در تصادفات رانندگی 5 ماهه اول امسال بلاتکلیفی 2 ساله سامانه برخط سازی اطلاعات تصادفات رفت و آمد خودروها در سطح شهر تهران روان است کندوان 4 روز یک طرفه می شود عوامل اصلی تصادفات کدامند؟ دو کشته و 25 مصدوم در واژگونی اتوبوس مسافربری ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال دو طرفه شد ترافیک پرحجم در مسیر شمال به جنوب هراز و کرج-چالوس هشدار رییس پلیس راه مازندران نسبت به وقوع ترافیک سنگین هنگام بازگشت مسافران هراز و کندوان‌ امروز یک‌طرفه می‌شود ترافیک روان در اکثر محورهای مواصلاتی آخرین وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در مازندران وقوع دو حادثه رانندگی در سنندج واژگون شدن 206 در جاده چالوس ترافیک نیمه سنگین در کرج-چالوس محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات پایان هفته ترافیک نیمه سنگین در محدوده کندوان چگونه در جاده لغزنده تصادف نکنیم؟ سهم 48 درصدی موتورسواران در بین جانباختگان تصادفات تصادفات جاده‌ای کاهش یافت محور هراز یکطرفه نمی شود تردد روان در محورهای شمالی/ 6 محور اصلی و فرعی مسدود هستند فرار از صحنه تصادف رانندگی چه مجازاتی خواهد داشت؟ 56 درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر بزرگراهی رخ می‌دهد نجات 37 مصدوم سوانح ترافیکی با استفاده از تکنیک‌های فنی مرگ 600 تن در تصادفات سال گذشته در تهران مرگ و میر جاده ای را می توان به نصف رساند تردد بین استانی 2 درصد افزایش یافت کندوان و هراز از ساعت 15 امروز یک طرفه می‌شود مکالمه با تلفن همراه یکی از شایع‌ترین عوامل بروز تصادفات است بیشترین قربانیان تصادفات متعلق به کدام کشورهاست؟ ساختگی بودن صدمات ناشی از تصادفات در 1160 پرونده کاهش تصادفات رانندگی با پای کار آمدن دستگاه‌های مرتبط و رعایت قوانین چالوس و هراز از ساعت 13 یک طرفه می شوند محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها تعطیلات پایان هفته کندوان 4 روز یک‌طرفه می‌شود محور هراز تا پایان دولت چهارخطه می‌شود محور کندوان یک طرفه می‌شود ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور کندوان یک‌طرفه شد ترافیک نیمه سنگین در محور کرج - تهران ممنوعیت تردد کامیون در هراز تا ساعت 12 امروز کاهش 60 درصدی خسارات پرداختی ناشی از حوادث رانندگی 6 مصدوم در تصادف پراید در جاده مخصوص ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال و هراز وقوع روزانه 1900 فقره تصادف در پایتخت کاهش تصادفات و جانباختگان جاده ای در دستور کار پلیس 5 کشته و زخمی در یک حادثه تصادف ترافیک در محور کندوان و آزادراه قزوین‌-تهران 4 کشته و مجروح بر اثر برخورد دو خودرو در محور ایذه_باغملک 3 کشته و مجروح در تصادف جاده مرگ عدم توجه به جلو بیشترین علت وقوع تصادفات رانندگی 5 کشته و زخمی به دلیل واژگونی وانت نیسان در فارس یک‌طرفه شدن محور کندوان از ساعت 15 امروز جمعه ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس آخرین وضعیت راه‌های کشور ممنوعیت تردد کامیون‌ها و خودروهای سنگین در شب‌های قدر تصادف زنجیره ای در محدوده پاسگاه نعمت آباد 20 مصدوم در تصادف بین مینی بوس و دو خودروی سواری کاهش آلودگی صوتی در تهران با اعمال محدودیت‌ در تردد پلیس راهور منطقه 21 تهران رتبه اول کاهش تصادفات را کسب کرد میزان کشته‎ های جاده‎ای به مرز 16 هزار نفر رسید هراز و فیروزکوه باز است یک کشته و 6 مجروح در تصادف ابرکوه جاده هراز شب‌های 15 و 16 اردیبهشت مسدود می‌شود ترافیک در جاده های کشور روان است 6 فوتی در تصادف دو خودرو سواری انسداد مسیر شمال به جنوب آزادراه تهران-شمال کاهش 3/3 درصدی شمار مصدومان حوادث ترافیکی در سال 98 ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر شمال به جنوب کندوان و هراز 5 اردیبهشت یکطرفه می‌شود تلفات جاده‌ای در نوروز 50 درصد کاهش یافت هراز و کندوان 5 اردیبهشت یکطرفه است کاهش بیش از 600 نفری تلفات جاده‌ای در روزهای کرونایی برداشتن محدودیت ترددها به منزله آغاز مسافرت نیست کاهش 65 درصدی جان باختگان ناشی از تصادفات در ایام نوروز 513 کشته در تصادفات نوروزی امسال محدودیت ترددهای استانی برداشته شد پایان محدودیت ترددهای جاده‌ای از فردا گسترش دوچرخه سواری و تکمیل مترو اهداف اصلی مدیریت ترافیک پایتخت تمدید ممنوعیت تردد در مرز جمهوری آذربایجان و ایران توصیه‌های پلیس راهور به شهروندان برای تردد در روز‌های آینده ممنوعیت استفاده از خودروهای شخصی در مبادی ورودی فرودگاه و بندرگاه کیش پایان فروردین اتمام محدودیت تردد بین استانی سه کشته در برخورد تریلی و پژو 206 یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سواری اخراج بازیکن چینی به خاطر مخدوش کردن پلاک خودرو تردد در جاده‌های کشور 5.3 درصد افزایش یافت 6 کشته و مصدوم بر اثر تصادف در منجیل محور کندوان امروز باز می‌شود اعمال قانون 5 میلیون ریالی 22 هزار راننده از شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی تردد شبانه در آزادراه تهران - شمال متوقف شد محور هراز بازگشایی شد ممنوعیت‌های تردد بین استانی همچنان برقرار است ممنوعیت تردد در 13 محور مواصلاتی واژگونی نیسان وانت با ١١مصدوم و یک کشته کرونا ترمز تصادفات رانندگی را کشید تصادف مرگبار خودروی پراید در بزرگراه آیت‌الله سعیدی کاهش تردد 67 درصدی در جاده های کردستان کاهش 65 درصدی تلفات و تصادفات جاده‌ای در نوروز امسال محور کندوان تا 14 فروردین مسدود است بازگرداندن 90 هزار خودرو به شهرهایشان ورود به شهرها فقط با پلاک و بیمه‌نامه مربوط به همان شهر ارسال پیامک هشدار به رانندگان خودروها ممنوعیت تردد در روزهای 12 و 13 فروردین در استان تهران تکذیب شد تردد روان در تمامی محورها سرعت غیرمجاز راننده 20 ساله خودروی 206 را به کام مرگ کشاند مجوز خروج از شهر برای تاکسی نداریم بازگشایی آزادراه چالوس ـ مرزن آباد 427 نفر در حوادث جاده ای سال جاری در استان مرکزی جان باختند اعمال محدودیت‌های جدید تردد در فرانسه فوت 1101 نفر در سوانح رانندگی بهمن ماه امسال کاهش 18 درصدی جانباختگان جاده ای در هرمزگان مرگ دختربچه 2 ساله در واژگونی یک پراید در دامغان برجای ماندن 5 کشته و مجروح در تصادف آزادراه ساوه - همدان محدودیت‌های ترافیکی خوزستان در صورت لزوم افزایش می‌یابد اتخاذ راهکاری برای ممنوعیت ورود و خروج غیرضروری از شهر تهران احتمال مرگ در تصادف رانندگی بیشتر از مرگ بر اثر ابتلا به کرونا است طرح کنترل تردد در 11 استان هشدار استاندار تهران به مردم جهت کاهش تردد‌های غیرضروری ورود خودروهای غیربومی به مشگین شهر ممنوع اعلام شد 6 فقره تصادف در جاده‌های خراسان رضوی رخ داد "کرونا" خطرناک‌تر است یا سوانح رانندگی؟! تجهیزات پلیس سد راه مسافران به استان زنجان خواهد بود پلاک‌های غیربومی متوقف و به کمربندی هدایت می‌شوند مرگ حدود 15 هزار و مصدومیت 307 هزار نفر در تصادفات 10 ماه 98+ جدول ایجاد محدودیت برای ورود و خروج خودروها به چابهار تردد غیربومی‌ها از چالوس ممنوع شد تصمیمی درباره ممنوعیت ورود به استان تهران گرفته نشده لغو محدودیت تردد کامیون در ‌هراز کاهش ساعات اجرای محدودیت‌های ترافیکی تا پایان سال تمدید شد کندوان بازگشایی شد 10 شهری که قصد دارند تردد خودروها را ممنوع کنند تصادف در جاده یزد - طبس 9 کشته و یک زخمی برجا گذاشت حادثه در ایستگاه اتوبوس یک کشته و 2 مجروح در ریزش کوه جاده هراز کاهش تلفات 17 هزار نفری حوادث رانندگی با راننده محورشدن بیمه عامل انسانی مهمترین عامل وقوع سوانح رانندگی جاده ای در سیستان و بلوچستان تصادف شدید خودرو در بزرگراه امام علی آلودگی هوا دو برابر تصادفات جاده‌ای کشته بر جا می‌گذارد 6 کشته در حادثه رانندگی شرق گلستان بررسی راهکارهای کاهش تلفات سوانح جاده‌ای در کنفرانس استکهلم تردد خودروها از قزوین به رشت ممنوع شد اجرای طرح‌های انتظامی ـ ترافیکی ویژه در کشور به مناسبت 22 بهمن مرگ 878 نفر در تصادفات رانندگی استان تهران در 246روز کاهش تصادفات جاده‌ای با رصد لحظه‌ای خودروهای عمومی 2 نفر در تصادف رانندگی جاده سقز - بانه کشته شدند 4 مجروح در تصادف سه خودرو در غرب تهران تمهیدات ترافیکی داربی 91 یک فاجعه‌ عادی با قربانیان دوبرابر ظرفیت ورزشگاه آزادی! ترافیک کندوان کاهش می‌یابد تصادف سواری‌ها در جاجرم 5 فوتی داشت 5 مسافر اتوبوس تهران-شیراز هنوز در بیمارستان بستری هستند خواب آلودگی راننده مسافران اتوبوس تهران- شیراز را به کام مرگ کشاند 3 کشته و 4 مصدوم در برخورد دو پراید در نیمروز خسارت تصادفات بیشتر از بودجه آموزش و پرورش! واژگونی مینی‌بوس در جاده ورامین- تهران ریشه‌یابی سه‌گانه مرگ در تصادفات جاده‌ای مرکزی رتبه نهم کشور درتلفات تصادفات را دارد محور کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود حادثه رانندگی برای 2 اتوبوس زائران پاکستانی جاده‌ها هر نیم ساعت جان یک نفر را می‌گیرند 2/8 درصد تلفات بین جاده‌ای کرمانشاه افزایش یافته است 30 دستگاه دوربین جدید در جاده‌های استان کرمانشاه نصب می‌شود کودکان 12 درصد جانباختگان تصادفات جاده ای را تشکیل می دهند کاهش زمان حضور اورژانس در تصادفات شهری و جاده ای استان مرکزی اگر در تصادف رانندگی آسیب دیدیم، چگونه دیه بگیریم؟ هر 28 دقیقه یک نفر قربانی حوادث ترافیکی می‌شود سالانه 7 درصد تولید ناخالص ملی در تصادفات از بین می‌رود اراک رکورددار تعداد متوفیان تصادفات درون شهری استان مرکزی 32 درصد تصادفات بخاطر ناتوانایی راننده در کنترل خودرو است اقدامات قضایی سانحه اتوبوس با سرعت انجام شود ترافیک در کندوان و محدودیت ترافیکی در هراز هیچ معبری مسدود نیست سانحه برای اتوبوس تهران-گنبد/ 19 کشته و 24 زخمی در سقوط اتوبوس به دره آیا ورود کامیون به بزرگراه‌های جنوب اصفهان ممنوع می‌شود؟ کاهش 10 درصدی سرعت 40 درصد از آسیب تصادفات می‌کاهد پاکسازی معابر و نصب مجدد نرده‌های خیابان آزادی پس از تشییع پیکر سردار سلیمانی سوانح رانندگی جاده‌ ای در مرکزی 2 تن را به کام مرگ کشاند محدودیت‌های ترافیکی امروز تهران اعلام شد 19 مصدوم در تصادف صبحگاهی اتوبوس با کامیون افزایش 2.3 درصدی حوادث ترافیکی در کشور مرگ روزانه یک موتورسوار در حوادث رانندگی رشد تلفات تصادفات در هشت ماهه امسال کدام استان پیشتاز تلفات رانندگی در 8 ماه گذشته است؟ تردد از رودهن به آمل ممنوع شد تردد در چالوس و هراز از ساعت 17 و 16 یک طرفه است جوان 23 ساله پراید سوار در برخورد با ماشین شهرداری جان باخت جاده کندوان روز جمعه یک‌طرفه می‌شود کاهش تصادفات شهری کهگیلویه و بویراحمد طی 8 ماهه سالجاری ضرورت افزایش دوربین‌های ثبت تخلف بجای بهره گیری از سرعت گیرها جولان کامیون‌ها در روزهای آلوده سانحه رانندگی در نپال 14 کشته داد انسداد شبانه محور هراز در دو روز آینده تردد در محور‌های برون شهری 8.5 درصد افزایش یافت آمار آقای رئیس از فوتی های جاده ای 64 درصد تصادفات منجر به فوت برون‌شهری است رانندگان ریسک نکنند تمامی دوربین‌های جاده‌ای روشن هستند یک پنجم از تلفات تصادفات عابران پیاده‌ هستند هدف‌گذاری کاهش 7 هزار نفری تلفات رانندگی در کشور طی 2سال رد ادعای وجود مشکل فنی در دوربین‌های شهری پای لنگ برخورد با کامیون‌های دودزا در روزهای آلوده تردد کامیون در معابر درون شهری البرز ممنوع شد ممنوعیت ورود و تردد کامیون‌ها در تهران تا اطلاع ثانوی کاهش 0.9 درصدی تردد در محورهای برون شهری تردد و ورود کامیون ها به پایتخت ممنوع شد تصادف خاور و مینی‌بوس تمهیدات ویژه ترافیکی راهپیمایی 30 آبان در البرز اجرا می‌شود تاثیر طراحی و رنگ خودرو بر تصادف با عابران پیاده تصادف مرگبار دو دستگاه وانت تویوتا با ٢٨ کشته ورود کامیون به تهران ممنوع است تمهیدات شورای عالی ترافیک برای کاهش قربانیان تصادفات تصادف‌های جاده‌ای با فناوری نوین کاهش می‌یابد محور هراز مسدود است نصب 25 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در کرمانشاه محور هراز مسدود شد مصدومیت 41 نفر در تصادف اتوبوس و کامیون 30 فقره تصادف ساختگی در تهران کشف شد 12 درصد از جانباختگان تصادفات بچه ها هستند کاهش تصادفات در اصفهان به احیا کارکرد نهادها نیاز دارد ترافیک سنگین جاده کندوان را یکطرفه کرد جایگاه سوخت جاده کندوان دوباره فعال شد کاهش 7 درصدی تصادفات جاده‌ای کشور کشته‌های تصادفات رانندگی هرماه معادل سقوط 6 هواپیما ! مرگ 9300 نفر در حوادث رانندگی نیمه اول سال 1398 تأثیر تابلوهای تبلیغاتی جاده‌‌‌ای در افزایش سوانح رانندگی راه حل دختر 14 ساله برای نقاط کور خودروها بیش از 40 کشته و زخمی در تصادف شمال فیلیپین سانحه رانندگی در جنوب لندن قربانی گرفت ترافیک پرحجم در 4 محور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور 4کشته و 2 مجروح در یک برخورد مرگبار 7 فوتی و 2 مصدوم در حادثه تصادف پژو پارس و تانکر حمل بنزین 5 کشته و یک مجروح بر اثر حادثه رانندگی در جنوب سیستان و بلوچستان 14 مصدوم و یک کشته در حوادث جاده‌ای بروجرد خسارات نجومی تصادفات رانندگی در کشور 3 فوتی و یک مصدوم در سانحه رانندگی هندیجان برخورد شدید خودروی زائران اربعین با تریلی آمار تصادف خودروهای زائران اربعین دراستان خوزستان نگران‌کننده است کاهش 11 درصدی آمار تصادفات از ابتدای همایش اربعین راهکاری برای استقبال بیشتر از کمربند ایمنی مصدومیت 16 زائر ایرانی در عراق شمار کشته‌های تصادف محور نهبندان - سربیشه به 5 نفر رسید 90 نفر در تصادفات رانندگی استان‌های منتهی به مرزهای عراق کشته شدند توقف خودروهای سنگین در زمین‌های خاکی خراسان جنوبی ممنوع شد مرگ یک نفر بر اثر ریزش سنگ در جاده کندوان ممنوعیت تردد موتور سیکلت در تونل‌های شهری تاکنون 30 زائر ایرانی بر اثر حوادث ترافیکی در عراق جان باخته‌اند نقش مسمومیت، بلایای طبیعی و سوانح جاده‌ای در مرگ و میر ایرانیان آمار بالای مرگ و میر راکبان موتورسیکلت بیشترین آمار تلفات تصادفات مربوط به کدام استانها بود؟ راه های خراسان جنوبی نیازمند تجهیز سیستم کنترل هوشمند هستند تردد بیش از 4 میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی خوزستان دوربین‌های ثبت تخلف در جاده‌های قم افزایش می‌یابد ممنوعیت تردد تاکسی‌ها در جاده‌های بین شهری از چهارشنبه 17 مهر طی 12 سال اخیر، تعداد کشته‌های تصادفات از 27 هزار نفر به 17 هزار نفر رسیده کشته و زخمی‌شدن 5 نفر بر اثر تصادف سه دستگاه خودرو تعداد مرگ‌ومیر تصادفات رانندگی در ایران 2/5 برابر ترکیه است + جدول ترافیک سنگین در جاده چالوس‌ 30 میلیون تردد در راههای مازندران ثبت شد کاهش 18 درصدی تصادفات رانندگی با بهره‌مندی از همیاران پلیس سانحه رانندگی در چین 36 کشته داد یک کشته و 3 مصدوم در پی برخورد تیبا با پراید در محور"یاسوج- اصفهان" 114مصدوم و 2 کشته در تصادفت جاده ای سه روز گذشته کهگیلویه و بویراحمد اعمال قانون 3 هزار کامیون و کامیونت از ابتدای مهر تاکنون تردد کامیون‌ها در ایام اربعین به عراق از مرزهای چهارگانه ممنوع شد جریمه 90 هزار تومانی برای رانندگان کامیون و کامیونت‌هایی که در ساعات ممنوع تردد کنند تمهیدات ویژه شهرداری تهران برای کاهش ترافیک مهرماه افزایش کشته های تصادف گلستان به 15 نفر تصادف 726 سرویس مدرسه در سال تحصیلی گذشته بعدازظهر چالوس و هراز یک طرفه می‌شوند انتقاد پلیس راهور پایتخت از کارا نبودن گاردریل‌ها در تهران افزایش 2.7 درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در اکثر محورها مرگ بیش از 17 هزار تن در سوانح رانندگی سال گذشته ممنوعیت تردد خودرو‌های پلاک شهرستان؛ راهکاری برای کاهش ترافیک تهران سال گذشته 17 هزار نفر در جاده های کشور جان خود را از دست دادند هر تصادف فوتی 5.1 میلیارد تومان هزینه ایجاد می‌کند فرهنگ‌سازی؛ مقوله‌ای مؤثر در کاهش سوانح رانندگی ترافیک سنگین به سمت تهران از قم و ساوه سوانح رانندگی منجر به فوت در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت تردد کامیون و موتورسیکلت در جاده های خراسان رضوی ممنوع است نصب دوربین سرعت سنج در جاده‌های شمال کلید می‌خورد ممنوعیت تردد کامیون در تهران در تاسوعا و عاشورا تمهیدات ویژه ترافیکی طی تاسوعا و عاشورای حسینی در ایلام کاهش 27 درصدی تصادفات فوتی در شهرستان بهارستان 25 درصد تلفات حوادث رانندگی موتور سیکلت سوارند ترافیک معابر و بزرگراه‌های پایتخت روان است تسریع در شناسایی و ساماندهی نقاط حادثه خیز فارس حرکت با دنده عقب جان کودک 2 ساله را گرفت مرگ روزی 45 تا 55 نفر در تصادفات در کشور بیش از 155 میلیون تردد خودرو در جاده‌های اصفهان ثبت شد « انحراف به چپ» مهم‌ترین علت تصادفات تردد خودروهای سازمانی فاقد حکم مأموریت ممنوع شد «جمعه» هراز مسدود می‌شود 7کشته و 11 زخمی در حادثه رانندگیِ جنوب چین ترافیک نیمه سنگین در ورودی پایتخت تصادف سنگین در جاده قدیم تهران کرج «سرعت غیرمجاز» مهمترین علت تصادفات مرداد تخمه‌خوردن دلیل تصادف است نه پراید! تصادف زنجیره‌ای در جاده سقز - بانه 3 کشته و 7 مصدوم برجا گذاشت حمایت سازمان جهانی بهداشت از تلاش‌های ایران برای کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای رانندگان در معابر حاشیه شهر مراقب عبور حیوانات اهلی و وحشی باشند اظهار نظر پلیس درباره وضعیت ترافیکی براساس اعداد و ارقام نیست محدودیت‌های جدید محورهای مازندران از امروز تا روز شنبه آغاز ترافیک در چالوس و هراز «عدم توجه به جلو» علت 70 درصد تصادفات تهران تعداد جان باختگان حوادث رانندگی در کشور 3 درصد کاهش یافته است کاهش سرعت 10 کیلومتر در ساعت از خطر تصادف تا 25 درصد جلوگیری می کند چند درصد تصادفات، ساختگی و برای اخاذی از بیمه است؟ سیستم RDS می تواند در کاهش تصادفات کمک کند 9 کشته و زخمی در سانحه رانندگی جاده قدیم مشهد به نیشابور کاهش 95 درصدی حوادث ترافیکی با ایمن‌سازی راه‌های مواصلاتی یک میلیارد تومان برای فازدوم دوربین‌های نظارتی شاهرود اختصاص یافت ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان تخلف گمرک در صدور مجوز دو ماهه تردد خودروهای مناطق آزاد 10 دوربین ثبت تخلفات رانندگی در شهر آبادان نصب می شود تصادف زنجیره‌ای سه خودرو در بزرگراه امام علی (ع) توجه نکردن به جلو مهم‌ترین علت تصادفات برون شهری تیرماه بوده است تردد از محور کرج - چالوس تا اطلاع ثانوی ممنوع شد هشت نفر بر اثر تصادف در قزوین مصدوم شدند آزادراه تهران - کرج محدوده گرمدره بازگشایی شد برخورد تیبا و تریلی سه کشته برجا گذاشت ترافیک سنگین از کرج تا مرزن آباد ترافیک در محور چالوس سنگین است کرج _ مرزن آباد فردا یک طرفه می‌شود 155 محل حادثه‌ در جاده‌های برون شهری یزد شناسایی شد بی احتیاطی و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی علت تصادفات هفته گذشته پایتخت راهکارهای پلیس راهور گیلان برای کاهش تصادفات کندوان یک طرفه می‌شود سوانح جاده ای در مرکزی 3 تن را به کام مرگ فرستاد دوربین های ثبت تخلف خوزستان به 83 عدد خواهند رسید 4 تبعه هندوستان در مسیر هندیجان - دیلم مصدوم شدند ممنوعیت تردد خودروهای سیاسی و دیپلماتیک در خطوط ویژه کودک 8 ساله با ماشین پدرش را زیرگرفت بستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان خودرو تلفات تصادفات را کاهش می‌دهد اردبیل دارای رتبه اول متوفیان تصادف در فصل تابستان رانندگان برای ترددهای جاده‌ای آموزش ببینند ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در هراز و کندوان وقوع 45 درصدی تصادفات فوتی عابران پیاده در بزرگراه‌های تهران خطای انسانی مهمترین عامل تصادفات است زنده ماندن معجزه‌آسای سرنشینان میتسوبیشی در محور آرادان - سرخه هر خوابی، خواب آخر نیست تصادف مرگبار با خودروی "شوتی" در جاده ساحلی گناوه یک کشته و سه مصدوم در تصادف تنکابن تصادف مینی بوس حامل دانش آموزان مسابقه بستکبال 6 کشته در سانحه رانندگی محور قدیم ساوه - تهران ترافیک سنگین در محور هراز تصادف زنجیره‌ای با 2 کشته و 12 ‌مصدوم در محور اصفهان- الیگودرز 2کشته و 20 زخمی بر اثر سقوط مینی‌بوس به دره واژگونی پژو 5 کشته و 5 مصدوم بر جای گذشت کنترل تخلفات و کاهش تصادفات در دستور کار گشت‌های نامحسوس پلیس تساوی دیه زن و مرد در تصادفات رانندگی مربوط به حکم شرعی نبوده و صرفاً ناشی از قرارداد میان بیمه‌گذار و بیمه‌گر شکل می‌گیرد ممنوعیت تردد خودرو‌های مناطق آزاد در تهران تراژدی افزایش مرگ و میر تصادفات رانندگی در ایران افزایش طرح های نظارتی برای جلوگیری از تصادفات عوامل بروز تصادف در سفرهای تابستانی جزییات تصادفات جاده‌ای در 48 ساعت گذشته تشریح شد عامل تصادف منجر به مرگ پیرمرد 70 ساله دستگیر شد توصیه‌های ترافیکی پلیس به کنکوری‌ها تردد روان در محورهای هراز، چالوس و فیروزکوه مرگ پایان تصادف نیست تصادفات فوتی در زنجان 50 درصد کاهش دارد نصب 200 دوربین جدید در جاده‌های کشور از شهریورماه نصب 200 دوربین جدید در جاده‌های کشور از شهریورماه 23 نفر در سوانح رانندگی خردادماه در استان جان خود را از دست دادند متوفیان حوادث جاده ای خراسان جنوبی 79درصد افزایش یافت روش های سنتی برای ایجاد انضباط ترافیکی جواب نمی دهد کاهش 2000 نفر تلفات حوادث رانندگی در کشور هدف‌گذاری شده است ترافیک در محور هراز سنگین است کاهش 40 درصدی تصادفات فوتی درون شهری گلستان ترافیک سنگین جنوب به شمال در هراز ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدودیت‌های ترافیکی جمعه در جاده کرج - چالوس اعمال می‌شود جاده هراز جمعه و شنبه یک‌طرفه می‌شود 64 کشته و 1375 مجروح در تصادفات 3 روز نخست تابستان نقش جدی عوامل انسانی در بیش از 92 درصد حوادث رانندگی 50 کشته و 800 مجروح در تصادفات جاده‌ای 3 روز اول تابستان برخورد اتوبوس با کامیون در آزادراه کاشان- نطنز برخورد پراید و کامیون در جاده دامغان-جندق 3 کشته در پی واژگونی 2 خودرو در استان مرکزی برخورد مرگبار تریلی با گروه موتورسواران در آمریکا ترافیک نیمه سنگین در ورودی شهر تهران تصادفات منجر به فوت در استان بوشهر 17 درصد افزایش یافت انتقال 29 مصدوم واژگونی اتوبوس زائرین مینابی به بندرعباس روزانه 7 کودک در تصادفات کشته می‌شوند علت تصادفات و واژگونی خودروها در جاده‌های استان سمنان بررسی شود «تخطی از سرعت مطمئنه» عمده‌ترین علت تصادفات دیروز تردد وسایل نقلیه فرسوده در کلان شهرها ممنوع شد سانحه رانندگی در ونزوئلا 16 قربانی گرفت 65 درصد تصادفات جاده ای در محدوده 30 کیلومتری شهرها رخ می دهد سانحه رانندگی در محور تبریز-ارومیه یک کشته و 3 مصدوم برجای گذاشت طرحی برای ممانعت از ورود خودرودار‌های ندار به کلانشهرها! حوادث رانندگی در فارس سه کشته و 5 مجروح به دنبال داشت وضعیت تصادفات درون شهری خراسان جنوبی نگران‌کننده است واژگونی مرگبار پیکان وانت در محور میانه- زنجان ورود خودروهای فرسوده به کلانشهرها ممنوع شد مرگ 36 تن در حوادث رانندگی شبانه روز گذشته ترافیک در 12 محور سنگین است هراز هم یک‌طرفه شد ترافیک سنگین در هراز و چالوس مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) به سمت تهران از ساعت 13 مسدود می شود کندوان یکطرفه شد ترافیک سنگین در‌ هراز و کندوان ترافیک سنگین در جاده های هراز و چالوس محدودیت‌های ترافیکی ایام ارتحال امام (ره) در استان قم ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای کرج - چالوس و هراز ترافیک سنگین در محور هراز مهمترین علت تصادفات جاده‌ای اردیبهشت ماه چه بود؟ مرگ سالانه 19 هزار نفر به دلیل تصادفات در کشور محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین و وانت بار‌ها محدودیت ترافیکی هراز لغو شد تردد خودرو در محورهای هراز و کندوان با محدودیت انجام می‌شود طرح تعریض آزاد راه کرج - تهران به بهره برداری رسید ترافیک نیمه سنگین در خروجی‌های شرقی تهران پیشرفت 92 درصدی آزادراه همت- کرج موضوع تعیین شرایط خودروهای فرسوده در طرح ساماندهی صنعت خودرو برای بررسی بیشتر به کمیسیون ارجاع شد تمهیدات ترافیکی پلیس برای شب‌های قدر جاده‌های مـرگ مرگ 915 نفر در تصادفات در نوروز 98 بی احتیاطی راننده باعث واژگونی خاور شد کاهش 14 درصدی تلفات رانندگی در نوروز 98 سنگینی 150هزار میلیارد تومان بر دوش اقتصاد ایران همه نسبت به قانون تساهل دارند کاهش 10 درصدی آمار قربانیان تصادفات تهرانی‌ها در فروردین امیدواریم قاضی اشد مجازات را برای مقصر حادثه اصفهان در نظر بگیرد 60 درصد تصادفات در 30 کیلومتری شهرها اتفاق می‌افتد 13 درصد کشته‌های تصادفات رانندگی کودکان زیر 10 سال هستند واکنش المیرا شریفی مقدم به قربانی گرفتن تصادف دختر پورشه‌سوار مسئولیت شرکت‌های خودروسازی داخلی و خارجی در تصادفات تعیین شد تصادف در چهارمحال و بختیاری پنج مصدوم بر جای گذاشت حوادث هفته گذشته 1007 نفر مصدوم بر جای گذاشت ترافیک روان در تمامی محورهای مواصلاتی کشور رشد 5.9 درصدی تردد خودرو نسبت به روز گذشته آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی کشور ممنوعیت توقف وسایل نقلیه در محدوده میدان امام حسین از 7 صبح لغایت 12 ظهر رینگ دوم طرح ترافیک از اول تیرماه در پایتخت اجرا می شود عدم رعایت سرعت مجاز از اصلی‌ترین عوامل بروز تصادفات شهری اتمام پروژه تعریض آزادراه کرج - تهران افزایش مرگ و میر با موتور سیکلت کاهش تلفات جاده ای در نوروز امسال کاهش 20 درصدی تلفات رانندگی در سفرهای نوروزی 98 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش 20 درصدی تلفات رانندگی در سفرهای نوروزی 98 نسبت به نوروز 97 بیشترین تصادفات برون‌شهری در چه ساعتی رخ می‌دهد؟ اجرای ممنوعیت تردد در محدوده زوج و فرد براساس پلاک از تیرماه کندوان تا ساعاتی دیگر یکطرفه می شود مهم‌ترین علت تصادفات درون شهری فروردین ماه امسال چه بود؟ تردد موتورسیکلت‌ها طی دو سال آینده در بازار تهران ممنوع شود 6 کشته و 5 مصدوم در تصادف پژو با وانت بار در حوزه استحفاظی فارس 2 سانحه رانندگی در استان مرکزی 3 کشته برجای گذاشت حادثه مرگبار برای 3نوجوان در پژو یک‌طرفه شدن چالوس از ساعت 16 سهم 67 درصدی خودور‌های شخصی در بروز حوادث جاده‌ای محور‌های مسدود سراسر کشور افزایش 10.8 درصدی تردد نسبت به روز گذشته کاهش 40 درصدی جانباختگان حوادث رانندگی تهران در نوروز 98 سری که از پنجره بیرون می‌آید شاید بر نگردد! تلفات حوادث رانندگی در سال نود و هفت 1.2 درصد افزایش یافت 37 درصد جانباختگان حوادث رانندگی، موتورسواران هستند 5 کشته و مصدوم در برخورد خودرو در محور گناباد به فردوس جان باختن 16 هزار نفر طی یکسال بر اثر سوانح رانندگی کاهش 30 درصدی قربانیان تصادفات نوروزی مهمترین علت تصادفات جاده‌ای در فروردین 98 چه بود؟ کاهش50 درصدی تصادفات فوتی درون شهری گلستان 2کشته و 2 مصدوم بر اثر دو نیم شدن تیبا + تصاویر نیمی از متوفیان حوادث رانندگی سال ٩٧ پایتخت سهم عابرین پیاده است 45 نقطه شهر به دوربین هوشمند مجهز می شود تصادفات یک هفته گذشته شهر تهران 51 دوربین ثبت سرعت در محورهای ارتباطی استان همدان فعال است اعمال محدودیت ترافیکی در راه‌ها مصدومان واژگونی اتوبوس مسافربری به بیمارستان دورود منتقل شدند جاده و انسان، تعاملی برای کاهش تصادف ها آخرین جزئیات از واژگونی اتوبوس زائران جمکران محور هراز از رودهن به آمل ممنوع می‌شود هراز و کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود تصادفات در مسیر زاهدان- خاش 7 کشته برجا گذاشت افزایش نگران کننده تصادفات بوشهر در یک ماه اخیر 15 مصدوم در برخورد سواری پژو با اتوبوس در محور دهدز-ایذه برخورد پژو و کامیون 4 کشته در پی داشت برخورد کامیون با اتوبوس‌ در محور ‌کازرون‌ به سمت ‌شیراز اما و اگرهای دوربین های جدید ثبت تخلف مازندران راننده اتوبوس حادثه اتوبان تهران‌ ــ‌ ساوه دستگیر شد یک‌طرفه شدن محور کندوان از ساعت 14 امروز‌ ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین از ساعت 6 صبح لغایت 11 شب در تهران ایلام رتبه اول کاهش تصادفات رانندگی در کشور وضعیت ترافیک معابر پایتخت در 21 فروردین 4 عامل عمده تصادفات نوروز 98 اعلام شد ترددهای نوروزی در خراسان شمالی 17 درصد کاهش داشته است علت اصلی تصادفات نوروزی پایتخت چه بود؟ کاهش 43 درصدی تلفات جاده‌ای در کرمانشاه آمار مصدومان جاده‌ای کاهش یافت واژگونی مینی بوس در نیشابور 20 مصدوم داشت تعداد متوفیان محل حادثه رانندگی در یزد 80 درصد کاهش یافت 30 دستگاه دوربین ثبت تخلف در جاده های استان کرمانشاه نصب شد یک ایده روانشناسی برای کاهش تصادفات رانندگی 80 درصد تصادفات در 20 کیلومتری ورودی شهرهاست اختلاف نظر پلیس راه و راهداری جاده هراز را بسته نگه داشت تصادف زنجیره ای در اتوبان زنجان - قزوین 24 مصدوم بر جا گذاشت جاده هراز باز شد کاهش محسوس تلفات تصادفات جاده‌ای در گیلان محور هراز دوطرفه شد کاهش تعداد جانباختگان تصادفات رانندگی در نوروز امسال محدودیت تردد در محورهای هراز و چالوس افزایش 40 درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری نسبت به روز گذشته هراز و چالوس تا اطلاع بعدی به سمت تهران یک طرفه است کاهش چشمگیر تصادفات در ایام نوروز کاهش تلفات رانندگی در کنار مدیریت بحران سیل، همچنان در دستور کار استانداران است هراز و فیروزکوه «باز» اما «برفی» جاده کندوان پس از 36 ساعت همچنان بسته است ترافیک نیمه سنگین در هراز ممنوعیت تردد در بزرگراه امام علی(ع) تهران ممنوعیت تردد از 25 محور به دلیل شرایط جوی تردد در محور سمیرم- یاسوج برقرار شد برخورد جدی پلیس راهور تهران با رانندگان متخلف در شب‌های نوروزی جاده کندوان برفی و ترافیک در مسیر جنوب به شمال سنگین است ممنوعیت تردد در محور اندیکا - شهرکرد در پی بارندگی به دلیل روان شدن بار ترافیکی، جاده هراز دوطرفه شد محور هراز به سمت تهران یک طرفه شد تردد تانکرهای سوخت پنجم فروردین از سرگرفته می شود 3 فوتی و 13 مصدوم در سوانح رانندگی آذربایجان شرقی تصادفات نوروزی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است 4 کشته و مصدوم در تصادف وانت نیسان و پژو در پل زالِ اندیمشک بیش از سه هزار خودرو با تخلف حادثه ساز متوقف شدند تردد در محور کوهرنگ - مسجد سلیمان ممنوع شد کاهش 23 درصدی تصادفات در جاده‌های استان اصفهان جاده‌های چالوس و هراز عصر یکشنبه یک‌طرفه می‌شود تصادف در جاده های هرمزگان هفت کشته بر جا گذاشت ترافیک بسیار سنگین در محور هراز تصادف رانندگی در پارسیان 3 کشته و 4 مجروح بر جای گذاشت 2 کشته و 55 مصدوم در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد طی چند روز اول تعطیلات نوروز هشدار پلیس نسبت به افزایش کشته های تصادفات رانندگی در 24 ساعت گذشته تصادف 3 خودرو در شمال آذربایجان غربی 5 کشته برجا گذاشت تصادف دو خودرو در محور فومن به ماسوله 4 کشته برجا گذاشت فوت 170 نفر در صحنه تصادفات رانندگی نوروز واژگونی خودروی اتباع بیگانه در سراوان 16مصدوم برجا گذاشت ترافیک سنگین و نیمه سنگین در جاده های کندوان و هراز ترافیک در محور هراز پرحجم و نیمه سنگین است تصادف مرگبار 20 خودرو در محور مشهد سفر بدون بازگشت 1034 نفر در نوروز 97 ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین در محور قوچان به درگز محور توسکستان بازگشایی شد هشدار در مورد جابجایی مصدومان حوادث رانندگی 120 کشته در تصادفات 5 روز گذشته 7 کشته و 26 مصدوم بر اثر برخورد دو دستگاه وانت تویوتا تهیه اطلس تصادفات جاده‌ای ترافیک ورودی و خروجی مشهد سنگین است مرگ 77 نفر در تصادفات 3 روز گذشته پیام‌های تبریک نوروزی؛ عامل بسیاری از تصادفات در تهران عامل اصلی تصادفات نوروزی در معابر پایتخت ترافیک پرحجم در مسیر آزادراه «کرج ـ قزوین» و «قزوین ـ رشت» جان باختن 76 نفر در 72 ساعت گذشته در جاده‌های کشور تصادفات جاده‌ای هشتمین عامل مرگ و میر در دنیا واژگونی سواری پژو پرشیا با هفت مصدوم سانحه رانندگی جان یک فوتبالیست را گرفت ترافیک سنگین جاده‌های منتهی به شمال هراز دو طرفه شد یکطرفه شدن محور هراز تصمیم ملی است جاده کندوان باز شد ریزش کوه جاده کندوان را مسدود کرد ترافیک در محورهای خروجی تهران نیمه سنگین است نقش نقص قوانین بر صدرنشینی هند در تلفات سوانح رانندگی جهان تصادفات جاده ای هشتمین عامل مرگ و میر در دنیا دو مصدوم براثر تصادف خودروی پژو با تیر برق استقرار 134دستگاه دوربین ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی هرمزگان مرگ 56 نفر در تصادفات جاده‌ای طی 48 ساعت گذشته جاده چهارخطه هراز تا سال 99 تکمیل می شود عابرپیاده و موتورسیکلت عامل 80 درصد تصادفات دلایل عمده تصادفات برون‌شهری یک هشتگ برای رانندگی ایمن در نوروز توقفگاه های اطراف حرم مطهر رضوی توسعه یافت نقش بیست درصدی سرعت غیرمجاز در وقوع تصادفات جاده‌ای آمار بالای تصادفات درون شهری در چهار شهر 280 میلیون خودرو از جاده های استان قزوین عبور کردند فوت پسر 18 ساله بر اثر واژگونی خودرو پراید در بزرگراه شهید تندگویان بی احتیاطی و سرعت غیرمجاز علت تصادفات هفته گذشته شهر تهران کاهش تلفات جاده ای نیازمند تحول در فرهنگ رانندگی است استفاده از ظرفیت مردمی در پیشگیری از تصادفات اجتناب ناپذیر است روزانه 44 نفر در جاده‌های کشور کشته می‌شوند خطای انسانی عامل 80 درصد از تصادفات نوروز گذشته استفاده شخصی از خودروهای اداری ممنوع است محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی پنجشنبه آخرسال + مسیرهای پیشنهادی نصب 45 دوربین نظارت تصویری برای رصد محورهای مازندران 168 تن در محورهای مواصلاتی قم جان خود را از دست دادند نبود اراده جدی برای کاهش تلفات جاده ای افزایش 0.08 درصدی جان‌باختگان تصادفات رانندگی احتمال سقوط بهمن در جاده‌ چالوس در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه دوربین های نظارتی پلیس راه البرز به سامانه سپهتن متصل شد رعایت نکته ای کوچک در تصادف رانندگی ریزش بهمن در محورکرج به کندوان منطقه ولایت‌رود رعایت نکردن سرعت مطمئنه عامل اصلی تصادفات منجر به فوت پایتخت در هفته گذشته پرونده فوت رییس سازمان تامین اجتماعی در دادگستری مفتوح است ترافیک سنگین در محور هراز واژگونی خودرو در محور بیجار _ قروه 5 مصدوم به جا گذاشت مرگ 25 مهاجر در حادثه واژگونی کامیون در مکزیک تصادف زنجیره ای در جاده ورامین 7 مصدوم برجای گذاشت محور کندوان عصر جمعه یکطرفه می شود ریزش سنگ در محور کندوان دست‌فرمان‌های جنجالی فوتبالیست‌ها که منجر به مرگ و جراحت‌های دلخراش شد! واژگون شدن پژو 206 پس از تصادف شدید با بلوکهای سیمانی افزایش تجهیزات پیشگیری از سوانح رانندگی در جاده‌های استان همدان رشد 5 درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات برون‌شهری در استان مرکزی ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین -کرج پلیس به خط ویژه هدایتمان کرد اما جریمه شدیم کندوان امشب بسته می‌شود کندوان فردا یکطرفه می‌شود مصدومیت 14 نفر در برخورد اتوبوس با تیر چراغ‌برق 6 مصدوم بر اثر تصادف ساینا و اتوبوس جزئیات برخورد اتوبوس با کامیون در محور قزوین کرج بیشترین تصادفات درون شهری بهمن ماه در چه ساعتی رخ داد؟ محور هراز باز شد اختصاص 300 میلیارد تومان برای کاهش تصادفات در سال 98 مرگ بیش از 14 هزار نفر در حوادث رانندگی در 10 ماهه نخست امسال برخورد خودروی سواری در آزادراه زنجان -تبریز جان عابر را گرفت جاده هراز روزهای دوشنبه و سه شنبه مسدود است هراز فردا و پس فردا مسدود می‌شود علت تصادفات مکرر موتورسیکلت سواران در تونل های شهری افزایش تصادفات عابرین پیاده در روزهای جاری خواب آلودگی مرگ راننده خودرو را در زنجان رقم زد برخورد چهار دستگاه خودرو در قزوین سه مصدوم برجا گذاشت گنجاندن قوانین راهنمایی و رانندگی در نظام آموزشی ضروری است نقص کامیون، ترافیک هراز را سنگین کرد کندوان یک‌طرفه می‌شود اعمال محدودیت ترافیکی در کرج در پایان هفته قرائت 90درصد پلاک‌ خودروهای عبوری در سامانه‌های ثبت تخلف کرمانشاه 8 مصدوم در برخورد پژو 405 با پراید در محور نیکشهر-چابهار تلفات جاده‌ای امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد کاهش یافت تعداد دوربین های ثبت تخلفات در جاده های کرمان افزایش یابد فرهنگ سازی، حلقه مفقوده در کاهش سوانح رانندگی توقف خودرو‌ها در میادین تهران ممنوع می‌شود جان باختن 16 هزار نفر در سال گذشته در تصادفات رانندگی تصادف در فارس 2 کشته و 11 مصدوم به دنبال داشت 2 کشته و 19 مصدوم در 3 تصادف در محور جم - مهر- فیروزآباد 4 کشته و 11 مصدوم در حادثه رانندگی در محورسراوان - اسفندک استانداران جلسات راهبرى وضعیت تصادفات استان را در اسرع وقت تشکیل دهند ترافیک سنگین در محور هراز برخورد مرگبار بیش از 100 خودرو در چین بازگشت پایتخت نشینان ترافیک را در جاده کندوان سنگین کرد حوادث رانندگی روز گذشته در چهارمحال و بختیاری 13 مصدوم برجای گذاشت مصدومیت 9 نفر در 2 حادثه رانندگی در جاده‌‌های آذربایجان شرقی تصادف در محورهای مواصلاتی جهرم با 3 کشته و17 مصدوم رانندگی در حالت مستی فاجعه آفرید 13 کشته و مصدوم در تصادف مرگبار در جاده جهرم-لار کشته شدن زوجی در تصادف موتور سیکلت با کامیون محور هراز و کندوان فردا یکطرفه می شود چهار مجروح و یک کشته حاصل برخورد خودرو سواری و آمبولانس سالانه 16 تا 18 هزار نفر در حوادث کشته می شوند آخرین وضعیت سه مصدوم تصادف مینی بوس دانش آموزان امیدیه تصادف در محور رودان هرمزگان 4 کشته بر جا گذاشت تصادف شدید داگلاس کاستا در بزرگراهی در تورین؛ آسیبی به وینگر یوونتوس نرسیده است محور کندوان مسدود شد تصادف مرگبار اتوبوس شرکت واحد و موتورسیکلت دوکشته و سه مصدوم در تصادف محور یاسوج - اصفهان نقص سیستم ترمز عامل برخورد اتوبوس با 12 خودرو در دماوند محدودیت‌های ترافیکی روز 12 بهمن در کرمانشاه اعمال می‌شود محور کندوان عصر جمعه یکطرفه می شود تصویب کلیات تعیین عوارض تردد شبانه وسایل نقلیه باری جاده هراز و کندوان برفی شد فوت 13هزار و 529 نفر در حوادث رانندگی در 9 ماهه امسال ورود کامیون ها به داخل شهر کرمان فقط با مجوز تردد امکان پذیر است مصدومیت 7 مسافر به دلیل برخورد دو خودرو سواری در اصفهان واژگونی خودرو در رفسنجان جان زوج جوان را گرفت تصادف زنجیره‌ای 16 خودرو در آذربایجان شرقی مصدومیت 7 مسافر به دلیل برخورد دو پژو در مشکین‌شهر راننده بی احتیاط به 200 ساعت خدمت رایگان در آتش‌نشانی محکوم شد برخورد دو سرویس کارگران در ساوه 11 مصدوم برجای گذاشت عدم توجه به جلو و رعایت حق تقدم، عامل64 درصد تصادفات تصادف تریلی با پراید 5 کشته برجای گذاشت 5 کشته در برخورد تریلی و پراید یک کشته و چهار مصدوم در تصادف محور هراز جان‌باختن 40 تا 50 نفر در تصادفات رانندگی کشور در هر روز انسداد شبانه و موقتی جاده کندوان 30 مصدوم در پی تصادف زنجیره‌ای در خمین هراز و کندوان تا اطلاع ثانوی مسدود است محدودیت‌های ترافیکی درمحور‌های مواصلاتی مازندران جاده کندوان یکطرفه می شود تلفات رانندگی در مازندران 6 درصد کاهش یافت تکرار معضل واژگونی خودروها، ناتوانی در برنامه ریزی یا طبیعی واژگونی مینی بوس در اتوبان کرج قزوین پنج فقره تصادف فوتی و جرحی در جاده های خراسان رضوی رخ داد فقدان توجه به جلو عامل 31 درصد تصادفات جاده‌ای ایرانی‌ها در آذر ماه 97 دوربین های ثبت تخلف راهور همدان بهره برداری شد ترافیک سنگین در محور هراز واژگونی مرگبار خودرو سواری با 10 سرنشین واژگونی و آتش سوزی خودروی پراید جان 4 نفر را گرفت ماجرای ریخته شدن روغن در جاده هراز چه بود؟ محور کرج-مرزن آباد یک طرفه می شود حادثه رانندگی در خراسان رضوی هشت کشته داشت تصادف‌های ساختگی علت 13 درصد پرونده‌های تصادف در گلستان محدودیت‌های ترافیکی محور کرج-چالوس اعلام شد ‌محدودیت ترافیکی پایان هفته در جاده‌های تهران-شمال افزایش تصادفات جاده ای نتیجه توقف آزمایش‌های فنی لاستیک‌های وارداتی کاهش 17 درصدی تصادفات فوتی در اردستان نقشه ایمنی جاده‌ها‌ برای تصویب به هیأت دولت ارسال شد جان باختن 12 هزار و 261 نفر در تصادفات 8 ماهه امسال تصادف رانندگی در سرپل ذهاب یک کشته برجا گذاشت تصادف و حریق مرگبار در بزرگراه فلوریدا نگرانی پلیس از افزایش تصادفات رانندگی در نزدیکی شهرها تردد خودروهای سنگین در مسیر قوچان -درگز ممنوع شد اعلام محدودیت‌های ترافیکی راه‌های مواصلاتی استان البرز 7 راهکار برای کاهش تصادف جاده‌ای 5 کشته در تصادف تریلی و خودروی سواری بیشترین تصادفات آذر 97 در چه ساعاتی رخ داد؟ تصادفات رانندگی در راه های گیلان 377 کشته بر جا گذاشت 3 دانشجوی بد حال علوم و تحقیقات هوشیار شدند گزارش اقدامات پلیس در حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد و احتمال اعلام علت تا فردا مصدومیت 11 مسافر به دلیل تصادف زنجیره‌ای در محور هراز کندوان یک‌طرفه می‌شود مانور مرگ با اتوبوس‌های مردودی محدودیت‌های ترافیکی تشییع پیکر آیت‌الله شاهرودی اعلام شد محور هراز دوشنبه و سه شنبه مسدود می شود برخورد با رانندگان مست و کشف حجاب حین رانندگی روند افزایش کشته‌های جاده‌ای را متوقف کردیم جاده کندوان جمعه یک طرفه می شود برخورد کامیون با اتوبوس تصادف زنجیره‌ای به خاطر مه شدید در جاده اهواز - شوش "کودک 6 ساله‌" قربانی بی‌مبالاتی پدر حین موتورسواری شد حرکت دنده عقب در بزرگراه جان یک نفر را گرفت 72 درصد سرنشینان عقب کمربند ایمنی نمی‌بندند جاده کندوان همچنان شب‌ها بسته است 24 کشته و زخمی در تصادف اتوبوس در اکوادور مصدومیت 9 مسافر به دلیل برخورد وانت و سواری در کردستان تصادف مرگبار اتوبوس با کامیون در برزیل اهالی خاورمیانه سه برابر اروپایی‌ها در تصادفات می‌میرند جاده‌های کشور نیازمند 6 هزار دوربین ثبت تخلف است فوت مسافر در انتظار وسیله نقلیه عمومی کاهش شدید تلفات تصادفات رانندگی با نصب 2 هزار دوربین جاده‌ای دلایل توقف روند کاهشی آمار حوادث رانندگی تشریح شد 60 درصد تصادفات در 30 کیلومتری شهرها رخ می دهد محور کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود مه صبحگاهی موجب تصادف 29 خودرو در جاده اهواز - آبادان شد بی توجهی به جلو و عدم حق تقدم مهمترین علل تصادفات درونشهری آبان افزایش سه برابری تصادفات در استان سیستان و بلوچستان کاهش 6 درصدی جان باختگان حوادث رانندگی در شهرها کاهش آمار تصادف در کشور نیازمند توجه به علوم رفتاری است تردد کامیون در 2 منطقه تهران ممنوع شد لغو محدودیت تردد در محور هراز از دوشنبه حادثه رانندگی در سراوان 24 مجروح بر جای گذاشت 24مجروح در واژگونی نیسان 16 تا 20 مهمترین ساعت رخداد تصادفات جاده ای آبان ماه اجرای طرح مدیریت سرعت در 27 پیچ خطرناک محور کندوان ممنوعیت تردد کامیون در گردنه ها تصادف دو خودرو، پنج مصدوم و دو کشته برجای گذاشت سوانح جاده ای همدان امسال 235 کشته داشت کاهش تلفات رانندگی درفارس به دلیل فرهنگ سازی و اقدامات موثر خواب‌آلودگی ابتدای صبح، عامل تصادفات خسارتی سنگین مرگ مفت 330 نفر در آذربایجان غربی! ممنوعیت تردد از خطوط ویژه برای خودروهای عادی آخرین وضعیت ترافیکی در معابر بزرگراهی تهران 9کشته و مصدوم در تصادف زنجیره‌ای سیستان و بلوچستان برخورد سه دستگاه خودرو در اتوبان کرج - قزوین 5 تصادف جان 6 تهرانی را در هفته گذشته گرفت کاهش تلفات ناشی از تصادفات قرار یک میلیاردی برای راننده خاطی که 6 نفر را کشت تصادف در البرز مرگ سه نفر را رقم زد مصدوم شدن 8 نفر در تصادفات گچساران تصادف زنجیره ای خیابان دماوند دو کشته برجای گذاشت کج شدن یک تریلر 18 تنی حمل مواد سمی در قزوین مرگ راکب و سرنشین موتورسیکلت در حادثه رانندگی در قاین 7 کشته و زخمی در محور جهرم_میمند نبود عزم ملی برای کاهش واژگونی خودرو در کشور محور هراز یکطرفه شد میزان سرعت خودرو در جاده ها باید کاهش یابد محور کندوان و هراز برفی است هراز یکشنبه یک طرفه می شود برخورد خودروی سمند با پژو، 4 کشته برجا گذاشت لغزندگی جاده در اتوبان قزوین به تهران حادثه آفرید مصدومیت 13 مسافر در برخورد مینی‌بوس با وانت نیسان تردد خودروهای سنگین در جاده قدیم قزوین-رشت ممنوع شد نصب 2 هزار دوربین کنترل سرعت در جاده‌های کشور کدام قسمت‌های جاده منتهی به شمال یک‌طرفه می‌شود؟ تخلفات رانندگی از طریق پیامک به مالکین خودروها اطلاع رسانی خواهد شد سالانه 32 میلیارد دلار خسارت رانندگی به کشور وارد می شود تصادفات رانندگی علت 20 درصد «بی‌سرپرست» شدن خانواده‌ها کاهش 6 درصدی کشته های تصادفات درون شهری سال 97 نسبت به سال گذشته تاثیر عرض پیاده روها در مرگ عابران پیاده ‌موافقت ‌رئیس سازمان برنامه و بودجه با نصب‌ 2000 دوربین ثبت تخلف در جاده‌ها مرگ های جاده ای پس از 12 سال افزایش یافت ورود خودرو به جاده تخت جمشید ممنوع می‌شود نخستین اظهارنظر سازمان راهداری درباره علت تصادف خودرو همراهان وزیر کار آزادی دو متهم پرونده تصادف مدیرعامل تامین اجتماعی با کفالت افزایش مرگ عابران در سوانح رانندگی نگران کننده است کاهش 3.4 درصدی تصادفات در اربعین امسال افزایش تردد کامیون در محورهای شریانی تراژدی غمبار تصادفات جاده ای شتابزدگی برای مردن پیشنهاد به دولت برای بررسی شیوه راندن خودروهای دولتی تصادفات یک هفته ای جنوب سیستان و بلوچستان 9 کشته برجا گذاشت جان به جاده می دهند 18 کشته در محل تصادف رئیس تامین اجتماعی از سال گذشته کدام چهره‌های سرشناس جان خود را در حوادث رانندگی از دست دادند؟+تصاویر محور کندوان یک‌طرفه شد تکذیب عمدی بودن تصادف خودروی مدیرعامل تأمین اجتماعی جان دادن یک ماده یوزپلنگ در برخورد با خودرو در خراسان‌شمالی علت تصادف خودرو همراهان وزیر کار مشخص شد مصدومیت 26 نفر در تصادف اتوبوس در اتوبان تهران - اصفهان علت سانحه خودروی همراهان وزیر کار در دست بررسی است فوت رییس سازمان تامین اجتماعی و معاونش در سانحه رانندگی 3 معاون وزیر آسیب دیدند 6 مصدوم نتیجه واژگونی مینی‌بوس در محور «شوشتر – شوش» عامل انسانی، علت واژگونی اتوبوس فارس اعلام شد واژگونی اتوبوس بانوان کاراته‌کار فارس 2 معلم کرمانی بر اثر تصادف جان باختند برف و مه غلیظ در محور هراز آسیب 9 مسافر به دلیل برخورد مینی‌بوس با پراید کندی تردد در معابر آستارا تلف شدن یک راس کل وحشی در تصادف مرگ سالانه 17 هزار نفر در جاده های ایران ترافیک صبحگاهی در معابر بزرگراهی پایتخت در روز بارانی ترافیک سنگین در محور فیروزکوه تردد از رودهن به آمل ممنوع شد ممنوعیت 2 روزه تردد خودروهای سنگین باری در محورهای اصلی خراسان رضوی ترافیک سنگین در هراز و چالوس ترافیک در جاده های مازندران سنگین است تصادفات دیشب 85 مصدوم برجای گذاشت جاده هراز و کندوان باز شد بارش خفیف برف پاییزی در محورهای کندوان و هراز تمهیدات ترافیکی مراسم روز 28 صفر در استان مرکزی اعلام شد تردد زائران مرز مهران از 2 میلیون نفر گذشت کندوان و هراز سه شنبه و جمعه یک طرفه می شود ترافیک در محور شهریار-تهران سنگین است محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی 13 آبان ماه در اردبیل اعلام شد محدودیت‌های ترافیکی 13 آبان در کرمان اعلام شد محدودیت‌های ترافیکی 13 آبان در سنندج اعلام شد مصدوم شدن 31 هزار نفر در تصادفات استان فارس ترافیک مهران به ایلام پرحجم اما روان محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی راهپیمایی 13 آبان محدودیت تردد کامیون و کامیونت ها در ایلام پابرجاست ترافیک، تردد در هراز و کندوان را کند کرد نشست دوباره زمین در چهارراه مولوی رتبه اول گیلان در فوت عابران پیاده بازگشایی چهار راه مولوی با تلاش 8 ساعته شهرداری ممنوعیت تردد حوالی بازار تهران به دلیل نشست آسفالت مصدومیت پنج مسافر در برخورد اتوبوس با تریلی در لرستان آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای استان ایلام خستگی و خواب‌آلودگی مهمترین علت تصادفات اربعین هراز و کندوان اربعین حسینی یکطرفه می شوند افزایش مصدومان واژگونی مینی‌بوس در پاوه/ 3 نفر فوت شدند تردد خودرو در مسیر ایلام - مهران از 2 میلیون فراتر رفت تردد خودرو در مسیر ایلام - مهران از 2 میلیون فراتر رفت 4 کشته و یک مجروح حاصل تصادف مرگبار در قزوین حادثه خونین رانندگی در محور لار بندرعباس/ 9 مصدوم و 6 کشته 14 کشته و مجروح در تصادف تریلی و پژو برخورد مرگبار دو خودرو در جنوب فیلیپین جاده خاکستری مرگ ممنوعیت تردد 10 روزه کامیونها در محورهای غرب کشور در ایام اربعین مصدومیت 7 مسافر در تصادف زنجیره‌ای در کرمانشاه مرگ خرس قهوه‌ای در تصادف با خودرو در گیلانغرب افزایش 40 درصدی تردد در مرز مهران در روز گذشته تنها 2 روز تا ممنوعیت تردد بدون معاینه فنی در تهران تردد کامیون در محورهای منتهی به مهران از 30 مهرماه ممنوع است برخورد شتر با خودرو 9 مجروح برجای گذاشت تصادف زنجیره‌ای 10 خودرو در محور عجب شیر - آذرشهر ارتباط مستقیم تصادفات با اختلال خواب رانندگان محدودیت‌های ترافیکی محور‌های مواصلاتی مازندران تصادف در محور هفتکل ـ باغملک ممنوعیت ترددهای تجاری از مرزهای شلمچه و چذابه شیوع انگل توکسوپلاسما «یکی از دلایل افزایش آمار تصادفات در ایران است» آغاز عملیات عمرانی در آزادراه تهران- کرج کاهش زمان رسیدگی به تصادفات رانندگی در تهران فارس صدرنشین جانباختگان تصادفات رانندگی ممنوعیت تردد خودروهای تجاری در مرزهای اربعین کشته شدن 11 مهاجر در سانحه رانندگی در یونان واژگونی مینی بوس در محور دلیجان - سلفچگان/ یک نفر جان باخت حادثه رانندگی در دلیجان یک کشته داشت فوت دو نفر و مصدومیت 40 تن بر اثر واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان رشد 100 درصدی تصادفات در راه های فرعی قم نگران کننده است حوادث رانندگی جاده ای در استان مرکزی افزایش یافت تلفات حوادث رانندگی در خراسان‌ جنوبی کاهش یافت دوربین های پلاک خوان تا پایان امسال در شهرری نصب می شود تعداد جانباختگان تصادفات ایران کمتر از میانگین جهانی است روزانه بیش از 4 میلیون دستگاه خودرو در تهران تردد دارند 7 هزار نفر امسال در تصادفات جان باختند مجموع تصادفات رانندگی در میامی 25 درصد رشد داشت 60 درصد تصادفات در30 کیلومتری مقصد رخ می دهد مرگ روزانه 45 نفر در تصادفات رانندگی سه کشته و مجروح در پی تصادف در محور بروجن-شهرکرد کشته شدن 186 نفر در حوادث جاده‌ای /تصادفات 4 درصد افزایش یافت سواری بیشترین خودروی مقصر در تصادفات خراسان جنوبی است 50 کشته در حادثه تصادف تانکر سوخت در کنگو همیاران پلیس از موثرترین عوامل در کاهش تصادفات و تخلفات رانندگی جان باختن 7 هزار نفر در تصادفات جاده‌ای در 5 ماهه ابتدای سال 13 کشته در تصادف رانندگی در روسیه لزوم نصب سیم کارت در خودرو با هدف کاهش تصادفات روزانه 2 کودک قربانی تصادفات رانندگی می‌شود سفرای جدید پلیس راهور معرفی شدند بیمه 8900 میلیارد تومان برای سوانح رانندگی در سال 96 خسارت داد جان باختن 7 هزار نفر از ابتدای سال تاکنون سوانح جاده ای مشکلی دنباله دار مصدومیت 56 مسافر به دلیل انحراف اتوبوس و برخورد با گاردریل در قزوین 8درصد جان باختگان تصادفات کودکان هستند فعالیت بیش از 1300 دستگاه دوربین در جاده‌های برون شهری کشور جزئیات تصادف پراید با پژو با 9 مصدوم در کرمان مرگ ورزشکار معروف در سانحه تصادف رشد 1.7 درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در پنج ماهه اول سال 1397 تصادف منجر به حریق 7 کشته برجای گذاشت حرکت به سمت مرگ عدم توجه به جلو صدرنشین علل تصادفات درون‌شهری محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران اعمال می‌شود شاگرد مغازه کنجکاو صاحبکار خود را راهی بازداشتگاه کرد ممنوعیت تردد خودروهای حمل کالا از ساعت 6 تا 9 صبح در دهه اول مهر در پایتخت آماده‌باش 3 یگان پلیس برای ساماندهی ترافیک مهر پایتخت ممنوعیت تردد وانت بارها و کامیونت‌ها از فردا در معابر تهران حوادث رانندگی در استان مرکزی 2 کشته داشت هراز دو طرفه شد اجساد حادثه اتوبوس نطنز شناسایی شدند +اسامی مصدومیت 7 مسافر به دلیل واژگونی پژو 405 هراز و کندوان دو روز آینده یک‌طرفه می‌شود دلیل تصادف اتوبوس تهران - کرمان تغییر ناگهانی تانکر سوخت بود سقوط پراید به دره در مسیر کاخ ناصری راننده تریلر مقصر تصادف اتوبوس با تانکر سوخت شناخته شد آمار بالای تصادفات در جاده‌های ترانزیتی پلدختر محدودیت ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل اعلام شد خطای انسانی؛ عامل 80 درصدی تصادفات جاده‌ای هویت هیچ جسدی شناسایی نشده است/ آزاد راه نطنز به کاشان بازگشایی شد تردد وسایط نقلیه سنگین در جاده قدیم قزوین-رشت ممنوع می شود پلیس، شورا و شهرداری تهران برای کاهش ترافیک مهرماه چه برنامه‌ای دارند؟ سال گذشته 16 هزار و 300 نفر به دلیل سوانح جاده‌ای فوت کردند آخرین جزئیات حادثه آتش‌سوزی اتوبوس در اصفهان 21 کشته در حادثه تلخ تصادف اتوبوس تهران- کرمان+اسامی مصدومین تردد در هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شود افزایش 44 درصدی فوت شدگان تصادفات در گرگان نسبت به برچسب انرژی خودروسازان سختگیر خواهیم بود توجه به سهولت تردد خودروها موجب پاک شدن خاطرات شهری می‌شود فرصت یک ماهه خودروهای سنگین فرسوده برای دریافت معاینه فنی انتخاب آسان ترین راه برای حل مشکل ترافیک سعادت‌آباد! تردد وسایل نقلیه از میان دسته های عزاداری ممنوع است تردد وانت بارها و کامیونت‌ها از 6 تا 9 صبح در 11 روز آغازین مهر ماه ممنوع شد "هراز" از ساعت 17 یکطرفه می‌شود واژگونی خودرو در محور سبزوار _ داورزن 70 درصد کشته‌های تصادفات عابران پیاده هستند تصادفات جاده‌ای یک معضل بزرگ در جامعه است رانندگان در شب‌های محرم بادقت و سرعت مطمئنه رانندگی کنند 4 تخلف، 80 درصد تصادفات جاده‌ای را رقم زدند از ممنوعیت تردد خودروهای حمل بار تا تصویب ساعت شناور ادارات در مهر ماه تصادف زنجیره ‌ای در محور قوچان به چناران واژگونی یک سواری و مصدومیت 10 تبعه بیگانه در فارس 3 کشته و 5 مصدوم نتیجه تصادف مرگبار در قزوین خراسان جنوبی از نظر تصادفات و ایمنی راه‌ها وضعیت خوبی ندارد تصادف اتوبوس در ترکیه 6 کشته برجا گذاشت ممنوعیت موقتی تردد وانت‌بارها و کامیونت‌ها در تهران از اول مهرماه 6 کشته در واژگونی تیبا برخورد شدید تریلی با خودروی سواری پژو در فریمان ترافیک در برخی مقاطع آزاد راه تهران- کرج سنگین است خروج از جاده اتوبوس ولوو در سمنان 13 مجروح داد افزایش 15 درصدی سفر و کاهش جانباختگان تصادفات در نیمه نخست شهریور تردد وسایل نقلیه جمعه در محور هراز از رودهن به آمل ممنوع است محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران اعمال می‌شود تصادف بازیکن استقلال، صحنه‌سازی شده است؟ حوادث جاده ای و رودخانه ای جان هشت را در خوزستان گرفت ممنوعیت ورود خودروهای فاقد معاینه فنی به پایتخت 59 نقطه حادثه‌خیز همدان در انتظار اصلاح لزوم توجه ویژه به توسعه حمل و نقل عمومی 12 مصدوم در تصادف تریلی و مینی بوس اعلام آمادگی برای اجرای فاز دوم طرح "کاهش" 7 کشته و مجروح در تصادف پراید با پژو وقوع 70 درصد تصادفات در شعاع 30 کیلومتری شهرها جاده میامی قتلگاه یوز ایرانی ترافیک سنگین در برخی محورهای هراز و فیروزکوه رشد بیش از 9.4 درصدی مصدومین جاده‌ای اصفهان نسبت به سال گذشته عامل 70 درصد تصادفات انسانی است فوتبالیست ایرانی بر اثر تصادف جان خود را از دست داد 43 درصد تصادفات درون شهری را رانندگان بی‌سواد رقم زده‌اند آخرین جزئیات حوادث خونین رانندگی با 6 کشته و زخمی در استان مرکزی‌ 5 استان صدرنشین تصادفات فوتی در تابستان امسال+ جزئیات 43 درصد تصادفات درونَ شهری را رانندگان بیسواد رقم زده‌اند تصادف مرگبار پراید و اتوبوس در شرق تهران کاهش 5 درصدی کشته‌ها در تیرماه یک کشته و 23 مجروح در حادثه رانندگی در سراوان 6 کشته و مصدوم در تصادف پراید با کامیون در محور سبزوار سهم 40 درصدی ‌موتورسیکلت در تصادفات استان ایلام تصویب یک فوریت اصلاح تعیین نرخ عوارض تردد خودرو در محدوده مرکزی ایجاد محدودیت برای تردد کامیون‌های توزیع کالا در مهرماه کشته شدن بیش از 5 هزار نفر در تصادفات 4 ماه ابتدایی سال تصادف دو خودرو سواری 7 کشته و زخمی بر جای گذاشت ترافیک نیمه‌سنگین در جنوب به شمال محور هراز برخورد اتوبوس و سواری در قزوین برای 18 مسافر حادثه آفرید 2 کشته و 5 مصدوم در برخورد دو سواری در اتوبان تهران- ساوه تصادفی زنجیره ای 14 دستگاه خودرو در اتوبان منجیل - رودبار استراحت در شانه خاکی جاده باعث مرگ 4 نفر شد استفاده از خودرو دولتی در ساعات غیر اداری ممنوع است جاده کندوان عصر سه شنبه یکطرفه است محدودیت‌های ترافیکی روز عرفه در قم اعلام شد آماده باش راهور برای نماز عید قربان و سفرهای آخرهفته 63 درصد تصادفات جاده‌ای در 30 کیلومتری شهر‌ها جاده‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین 35 دوربین ثبت تخلف مرگ روزانه بیش از 44 نفر در تصادفات رانندگی برخورد مرگبار تریلی با اتوبوس زائران عراقی در سمنان +عکس افزایش تلفات جانی تصادفات نصب و راه اندازی دوربین ثبت تخلفات رانندگی در معابر ایلام واژگونی تریلی و برخورد زنجیره‌ای 20 سواری کاهش تصادفات رانندگی در خردادماه افزایش قربانیان حوادث رانندگی استان مرکزی در سال جاری بیشتر ایرانی‌ها فردی از اقوام را در تصادف از دست داده‌اند ممنوعیت تردد اتوبوس‌ها و خودروهای فاقد معاینه فنی در تهران از ابتدای آبان شرط تردد تاکسی‌های فرسوده در تهران ترافیک سنگین در هراز مصدومیت 6 مسافر در پی برخورد تریلی با پراید در قزوین 63 درصد تصادفات در 30 کیلومتری شهرها رخ می دهد 3 کشته بر اثر تصادف تریلی با موتورسیکلت تصادف در محور نی ریز - سیرجان 2 کشته در پی داشت اتلاف 6/7 درصدی تولید ناخالص ملی در تصادفات رانندگی 500 هزار سال عمر از دست رفته ایرانیان به دلیل سوانح رانندگی جزئیات محدودیت ترافیکی جاده‌ها تا 20 شهریور انفجار مرگبار در پی برخورد تانکر با تریلر در ایتالیا تصادف شدید چندین خودروی سبک و سنگین در بزرگراه لشگری تصادف یک کامیون حامل مواد آتش زا در ایتالیا سوانح جاده ای در محورهای ساوه 12 مصدوم برجای گذاشت تصادف های جاده ای زنجان در یک هفته اخیر 13 کشته برجا گذاشت دستگاه‌های مقصر در وقوع تصادفات به مراجع قضایی معرفی می‌شوند اجرای پروژه‌های اصلاح جاده‌های کشور و نصب دوربین‌ها متوقف شده‌است مرگ 1180 نفر در تصادفات از ابتدای تابستان مصدومیت 24 نفر در سه حادثه جاده‌ای طرح جامع کاهش تصادفات شهر بیرجند تهیه شود محور کندوان یک‌طرفه می‌شود واژگونی پراید پس از تصادف شدید با دو خودرو بهترین بازیکن دیدار ایران و مراکش به 4 ماه زندان محکوم شد تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - دامغان جاده را مسدود کرد 1.3 درصد آمار کشته های حوادث رانندگی جهان مربوط به ایران است خواب آلودگی عامل 40 درصد تصادفات جاده ای است اعمال محدودیت ترافیکی پایان هفته در جاده‌های تهران-شمال‌ مستندساز سینما بر اثر سانحه‌ رانندگی درگذشت سه اتباع آذری در تصادف محور پارس‌آباد-جعفرآباد کشته شدند آتش گرفتن تانکر حامل بنزین در بزرگراه آوینی تصادف مرگبار در ابوظبی واژگونی خودرو در زنجان طی 48 ساعت گذشته 4 کشته برجا گذاشت عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه مهمترین علت تصادفات جاده‌ای راننده‌ای که امروز باعث مرگ 5 نفر شد، چه مجازاتی دارد؟ فوت 52 نفر و مصدومیت 1606 تن در حوادث هفته گذشته جریمه 45 هزار تومانی به ازای هر ساعت تردد خودروی فرسوده در تهران 18 کشته و 19 زخمی در 2 تصادف جاده‌ای در بولیوی علل وقوع تصادفات رانندگی هفته گذشته پایتخت واژگونی اتوبوس در یاسوج هشت مصدوم بر جا گذاشت پراید سرقتی پس از برخورد با چند خودرو متوقف شد ممنوعیت تردد موتورسیکلت و کامیون از تونل‌های پایتخت از شنبه حوادث ترافیکی در صدر ماموریت‌های هلال احمر در طرح تابستانه 37 فقره تصادف در جاده‌های خراسان‌جنوبی به وقوع پیوست واژگونی علت اصلی سوانح جاده‌ای در سمنان محور کندوان یکطرفه می شود تصادف 3 خودرو در خراسان شمالی 5کشته و زخمی داشت بیشترین تصادفات در مسیرهای روستاها توسط موتورسیکلت‌ها رخ می دهد افزایش تلفات هر سانحه رانندگی در تابستان تردد شبانه خودروهای سنگین در کرمانشاه ممنوع می‌شود جنون سرعت در مدار مرگ مرگ 563 تن در تصادفات تابستان امسال تا کنون برخورد مرگبار یک اتوبوس و 2 کامیون در سبزوار دوربین های ثبت تخلف در جاده کرج -چالوس فعال شد تصادفات اتوبوس جان 146 نفر را در سال گذشته گرفت حوادث رانندگی در استان مرکزی پنج کشته داشت روزانه 40 نفر بعلت سوانح رانندگی در جاده ها فوت می کنند 6 فوتی و مصدوم در برخورد اتومبیل با عابران پیاده در بیرجند چالوس یک طرفه می‌شود تأیید صلاحیت شغلی و مدارک راننده تانکر حادثه سنندج‌ جاده کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود راکبان موتورسیکلت یک چهارم قربانیان را تشکیل می دهند پس از تصادف سراغ این کارها بروید تردد تانکرهای سوخت در جاده‌های کردستان متوقف شود احتیاط های دوست داشتنی آمار رسمی تصادفات ساختگی به قصد گرفتن دیه؛ 1909 پرونده! تصادف در آزادراه خرم‌آباد- پل زال مصدومیت یک نفر را در پی داشت ا‌عمال محدودیت ترافیکی در هراز و یک‌طرفه شدن کندوان 18 مصدوم واژگونی مینی بوس در گنبد هنوز بستری هستند جابجایی مصدوم تصادفات منجر به قطع نخاع می شود بی احتیاطی جان دو عابر پیاده را گرفت واژگونی اتوبوس در غرب سبزوار 6 کشته برجای گذاشت لزوم انتقال خودروها به سمت راست و باز نمودن مسیر در تصادفات خسارتی دلیل 40درصد تصادف های آزادراه های زنجان خستگی رانندگان است هشدار در خصوص تخلفات موتورسیکلت سواران فخیم‌زاده به هوش آمد سقوط مرگبار خودرو سواری به دره در چهارمحال و بختیاری جزئیات برخورد اتوبوس با 26 مسافر به گاردریل تردد انواع وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است واژگون شدن پژو 206 در بزرگراه ستاری + تصاویر 3 کشته بر اثر انحراف خودرو در محور نریمان جزئیاتی جدید از تصادف و روند درمان «مهدی فخیم زاده» جزئیات ممنوعیت‌ و محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور آسیب 11 مسافر در برخورد مینی‌بوس با خودرو سواری در آزادراه زنجان-قزوین فوت سالانه 17 هزار نفر در سوانح جاده ای ترافیک پرحجم و روان در معابر بزرگراهی پایتخت برخورد قانونی با 2 هزار خودرو دودزا در مشهد کاهش 23 درصدی متوفیان حوادث رانندگی در مازندران نصب 6 هزار دوربین درجاده ها برای کاهش تخلفات رانندگان هر تابستان 5000 نفر در جاده‌های کشور جان می‌بازند وضعیت ترافیکی معابر تهران در نخستین روز از هفته ترافیک در هراز و چالوس جزئیات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی مرگ عابر پیاده در تصادف با وانت نیسان 65 دوربین تخلفات رانندگان در جاده‌های قم را ثبت می‌کنند عدم توجه به جلو، عامل یک‌سوم تصادفات تهرانی‌ها ورود موتورسیکلت‌ها به تونل‌ های تهران ممنوع شد سرعت بالا جان یک نفر را در بزرگراه آزادگان گرفت ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی کشور قهرمان کشتی آفریقا در سانحه رانندگی درگذشت مجتمع رسیدگی به تصادفات استان راه‌اندازی می‌شود ترافیک سنگین در محور کرج-چالوس حادثه رانندگی مرگبار در محور «تبریز - آذرشهر» یک‌طرفه شدن محور کندوان از کرج تا مرزن‌آباد نوع آسفالت جاده چالوس مناسب نیست عابران پیاده و موتورسیکلت‌سواران بیشترین افراد درگیر با تصادفات کاهش 47 درصدی تخلف عدم استفاده از کمربند ایمنی در 5 سال اخیر برخورد پلیس با پارک و تردد خودروها در پیاده رو فوت 4 هزار و 939 نفر بر اثر تصادف رانندگی در تابستان 96 تهران رکورددار تصادف در کشور است مصدومیت امیر کربلایی‌زاده بر اثر تصادف شدید اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی روز قدس محدودیت‌ های ترافیکی روز قدس در یزد اعلام شد وضعیت ترافیکی شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان ورودموتورسیکلت به محدوده راهپیمایی روز قدس اکیداً ممنوع است ممنوعیت ترافیکی راهپیمایی روز قدس در بندرعباس اعلام شد برخورد مینی‌بوس با کناره جاده فلورد سوادکوه محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در پایتخت اعلام شد ترافیک سنگین در محورهای منتهی به حرم امام خمینی(ره) وضعیت تردد در محورهای منتهی به مرقد امام خمینی مطلوب است اعلام محدودیت های ترافیکی معابر اطراف حرم امام (ره) محدودیت های ترافیکی شب های قدر در بیرجند اعلام شد اجرای طرح‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر در استان همدان یک کشته و 5 مصدوم در تصادف پراید و کامیون حل چالش واژگونی خودروها نیازمند آموزش و فرهنگسازی یک کشته و 4 مصدوم در برخورد دو دستگاه موتورسیکلت فوت و مصدومیت 17 نفر در حوادث جوی 24 ساعت گذشته محدودیت‌های ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تردد روزانه کامیون از فردا در محورهای مازندران ممنوع است تصادفات جاده‌ای تهدیدی جدی برای جمعیت حیات وحش زنجان محدودیت صدور مجوز تردد کامیون میان ایران و ازبکستان برداشته شد آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها + نقشه 60درصد تصادف ها مربوط به عامل انسانی است تصادف پژو با خودرو پلیس ترافیک روان در محورهای مواصلاتی کشور ممنوعیت تردد در محور کرج به چالوس از ساعت 16 جمعه زمان رانندگی با دید کم با سرعت مطمئنه حرکت کنید مصدومیت 10 مسافر در پی برخورد اتوبوس با کامیون در اتوبان ساوه 3 کشته و 14 مصدوم در واژگونی اتوبوس واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در لاهیجان دلایل تصادف موتورسیکلت‌ها در تهران؛ از بیکاری تا معابر غیراستاندارد یک آمار مرگبار جاده‌های ایران افزایش یافت دگرگونی در الگوی ترافیک در ماه مبارک رمضان افتتاح اولین مرکز کنترل ترافیک سازمان بهشت زهرا(س) اعمال محدودیت ترافیکی بیشتر برای تردد کامیون‌‌ها و تریلرها در ماه رمضان رشد 8 درصدی کشته‌شدگان تصادفات درون شهری در گلستان نصب حدود 4300 دستگاه دوربین‌ ثبت تخلفات عبور و مرور در جاده‌ها جان باختن 1034 نفر در تصادفات نوروزی راکبان موتورسیکلت‌ 33 درصد متوفیان حوادث ترافیکی سال96 تهران افزایش آمار تصادف خودرو‌های سواری در استان مرکزی نقش مهم فرهنگ‌سازی در کاهش میزان تخلفات و جرایم رانندگی محور کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود 45کشته و زخمی در تصادف اتوبوس دانش‌آموزان با کامیون در آمریکا هشت محور مواصلاتی کشور مسدود است تشریح جزئیات واژگونی خودروی حامل دانش آموزان روستای سماقان بانه کاهش تصادفات جاده‌ای با گسترش حمل و نقل ریلی طرح ویژه ماه مبارک رمضان پلیس راهور از فردا اجرایی می شود هشدار رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران به تماشاگران فوتبال ایمنی خودرو و گسترش بزرگراه‌ها در جهت کاهش سوانح رانندگی مورد توجه متولیان قرار گیرد مصدومیت 18 نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای در اصفهان کاهش 11 درصدی تلفات عابران پیاده در مازندران واژگونی عامل 70 درصد تلفات رانندگی در برخی استانها است محور هراز به مدت 10 شب مسدود می شود نصب 66 دستگاه دوربین ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان همدان چرا کاهش تلفات رانندگی متوقف شد؟ ممنوعیت تردد خودروها در محورهای هراز و چالوس به سمت شمال واژگونی خودرو سواری 3 مصدوم برجا گذاشت+تصویر راهبندان در برخی مقاطع + تصاویر ترافیک سنگین در "هراز" واژگونی خودرو در اسلام آبادغرب 2 کشته برجا گذاشت ترافیک سنگین در محورهای شمال کشور آموزش عامل کاهش تلفات جاده ای خراسان رضوی واژگونی اتوبوس در سیستان و بلوچستان 10 مجروح داد مصدومیت 7 تن براثر حادثه رانندگی در چهارمحال و بختیاری درخواست پلیس از بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران ترافیک جاده کرج - چالوس و آزادراه کرج -قزوین سنگین است افزایش تلفات جاده‌ای پس از 10 سال سیر نزولی اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای تهران-شمال 5 راهکار برای پیشگیری از تصادفات تصادف خونین پژو 405 و کامیون ایسوزو با پنج کشته و مصدوم ساعت وقوع تصادفات جاده‌‌ای در فروردین امسال 38 تصادف منجر به فوت نوروزی در جاده‌های خراسان رضوی 16 هزار تن در حوادث رانندگی سال 96 جان باختند تصادف در جیرفت سه کشته بر جای گذاشت بروز حادثه شدید رانندگی در محور تبریز – صوفیان عدم محدودیت ترافیکی در اطراف استادیوم آزادی برای بازی فوتبال امروز محدودیت ترافیکی راه‌ها تا روز شنبه تجهیز دوربین‌های کنترل جاده‌ای به سرعت نقطه‌ای اختصاص یک سوم مبلغ خسارات بیمه به تصادفات ساختگی 11 کشته و زخمی در تصادف خودروی گردشگران چینی در مصر فوتی های سوانح رانندگی از سالیانه 27 به 16 هزار نفر کاهش یافت پلیس کانادا هویت عامل حمله به عابران پیاده را اعلام کرد عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه، علت 55 درصد تصادفات جاده‌ای آخرین وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران افزایش 22 درصدی کشته‌های حوادث رانندگی گلستان در سال 96 رانندگی با سرعت بالا علت اصلی تصادفات فوتی سال 96 وجود 3 هزار نقطه حادثه خیز در کشور 70 درصد تصادفات برون شهری کرمانشاه توسط خودروهای سواری رخ می دهد 2عامل مهم تصادفات نوروزی نیازی به طرح جدید برای رفع گره‌های ترافیکی نیست ادامه درمان رایگان مصدومان ترافیکی واژگونی مرگبار مینی بوس درمحور گلوگاه دامغان نبود توقف گاه های مناسب،ازمهمترین علل تصادفات ناشی از خواب آلودگی تصادف در البرز 2 کـشته و 4 مصدوم داشت ترافیک روان در همه جاده های کشور واژگونی خودرو در چهارمحال و بختیاری یک کشته و 2 مصدوم برجای گذاشت بعد از وقوع تصادف چه باید کرد؟ محور کندوان بعدازظهر فردا یک‌طرفه می‌شود ترافیک روان در همه جاده های کشور واژگونی ‌مینی‌بوس در پارس‌آباد 18 مصدوم برجای گذاشت‌ واژگون شدن پژو 207 پس از شکافتن گاردریل 21 کشته در پی سقوط کامیون در هند آمار تلفات جاده ای در ایران دو برابر کل اروپا تصادفات رانندگی هنوز در ایران به عنوان معضل شناخته نمی‌شود محدودیت‌های ترافیکی 29 فروردین لغو شد محدودیت عبور کامیون از هراز حضور 100 درصدی مأموران پلیس راهور در مسیرهای منتهی به رژه نیروهای مسلح سوانح جاده ای روزانه به میزان سقوط هواپیما قربانی می گیرد 15 مصدوم و فوتی در پی سقوط مینی بوس به دره + اسامی بیش از 550 تصادف ظرف یک شبانه‌روز در "تورنتو" یک کشته و 20 مصدوم در پی واژگونی اتوبوس حامل اتباع کشور هند واژگونی وانت نیسان حامل کارگران خانم در قائمشهر ‌محور هراز مسدود شد‌ فوتی سوانح سفرهای نوروزی:خودروی شخصی 471 نفر؛ اتوبوس 1 نفر محور هراز باز شد تردد کامیون در سطح شهرهای استان کرمانشاه ممنوع است تصادف زنجیره ای درآزادراه کرج - قزوین 7 مصدوم برجای گذاشت توضیحات پلیس راهور ناجا در خصوص ادعای غیر واقعی بودن آمارهای مصدومان تصادفات نوروز پیش بینی بار ترافیکی سنگین برای معابر شهر تهران در بعد از ظهر امروز درمان "رایگان" مصدومان ترافیکی مشروط شد نقش تأثیرگذار جمعیت هلال‌احمر در کاهش تصادفات جاده‌ای جاده های سرخ، لحظه های مرگ قدر مطلق تلفات جاده ای کاهش یافته است 68 درصد سوانح راه در نوروز مربوط به خودروهای سواری بوده است 47 قربانی بر اثر تصادف در شبانه‌روز آمار قربانیان تصادفات و تخلفات نوروز کرمانشاه اعلام شد 46 میلیون تردد در راههای مازندران ثبت شد علت 85 درصد تصادفات رانندگی نوروز اعلام شد پایان چانه‌زنی برای استاندارد‌سازی نقش رفتارهای پر خطر در فراوانی تصادفات رانندگی شمار دوربین‌های ثبت تخلف در محورهای استان همدان افزایش می‌یابد شمار دوربین‌های ثبت تخلف در محورهای استان همدان افزایش می‌یابد بررسی طرح ملی«ایمنی و سلامت»در کاهش تلفات جاده ای 4 کشته و 3 مجروح در تصادف اتوبوس بیشترین کشته‌های تصادفات رانندگی 21 تا 50 سال بودند ممنوعیت‌ و محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی 5400 میلیارد تومان میانگین گردش مالی تصادفات! کاهش 25 درصدی تصادفات فوتی پایتخت در نوروز تکمیل سامانه‌های رصد معابر و جاده‌ها برای مبارزه با کالای قاچاق در 97 فیلمساز انجمن سینما جوان لاهیجان در حادثه رانندگی جان باخت ثبت بیش از 28 میلیون تردد از محورهای البرز در ایام نوروز تلفات تصادفات نوروزی در مازندران 7 درصد افزایش یافت 184حادثه رانندگی در جاده‌های استان زنجان رخ‌داده است 51 درصد تلفات رانندگی بین 21 تا 50 سال هستند آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اعلام شد ترافیک ورودی های شهر تهران روان است تردد موتور سیکلت در اتوبان های تهران ممنوع است تردد کامیون و تریلی در جاده آستارا-اردبیل ممنوع شد برخورد پراید با کانکس پلیس یک کشته و 6 مصدوم برجای گذاشت سبقت، سرعت غیرمجاز و بی‌توجهی به جلو ناشی از خستگی مهمترین عوامل در وقوع تصادفات امسال گره ترافیکی نداشتیم کاهش 50 درصدی تلفات تصادفات نوروزی در لرستان تصادف 2 پراید در گلستان 11 مصدوم برجای گذاشت ترافیک محور هراز در بیشتر نقاط سنگین است افزایش کشته های تصادفات در دور دوم سفرها اسامی ایرانیان کشته شده سانحه تصادف در ترکیه ممنوعیت تردد موتورسیکلت های سنگین فاقد مجوز در پایتخت مروری بر مهم‌ترین علل وقوع تصادفات نوروزی جاده و خودرو عامل 90درصد تلفات رانندگی فوت 35 نفر در 48 ساعت گذشته در جاده‌ها حوادث رانندگی در استان سمنان 16 مجروح داشت بیش از 60 درصد از تصادفات کشور مربوط به عوامل انسانی است مرگ 2 مرد جوان در تصادف رانندگی در بزرگراه حکیم تصادف مرگ‌بار، بازار خودروهای برقی را آشفته کرد کمپین ملی "نه به تصادفات جاده‌ای" بهانه‌ای برای رعایت قوانین راهنمایی در جاده‌ها 50 درصد تصادفات فوتی امسال ناشی از خستگی و خواب آلودگی است وقوع 13 حادثه رانندگی در محورهای استان سمنان استان‌های دارای بیشترین قربانی در حوادث رانندگی نوروزی+‌نمودار ورود خودرو به محور هراز از سمت مازندران و تهران تا اطلاع ثانوی ممنوع شد جاده‌های ایران که سالی چند هواپیما سقوط می‌کند کاهش تلفات جاده ای و سرقت اولویت های مهم پلیس در سال 97 23 فقره حادثه تصادف در محورهای استان سمنان به وقوع پیوست خستگی عامل 85 درصد تصادفات کشور جزئیات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی یک قاضی مقصر حادثه رانندگی را به تبلیغ کالای ایرانی محکوم کرد سانحه جاده‌ای در هند 10 کشته داد حوادث رانندگی در جاده کرج - چالوس 9مصدوم برجای گذاشت «عدم توجه به جلو، خستگی و خواب‌آلودگی» عامل وقوع 85 درصد تصادفات جاده‌ای 6 مصدوم در تصادف اتوبوس با پراید در بابل تصادف شدید در بزرگراه بابایی نهاوندیان به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» پیوست چهار کشته و زخمی در برخورد پژو با تانکر سوخت در جاسک کاهش 60 درصدی تصادفات منجر به فوت در البرز کاهش 5 درصدی تلفات مرگ 1.5 نفر در هر 2 ساعت و مجروحیت 40 نفر در تصادفات روز گذشته عبور پراید از وسط سفره مسافران نوروزی 5 کشته برجای گذاشت اگر در مسافرت نوروزی تصادف کردیم،چه کنیم؟ کاهش تصادفات رانندگی با اجرای طرح سحاب واژگونی با سهم 40 درصدی بیش‌ترین علت تصادفات دیروز واژگونی خودروی سمند در جاده خاوران و مرگ پسر 8 ساله تصادف زنجیره‌ای خونین در جاده شاهرود نکاتی که باید در زمان وقوع حوادث رانندگی رعایت کنید تصادف محور جم - فیروزآباد با 13 کشته و زخمی ورود تانکرهای سوخت عراقی از مرز پرویزخان ممنوع شد جاده کندوان دوشنبه و سه شنبه یک طرفه می شود آنچه باید در مواجهه با تصادفات منجر به مصدومیت بدانید وظایف مراکز درمانی در زمان مراجعه مصدومین تصادفات رانندگی تردد خودروهای نوروزی با 800 دستگاه دوربین کنترل می شود محدودیت تردد و توقف خودروها در اطراف حرم اعمال می شود کاهش 13 درصدی تصادفات فوتی در شرق استان تهران برخورد 2 خودرو سواری در آبادان 3 کشته بر جای گذاشت نصف‌شدن تلفات جاده‌ای با ایمن‌شدن خودروها افتتاح دو گلوگاه مهم ترافیکی در شمال کشور 5 کشته و 10 مجروح حاصل تصادفات 24 ساعت گذشته در کشور راهکار عضو شورای شهر برای ممانعت از تردد خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت وضعیت ترافیکی روان درمعابر بهشت‌زهرا مجوزتردد خودروهای پلاک منطقه آزاد به سراسر سیستان وبلوچستان صادر شد ضرورت استفاده از دوربین های کنترل ترافیک در سطح شهر میانه محدودیت ترافیکی در پنجشنبه آخر سال در خرم آباد اعمال می شود خستگی راننده عامل 40 درصد تصادفات نوروز است حضور 4000 نیروی راهور برای کنترل ترافیک روزهای پایانی امسال و نوروز 97 پوشش تصویری جاده های کرمانشاه افزایش یافته است 7 درصد تولید ناخالص کشور در تصادفات هزینه می شود همیاران پلیس نقش تاثیرگذاری در کاهش تصادفات جاده ای دارند 60 ‌ درصد حوادث جاده‌ای در 30 کیلومتری شهرها اتفاق می‌افتد مرگ و میرهای سوانح جاده ای سر و صدا ندارد 46 درصد تصادفات استان یزد واژگونی است تمهیدات ترافیکی پنج شنبه و جمعه آخرسال آماده باش ده میلیون دانش آموز همیار پلیس برای نوروز 97 به اخلاق در رانندگی پایبند باشیم 30 سال چشم به راه خودروی استاندارد سقوط 3 روز یکبار یک ATR در جاده‌ها زن و مرد موتور سوار زیر پژو 405 گرفتار شدند+ تصاویر آغاز کمپین «با اخلاق رانندگی کنیم » سانحه رانندگی در مسیر ماهنشان - زنجان، منجر به قطع پای راننده شد 73 درصد تصادفات برونشهری است آمار واژگونی‌ خودروها بالاست واژگونی میکسر حامل بتن در بزرگراه تهران ـ کرج جوی آرام در اغلب جاده هاش کشور مرد آمریکایی با خودروی خودش تصادف کرد تصادف زنجیره ای در جاده برزک به کاشان با یک کشته واژگونی خودروی سواری 11 مصدوم و فوتی به جا گذاشت در کارگاه آموزش‌رانندگی به زنان عربستانی، چه می‌گذرد؟ بارش برف و تردد نیمه‌سنگین خودروها در محورهای هراز و کندوان تصادف اتوبوس‌های دو طبقه در منچستر 3 درصد تلفات جاده‌ای در هرمزگان کاهش یافت تحویل دوربین‌های جدید طرح ترافیک به پلیس، در هفته آینده 9 کشته و زخمی بر اثر برخورد یک کامیون با 12 خودرو 2 کشته و 11 مصدوم در تصادف زنجیره ای در شیراز از این پس تصادف، تمام تخفیف بیمه را از بین نمی برد بهمن ماه کدام خودروها در تصادفات درون شهری نقش بیشتری داشتند؟ تصادفات هر دو ساعت جان 5 ایرانی را می‌گیرد اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای کندوان و هراز مرگ کیفر یک اشتباه ترافیکی در جاده نیست ناتوانی راننده عامل نیمی از تصادفات برون شهری کردستان است تصادف در جاده گناباد به بجستان یک فوتی برجای گذاشت موتورسیکلت‌های سنگین همچنان در محدوده غیرمجاز عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه عامل 50درصد تصادفات کشته‌های تصادفات جاده‌ای، چندبرابر سقوط هواپیمای آسمان جان باختن بیش از 13 هزار نفر در حوادث رانندگی ده ماهه امسال احتمال اعمال محدودیت ترافیکی برای تردد شب عید نظارت بر ترافیک جاده‌های قم با 21 دوربین نظارتی و 75 تردد شمار سانحه رانندگی مینی‌بوس حامل پرسنل بیمارستان شوش 8 مصدوم برجای گذاشت تردد خودروهای بالای 50 سال در سال 97 ممنوع می‌شود دولت آلمان در تدارک ممنوع کردن خودروهای دیزلی انسداد بخشی از خط ویژه اتوبوس به دلیل نشست زمین در مولوی+ عکس سواری ها بیشترین تصادفات برون شهری را رقم زدند افزایش تلفات حادثه واژگونی اتوبوس 2 طبقه در جنوب پرو 24 کشته و زخمی در واژگونی دو اتوبوس مردان 3 برابر زنان در حوادث جان می بازند اجرای طرح تشدید ممنوعیت تردد خودروهای غیرعملیاتی به سمت محل شناسایی لاشه هواپیمای ATR کاهش 11 هزار نفری تلفات جاده ای افزایش دوربین های کنترل جاده‌ای در سیستان و بلوچستان اعمال محدودیت ترافیکی در همه محور‌های تهران-شمال‌ تکلیف ساکنین محدوده طرح ترافیک با اجرای طرح جدید چیست؟ اختصاص اعتبار برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و کاهش تصادفات 16 دوربین ترافیکی در گنبدکاووس تخلفات رانندگی را ثبت می کنند راننده 16 ساله باعث مرگ نوجوان 15 ساله شد! از اعلام محورهای مسدود شده به دلیل گرد و غبار تا دلیل سقوط اتوبوس به دره برخورد خودرو به تیر چراغ برق در آزادراه قزوین-رشت جان یک نفر را گرفت وضعیت قرمز ترافیک تهران در سه‌شنبه شب پرونده واژگونی اتوبوس زائران گچسارانی در کهگیلویه و بویراحمد رسیدگی می‌شود جزئیات تصادف چند وسیله در محور رامشیر 360 هزارکشته براثرتصادفات و11 هزارمیلیارد هزینه اجتماعی آلودگی هوا از دستاوردهای فناورانه موتور واژگونی مینی‌بوس در شوش 10 مصدوم برجای گذاشت محور کندوان امشب مسدود می‌شود نیمه پایانی اسفند عملیات عمرانی شهری متوقف می‌شود رانندگان خواب‌آلوده، خطر جدی برای جاده‌ها هستند تصادف کاروان اسکورت نخست وزیر کانادا+ تصاویر ترافیک سنگین در برخی نقاط آزادراه تهران- کرج لغو محدودیت‌های ترافیکی 22 بهمن در تهران محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن اعلام شد اعلام محدودیت های ترافیکی روز 22 بهمن در گلستان آغاز محدودیتهای ترافیکی 22 بهمن در هسته مرکزی اصفهان از امشب محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن اعلام شد آخرین شمار مصدومان واژگونی اتوبوس شیراز اعلام شد واژگونی اتوبوس در محور شیراز/22 نفر آمار مصدومان حادثه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن + نقشه تصادف سه دستگاه خودرو در بزرگراه تهران کرج ساماندهی بستر رودخانه کن در محل تقاطع با آزادراه تهران- کرج محدودیت های ترافیکی مراسم 22 بهمن در تهران محور کندوان بعدازظهر امروز یک‌طرفه می‌شود ورود خودروهای سنگین به کرج ممنوع شد تصادف خودروی حامل دانش‌آموزان 2 کشته برجا گذاشت افتتاح همت – کرج در بهار 97 تعطیلی ترمینال آزادی برای راهپیمایی 22 بهمن استقرار مأموران پلیس راهور در معابر مجاور ساختمان وزارت نیرو محدودیت 150 متری تردد در اطراف ساختمان نیرو توسط پلیس تردد کامیون‌ها امروز در تهران 90 هزار تومان جریمه دارد قائدی، مقصر شناخته شد تصادف زنجیره‌ای 10 خودرو در اتوبان امام علی(ع) وقوع 450 فقره تصادف، جان‌باختن 40 نفر و مجروحیت 900 نفر به طور روزانه در کشور کودکان زیر هفت سال، 5.6 درصد جانباختگان تصادفات امسال تصادف زنجیره ای در اتوبان کرج 4 مصدوم و یک کشته برجا گذاشت مصدومیت 7 مسافر در تصادف اتوبوس با کامیون ممنوعیت ترددکشنده ها در مسیر بجنورد- جنگل گلستان و بجنورد اسفراین ممنوعیت تردد در مسیرهای برون شهری استان قزوین خودرو‌های فاقد معاینه فنی و فرسوده حق تردد در شهر را ندارند محور کرج - کندوان آماده تردد است ‌محور هراز مسدود شد‌ سهم اندک ناوگان عمومی مسافربری در تصادفات برون شهری دی‌ماه حوادث رانندگی در محورهای سمنان 20مجروح داشت ممنوعیت تردد ناوگان با میانگین عمر 50سال به بالا درجاده های همدان تصادف زنجیره ای در جاده کرج - چالوس4 مصدوم برجای گذاشت حادثه مرگبار رانندگی در ستارخان رنگ و بوی جنایی گرفت+عکس واژگونی اتوبوس اساتید کشور در جاده ملایر تکذیب ترافیک به دلیل ریزش کوه در جاده کندوان جزئیات طرح جدید ترافیک تهران تشریح شد فوت راننده بر اثر واژگونی خودرو در اتوبان چمران تصادف خودران تسلا با ماشین آتش‌نشانی+عکس مجوز ورود روزانه 103 هزار خودرو به محدوده مرکزی پایتخت بارش برف و باران در برخی جاده‌ها و لزوم تجهیز به زنجیرچرخ تصادف نیمه شب در بزرگراه آزادگان 2 مصدوم داشت برخورد خودرو با گاردریل‌های حاشیه خیابان محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور کاهش چهار دهم درصدی تلفات حوادث رانندگی تردد 199 خودرو در ساعت از جاده های زنجان محور هراز تا 15 اسفند مسدود می‌شود مرگ هولناک داماد مقابل چشمان عروس دو تصادف فوتی و خسارتی در کمتر از دو ساعت در یک محور اعلام جزییات پلیس راهور درباره تصادفات در سه استان کشور مرگ روزانه 43 نفر درحوادث ترافیکی در کشور روند کاهش تلفات تصادفات‌ متوقف شد حادثه رانندگی در تونل شماره 5 جاده چالوس توجه نکردن به جلو علت بیشتر تصادف ها در قم افزایش 10 درصدی آمار مجروحان تصادفات رانندگی در کشور گرفتار شدن راننده تیبا پس از تصادف با نرده‌های بزرگراه + تصاویر حوادث رانندگی در آئینه آمار و ارقام 50 درصد تلفات رانندگی هنگام انتقال مجروحان به بیمارستان پنج کشته و زخمی براثر اصابت خودروی پراید با تیرچراغ‌برق در جاده کرج تصادف مرگبار در بزرگراه حکیم محور کندوان فردا یک‌طرفه می‌‌شود تصادفی که 16 نفر را زخمی کرد لزوم انتقال مفاهیم با زبان هنر به راکبان موتورسیکلت‌ و رانندگان خودرو تصادف رانندگی جاده سنندج – همدان سه کشته بر جای گذاشت توضیحات رییس پلیس راهور تهران درباره تصادف خودروی تیبا اتوبوسی در مسکو عابران نزدیکِ مترو را زیر گرفت 7 کشته و زخمی در سانحه رانندگی تصادف در مسیر خاش - ایرانشهر پنج کشته برجای گذاشت تصاویری از تصادف وحشتناک خودرو تیبا در تهران محور کندوان بعدازظهر امروز یک‌طرفه می‌شود طرح ممنوعیت تردد کامیون‌ها باعث کاهش 50درصدی آلاینده‌های دیزلی یک کشته بر اثر تصادف مینی‌بوس با پراید مرگ عابر پیاده بر اثر برخورد با خودرو در آزادراه قزوین-زنجان 322 راهدار و 400 خودرو با آغاز فصل سرما در جاده های کرمان مستقر شدند خسارت 12 هزارمیلیارد تومانی تصادفات رانندگی تردد خودروهای فاقد پلاک در ایلام ممنوع است مهمترین عوامل موثر درتصادف وقتی ساده ترین اصول رانندگی رعایت نمی شود تمهیدات پلیس برای شب یلدا فردا نیز طرح زوج و فرد از در منازل اجرا می‌شود حادثه رانندگی در محور ایرانشهر به نیکشهر 4 کشته بر جای گذاشت جزییات تصادف مرگبار رییس مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت 5 مصدوم در تصادف زنجیره ای بزرگراه آزادگان عامل اصلی تصادفات رانندگی در آبان ماه اعلام شد تصادف در آزادراه قزوین-زنجان هشت مصدوم به جا گذاشت دو فوتی بر اثر واژگونی خودرو در جاده بوشهر- برازجان حادثه در اتوبان قزوین دو مجروح برجای گذاشت مرگ 4 دانش‌آموز فرانسوی در برخورد قطار با اتوبوس سالانه 17 هزار نفر در سوانح جاده ای جان خود را از دست می دهند تصادف رانندگی در چهارمحال و بختیاری 2 کشته برجای گذاشت واژگونی سواری پژو 405 در سراوان یک کشته و 2 مجروح برجای گذاشت فوت 4 دانش‌آموز دختر در تصادف اتوبوس راهیان نور لزوم بررسی سلامت روانشناختی رانندگان قبل از صدور گواهینامه 210 هزار نفر امسال در حوادث رانندگی مصدوم شدند ضرورت گذر از حرف به عمل برای کاهش تلفات جاده ای پرتصادف ترین بازه زمانی در معابر چه ساعتی است؟ برخورد یک خودروی سواری با آمبولانس هلال احمر ترافیک در آزادراه کرج-تهران نیمه سنگین است کاهش نرخ تصادف در آزادراه قم تصادف در محور ازنا اراک یک کشته و پنج زخمی بر جا گذاشت 7 کشته و 6 زخمی در پی تصادفات عصر گذشته لرستان مرگ دو کودک در تصادف صبحگاهی حضور صددرصدی مأموران پلیس راه در جاده‌ها ترافیک سنگین در 3 محور تهران-‌شمال‌ واژگونی خودرو سواری ترافیک در آزاد راه کرج- قزوین ایجاد کرد واژگونی یک دستگاه خودرو در دامغان پنج مجروح برجا گذاشت 6 زخمی در برخورد سمند با خودروی پلیس راه تکرار تصادف در وحیدیه ممنوعیت تردد خودروهای پلاک دولتی خارج از ساعات اداری تصادف خودروی سواری با موتورسیکلت در جاده قدیم کرج با 2 مصدوم کاهش یک درصدی تلفات ترافیکی در 7 ماهه 96 وقوع 2 حادثه واژگونی خودرو سواری در پایتخت با 5 مصدوم جزئیات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی سراسر کشور تا شنبه 18 آذر سانحه رانندگی مرگبار در جاده نوشهر تصادفات در زمان بارش برف و باران دو برابر می شود وقوع 7 تصادف جاده ای در زنجان با 4 فوتی 5 مصدوم انحراف به چپ سواری پژو 3 کشته و 2 مصدوم برجای گذاشت 11 مجروح حاصل حوادث رانندگی در استان سمنان برخورد زنجیره‌ای 7 دستگاه خودرو در نوشهر یک مصدوم بر اثر برخورد کامیون میکسر با تیر چراغ برق سالانه حدود 700 هزار مصدوم و مجروح جاده‌ای گزارش می‌شود 6 کشته و زخمی در تصادف بزرگراه فداییان اسلام محدودیت تردد وسایل نقلیه در محور کندوان در روز جمعه تصادف شدید دو خودرو باعث آتش گرفتن آن ها شد بازی پوکمون گو باعث صدهزار تصادف رانندگی در آمریکا شد کاهش 11 هزار نفری تلفات جاده ای در 10 سال گذشته ریزش سنگ و ترافیک سنگین در جاده هراز تصادف زنجیره‌ای 12 خودرو در آزادراه خرم‌آباد - اندیمشک روزانه 200 هزار خودروی فاقد معاینه فنی در شهر اصفهان تردد می‌کند تصادف مرگبار در غرب کنیا تردد موتورسواران در محدوده بازار با مسائل اقتصادی گره خورده است تردد به سرپل ذهاب فقط برای خودروهای بومی و امدادی مجاز است نصب پلاکاردهایی با عکس قربانیان حوادث رانندگی در ایستگاه‌های مترو کندوان و هراز امروز یک‌طرفه می‌شود 11 مصدوم بر اثر سانحه برخورد تریلی با مینی‌بوس در خرم‌آباد+اسامی تصادف پژو 405 در یاسوج، برق منطقه را قطع کرد (+عکس) سانحه رانندگی برای کشتی‌گیر اسبق تیم ملی تصادف سرویس مدرسه و مینی بوس کارگران در فسا تردد خودروهای سواری به مناطق زلزله‌زده تا اطلاع ثانوی ممنوع 9 کشته و 21 مجروح در تصادفات 24 ساعت گذشته جاده های کشور تصادف اتوبوس با کامیون در روسیه 15 کشته داد حرکت روان خودروها در مسیرهای منتهی به قم و مشهد مقدس مصدومیت 5 نفر در تصادف آمبولانس با سواری پژو در محور یاسوج ـ‌ اصفهان برخورد مرگبار سه خودرو در رودبار جنوب ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین محور کندوان 2 روز یک‌طرفه می‌شود نسخه مکمل «طرح ترافیک» واژگونی مینی بوس در جاده ساری قائم شهر و مصدومیت 14 نفر شیراز در تصادفات رانندگی رکورد شکست محدودیت های ترافیکی تا ظهر ادامه دارد شامگاه پرترافیک جاده های البرز تصادف زنجیره ای 25 دستگاه خودرو محدودیت های ترافیکی پایتخت در روز پیاده روی جاماندگان اربعین یک زائر اربعین در اثر تصادف فوت شد ترافیک پرحجم در محورهای مواصلاتی منتهی به عراق تصادفات جرحی در گناوه 16 درصد کاهش یافت زائران دارای خودروی شخصی حتما قبل از رانندگی استراحت کنند آخرین وضعیت از آزاد راه همت_کرج تمهیدات پلیس برای راهپیمایی جاماندگان اربعین محدودیت های ترافیکی در ایام اربعین حسینی اعلام شد جدیدترین آمار مرگ‌و‌میر بر اثر حوادث رانندگی تایید شناورشدن ساعت اداری در کاهش بار ترافیکی مصدومیت 30 زائر اربعین حسینی به دلیل واژگونی اتوبوس در بدره عراق خیابان طالقانی مسدود شد مصدومیت 14 مسافر به دلیل واژگونی ون در محور رفسنجان ـ یزد 2تصادف 20 مصدوم بر جای گذاشت واژگونی پژو 7 کشته و مصدوم در پی داشت واژگونی تریلر در محور قدیم ساوه به تهران محور کندوان بعدازظهر فردا یک‌طرفه می‌شود اعمال محدودیت ترا‌فیکی در محور هراز 40 مجروح در سانحه رانندگیِ غرب هند واژگونی مینی‌بوس زائرین اربعین در کرمانشاه 14 مجروح و 4 کشته در تصادفات جاده‌ ای کشور برخورد سه دستگاه خودرو در شمال به جنوب بزرگراه آزادگان " هراز" از فردا تا 30 آذر مسدود می‌شود کاهش 15 درصدی تلفات عابران پیاده در حوادث رانندگی مازندران وقت‌کشی پشت دروازه‌های تهران بیشترین تصادفات مهرماه سال 96 در چه ساعتی رخ داده است؟ ظرفیت پارکینگ‌های آزادی پر شد تمهیدات ترافیکی پلیس تهران برای بازی استقلال و پرسپولیس افزایش هزینه تردد خودروهای شخصی در معابر پایتخت بررسی می شود عامل انسانی سکاندار سوانح جاده ای جاده چالوس امشب هم مسدود است 8 کشته و 18 مجروح در تصادفات 24 ساعت گذشته جاده های کشور آغاز طرح ترافیکی اربعین از 8 آبان‌ ساعت ١٦ تا 20 پرتصادف ترین بازه زمانی در معابر برون شهری و درون شهری واژگونی پژو در بروجن 3 مصدوم بر جای گذاشت اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌‌های منتهی به شمال پیش‌بینی ترافیک سنگین درعصر امروز نقش شبکه های اجتماعی در کاهش تلفات سوانح رانندگی تصادف زنجیره‌ای 4 خودرو در محور دماوند- فیروزکوه 3 مصدوم داشت مصدومان اگر دو ماه پس از تصادف فوت کنند، جزو آمار کشته‌ها به حساب نمی‌آیند عدم توجه به جلو در تصادفات رانندگی رکورد زد ضرورت ارزیابی روان شناختی رانندگان متخلف و حادثه ساز محدودیت هراز لغو شد تردد خودروهای بنزینی و دیزلی ممنوع می‌شود انسداد محور هراز از ساعت 12 امروز‌ سهم 61 درصدی عابران پیاده از تصادفات فوتی پایتخت جاده های روستایی بیشترین تلفات تصادفات در استان زنجان را دارند صرفه‌جویی چند ده میلیون دلاری با ساخت دوربین‌های جاده‌ای در داخل ممنوعیت تردد خودرو در خیابان 30 تیر گفت‌وگوی اجتماعی و تصادفات رانندگی تصادف شدید سواری با لودر سهم رانندگان در تصادفات جاده ای 1.25 درصد است کشته‌های جاده‌ای ایران کمتر از میانگین جهانی و آسیا 90 درصد تصادفات فوتی دراثرضربه مغزی و عدم رعایت ایمنی رانندگی است به کمپین «با احتیاط میرانم» بپیوندید تلفات جاده‌ای کاهش یافته است آزادراه تهران-پردیس یکشنبه 23مهر مسدود می‌شود 11 زخمی در پی برخورد خودرو به عابرین پیاده در لندن مشکل ترافیکی کرج و تهران به زودی برطرف می‌شود تردد عابرین پیاده در خیابان ها دلیل اصلی ترافیک در سنندج است کاهش 500 نفری تلفات رانندگی در سال گذشته محور هراز فردا مسدود می‌شود 402هزار و 259 نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند بارش برف در محور کندوان ادامه دارد امکان کاهش 93 درصدی سوانح جاده ای با همت رانندگان کمربندایمنی شانس زنده ماندن در تصادفات را 5 برابر بیشتر می‌کند اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه در خیابان خیام و محدوده بازار در ظهر عاشورا طرح ویژه پلیس در پایتخت همزمان با ظهر عاشورا اجرا می شود محدودیت ترافیکی در خیابان‌های همدان اجرا می‌شود دوربین ثبت تخلف در جاده‌های قم به بهره‌برداری رسید دوربین‌های ثبت تخلف قادر به خواندن تمام پلاک‌ها هستند محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در ایلام اعلام شد افزایش 2 ساعته ممنوعیت تردد برای وسایل نقلیه سنگین در تعطیلات تاسوعا و عاشورا ممنوعت تردد کامیون و تریلر در محور قدیم ساوه - همدان اعمال محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در محورهای خراسان شمالی افزایش 17 درصدی مجموع تصادفات در محورهای چهارمحال و بختیاری سهم دولت‌ها حوادث رانندگی چقدر است؟ افزایش ترافیک کلانشهر ها در هفته اول مهر تصادفات جاده ای و دغدغه های رانندگان وضعیت ترافیکی تهران در دومین روز مهر تهران و ترافیکی که قرمز نشد ممنوعیت تردد در دانشگاه شریف اعلام شد عامل 20 درصد تصادفات مرگبار مصرف الکل است آغاز طرح فعالسازی دوربین های ثبت سرعت در استان کرمانشاه آغاز عملیات اجرایی فاز دوم جانمایی نصب دوربین های هوشمند در ایلام هدف‌گذاری کاهش تلفات جاده‌ای به 8000 نفر تا سال 1406 تکالیف ویژه ترافیک مهر تردد تریلرها در مناطق یک و 12 در طول شبانه روز ممنوع است بررسی طرح ممنوعیت تردد اتوبوس‌های دانش‌آموزی بین ساعت 12 شب تا 4 صبح تشکیل ستاد استقبال از مهر با محوریت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برخورد دو خودرو در کمربندی خمینی شهر- نجف آباد به مصدومیت 7 نفر منجر شد ممنوعیت تردد خودروهای پلاک دولتی خارج از ساعات اداری و در روزهای تعطیل شورای شهر تصمیمی بر ممنوعیت تردد کامیون ها در مناطق یک و 12 نگرفته است 55 دوربین در جاده‌های استان همدان نصب می شود خودروهای پلاک مخدوش اجازه تردد ندارند اعمال موقت ممنوعیت تردد ساعتی برای خودروهای توزیع کالا و خدمات در تهران اولویت راهنمایی بر رانندگی شهرداری هم تردد کامیون‌ها به منطقه 12 را ممنوع کرد تردد 634 وسیله نقلیه در محور مواصلاتی تهران-مشهد ثبت شد محدودیت‌های تردد کامیونت‌های موادغذایی در مهر ماه تصادفی مرگبار که 5 کشته بر جای گذاشت + تصاویر تصادف کامیون با قطار مسافربری در روسیه تصادف مرگبار در ایرانشهر افزایش تصادفات در شهریور مرگ راننده در حادثه سقوط خودرو سواری به دره 25 فوتی و مصدوم بر اثر برخورد کامیون با اتوبوس در محور بجنورد ترافیک در راه های البرز نیمه سنگین است برخورد اتوبوس با کامیون در محور بجنورد- جنگل گلستان سه کشته داشت شامگاه پرترافیک راه های البرز ترافیک نیمه سنگین تمامی محورهای خروجی تهران 85 دستگاه دوربین در سیستان و بلوچستان رفت و آمد خودروها را کنترل می کنند تمهیدات ترافیکی پلیس برای اربعین تشریح شد ورود کامیون به 2 منطقه تهران ممنوع شد مرگ بیش از 21 هزار نفر در تصادفات آخرین ماه تابستان انتقاد هاشمی به ناکارآمدی مسئولان در حوادث رانندگی محورهای هراز و کندوان فردا یک‌طرفه است تمهیدات جدید پلیس برای مهر اتخاذ محدودیت های ترافیکی در محورهای استان کرمانشاه طی روز عرفه واژگونی خودرو در جاده کلات پنج نفر را راهی بیمارستان کرد وقوع 70 درصد تصادفات برون شهری مردادماه در 30 کیلومتری جاده‌ها رخداد 6060حادثه پرتلفات رانندگی طی سال گذشته عزم راسخی برای اصلاح رفتارهای اشتباه ترافیکی با کمک مردم وجود دارد رشد 9.5 درصدی تلفات تصادفات رانندگی در تیر 96 افزایش 21 درصدی تصادفات در محورهای چهارمحال و بختیاری ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین_تهران ارائه «آموزش ترافیکی» به دانش آموزان متفاوت از طرح پلیس کاهش سالیانه 85 هزار تصادف رانندگی با سامانه نگه‌دارنده بین خطوط محور کندوان یک‌طرفه شد محور کندوان بعدازظهر امروز یک‌طرفه می‌شود 2 نفر در جاده های استان سمنان جان باختند کامیون حامل اسید رقیق در اتوبان شهید دستجردی واژگون شد همه راه‌های شریانی کشور تا سال 98 مجهز به دوربین می‌شود ترافیک در هراز و کندوان نیمه سنگین است انجام تمهیدات ترافیکی در قصرشیرین برای تردد 70 هزار دستگاه خودرو در ایام اربعین مرگ روزانه 45 نفر در تصادفات جاده‌ای کشور اعمال محدودیت ترافیکی در 3 محور تهران-شمال ضربه به سر علت اصلی مرگ درحوادث رانندگی است این کار در «رانندگی» همانند مست بودن پشت فرمان است انسداد محور هراز به مدت 19 روز آخرین وضعیت ترافیکی بزرگراه‌های پایتخت بی توجهی رانندگان به جلو عامل وقوع 32 درصد تصادفات جاده‌ای محدودیت‌های ترافیکی محورها محور هراز امروز مسدود نیست محبوس‌ شدن مرد جوان در اتاقک متلاشی‌شده پژو پارس کاهش تردد خودرو در محورهای مهم کشور فرار از صحنه تصادف رانندگی چه مجازاتی خواهد داشت؟ ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-تهران محدودیت ترافیکی جاده‌ها محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-قم و محور کندوان انسداد 7 محور به دلیل نبود ایمنی و تغییر شکل راه مصدومیت 25 مسافر به دلیل تصادف تریلی و مینی بوس در آزادراه پل زال افزایش تعداد دوربین‌های ثبت تخلف خراسان شمالی به 15 دوربین هراز مسدود نشد محدودیت‌های ترافیکی جاده ها راننده، مقصر اصلی در تصادف با معلولان است لغو محدودیت‌های معابر تهران هراز، امروز،‌ مسدود نیست اجرای محدودیت های ترافیکی مراسم تحلیف ریاست جمهوری در مسیرهای منتهی به مجلس شورای اسلامی شهروندان از ترددهای غیرضرور خودداری کنند محدودیت‌های ترافیکی مراسم تحلیف رئیس‌جمهور+جزئیات ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین در پایتخت در روز تحلیف جاده کرج - چالوس یکطرفه شد درخواست پلیس راهور از شهروندان برای روز تحلیف ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه‌های کرج ـ قزوین و تهران ـ کرج محدودیت‌های ترافیکی معابر در روز تحلیف رئیس‌جمهور+ جزئیات ترافیک صبحگاهی در آزادراه کرج-تهران تصادف مرگبار در بزرگراه نیایش بیشترین فوتی تصادفات در آذربایجان شرقی مربوط به عابران پیاده است محور هراز مسدود شد سرمایه‌گذاری‌‌ بیشتر آلمان در بخش تولید خودروهای برقی سواری‌ها عامل اصلی سوانح برون‌شهری آغاز محدودیت ترافیکی محور هراز 22 هزار تخلف سرعت در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی ثبت شد 5دلیل برای ساماندهی پلهای عابرپیاده تکالیف رانندگان در مواجهه با انواع تصادف 6 کشته و 7 مصدوم درپی تصادف محور دیهوک-کرمان برخورد شدید پژو پارس با تیر چراغ برق در محور شهریار- باغستان تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج – تهران/ برخورد مرگبار موتور با خاور و پژو تصادف مرگبار در جاده ورامین/ راننده خودرو وانت جان باخت تصادفات تابستان در خراسان‌جنوبی به مرز بحران رسید منوعیت تردد خودروهای جدید دیزلی و بنزینی در انگلیس سهم 30 درصدی عابران از «مرگ‌های ترافیکی» تصادف زنجیره‌ای در اتوبان زنجان ـ تبریز، 8 مصدوم بر جای گذاشت تصادف 3 خودرو در کندوان 7 مصدوم برجای گذاشت تصادف زنجیره‌ای 4 خودرو در زنجان تردد تاکسی پیکان ها از شهریور ماه در تهران ممنوع است آمار تصادفات سه ماهه اول سال «عابرین پیاده» سومین عامل تشدید ترافیک در معابر مرگ 14 تن در حادثه رانندگی اکوادور دلنگرانی‌های سفرهای مدرسه‌ای واژگونی پژو در محور مواصلاتی شاهرود-میامی 2 کشته بر جای داشت جلوگیری از حرکت خودروهای دارای شیشه دودی در غرب تهران «مرز خسروی» به مرزهای اصلی برای تردد به عراق اضافه می‌شود کاهش 18 درصدی تصادفات در تعطیلات عید فطر نصب 700 دستگاه دوربین هوشمند در جاده‌های کشور جوی آرام و ترافیکی روان در اکثر محورهای مواصلاتی کشور وضعیت ترافیک صبحگاهی در بزرگراه های پایتخت برخورد همزمان 4 خودرو در اتوبان تهران - ساوه آخرین جزییات ترافیکی در بزرگراه‌های پایتخت سبقت و انحراف به چپ عمده‌ترین علت تصادفات در محورهای چهارمحال و بختیاری 302 خودرو در هر ساعت از جاده‌های استان سمنان تردد می کنند تردد روزانه در هراز ممنوع شد محور هراز 18 تا 21 تیر مسدود است مسدود بودن 4 محور در کشور راهبندان آزادراه تهران-کرج را قفل کرد/سایر مقاطع باز است+نقشه گرافیکی تدابیر ترافیکی پلیس برای کنکوری‌ها ارسال پیامک از دوربین‌های تعیین سرعت به رانندگان متخلف جابه‌جایی برخی از دوربین‌های ثبت تخلف در منطقه 11 تهران محدودیت در تردد خودروها به پناهگاه حیات وحش میانکاله یک کشته بر اثر تصادف رانندگی در جاده سبزوار- شاهرود برخورد تریلی با خودروی سواری 5 مصدوم برجای گذاشت ترافیک در چالوس و هراز/ چالوس یکطرفه می شود کاهش محسوس بار ترافیکی هراز پلیس موافق اعمال محدودیت در جاده‌ها و معابر شهری نیست برخورد دو خودرو در جاده سمیرم به یاسوج 2 کشته بر جای گذاشت پایان محدودیت های ترافیکی نماز عید فطر در تهران اوج سفرهای تعطیلات عید فطر از بعدازظهر یکشنبه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نماز عید فطر در تهران ممنوعیت‌ها و تدابیر ترافیکی نمازعیدفطر در تهران + نقشه لغو محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در تهران مدل تردد در بزرگراه صدر و تونل نیایش تغییر کرد تمهیدات ترافیکی روز قدس در قزوین اعلام شد ممنوعیت توقف و تردد از خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی روز قدس تمهیدات ویژه ترافیکی روز جهانی قدس در کرمانشاه اعلام شد محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در پایتخت اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در ایلام کاهش بار ترافیک آزاد راه تهران - کرج - قزوین با احداث کنار گذر جنوبی محدودیت ترافیکی در بزرگراه صدر و تونل نیایش اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی همزمان با آغاز سفرهای تابستانی ساعت 16 اجرای محدودیت تردد از کرج به چالوس 700 دوربین کنترل سرعت در محورهای شریانی نصب می شود محدودیت های ترافیکی لیالی قدر در استان کرمانشاه اعمال محدودیت های ویژه ترافیکی در مشهد همزمان با شب های قدر اعمال محدودیت های ترافیکی در اطراف مساجد ایلام مشکل ساز شدن محدودیت پلیس برای تردد کامیون‌ها محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهدا و نماز جمعه در تهران اطلاعیه پلیس راهور درباره محدویت ترافیکی در میدان بهارستان پرواز بالگرد اورژانس هوایی شاهرود برای امداد رسانی به حادثه‌دیدگان واژگونی خودرو افزایش 10.6 درصدی تخلفات جاده ای در سال 95 احتمال ممنوعیت تردد موتورسیکلت در پایتخت ویتنام واژگونی آمبولانس جان 3 سرنشین را گرفت 17 نفر در حادثه واژگونی اتوبوس زنجان مصدوم شدند+اسامی مجروحان برخورد پراید با کانکس پلیس در جاده تهران قم محور شمشک- دیزین به علت ناامنی محدود است ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج- تهران تسهیلات ترافیکی بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) برخورد پراید با قطارگرگان - اینچه برون بی احتیاطی راننده تریلر، سه قربانی گرفت کاهش تلفات حوادث رانندگی در فروردین‌ماه 59 درصد تصادفات در محدود 30 کیلومتری شهرها رخ می‌دهد تشریح تمهیدات ترافیکی ویژه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) آزاد راه کرج-تهران نیمه‌سنگین است تصادف کار دوبلور معروف را به اورژانس کشاند 5 عامل، علت عمده تصادفات در جاده‌ها 20 درصد تصادفات درون شهری در بلوار‌ها اتفاق افتاده است ممنوعیت تردد خودروهای دولتی در ایلام طی ساعت غیر اداری افزایش کیفیت خودرو از الزامات کاهش تصادفات جاده ای است تردد خودروهای دولتی در ساعت غیر اداری با برگ ماموریت امکان پذیر است برخورد دو دستگاه خودروی سواری جان 5 نفر را گرفت حوادث رانندگی در مسیر سقز دیواندره یک کشته و هفت زخمی برجا گذاشت تدابیر ترافیکی پلیس راهور برای بازی استقلال ایران - العین امارات تصادف خودرو با عابران پیاده در نیویورک کشته و زخمی داد مرگ دختر 8 ساله در تصادف پرادو با گاردریل اجرای محدودیت های ترافیکی ویژه روز انتخابات در ایلام تمهیدات ترافیکی پلیس در روز انتخابات 20 مصدوم به دنبال واژگونی اتوبوس در مرودشت ترافیک پرحجم در معابر منتهی به جمکران چه کارهایی در هنگام رانندگی باعث مرگ شما می شوند؟ کاهش 5درصدی تلفات جاده‌ای در سال95/رشد 36درصدی شماره‌گذاری خوردو تدابیر ترافیکی پلیس راهور برای بازی پرسپولیس- الوحده کاهش آمار تصادفات موتورسواران در مسکو ناتوانی راننده در کنترل اتوبوس حامل دانش آموزان حادثه آفرید کاهش کشته‌های تصادفات جاده‌ای برای ششمین سال متوالی حوادث رانندگی در استان سمنان 24مجروح داشت محدودیت‌های ترافیکی در هسته مرکزی شهر اردبیل اعمال شود آخرین وضعیت ترافیکی راههای کشور 3 کشته و 9 زخمی در تصادف خودرو با یک ساختمان + عکس کاهش30 درصدی تلفات جاده ای در 4 سال گذشته 2کشته و 18زخمی در واژگونی مرگبار مینی‌بوس توریست‌های آلمانی در جاده تهران-شیراز تشکیل نشست ویژه با خودروسازان برای بررسی عوامل تصادفات جاده‌ای نقش شیفتگان تلفن همراه در افزایش آمار تصادف وقوع بیش از 37 هزار تصادف درون شهری به علت عدم توجه به جلو رشد 7 درصدی تعداد متوفی بر اثر تصادف در چهارمحال و بختیاری 6656 تخلف سرعت در چهار محور خراسان جنوبی ثبت شد مرگ 2 نفر در تصادف 2 وانت پیکان موتورسیکلت ها در40 درصد تصادفات درون شهری نقش دارند ٣ کشته در تصادف وانت و سمند 5 کشته در تصادف پراید و تریلی سهم موتورها و وانت ها در تصادف‌های رانندگی آخرین جزئیات حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری سبزوار واژگونی پژو 405 در مسیر کرمان _ بردسیر برخورد مرگبار وانت با عابرپیاده در بزرگراه شهید زین الدین بازنگری طرح ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در جاده فرودگاه امام(ره) ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج آتش سوزی دراتوبوس مسافربری رفع گره های ترافیکی محله" شمیران نو" واژگونی اتوبوس در محور ساوه-سلفچگان مرگ دلخراش اعضای یک خانواده در تصادف موتور و کشنده ترافیک نیمه‌سنگین در باند جنوبی آزادراه تهران ـ کرج کاهش 12 درصدی شمار قربانیان تصادفات جاده‌ای در نوروز کاهش 35 درصدی جرایم و تصادفات نوروزی در تهران کاهش 12 درصدی جان‌باختگان و 7 درصدی مجروحان حوادث رانندگی کاهش 8 درصدی تلفات نوروزی؛ خطای انسانی دلیل 70 درصد تصادفات کاهش 12درصدی جان باختگان و 7درصدی مجروحان حوادث رانندگی در نوروز 96 تصادفات فوتی و جرحی در استان بوشهر کاهش یافت برخورد4 دستگاه خودرو در جاده چالوس 7 مصدوم برجای گذاشت تردد بدون محدودیت خودروهای پلاک ایرانی در عراق تصادف زنجیره‌ای 50 خودرو در محور اراک - شازند کاهش هفت درصدی تصادفات جاده ای استقبال 350 هزار راننده از کمپین «نه به تصادفات» جاده‌ای خودروی مهرداد میناوند واژگون شد برخورد 2 خودرو در چادگان اصفهان 7 مصدوم برجا گذاشت تصادف مرگبار تیبا با پژو 405 کاهش 7 درصدی تصادفات منجر به فوت در کشور مجروح شدن سه دختر موتور سوار در قم 4 دلیل تصادفات نوروزی افزایش 2.5 درصدی تردد در محورهای برون شهری مرگ سرباز پلیس پس از برخورد اتوبوس با برجک سه کشته و 23 زخمی در سقوط اتوبوس به رودخانه + عکس برخورد قاطع دستگاه قضائی با رانندگان پرخطر امضای طومار نه به تصادفات جاده ای در ایرانشهر فرمانده انتظامی ویژه کیش به کمپین نه به تصادف های جاده ای پیوست حوادث رانندگی در استان اصفهان 30 درصد کاهش یافت پیوستن ابتکار به کمپین "نه به تصادفات جاده‌ای" استانی که آمار رهاسازی تصادفات آن 100 درصد کاهش یافت هر 71 دقیقه یک نفر در جاده‌ها می‌میرد واژگونی خودرو درآزادراه ساوه - همدان یک کشته و سه مجروح داشت واژگونی اتوبوس مسافربری در لرستان یک کشته و 19 زخمی برجا گذاشت فوت 195 نفر در تصادفات نوروزی 10 مصدوم و یک فوتی در حادثه برخورد سه خودروی سواری در محور قاین – بیرجند برخورد قانونی با همه کسانی که در تصادف زنجیره‌ای مشهد کوتاهی کردند تصادف زنجیره ای اتوبان قم - تهران 40 مصدوم بر جای گذاشت 17 توصیه‌ برای کاهش تصادف وقوع 40 درصد تصادفات نوروزی ناشی از عدم توجه رانندگان به جلو مصدومیت 24 مسافر به دلیل انحراف به چپ یک دستگاه اتوبوس برخورد مرگبار وانت پیکان با سواری پیکان برخورد سه خودرو در آزادراه کرج - قزوین تصادف نوروزی، جان رئیس پلیس راه چابکسر را گرفت تصادف در بزرگراه مشهد - نیشابور + فیلم کاهش 3 درصدی تلفات تصادفات رانندگی در طرح نوروزی امسال دوربین‌های هوشمند،گامی برای کاهش تلفات و تخلفات رانندگی افزایش 13 درصدی سفرهای نوروزی 1000 دستگاه دوربین برترافیک جاده ها نظارت می کنند 3 عاملی که 74 درصد تصادفات فوتی را شامل می‌شود، کدامند؟ تصادف شدید تندر با کامیون در اصفهان ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در کردستان در برخی از روزهای پیش از سال نو 70 دوربین کنترل سرعت و ثبت تخلف در استان همدان نصب‌شده است حمل با جرثقیل خودروها در تعطیلات نوروزی در قم ممنوع است تصادف زنجیره ای30خودرو درمسیرهمدان جعبه سیاه تصادفات جاده‌ای را باز کنیم لس‌آنجلس و مسکو پرترافیک‌ترین شهرهای جهان تصادفات علت 20 درصد بی‌سرپرستی‌ها تهرانی ها، رکورددار تخلفات حادثه ساز رانندگی سانحه رانندگی 24 ساعت گذشته 1 کشته و 9 مجروح به همراه داشت ممنوعیت تردد خودروهای فرسوده در بارسلون آماری از کشته‌شدگان تصادفات جاده‌ای در 10 سال (اینفوگرافیک) افزایش ایمنی و کاهش ترافیک با توسعه حمل و نقل ریلی درصد تخلفات سرعت در جاده‌های کشور با هزار دوربین جدید کاهش12هزارنفری تلفات رانندگی در10سال 2 میلیون سال اتلاف عمر ناشی از حوادث جاده‌ای برخورد قانونی با عوامل تصادف های صوری و ساختگی خوزستان، فارس و گیلان دارای بیشترین آمار مرگ و میر در حوادث نوروزی تردد 218 هزار وسیله نقلیه در سطح محورهای مواصلاتی لرستان افزایش ساعت طرح ترافیک تهران در پنج شنبه ها ردپای ترافیک در رکود بازار 3200 نقطه حادثه‌ خیز در جاده‌های کشور حمل و نقل انسان‌محور در دستور کار سیاست‌های حمل و نقلی پایتخت 70 درصد محورهای خراسان شمالی به دوربین های ثبت سرعت مجهز است کاهش 38درصدی فوت در تصادف های جاده ای 10سال اخیر فعال بودن 600 دوربین ثبت تخلف در جاده‌های کشور دوربین پلیس و ثبت تخلفات نجومی تصادف در پرو 15 کشته برجا گذاشت تصادف زنجیره ای در بزرگراه یادگار امام تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل روان است ماندن در ترافیک سالانه برای هر آمریکایی 1200 دلار هزینه دارد انسداد آزاد راه کرج-قزوین حمایت رایگان از همه مجروحین حوادث ترافیکی پیشگیری از مرگ و میرکودکان عبور خودروها از پل های غیرهمسطح کلانشهر رشت تا اطلاع ثانوی ممنوع آمادگی پلیس راهور برای شهرآورد اعمال محدودیت های ترافیکی شهرآورد پایتخت 6 کشته و 3 مصدوم در تصادف سواری پراید با نیسان تصویری از خودرو کاپیتان سابق استقلال پس از تصادف شدید امروز پایان محدودیت‌های ترافیکی تشییع آتش‌نشانان مصدومیت 27 دانش‌آموز آمریکایی در تصادف جاده‌ای آخرین وضعیت جوی و ترافیکی روز جمعه برخورد دو دستگاه اتوبوس در محور کاشان به اصفهان منع تردد خودروهای دیزلی قدیمی در پاریس ترافیک سنگین در بزرگراه های شمالی تهران رفع محدودیت ترافیکی در مسیر جنوب به شمال خیابان فردوسی محدودیت‌های ترافیکی تا اطلاع ثانوی وجود دارد واژگونی خودروی بستگان آیت‌الله هاشمی در اتوبان قم-کاشان مرگ هر ساعت 1.9 نفر و مجروحیت 40 تن در تصادفات رانندگی تعدادی از مسافران اتوبوس نی‌ریز سرباز بودند تصادف مرگبار ون با کامیون در کامبوج تدابیر ترافیکی پلیس در محورهای منتهی به حرم مطهر اعمال ممنوعیت های ترافیکی همزمان با تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی ممنوعیت تردد خودروها در مرکز پایتخت اسپانیا اپل متهم اصلی یک تصادف مرگبار در آمریکا شد کاهش 60 درصدی تلفات رانندگی با نصب دوربین‌های کنترل سرعت در یزد مصدوم شدن 14 مسافر پس از سقوط ون از دره برخورد شاخ به شاخ پژو پارس و بونکر بتون در بزرگراه همت مرگ دلخراش 13 نفر به دلیل سقوط کامیون به دره ای در پرو محدودیت‌های ترافیکی برخی محورهای برون شهری ترافیک نیمه سنگین در مسیر تهران- لواسان+ تصاویر ایجاد ترافیک بر اثر برخورد تریلر «اسکانیا» و «زانتیا» در جاده مخصوص کرج به تهران تجهیز 11هزاردستگاه اتوبوس به سامانه سپهتن تاپایان امسال 500 دوربین ثبت تخلف در محورهای شریانی کشور نصب شد حوادث رانندگی در آبان امسال جان 1355 نفر را در کشور گرفت کاهش 2 درصدی تلفات حوادث رانندگی در 8 ماهه امسال شناسایی 70 نقطه درجاده های مازندران برای نصب دوربین ثبت تخلف تصادف زنجیره ای 60 خودرو در بارش برف برخورد شدید پرشیا با 2 دستگاه خودروی متوقف شده اعمال محدودیت‌‌‌ ترافیکی‌ در محورهای منتهی به شمال‌ هم‌صدایی دستگاه‌های مسئول آمار تصادفات را کاهش می دهد پیش‌بینی افزایش حجم ترافیک پایتخت در روزهای پایانی هفته بازی با جان مسافران به چه بهایی؟! هر 31 دقیقه یک هموطن به دلیل تصادفات میمیرد تأکید رئیس پلیس بر ممنوعیت ورود به خط ویژه بی آر تی تردد خودروهای شخصی پیرامون حرم مطهر رضوی ممنوع می شود هفته قربانیان حوادث ترافیکی در شیراز برگزار می شود مرگ دو سرنشین پژو در بالای درخت آغاز بارش باران در تهران از ساعت 12 رفتارهای پرخطر و نداشتن سرعت مطمئنه دلیل اصلی‌ تصادف تردد در محورهای استان همدان 15 درصد افزایش یافته است تردد خودروهای سنگین در محور شیراز- رستم ممنوع شد 25 کشور با بالاترین آمار تصادف در جهان واکنش معاون سازمان منطقه آزاد اروند به ممنوعیت ورود موقت خودروهای پلاک منطقه آزاد به سرزمین اصلی 5 فوتی در برخورد تریلی با 2 دستگاه سواری نجات 12 مسافر از میان شعله‌های حریق یک اتوبوس + عکس ممنوعیت تردد کامیون‌های عراقی در محورهای مواصلاتی لرستان ممنوعیت تردد خودرو در هیچ یک از محورهای ایلام وجود ندارد از تردد بی‌مورد و سیاحتی به شلمچه و چذابه خودداری کنید ظرفیت مهران تکمیل شد ضرورت ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس در مسیر تردد زائران اربعین ممنوعیت تردد تمامی کامیون‌هاغیر از حاملان موادسوختی و فسادپذیر خواب خودروهای سنگین در معابر شهری زائران از خودروهای شناسنامه دار برای تردد در عراق استفاده کنند اقدامات مطلوب برای تسریع تردد و رفاه زائران در چزابه کاهش 3 درصدی تلفات جاده‌ای تردد کامیون های سوخت رسان عراقی به مرز مهران ممنوع می شود محدودیت‌‌ ترافیکی‌‌ محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی سه‌گانه در ایام‌ اربعین تردد خودروهای دولتی به پایانه مرزی مهران محدود می شود خسارت ناشی از تصادفات ترافیکی معادل 6 درصد تولید ناخالص ملی است نجات زنی که 4 کیلومتر زیر خودرو کشیده شد واژگونی خونین نیسان در جاده زنجان - قزوین افزایش ٩درصدی حوادث رانندگی مرگبار در شهرها زائران اربعین‌ فقط از مرز مندرج در گذرنامه عبور کنند خرج‌تراشی تصادفات در ایران وقوع 255 تصادف در 24 ساعت ویراژ کامیون‌های قدیمی روی جان و اعصاب مردم ممنوعیت ورود اتوبوس‌های بین شهری به پایتخت 20 دوربین هوشمند در آزاد راه های زنجان فعال است طی مهرماه سال جاری 38 نفر در جاده های زنجان کشته شده اند تلفات تصادفات جاده‌ای استان بوشهر 6.5 درصد کاهش یافت بیش از 2 میلیون و 157 هزار خودرو از مسیرهای ارتباطی زنجان تردد کردند جدا شدن روح از بدن یک زن در سانحه رانندگی+عکس افزایش آمار تلفات جاده ای در آمریکا ساماندهی تردد خودروهای سنگین در اصفهان نیازمند زیرساخت است افزایش 4.4 درصدی تردد از جاده‌ها در نیمه اول سال انتقال نادرست مصدومان حوادث جاده ای و بروز آسیب های شدید نخاعی حواس پرتی راننده جان کودک 2 ساله را گرفت +تصاویر 22 درصد تلفات رانندگی در کشور مربوط به عابران پیاده است نقاط پرترافیک در برگزاری مراسم‌های عزاداری محرم پوشش‌دهی می‌شود تمهیدات و توصیه‌های ترافیکی پلیس برای دهه‌ اول محرم آمار بالای تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده است شهریور ماه پرتلفات تصادفات ترافیک سنگین 10 بزرگراه پایتخت ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن‌ آباد و رودهن به آمل تردد خودروهای سنگین از محورارتباطی شهرکرد به ایذه و بلعکس ممنوع شد واژگونی صدرنشین حوادث جاده‌ای شد تمهیدات پلیس راهور برای بازگشایی مدارس ادامه تمهیدات ترافیکی تا پایان رژه هفته دفاع مقدس استقرار پلیس تا 15 مهر در اطراف مدارس تمهیدات ترافیکی و انتظامی ویژه بازگشایی مدارس اجرا می شود ثبت 150 هزار تخلف رانندگی توسط دوربین‌های جاده‌ای در شهریورماه وقوع ٦١ درصد تصادفات در محور اصلی آمار تلفات جاده‌ای قابل مقایسه با کشورهای دنیا نیست موضوع تصادفات جاده‌ای باید در دستور کار قرار گیرد روزی 10 هزار حادثه برای رانندگان پوکمون گو باز کاهش حوادث جاده ای نیازمند افزایش مهارت رانندگی استقرار نیروهای راهور اطراف استادیم آزادی از ساعت 6 صبح جمعه تصادف در محور سلفچگان - دلیجان 34 مصدوم به جا گذاشت قاعده جاده؛ اولین اشتباه آخرین اشتباه است تصادف مرگبار سمند با پراید در محور آزادراه واژگونی خودرو در نهاوند یک کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت کاهش 21 درصدی تلفات جاده‌ای در دوره 5 ساله سه کشته در تصادف پراید و تریلی ثبت یک تخلف جدید توسط دوربین‌های جاده‌ای جمع آوری وانت بارهای غیرمجاز در مبادی ورودی شهر بجنورد برخورد دو دستگاه خودرو در جاده چالوس چهار مصدوم بر جا گذاشت کم‌کاری سازمان راهداری در نصب دوربین‌های هوشمند کاهش تلفات رانندگی در سه ماهه‌ اول سال جاری تردد وسائل نقلیه سنگین در معابر بزرگراهی منوط به اخذ مجوز است پرت شدن دختر هشت ساله از شیشه عقب خودرو، سبب مرگ وی شد پشت پرده خطای انسانی در تصادفات تردد خودروها در شب های تهران بیشتر از روز شد 4 کشته در تصادف خودرو خاور با پراید 5 کشته و 9 مجروح در سوانح جاده‌ای روز گذشته مثلث مرگ در تصادفات رانندگی؛ جاده ، راننده و خودرو آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور کلیات تشکیل شورای عالی ایمنی تصویب شد مقصر حادثه رانندگی اتوبان تهران- کرج مشخص شد 1900 دستگاه دوربین ترافیکی جدید در کشور درحال نصب است ممنوعیت تردد کامیون در محور کرج-چالوس تصادف در جاده کوه سفید قم 3 کشته برجای گذاشت راه‌اندازی سامانه‌ جدید کنترل هوشمند تخلفات رانندگی در البرز تصادف در بزرگراه یادگار امام واژگونی یک خودرو در مرند 2 کشته و مجروح به دنبال داشت برخورد مرگبار تریلی با کوه واژگونی مرگبار خودرو در جاده سبزوار افزایش 45 درصدی تلفات جاده‌ای در دوبی تصادف کامیون با اتوبوس در جاده مرگ مرگ 4 تن در اثر برخورد کامیون با زانتیا تصادف زنجیره ای در جاده قدیم کرج برخورد کامیون و تریلی با سواری جان 5 مسافر را گرفت دوربین های چراغ قرمز جان انسانها را نجات می‌دهند تصادف در اتوبان صیاد یک کشته بر جای گذاشت تصادف پژو و نیسان در جاده ورامین 3 مصدوم برجای گذاشت تردد روان مسیر قروه به سمت تاکستان پس از انفجار تریلی حامل مهمات افزایش دوربین‌های ثبت تخلف در طرح تابستانه اعلام ممنوعیت های ترافیکی برنامه های جدید وزارت بهداشت برای کاهش تصادفات رانندگی به شورای عالی سلامت می رود ممنوعیت تردد در محورهای جاده‌ای ترافیک نیمه سنگین در هراز و کندوان تصادف خونین در محور هراز 2 کشته و 3 مصدوم برجای گذاشت کدام محورها محدودیت های ترافیکی دارند؟ طی تصادف رانندگی، دانش‌آموز کنکوری در لامرد جان باخت+تصویر برخورد دو سواری پژو 6 نفر را به کام مرگ کشاند محدویت های ترافیکی روزهای پایانی هفته اعلام شد اعلام محدودیت ترافیکی پایان هفته ممنوعیت تردد در محورهای جاده‌ای جریمه 50 هزار تومانی برای خودروهای شیشه دودی طرح ترافیکی خیابانهای منطقه 12 تهران به حالت قبل برگشت امکان استفاده از دوربین های ثبت تخلف در استان ایلام مهیا نشده است لزوم افزایش دوربین‌های کنترل ترافیک در جاده‌ها واژگونی خودروی پراید در محور سمنان -شاهرود تصادف در جاده های زنجان چهار کشته و مصدوم برجای گذاشت تسهیلات ترافیکی منطقه 7 برای جابه جایی نمازگزاران عید فطر خستگی و خواب آلودگی عامل 39 درصد تصادفات در ایران اجرای طرح های ترافیکی عید فطر و تابستان از امروز تغییر جهت مسیر حرکت خودروها در برخی معابر منطقه 12+ مسیرهای جایگزین استفاده از تلفن همراه حین رانندگی منشا بسیاری از تصادفات است محدودیت‌های ترافیکی نماز عید سعید فطر در تهران بزرگ+نقشه ترافیکی حضور پلیس در جاده‌ها موثرتر از نصب دوربین کنترل سرعت است کاهش 10درصدی فوت‌شدگان تصادفات برون‌شهری در استان‌مرکزی ممنوعیت تردد خودروهای قدیمی در سطح شهر پاریس مصدومیت شدید یک آتش‌نشان در تصادف مزدا3 با خودروهای آتش‌نشانی وضعیت ترافیک پایان هفته ممنوعیت توقف و تردد خودرو در مسیرهای منتهی به راهپیمایی روز قدس 3 علت اصلی تصادفات در تهران کاهش 2.5 درصدی تلفات حوادث رانندگی در 2 ماهه امسال تصادف رانندگی در محور چهکند-بیرجند راننده یا خودرو نا ایمن؛ مشکل آمار بالای تصادفات جاده‌ای کدام است؟ محدودیت های ترافیکی شهران از فردا به حالت عادی باز می گردد ضرورت استانداردسازی خودروها برای کاهش تصادفات جاده‌ای اعلام ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی هر35 ساعت یک نفر در جاده های بوشهر جان باخته است آمار نگران‌کننده از آمار متوفیان تصادفات در بوشهر سهم 14 درصدی وسایل نقلیه سنگین جاده امامزاده داوود مسدود شد کاهش سوانح جاده‌ای با استفاده از توان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اعلام محدودیت ترافیکی آخرهفته تصادفات در همدان 7 درصد کاهش یافت ممنوعیت تردد بدلیل عملیات کارگاه جاده‌ای تصادفات رانندگی استان‌مرکزی نسبت به سال گذشته 8درصد کاهش یافت 100 دوربین جدید کنترل سرعت تا پایان تابستان در جاده‌ها نصب می شود رفت وآمد در محورهای مواصلاتی کشور 14.7 درصد کاهش یافت کاهش تصادفات فوتی در زنجان ترافیک سنگین در محور منجیل-رودبار تردد خودروهای سنگین در هراز ممنوع شد تصادفا ت فوتی درون شهری در زنجان 25 درصد کاهش دارد تمهیدات ویژه انتظامی و ترافیکی پلیس آذربایجان شرقی برای ماه رمضان اعمال محدودیت تردد در چندین محور مواصلاتی استان کرمانشاه از امروز یک‌طرفه شدن محورهای "هراز" و "چالوس" از ساعاتی دیگر تصادف پراید و سمند در اتوبان زنجان؛ 2 کشته و 3 زخمی 10 کشته و 22 زخمی در تصادف اتوبوس با کامیون در بنگلادش + تصاویر 9 کشته و زخمی در سقوط مینی بوس به کانال آب در رشت محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه مراسم ارتحال تمهیدات ترافیکی 14 خرداد در تهران و حرم امام خمینی اعلام محدودیت های ترافیکی 12 الی 16 خرداد ماه 95 رانندگان بی‌مبالات؛ شهرنشین‌هایی که هنوز شهروند نشده‌اند واژگونی مرگبار پژو 405 در جاده نیک شهر- ایران شهر ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج ـ تهران تصادف زنجیره ای از نوع روی هم رفته در انگستان 7 مصدوم حاصل واژگونی پژو 405 داده‌های جهانی درباره تصادف‌های رانندگی چه می‌گویند؟ تردد کامیون‌ها از خط سرعت ممنوع جان باختن86 موتور سوار در تصادفات 4 تخلف رانندگانی که حادثه‌ می‌آفرینند انسداد محور «خرم‌آباد - بیرانشهر» چشم های نامحسوس ترافیک شهر را رصد می کند راهکار هندی‌ها برای مقابله با آلودگی هوای دهلی‌نو پارکینگ ایستگاه 49 موتورسیکلت متخلف صندلی لرزان کودکان در وسایل حمل و نقل منع تردد خودروها در خیابان مشهور فرانسه تصادف تاکسی با خودرو پلیس راهنمایی و رانندگی + تصاویر کاهش تصادف های جاده ای نیازمندمدیریت واحداست ترافیک سنگین در راه‌های شمال اعلام محدودیت های ترافیکی ممنوعیت تردد شبانه در محور هراز برداشته شد ساخت باند دوم محور سامن- بروجرد اعلام محدودیت های ترافیکی دوربین در راه‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان نصب می شود 75 هزار تخلف توسط دوربین های کنترل سرعت در قزوین ثبت شد مجازات 3 هزار تومانی تخلف،از شوخی تا بازدارندگی! احداث دوربین‌های هوشمند در آزادراه تهران ـ‌ کرج ـ قزوین محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد 20 تصادف 20 مجروح در کمربندی فسا افزایش دوربین‌های کنترل تخلفات رانندگی ترافیک سنگین در محور جاجرود-تهران از تصادف هولناک پراید با کامیون تا واژگونی کامیون عدم توجه به جلوی راننده ام‌وی‌ام حادثه آفرید برخورد زنجیره‌ای 13 خودرو 69 مسافر را مصدوم کرد جزئیات تعیین درصد تقصیر عابران در تصادفات نجات معجزه‌آسای راننده زن پس از سقوط به دره 70 متری برخورد تریلر با اتوبوس 11 نفر را راهی بیمارستان کرد + تصاویر تردد شبانه در جاده هراز تا آخر اردیبهشت ممنوع شد رتبه اول تهران در قربانی شدن عابران تصادف خودرو سواری در بزرگراه امام علی آغاز فعالیت دوربین های ثبت تخلف درآزادراه تهران -قزوین راننده‌ها عامل 80 درصد از تلفات جاده‌ای تصادفات جاده ای در کشور کاهش یافته است کسب رتبه نخست کاهش میزان تلفات از تصادفات در ماسال طی سال گذشته 50 درصد تصادفات درون شهری در محورهای اصلی رخ می دهد آخرین وضعیت دانش‌آموزان حادثه دیده در واژگونی اتوبوس 4 کشته در تصادف شتر با پراید توسعه دوربین های ثبت تخلفات رانندگی درشهرستان های غرب استان تهران بیش از 50 درصد تصادفات درونشهری از ساعت 12 تا 20 رخ می دهد سوانح رانندگی در قزوین 2 کشته و 2 مجروح بر جای گذاشت تصادف معلول نبود جامعه پذیری در جامعه است بررسی لایحه اخذ عوارض تردد خودروها از برخی بزرگراه‌ها در کمیسیون‌های شورا محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در همدان اعلام شد چه تعداد از رانندگان دنیا، درحالت مستی پشت فرمان می‌نشینند و کشته می‌شوند؟ تصادف از دلایل اصلی مرگ ومیر ایرانیان است بخشنامه رایگان بودن هزینه‌های مصدومان تصادفات بدون کروکی پلیس لازم الاجرا است رانندگان متخلف در تایلند همنشین مردگان تصادف شتر با پژو تخطی از سرعت مطمئنه به مرگ راننده پژو 206 منجر شد جاده چالوس یک طرفه می‌شود آمار تصادفات جاده ای نوروز95 (اینفو گرافی) اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌‌های منتهی به شمال استان البرز طی نوروز تصادف منجر به فوت درون‌شهری نداشت تصادفات فوتی در قم 60 درصد کاهش یافت تصادف آئودی شاسی بلند با یک کانکس در جاده چالوس مردم و مسئولین با عزمی راسخ برای کاهش تصادفات جاده‌ای تلاش کنند از ممنوعیت تردد کامیون‌ها در روز طبیعت تا برخورد با وانت‌بارهای مسافرکش کاهش 4 درصدی تلفات ناشی از تصادف در طرح نوروزی وقوع 60 درصد تصادفات نوروزی در 30 کیلومتری شهرها تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در روز طبیعت تصادفات رانندگی سالانه چقدر ضرر دارد؟ 7 کشته و مجروح در انحراف به چپ پژو 405 مرگ 152 نفر در 24 ساعت گذشته، البته بدون هیچ حادثه‌ای لغزندگی جاده در استان قزوین حادثه آفرید باران در اکثر نقاط کشور می‌بارد جاده چالوس و هراز باز شد جشن کاهش تلفات رانندگی در اردبیل برگزار می‌شود تصادف مرگبار تریلی با پیکان جان 5 مسافر را گرفت رییس پلیس راهور از کاهش 11 درصدی تصادفات منجر به فوت خبر داد 25 کشته و مجروح، در سه حادثه ترافیکی تردد در جاده های البرز از مرز 17 میلیون گذشت تضمینی برای بازگشت سالم از سفرهای نوروزی مثلت مردم، رسانه و پلیس سه عامل مهم پیشگیری از سوانح جاده‌ای 2 تصادف به دلیل انحراف به چپ 13 قربانی گرفت کاهش11درصدی کشته‌های تصادفات نوروزی قوی‌ترین مردپارالمپیک جهان به کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای» پیوست سقوط مینی‌بوس مسافران نوروزی به دره مرگ230 نفر در تصادفات جاده‌ای سهم 25 درصدی جوانان در تصادفات نوروز 95 6 کشته و یک مجروح در تصادف محور شیراز به کازرون استاندار تهران به کمپین "نه به تصادات جاده ای" پیوست چالوس یکطرفه شد کاهش فوتی‌های جاده‌ای در نوروز 95 چه کسانی در نوروز 94 «چپ» کردند + اعلام خودروهای پرحادثه خستگی و خواب‌آلودگی مهم‌ترین عامل تصادفات نوروزی ترافیک نیمه سنگین در چالوس و هراز مهمترین عامل مرگ در تصادفات نوروزی جاده کرج - چالوس، چهارم و ششم فروردین ماه یک طرفه می شود ساعات مجاز تردد کامیون‌ها در پایتخت در ایام نوروز مرگ هرساعت یک نفر در تصادفات جاده‌ای نوروز ممانعت از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در محور چالوس تصادفات نوروزی در کدام استان‌ها بیشترین قربانی را گرفته است؟ استان‌های "فارس"، "گلستان" و "مرکزی" رکورددار بیشترین تصادفات وقوع 5 تصادف منجر به فوت در جاده‌های سمنان یه لطفی کن…. تصادف نکن... همین! ممنوعیت ورود خودروهای حامل سوخت از مرزهای کرمانشاه جاده بجنورد به جنگل گلستان همچنان مرگبار است «ظریف برانید» و به تصادفات جاده‌ای نه بگویید تا در جاده ها کشته نشوید مرگ بیش از 5700 نفر در تصادفات نوروزی 5 سال اخیر کاهش آمار تلفات رانندگی در سال 94 اعلام محدودیتهای ترافیکی در یزد چهارمحال و بختیاری مقام اول کاهش تلفات تصادف جاده ای را کسب کرد خودروهای آلمان 5 برابر ایران، کشته های ایران 5 برابر آلمان! زنجان دارنده رتبه چهارم کاهش تلفات جاده‌ای کاهش 11 درصد تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی همدان وقوع 77 درصد تصادفات رانندگی در اردبیل استقرار 81 دستگاه دوربین ثبت سرعت در جاده های خراسان جنوبی تلفات جاده ای ایران 30 درصد بیش از میانگین جهانی است بیش از 235 هزار قربانی تصادفات جاده ای در کشور طی 10 سال رانندگان خودرو بیشترین درصد تلفات جاده‌های زنجان هستند سهم 15 درصدی وسایل نقلیه سنگین در تردد سالانه 16 هزار نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست می‌دهند سقوط یک پراید به محل گودبرداری ساختمان! تصادف زنجیره‌ای در مهاباد 19 مجروح بر جای گذاشت محور کندوان بعدازظهر فردا یک‌طرفه می‌شود برخورد سه خودرو در جاده تبریز - ارومیه مرگ دختر21ساله در واژگونی خودرو در تهران مرگ 936 تهرانی در حوادث رانندگی محدودیت‌های ترافیکی و تسهیلات حمل ونقل در روز 22بهمن اعمال می‌شود تمهیدات و تسهیلات ترافیکی مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تشریح شد هواشناسی نسبت به آبگرفتگی واختلال تردد در جاده های مازندران هشدار داد طرح‌های ویژه پلیس راهور برای راهپیمایی 22 بهمن تصادف در رومانی 33 کشته و زخمی به‌جا گذاشت نجات معجزه آسای کودک 4 ماهه در یک تصادف وحشتناک 6 مصدوم و یک کشته در تصادف مینی‌بوس و پژو در بابل 1400 فقره تصادف در جاده‌های خراسان جنوبی به وقوع پیوست خودرو ملی‌پوش ایرانی بعداز تصادف منفی‌باف‌ها بیشتر تصادف می‌کنند ممنوعیت تردد در 5 محور به دلیل مداخلات جوی بازگشت مرگ جاده ای به مرز هشدار شناسایی 9 نقطه حادثه خیز در محدوده غرب تهران رونالدینیو از تصادف رانندگی جان سالم به در برد 4 تصادف زنجیره‌ای در قزوین رخ داد حادثه رانندگی در محور ایلام- مهران چهار کشته و یک زخمی برجای گذاشت تصاویر هولناک از پرتاب شدن راننده از پنجره جلوی ماشین به بیرون تاثیر نوع گواهینامه بر میزان تصادفات مرگ 51درصد حادثه دیدگان ترافیکی در محل محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد تصادف زنجیره‌ای 7 مصدوم بر جای گذاشت اجرای طرح محدودیت ترافیکی در بازار همدان این دوربین زره‌پوش اجازه فرار به هیچ راننده‌ای را نمی‌دهد مرگ 764 تهرانی در تصادفات جاده‌ای در هفت ماهه نخست سال 393 نفر در تصادف‌های هفته گذشته قم مجروح شدند تردد وسایل نقلیه سنگین درمحورهای شمالی استان تهران ممنوع تردد وسایط نقلیه در محور کاشمر-ریوش ممنوع اعلام شد تجهیز مسیر تردد زوار به دوربین‌های مداربسته نصب 600 دوربین برای ثبت سرعت های غیرمجاز اولویت تردد برای زائران اربعین حسینی، خوزستان است ایجاد مانیتورینگ پلیس در مرز مهران بارش بیش از40 سانتیمتر برف درمحور خلخال به اسالم مرگ 524 تهرانی در حوادث رانندگی در پنج‌ماه تصادف زنجیره‌ای در محور تهران- اصفهان، مصدومیت 25 تن برخورد اتوبوس و کامیون یک کشته و 11 مصدوم برجای گذاشت تصادف 200 خودرو در جاده قزوین به دلیل بارندگی افزایش تردد در محورهای برون شهری پلاک خوان دقیق خودرو ساخته شد نصب موقعیت یاب در ناوگان عمومی جاده‌ای ضرورت افزایش دوربین های ثبت سرعت در راه های شریانی محدوده طرح ترافیک رشت از 17 مهر اجرایی می شود رانندگان فاقد هر گونه تخلف و تصادف تقدیر شدند اشباع ترافیکی جاده‌های شمالی نصب 1800 دوربین در تمام راه‌های کشور جانباختگان سوانح رانندگی درون‌شهری تهران چهار برابر‌ تصاد‌ف‌های برون‌شهری ممنوعیت تردد در دروازه‌های مرزی رازی و سرو بین مرز ایران و ترکیه تردد کامیون و تریلی در محورهای استان قزوین ممنوع است تردداتوبوس و مینی بوس در جاده کارون4 در تعطیلات فطر ممنوع است دوربین جدید برای دیدن زوایا و گوشه‌های خیابان ترافیک سنگین در پارک جنگلی آمل و پنجاب اعمال محدودیت ترافیکی از صبح فردا در گیلان ورود بیش از 10 هزار اتوبوس زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) تا صبح امروز گپ ویدیویی و سلفی گرفتن خطرات تازه‌ای که رانندگان را تهدید می‌کنند محدودیت های ترافیکی کرج- قزوین و هراز در پایان هفته برداشته می شود نصب دوربین ها در جاده کرج - چالوس اعلام محدودیت‌های تردد تا یکشنبه مشخص نبودن زمان اجرای ممنوعیت تردد موتور سیکلت در منطقه 12 نیاز تهران به 10 هزار دوربین کنترل ترافیک بار سنگین ترافیک در محدوده انقلاب به دلیل راهپیمایی و تجمع ارامنه
Back to top