کاهش ترافیک جاده‌ها

محور هراز مسدود شد

عصر خودرو- محور هراز تا روز 17 مرداد امسال از ساعت 6 تا 18 روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه هر هفته، به دلیل اجرای عملیات اصلاح شیب شیروانی راه در محدوده پیچ ابتهاج در کیلومتر 85 تا 86، مسدود است و تردد از محورهای فیروزکوه و کندوان انجام می‌شود.

Monday 31 July 2017 - 10:17:00

محور هراز مسدود شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، به نقل از خبرگزاری فارس، بر اساس‌ اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌ هوشمند تردد شمار بر‌خط‌، ‌در حال حاضر غیر از محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در این گزارش، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آنها به‌ روال عادی ‌جریان دارد.

کل تردد ثبت‌شده در شبانه‌روز گذشته‌ براساس‌ آخرین اطلاعات دریافتی از 2021 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 4.2 درصد کاهش ‌‌نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 16.1 درصد‌، اوج تردد بین ساعات‌ 19 الی 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 ‌صبح صورت پذیرفت؛ هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند‌.

پرترددترین جاده‌های کشور

آزادراه کرج-تهران، آزادراه ‌قزوین‌-کرج، ‌آزادراه‌‌ تهران-کرج‌، آزادراه ‌‌کرج‌-قزوین، ‌آزادراه‌ ‌‌‌تهران-قم‌‌‌، ‌‌آزادراه ‌قم-تهران‌‌، آزادراه زنجان - قزوین، محور تهران-شهریار و شهریار-تهران‌‌‌‌، محور تهران-پاکدشت‌‌‌‌ و پاکدشت-تهران، محور ساوه-تهران و تهران-ساوه‌ و ‌محور اراک-قم‌‌‌ در 24 ساعت گذشته بیشترین ترافیک را داشته‌اند‌.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی و شرایط نامناسب فیزیکی راه‌

محور رامیان -اولنگ-شاهرود ‌واقع در استان‌های گلستان و سمنان‌ به دلیل نبود ایمنی کافی، فعلاً مسدود ‌است.

‌محور فرعی رودبار – قلعه گنج، واقع در استان کرمان، از مورخ 26 بهمن 95 تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محور فرعی رودبار – کهنوج، واقع در جنوب استان کرمان، از مورخ 26 بهمن 95 تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود‌ است.

محور قدیم فسا – داراب، واقع در استان فارس از مورخ 6 فروردین 96 تا اطلاع بعدی به دلیل آب‌گرفتگی مسدود است.

محور جدید استهبان – نی‌ریز (‌مسیر رفت‌)، واقع در استان فارس، از مورخ 7 اسفند 95 تا اطلاع بعدی به دلیل رانش زمین و نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم استهبان – نی‌ریز انجام می‌شود.

محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ 17 تیر 96 تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور قدیم ایلام – صالح‌آباد، واقع در استان ایلام، از مورخ 26 تیر 96 تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاهی جاده‌ای

محور هراز‌ واقع در استان مازندران، از مورخ 8 مرداد لغایت 17 مرداد 96، از ساعت 6 الی 18 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته به‌غیر از‌ ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات اصلاح شیب شیروانی راه (محدوده پیچ ابتهاج)‌ کیلومتر 85 الی 86، مسدود بوده و تردد از محور های فیروزکوه و کندوان انجام می‌شود.

محور گاجره - دیزین - شمشک‌، واقع در استان‌های البرز و تهران‌، از ‌28 خرداد لغایت 30 آبان 96، روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته از ساعت 7 الی 18 ‌به غیر از ‌ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات بهسازی و نوسازی‌، از کیلومتر 0 (‌اتصال محور چالوس‌) تا کیلومتر 211 (‌خط الراس قله‌) مسدود است تردد از محور کرج – چالوس انجام می‌شود.

محور سیرجان-بندرعباس، واقع در استان کرمان، از روز‌ 1 تیر لغایت 1 دی 96، از ساعت 7 الی 18، به‌دلیل اجرای عملیات بهسازی و تعویض روکش آسفالت، کیلومتر 65 الی 71، مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین باند قدیم سیرجان-بندرعباس به صورت دوطرفه انجام می‌شود.

‌در آزاد‌راه قم - تهران، واقع در استان قم‌، از مورخ 2 اردیبهشت تا 20 شهریور 96، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و روز سه‌شنبه از ساعت 8 الی 12هر هفته  به غیر از ایام تعطیلات رسمی ‌و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات زیرسازی و نصب نیوجرسی مفصلی در وسط آزادراه‌ از کیلومتر 0 (عوارضی‌) تا کیلومتر 12.5، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (‌یک سوم مسیر) انجام می‌شود.‌

محور کرج - چالوس حدفاصل‌ تونل کندوان‌ تا میدان امیرکبیر‌ از مورخ 2 اردیبهشت تا 20 شهریور 96، روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت 8  الی‌ 17 و روز چهارشنبه از ساعت 8 الی 12 هر هفته به غیر از‌ ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت‌، کیلومتر 0 الی 75 تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

‌آزادراه تهران – قم‌ حد فاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی (ره)‌ واقع در استان تهران تا روز 31 مرداد 96، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه از ساعت 8 الی 18 و همچنین روزهای سه‌شنبه و پنج شنبه از ساعت 8 الی 14 هر هفته، به غیر از‌ ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی در رفوژ میانی، حدفاصل کیلومتر 0 تا 30، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور ( یک سوم مسیر ) انجام می‌شود.

‌محور کرج-بوئین زهرا از کیانمهر-ماهدشت-اشتهارد تا بوئین‌زهرا در باند جنوبی‌ واقع در استان البرز، از مورخ 20 خرداد لغایت 20 شهریور 96، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 تا 17 هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه‌، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت‌، کیلومتر 0 الی 45 ‌تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

آزاد‌راه قم-تهران و بالعکس‌ از مورخ 10 تیر لغایت 10 شهریور 96، روزهای شنبه، یکشنبه، دو شنبه و چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و روز سه‌شنبه از ساعت 8 الی 12 هر هفته، به غیر از ‌ایام تعطیلات رسمی  و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی شهاب (چاپ و نشر) در کیلومتر پنج، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور ( یک سوم مسیر‌) انجام می‌شود.

مسافران می‌توانند برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه‌ها و خلاصه آخرین وضعیت جاده‌ها، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با شماره‌های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

پیام‌های آموزشی و توصیه‌‌های ایمنی در رانندگی

ایمنی رفت و آمد در جاده و خیابان‌ها یک نیاز ملی است.

با‌ افزایش سفرها در جاده‌‌های کشور، لازم است مسافران و رانندگان، به همه نکات و ریزه‌کاری‌های رانندگی و سفر در جاده‌‌ها دقیق‌تر آگاه شوند البته رعایت قوانین و مقررات رانندگی در همه روزهای سال ضروری و لازم است‌.

به رانندگان توصیه می‌شود ‌‌طول مسیر مبدأ تا مقصد را هم بخشی از سفر بدانند و عجله‌ای برای رسیدن به مقصد نداشته باشند، در طول مسیر استراحتی هر چند کوتاه داشته باشند، تا خواب‌آلودگی رفع شود، بسیاری از تصادفات رانندگی در فواصل 30 کیلومتری مانده به مقصد رخ داده است.

رانندگی‌ کاری دقیق و آگاهانه است، اگر تعداد سرنشینان اتومبیل زیاد باشد، نه تنها به سیستم فنی وسیله نقلیه آسیب می‌رساند، بلکه گاهی اوقات مانع دید راننده شده و از واکنش‌های سریع و به‌ موقع جلوگیری می‌کند.

سنگ بنای مهارت و آموزش‌ ترافیکی را باید از مهد کودک گذاشت‌، مربیان‌ مهد کودک می‌توانند شخصیت ترافیکی بچه‌ها را شکل داده و خطراتی که در کمین کودکان است، را کاهش دهند.

تلاش کنیم، با آموزش صحیح فرزندان‌مان را به آگاهی و مهارت در زمینه ترافیک برسانیم و اگر از این آموزش‌ها یک آسیب‌دیده هم کمتر شود، کار بزرگی انجام شده است.

تابلوهای راهنمایی و رانندگی پیام آوران نظم و قانون هستند، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ‌نشانگر شخصیت و فرهنگ اجتماعی ما است.

به فرامین و توصیه‌های علائم و چراغ‌های راهنمایی توجه و از آنها پیروی کنید، توجه به این تابلوها که نشانه‌های نمادین قوانین و مقررات عبور و مرور هستند، الزامی است، این علائم‌ دستورالعمل رانندگی صحیح را نشان می‌دهند، مطمئن شوید، مفهوم همه علائم را می‌دانید.

آرامش در حین رانندگی موقعیت‌های خطرناک سانحه‌ساز را برطرف می‌سازد.

استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی بسیار خطرناک است، در صـورت ضرورت پاسخ گویی، خودرو را به منتهی‌الیه سمـت راست خیابان هدایت کرده و سپس به گفت‌‌وگو بپردازید‌، طبق آخرین بررسی‌ها‌ تلفن همراه عامل بسیاری از تصادفات رانندگی است.

شما باید بتوانید شماره خودروها را از فاصله 20 متری بخوانید، اگر در دید خود مشکل دارید، حتما باید در موقع رانندگی از عینک استفاده کنید.

توصیه می‌شود‌، رانندگان همیشه در داخل خودرو یک دستگاه کپسول آتش‌نشانی استاندارد به منظور خاموش کردن آتش و مـهار ابعاد آن به همراه داشته باشند.

داشتن حس مسئولیت و عدم توجه به منافع شخصی، مهمترین عامل برقراری ایمنی و جلوگیری از بروز سوانح دلخراش رانندگی است؛ اگر جاده و خودرو به گونه‌ای ایمن و صحیح ساخته شوند و در کنار آن کاربران نیز از قوانین تبعیت کنند، مشکلی در رانندگی به وجود نخواهد آمد.

‌گذشت در رانندگی اولین قدم در نظم دادن به ترافیک است

سرعت زیاد در رانندگی‌، شتاب برای رسیدن به حوادث است؛ رانندگان دقت داشته باشند که‌ کمبود زمان خود را با سرعت زیاد‌ جبران نکنند.

‌رانندگان با رعایت اصول ایمنی، سفری‌ مطمئن خواهند داشت؛ مدت زمان تردد در جاده‌ها از مبدأ تا رسیدن به مقصد هم بخشی از سفر است، بهتر است مسافران از این زمان هم برای بهره‌مندی سفر خود استفاده کنند و فقط به رسیدن به مقصد نیندیشند.

طبق آمار بسیاری از تصادفات رانندگی ‌در فاصله 30 کیلومتری شهرها رخ می‌دهد، راکبان موتورسیکلت‌ در صورت الزام تردد در حاشیه راه‌‌ها، همه قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و احتیاط را در دستور کار خود قرار دهند‌.

مقررات ترافیکی فقط مخصوص رانندگان نیست، رهگذران پیاده هم باید به آن توجه کنند.

از عابران پیاده‌ در حاشیه شهرها تقاضا می‌شود، تا حد امکان در حاشیه جاده تردد نکنند و عبور عرضی از جاده نداشته باشند‌.

بیشترین تصادفات رانندگی که در 30 کیلومتری شهرها رخ می‌دهد، مربوط به راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده است؛ از رانندگان وسایل نقلیه خودرویی تقاضا می‌شود، احتیاط را بسیار بیشتر در این مسیر‌ها در دستور کار خود قرار دهند.

رانندگان عدم تخطی از سرعت مطمئنه و تردد با سرعت مجاز را همیشه در دستور کار خود قرار دهند، بیش از 50 درصد تصادفات رانندگی به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و سبقت غیرمجاز رخ می‌دهد.

‌در بسیاری از تصادفات رانندگی که در سرعت بالای 50 کیلومتر در ساعت رخ می‌دهد، بر اثر برخورد سـر راننده به شیشه جلو و قفسه سینه با فرمان اتومبیل ضربات مرگ‌آوری بر سرنشینان جلو وسیله نقلیه وارد می‌‌شود.

ضربات وارده به ناحیه سر و گردن علت اصلی بیش از 70 درصد تصادفات منجر به فوت است، به همین دلیل بستن کمربند ایمنی برای راننده و سرنشینان ردیف اول وسایل نقلیه در حال حرکت در بزرگراه‌های درون شهری، کمربندی‌ها و جاده‌های بین شهری الزامی است.

طبق مطالعات انجام شده تـوسط سازمان بهداشت جهانی استفاده صحیح از کمربند ایمنی احتمال مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی را تا 60 درصد کاهش می‌دهد.

هنگام رانندگی در بزرگراه‌ها همواره از سمت راست حرکت کنید، مگر آنکه قصد سبقت داشته باشید‌، تغییر خط عبوری باید با احتیاط و با استفاده از چراغ راهنما انجام شود.

مسافران‌ و رانندگان طول مسیر مبدأ تا مقصد را هم بخشی از سفر بدانند و عجله‌ای برای رسیدن به مقصد نداشته باشند، در طول مسیر استراحتی هر چند کوتاه داشته باشند، تا خواب‌آلودگی رفع شود، بسیاری از تصادفات رانندگی در فواصل 30 کیلومتری مانده به مقصد رخ داده است.

هنگام سفر اطمینان حاصل کنید که شیشه‌های اتومبیل و چراغ‌های جلو و عقب و همچنین چراغ‌های ترمز‌ تمیز و ‌سالم باشد؛ از نور پایین استفاده کنید و در صورتی که نمی‌توانید بیشتر از صد متر مقابل خود را ببینید، چراغ‌های مه‌شکن خود را روشن ‌کنید.

چنانچه قصد دارید، سـرعت خود را کاهـش دهید، به آرامی از تـرمزها استفاده کنید، تا با روشن شدن چراغ‌های ترمز، رانندگانی که پشت سر شما حــرکت می‌کنند، از کم شدن سرعت شما آگاه شوند.

در سفر، از وسایل هشدار دهنده خودرو نظیر‌ بوق، فلا‌شر، چـراغ‌های راهنما و غیره ‌‌بازدید کنید ‌و از سالم بودن آنها مطمئن شوید.

اگر در جاده مه غلیظ و شدید شد، به آهستگی به منتهی‌الیه سمت راست سواره‌رو رفته و توقف کنید، سپس‌ فلاشر ماشین را ‌فعال کنید.

‌به یاد داشته باشید، در روزهای بارانی و برفی باید با دقت بیشتری رانندگی کرد‌، زیرا سطح اصطکاک چرخ‌های اتومبیل با آسفالت سطح سواره‌رو در چنین مواقعی کاهش می‌یابد.

برچسب ها

ممنوعیت ترددترافیک جاده‌ایمحور هرازمحورهای برون شهری
مطالب مرتبط بیشتر
پاکسازی شهر از خودروهای فرسوده ممنوعیت 2 روزه تردد کامیون در معابر تهران بارندگی ترافیک د ر جاده کندوان را سنگین کرد تردد کامیون‌ها در شب‌های قدر ممنوع شد ممنوعیت تردد کاربراتوری‌ها دوباره بررسی می‌شود ممنوعیت تردد تاکسی‌های کاربراتوری از امسال افزایش 0.6 درصدی تردد در محورهای برون‌شهری ­افزایش 5.3 درصدی تردد در شبانه روز گذشته در محورهای برون‌شهری کاهش یک درصدی تردد در محورهای برون شهری در شبانه‌روز گذشته تردد روان در محورهای منتهی به مناطق شمالی تردد کامیون‌ها و تریلرها در روز 13 فروردین ممنوع شد تردد در محورهای شمالی کشور روان است پیشنهاد «ارسال پیامک به مالکان خودروهای ممنوع السفر کرونایی» ممنوعیت تردد وسایل نقلیه کاربراتوری از ابتدای سال 1401 افزایش7.6 درصدی تردد در محورهای برون شهری جزییات ساخت باند دوم جاده هراز برای سفر به کدام شهرها جریمه کرونایی اعمال می‌شود؟ محدودیت‌های بین شهری همچنان اجرا می‌شود تردد تمام تاکسی‌ها و موتورسیکلت‌های کاربراتوری ممنوع می‌شود آخرین وضعیت اجرای ممنوعیت سفر در شهرهای قرمز و نارنجی لغو ممنوعیت تردد شبانه در تمام شهرهای کشور لغو منع تردد شبانه به محض ابلاغ به پلیس محدودیت تردد شبانه با توجه به آغاز بارش‌ها لغو شود ممنوعیت تردد شبانه برای حفظ سلامت مردم است نه کسب درآمد رمز عبور طرح شبانه چیست؟ کاهش ساعت طرح ترافیک تاثیری در شیوع کرونا ندارد ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_ کرج محدودیت تردد شبانه برقرار است ورود به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است ممنوعیت تردد کامیون‌های میکسر بتن در سطح شهر از اول آبان‌ چرا تردد موتورهای سنگین ممنوع است؟ طرح ممنوعیت تردد شبانه همچنان برقرار است محدودیت‌های ترددی پایان هفته اعلام شد تردد خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های سنگین امروز در تهران ممنوع است لغو منع تردد شبانه به پلیس راهور پایتخت هم ابلاغ نشده است لغو ممنوعیت تردد شبانه هنوز به پلیس ابلاغ نشده است آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌های ترافیکی کرونا و منع تردد شبانه در کشور پیشنهاد تغییر شرایط اعمال محدودیت ترددهای شبانه محدودیت‌های تردد برداشته نشده، شکل آن تغییر کرده ممنوعیت تردد بین استانی خودروهای شخصی از/به شهرهای قرمز و نارنجی تردد بین استانی به ‌شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است آیا تردد بین استانی مجاز است؟ اقدامی عجیب برای دور زدن ممنوعیت تردد مردم درصورت سفر به استان‌های قرمز و نارنجی صددرصد بازگردانده می‌شوند رانندگان مراقب تردد عزاداران با پوشش تیره باشند ساعت تردد شبانه تهران در محرم تغییر نکرده است برای خودروهای غیرمجاز دو تخلف کرونایی ثبت می‌شود اعمال ممنوعیت تردد و توقف در معابر منتهی به مجلس از ساعت 24+ جزئیات محدودیت تردد وسایل‌نقلیه در محدوده‌‌های برگزاری مراسم "تنفیذ" و "تحلیف" محدودیت تردد شبانه در البرز در حال اجرا است جریمه یک میلیون تومانی برای سفر به شهرهای ممنوعه 75 هزار خودرو در تعطیلات 6 روزه وارد مازندران و گیلان شدند بازار داغ خودروهای اجاره‌ای برای دور زدن حریم محدودیت کرونایی مازندران اعمال محدودیت‌ها از ساعت 18 امروز جریمه یک میلیونی و 500 هزار تومانی برای ورود به شهرهای قرمز، نارنجی و زرد تردد‌های بین شهری 4 درصد کاهش یافت تردد اتوبوس سازمان‌ها و نهادها در جاده‌ها ممنوع شد سفر ضروری به شرط اخذ مجوز از فرمانداری محور هراز مسدود است افزایش 2.4 درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری کاهش 2 درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری کاهش 1.7 درصدی تردد در محور‌های برون شهری اجرای دوباره محدودیت تردد شبانه از امشب وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در 28 خرداد ماه ورود خودروهای غیربومی به مازندران همچنان ممنوع است آخرین وضعیت نحوه اجرای محدودیت‌های ترافیکی سفر و منع تردد شبانه جریمه بیش از 74 هزار خودرو بخاطر نقض قوانین کرونا محدودیت ورود خودروهای غیربومی به مازندران ادامه دارد کاهش سفر در روز اول اجرای محدودیت‌ها محدودیت سفر با حمل و نقل عمومی اعلام شد افزایش 2.9 درصدی تردد در محورهای برون‌شهری محدودیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد افزایش 2.5 درصدی تردد در محورهای برون شهری افزایش 4.6 درصدی تردد در محور‌های برون شهری سفر به «شمال» همچنان ممنوع! ساعت منع تردد شبانه با پایان ماه رمضان تغییر می‌کند؟ اعلام ممنوعیت تردد خودروها در محور فیروزکوه جریمه یک میلیون تومانی برای تردد بین شهری خودروها در تعطیلات عید فطر تردد به همه شهرها از 21 تا 25 اردیبهشت ممنوع است ممنوعیت تردد بین استانی در کشور از 21 اردیبهشت ممنوعیت تردد کامیون‌ها در شب بیست‌وسوم تردد در محور هراز روان است سامانه الکترونیکی صدور مجوز تردد خودرو در آذربایجان غربی راه اندازی شد تردد کامیون در محور پونل به خلخال در روزهای تعطیل ممنوع شد جریمه بیش از 620هزار خودرو در ساعات منع تردد شبانه در پایتخت طرح ترافیک از فردا لغو می‌شود کاهش 11.8 درصدی در محور‌های برون‌شهری منع تردد شبانه از ساعت ٢٢ تا ٣ بامداد اجرایی می شود اعمال محدودیت‌های تردد در جاده‌های شهر‌های قرمز و نارنجی تردد در محورهای برون‌شهری کاهش یافت جریمه پلاک‌های غیربومی در معابر داخلی شهرهای قرمز و نارنجی محدودیت تردد خودرویی در جاده‌های مازندران تشدید شد نحوه ورود و خروج خودروها به و از شهرهای قرمز و نارنجی اعمال قانون خودروهای غیربومی در شهرهای تهران و کرج آغاز شد شماره پلاک‌های غیربومی در قم برای پلیس ارسال می‌شود تغییر ساعت محدودیت‌های کرونایی شبانه در تهران+جزئیات آغاز اعمال قانون برای خودروهای غیربومی در شهرهای قرمز و نارنجی مسافرت به شهرستان بوشهر ممنوع است/ اعمال محدودیت‌ها از امروز آغاز طرح نوروزی پلیس در جاده‌ها خودروهای متخلف در چهارشنبه سوری امسال اعمال قانون می‌شوند مهلت 3 ‌روزه ناجا به خودروهای غیربومی برای ترک شهرهای نارنجی و قرمز بازار داغ سفرهای نوروزی با مجوز تردد قلابی! توضیحات نوبخت درباره جریمه‌های کرونایی و بودجه بررسی تمهیدات سفرهای نوروزی 1400 در شورای عالی ترافیک کشور 50 درصد کاهش ترافیک در سال 2020 همراه داشتن تست منفی کرونا در بخش جاده ای هم برای مسافران خوزستان الزامی شد ترافیک روان در جاده‌های سراسر کشور ورود به استانهای شمالی و 8 شهر دیگر ممنوع است ممنوعیت ورود خودرو ساکنان و گردشگران به کیش از 25 اسفند جریمه بیش از 23 هزار خودرو در طرح محدودیت شبانه روز گذشته بیش از 51 هزار خودرو در طرح محدودیت شبانه جریمه شدند بیش از 55 هزار خودرو در طرح محدودیت شبانه جریمه شدند سفر به مازندران در تعطیلات ممنوع است جریمه بیش از ٣٧ هزار خودرو در شب گذشته جریمه کرونایی بیش از 118 هزار خودرو در شب گذشته ارسال بیش از 22 هزار پیامک به رانندگان خاطی طرح کرونا ممنوعیت صدور بارنامه برای کامیون‌ها تا 48 ساعت پیشنهاد عضو شورا برای افزایش ساعت آغاز محدودیت تردد به ساعت 23 جریمه کرونایی بیش از 217 هزار خودرو در روزگذشته جریمه کرونایی بیش از 4.7 میلیون خودرو طی 50 روز اخیر جریمه بیش از 85 هزار خودرو در روزگذشته جریمه کرونایی بیش از 150 هزار خودرو در روز گذشته بازگرداندن 16هزار خودرو به مبداء و جریمه کرونایی بیش از 120 هزار خودرو در روز شنبه غیرحضوری شدن صدور مجوز ترددهای بین شهری ارسال بیش از 52 هزار پیامک به رانندگان خاطی طرح کرونا عدم موافقت ستاد ملی مقابله باکرونا با تغییر ساعت محدودیتهای شبانه ممنوعیت ورود پلاک های بومی شهرهای قرمز ونارنجی به شهرهای زرد ارسال بیش از 61 هزار پیامک به رانندگان خاطی طرح کرونا تردد موتورسیکلت‌های دودزا و خودروهای سنگین در تهران ممنوع شد «مخدوشی پلاک، سرعت و سبقت غیرمجاز»عمده تخلفات ‌رانندگی درساعات منتهی به اغاز محدودیت‌های کرونایی تعداد خودروهای جریمه شده در ممنوعیتهای کرونایی آذر از یک میلیون عبور کرد ماجرای ارسال پیامک به خودروهای مجاز در طرح کرونایی چیست؟ محدودیت تردد از ساعت 21 تا 4 در تهران ادامه دارد پابرجا بودن محدودیت سفرهای جاده‌ای و جریمه متخلفان تداوم ممنوعیت‌های ترافیکی کرونا در جاده‌های کشور پلیس راه کندوان از تردد 400 خودروی غیربومی جلوگیری کرد افزایش ترددهای برون‌شهری در 24 ساعت گذشته! ادامه ممنوعیت تردد بین استانی تا ظهر امروز محورهای هراز و فیروزکوه باز شدند کندوان 4 روز یک طرفه می شود محور هراز یکطرفه نمی شود تردد روان در محورهای شمالی/ 6 محور اصلی و فرعی مسدود هستند تردد بین استانی 2 درصد افزایش یافت محور هراز تا پایان دولت چهارخطه می‌شود ممنوعیت تردد کامیون در هراز تا ساعت 12 امروز آخرین وضعیت راه‌های کشور ممنوعیت تردد کامیون‌ها و خودروهای سنگین در شب‌های قدر ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه کرج_تهران جاده چالوس و محور فیروزکوه یکطرفه می‌شود ترافیک در محور کرج - چالوس سنگین است ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه کرج- تهران هراز و فیروزکوه باز است کاهش 0.6 درصدی تردد در جاده‌های کشور جاده هراز شب‌های 15 و 16 اردیبهشت مسدود می‌شود ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-تهران ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-تهران ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-تهران ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر شمال به جنوب کندوان و هراز 5 اردیبهشت یکطرفه می‌شود هراز و کندوان 5 اردیبهشت یکطرفه است برداشتن محدودیت ترددها به منزله آغاز مسافرت نیست پیش بینی ترافیک سنگین در آخر هفته افزایش حجم ورود مسافران به مازندران محدودیت ترددهای استانی برداشته شد ترافیک در آزادراه کرج-تهران سنگین است تمدید ممنوعیت تردد در مرز جمهوری آذربایجان و ایران ممنوعیت استفاده از خودروهای شخصی در مبادی ورودی فرودگاه و بندرگاه کیش پایان فروردین اتمام محدودیت تردد بین استانی اخراج بازیکن چینی به خاطر مخدوش کردن پلاک خودرو تردد در جاده‌های کشور 5.3 درصد افزایش یافت ترافیک در آزادراه کرج - تهران نیمه سنگین است اعمال قانون 5 میلیون ریالی 22 هزار راننده از شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی تردد شبانه در آزادراه تهران - شمال متوقف شد محور هراز بازگشایی شد ممنوعیت‌های تردد بین استانی همچنان برقرار است ممنوعیت تردد در 13 محور مواصلاتی کاهش تردد 67 درصدی در جاده های کردستان بازگرداندن 90 هزار خودرو به شهرهایشان ارسال پیامک هشدار به رانندگان خودروها ممنوعیت تردد در روزهای 12 و 13 فروردین در استان تهران تکذیب شد تردد روان در تمامی محورها مجوز خروج از شهر برای تاکسی نداریم اعمال محدودیت‌های جدید تردد در فرانسه محدودیت‌های ترافیکی خوزستان در صورت لزوم افزایش می‌یابد اتخاذ راهکاری برای ممنوعیت ورود و خروج غیرضروری از شهر تهران طرح کنترل تردد در 11 استان هشدار استاندار تهران به مردم جهت کاهش تردد‌های غیرضروری ورود خودروهای غیربومی به مشگین شهر ممنوع اعلام شد تجهیزات پلیس سد راه مسافران به استان زنجان خواهد بود پلاک‌های غیربومی متوقف و به کمربندی هدایت می‌شوند ایجاد محدودیت برای ورود و خروج خودروها به چابهار تردد غیربومی‌ها از چالوس ممنوع شد تصمیمی درباره ممنوعیت ورود به استان تهران گرفته نشده لغو محدودیت تردد کامیون در ‌هراز 10 شهری که قصد دارند تردد خودروها را ممنوع کنند ترافیک سنگین در برخی مقاطع محورهای هراز، چالوس و فیروزکوه تردد خودروها از قزوین به رشت ممنوع شد سهم 16درصدی خودروهای سنگین در ترافیک راه‌ها آیا ورود کامیون به بزرگراه‌های جنوب اصفهان ممنوع می‌شود؟ تردد از رودهن به آمل ممنوع شد تردد در چالوس و هراز از ساعت 17 و 16 یک طرفه است تردد در محور‌های برون شهری 8.5 درصد افزایش یافت پای لنگ برخورد با کامیون‌های دودزا در روزهای آلوده تردد کامیون در معابر درون شهری البرز ممنوع شد ممنوعیت ورود و تردد کامیون‌ها در تهران تا اطلاع ثانوی تردد و ورود کامیون ها به پایتخت ممنوع شد ورود کامیون به تهران ممنوع است محور هراز مسدود است محور هراز مسدود شد بارش باران در 6 محور مواصلاتی جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور ترافیک نیمه سنگین در «تونل راه کربلا» ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محورهای مرزی غرب کشور توقف خودروهای سنگین در زمین‌های خاکی خراسان جنوبی ممنوع شد ممنوعیت تردد موتور سیکلت در تونل‌های شهری تردد بیش از 4 میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی خوزستان ممنوعیت تردد تاکسی‌ها در جاده‌های بین شهری از چهارشنبه 17 مهر ترافیک در برخی مقاطع آزادراه تهران- کرج سنگین است 30 میلیون تردد در راههای مازندران ثبت شد اعمال قانون 3 هزار کامیون و کامیونت از ابتدای مهر تاکنون تردد کامیون‌ها در ایام اربعین به عراق از مرزهای چهارگانه ممنوع شد جریمه 90 هزار تومانی برای رانندگان کامیون و کامیونت‌هایی که در ساعات ممنوع تردد کنند ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس بعدازظهر چالوس و هراز یک طرفه می‌شوند افزایش 2.7 درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری ممنوعیت تردد خودرو‌های پلاک شهرستان؛ راهکاری برای کاهش ترافیک تهران تردد کامیون و موتورسیکلت در جاده های خراسان رضوی ممنوع است ترافیک سنگین در ورودی پنج استان ممنوعیت تردد کامیون در تهران در تاسوعا و عاشورا تمهیدات ویژه ترافیکی طی تاسوعا و عاشورای حسینی در ایلام بیش از 155 میلیون تردد خودرو در جاده‌های اصفهان ثبت شد تردد خودروهای سازمانی فاقد حکم مأموریت ممنوع شد «جمعه» هراز مسدود می‌شود ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان تخلف گمرک در صدور مجوز دو ماهه تردد خودروهای مناطق آزاد تردد از محور کرج - چالوس تا اطلاع ثانوی ممنوع شد ترافیک سنگین در ابتدای جاده چالوس ممنوعیت تردد خودروهای سیاسی و دیپلماتیک در خطوط ویژه جاده چالوس با ترافیک نیمه سنگین مواجه است ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در هراز و کندوان ترافیک سنگین در محور هراز ممنوعیت تردد خودرو‌های مناطق آزاد در تهران تردد روان در محورهای هراز، چالوس و فیروزکوه ترافیک در محور هراز سنگین است ترافیک نیمه سنگین در هراز و چالوس ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز جاده هراز جمعه و شنبه یک‌طرفه می‌شود تردد وسایل نقلیه فرسوده در کلان شهرها ممنوع شد طرحی برای ممانعت از ورود خودرودار‌های ندار به کلانشهرها! ورود خودروهای فرسوده به کلانشهرها ممنوع شد هراز هم یک‌طرفه شد ترافیک سنگین در هراز و چالوس ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای کرج - چالوس و هراز ترافیک سنگین در محور هراز محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین و وانت بار‌ها محدودیت ترافیکی هراز لغو شد تردد خودرو در محورهای هراز و کندوان با محدودیت انجام می‌شود ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج موضوع تعیین شرایط خودروهای فرسوده در طرح ساماندهی صنعت خودرو برای بررسی بیشتر به کمیسیون ارجاع شد ممنوعیت توقف وسایل نقلیه در محدوده میدان امام حسین از 7 صبح لغایت 12 ظهر اجرای ممنوعیت تردد در محدوده زوج و فرد براساس پلاک از تیرماه تردد موتورسیکلت‌ها طی دو سال آینده در بازار تهران ممنوع شود محور هراز از رودهن به آمل ممنوع می‌شود ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین از ساعت 6 صبح لغایت 11 شب در تهران ترددهای نوروزی در خراسان شمالی 17 درصد کاهش داشته است ترافیک صبحگاهی معابر تهران در نوزدهمین روز از فروردین 98 اختلاف نظر پلیس راه و راهداری جاده هراز را بسته نگه داشت جاده هراز باز شد محور هراز دوطرفه شد افزایش 15 درصدی سفرهای نوروزی نسبت به دیروز ترافیک سنگین در جاده چالوس محدودیت تردد در محورهای هراز و چالوس افزایش 40 درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری نسبت به روز گذشته هراز و چالوس تا اطلاع بعدی به سمت تهران یک طرفه است 10 جاده شلوغ کشور اعلام شد هراز و فیروزکوه «باز» اما «برفی» ترافیک نیمه سنگین در هراز ممنوعیت تردد در بزرگراه امام علی(ع) تهران ممنوعیت تردد از 25 محور به دلیل شرایط جوی تردد در محور سمیرم- یاسوج برقرار شد ممنوعیت تردد در محور اندیکا - شهرکرد در پی بارندگی به دلیل روان شدن بار ترافیکی، جاده هراز دوطرفه شد محور هراز به سمت تهران یک طرفه شد تردد تانکرهای سوخت پنجم فروردین از سرگرفته می شود تردد در محور کوهرنگ - مسجد سلیمان ممنوع شد جاده‌های چالوس و هراز عصر یکشنبه یک‌طرفه می‌شود ترافیک بسیار سنگین در محور هراز ترافیک سنگین و نیمه سنگین در جاده های کندوان و هراز ترافیک در محور هراز پرحجم و نیمه سنگین است ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین در محور قوچان به درگز هراز دو طرفه شد یکطرفه شدن محور هراز تصمیم ملی است جاده چهارخطه هراز تا سال 99 تکمیل می شود 280 میلیون خودرو از جاده های استان قزوین عبور کردند استفاده شخصی از خودروهای اداری ممنوع است محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی پنجشنبه آخرسال + مسیرهای پیشنهادی ترافیک سنگین در محور هراز محور هراز باز شد جاده هراز روزهای دوشنبه و سه شنبه مسدود است هراز فردا و پس فردا مسدود می‌شود کاهش ترافیک و مصرف سوخت، مهمترین دستاورد خط آهن قزوین - رشت نقص کامیون، ترافیک هراز را سنگین کرد توقف خودرو‌ها در میادین تهران ممنوع می‌شود ترافیک سنگین در محور هراز محور هراز و کندوان فردا یکطرفه می شود ترافیک پرحجم در هراز، چالوس و قم ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در محورهای هراز و کرج ـ چالوس تصویب کلیات تعیین عوارض تردد شبانه وسایل نقلیه باری ورود کامیون ها به داخل شهر کرمان فقط با مجوز تردد امکان پذیر است یک کشته و چهار مصدوم در تصادف محور هراز ترافیک سنگین در محور هراز ماجرای ریخته شدن روغن در جاده هراز چه بود؟ محور کرج-مرزن آباد یک طرفه می شود ‌محدودیت ترافیکی پایان هفته در جاده‌های تهران-شمال تردد خودروهای سنگین در مسیر قوچان -درگز ممنوع شد مصدومیت 11 مسافر به دلیل تصادف زنجیره‌ای در محور هراز محور هراز دوشنبه و سه شنبه مسدود می شود تردد کامیون در 2 منطقه تهران ممنوع شد لغو محدودیت تردد در محور هراز از دوشنبه ممنوعیت تردد کامیون در گردنه ها ممنوعیت تردد از خطوط ویژه برای خودروهای عادی ترافیک روان در همه محورهای مواصلاتی کشور محور هراز یکطرفه شد هراز یکشنبه یک طرفه می شود تردد خودروهای سنگین در جاده قدیم قزوین-رشت ممنوع شد ورود خودرو به جاده تخت جمشید ممنوع می‌شود افزایش تردد کامیون در محورهای شریانی برف و مه غلیظ در محور هراز بار ترافیکی صبحگاهی در بزرگراه های شهر تهران کندی تردد در معابر آستارا ترافیک سنگین در محور فیروزکوه تردد از رودهن به آمل ممنوع شد ترافیک سنگین محورکرج - چالوس را یک طرفه کرد ممنوعیت 2 روزه تردد خودروهای سنگین باری در محورهای اصلی خراسان رضوی ترافیک در جاده های مازندران سنگین است ترافیک مسیر تهران - هراز سنگین است بارش خفیف برف پاییزی در محورهای کندوان و هراز تمهیدات ترافیکی مراسم روز 28 صفر در استان مرکزی اعلام شد تردد زائران مرز مهران از 2 میلیون نفر گذشت محدودیت تردد کامیون و کامیونت ها در ایلام پابرجاست نشست دوباره زمین در چهارراه مولوی بازگشایی چهار راه مولوی با تلاش 8 ساعته شهرداری ممنوعیت تردد حوالی بازار تهران به دلیل نشست آسفالت تردد خودرو در مسیر ایلام - مهران از 2 میلیون فراتر رفت تردد خودرو در مسیر ایلام - مهران از 2 میلیون فراتر رفت ممنوعیت تردد 10 روزه کامیونها در محورهای غرب کشور در ایام اربعین افزایش 40 درصدی تردد در مرز مهران در روز گذشته تنها 2 روز تا ممنوعیت تردد بدون معاینه فنی در تهران تردد کامیون در محورهای منتهی به مهران از 30 مهرماه ممنوع است مه گرفتگی در محورهای اردبیل ممنوعیت ترددهای تجاری از مرزهای شلمچه و چذابه ممنوعیت تردد خودروهای تجاری در مرزهای اربعین روزانه بیش از 4 میلیون دستگاه خودرو در تهران تردد دارند ترافیک سنگین در جاده چالوس ترافیک نیمه سنگین در محورهای منتهی به ورزشگاه آزادی ممنوعیت تردد خودروهای حمل کالا از ساعت 6 تا 9 صبح در دهه اول مهر در پایتخت ممنوعیت تردد وانت بارها و کامیونت‌ها از فردا در معابر تهران هراز دو طرفه شد ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز تردد وسایط نقلیه سنگین در جاده قدیم قزوین-رشت ممنوع می شود نسبت به برچسب انرژی خودروسازان سختگیر خواهیم بود توجه به سهولت تردد خودروها موجب پاک شدن خاطرات شهری می‌شود فرصت یک ماهه خودروهای سنگین فرسوده برای دریافت معاینه فنی تردد وسایل نقلیه از میان دسته های عزاداری ممنوع است تردد وانت بارها و کامیونت‌ها از 6 تا 9 صبح در 11 روز آغازین مهر ماه ممنوع شد "هراز" از ساعت 17 یکطرفه می‌شود رانندگان در شب‌های محرم بادقت و سرعت مطمئنه رانندگی کنند از ممنوعیت تردد خودروهای حمل بار تا تصویب ساعت شناور ادارات در مهر ماه ممنوعیت موقتی تردد وانت‌بارها و کامیونت‌ها در تهران از اول مهرماه تردد وسایل نقلیه جمعه در محور هراز از رودهن به آمل ممنوع است ممنوعیت ورود خودروهای فاقد معاینه فنی به پایتخت ترافیک سنگین در برخی محورهای هراز و فیروزکوه تصویب یک فوریت اصلاح تعیین نرخ عوارض تردد خودرو در محدوده مرکزی ایجاد محدودیت برای تردد کامیون‌های توزیع کالا در مهرماه ترافیک نیمه‌سنگین در جنوب به شمال محور هراز استفاده از خودرو دولتی در ساعات غیر اداری ممنوع است ممنوعیت تردد اتوبوس‌ها و خودروهای فاقد معاینه فنی در تهران از ابتدای آبان شرط تردد تاکسی‌های فرسوده در تهران ترافیک سنگین در هراز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج- قزوین جریمه 45 هزار تومانی به ازای هر ساعت تردد خودروی فرسوده در تهران ممنوعیت تردد موتورسیکلت و کامیون از تونل‌های پایتخت از شنبه ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه تهران- کرج تردد شبانه خودروهای سنگین در کرمانشاه ممنوع می‌شود چالوس یک طرفه می‌شود تردد تانکرهای سوخت در جاده‌های کردستان متوقف شود ترافیک نیمه سنگین در محور آمل-تهران تردد انواع وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است جزئیات ممنوعیت‌ و محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور برخورد قانونی با 2 هزار خودرو دودزا در مشهد ترافیک در هراز و چالوس ورود موتورسیکلت‌ها به تونل‌ های تهران ممنوع شد ترافیک در آزادراه کرج-تهران سنگین است ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی کشور ترافیک پرحجم جاده‌های شمال در آستانه عیدفطر برخورد پلیس با پارک و تردد خودروها در پیاده رو ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس محدودیت ترافیکی پایان هفته اعلام شد ممنوعیت تردد موتورسیکلت در محورهای تهران-شمال و تهران-مشهد وضعیت تردد در محورهای منتهی به مرقد امام خمینی مطلوب است تردد روزانه کامیون از فردا در محورهای مازندران ممنوع است محدودیت صدور مجوز تردد کامیون میان ایران و ازبکستان برداشته شد اعمال محدودیت ترافیکی در هراز و کندوان ممنوعیت تردد در محور کرج به چالوس از ساعت 16 جمعه جزئیات ممنوعیت‌ و محدودیت‌ ترافیکی محورهای مواصلاتی اعمال محدودیت ترافیکی بیشتر برای تردد کامیون‌‌ها و تریلرها در ماه رمضان محور هراز به مدت 10 شب مسدود می شود ممنوعیت تردد خودروها در محورهای هراز و چالوس به سمت شمال ترافیک سنگین در "هراز" انتظار ترافیک سنگین در برخی محورهای مواصلاتی برای فردا ترافیک در مسیر کانون زمین لرزه محدودیت عبور کامیون از هراز ‌محور هراز مسدود شد‌ محور هراز باز شد تردد کامیون در سطح شهرهای استان کرمانشاه ممنوع است 46 میلیون تردد در راههای مازندران ثبت شد مسافران در راه برگشت+ تصاویر ثبت بیش از 28 میلیون تردد از محورهای البرز در ایام نوروز تردد موتور سیکلت در اتوبان های تهران ممنوع است تردد کامیون و تریلی در جاده آستارا-اردبیل ممنوع شد ترافیک محور هراز در بیشتر نقاط سنگین است ممنوعیت تردد موتورسیکلت های سنگین فاقد مجوز در پایتخت موسیقی خستگی ترافیک را کاهش می‌دهد ورود خودرو به محور هراز از سمت مازندران و تهران تا اطلاع ثانوی ممنوع شد جزئیات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی ترافیک سنگین در محور کرج-چالوس ورود تانکرهای سوخت عراقی از مرز پرویزخان ممنوع شد محدودیت تردد و توقف خودروها در اطراف حرم اعمال می شود افتتاح دو گلوگاه مهم ترافیکی در شمال کشور راهکار عضو شورای شهر برای ممانعت از تردد خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت مجوزتردد خودروهای پلاک منطقه آزاد به سراسر سیستان وبلوچستان صادر شد بارش برف و تردد نیمه‌سنگین خودروها در محورهای هراز و کندوان اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای کندوان و هراز موتورسیکلت‌های سنگین همچنان در محدوده غیرمجاز ترافیک سنگین در آزادراه کرج-تهران تردد خودروهای بالای 50 سال در سال 97 ممنوع می‌شود دولت آلمان در تدارک ممنوع کردن خودروهای دیزلی محدودیت های ترافیکی مراسم 22 بهمن در تهران ورود خودروهای سنگین به کرج ممنوع شد استقرار مأموران پلیس راهور در معابر مجاور ساختمان وزارت نیرو تردد کامیون‌ها امروز در تهران 90 هزار تومان جریمه دارد ممنوعیت ترددکشنده ها در مسیر بجنورد- جنگل گلستان و بجنورد اسفراین ممنوعیت تردد در مسیرهای برون شهری استان قزوین خودرو‌های فاقد معاینه فنی و فرسوده حق تردد در شهر را ندارند محور کرج - کندوان آماده تردد است ‌محور هراز مسدود شد‌ ممنوعیت تردد ناوگان با میانگین عمر 50سال به بالا درجاده های همدان محدودیت های ترافیکی آخرهفته در راههای کشور تردد 199 خودرو در ساعت از جاده های زنجان محور هراز تا 15 اسفند مسدود می‌شود بارش برف در چهارمحال و بختیاری وکرمان آزادراه کرج-تهران پرترافیک‌ترین جاده کشور طرح ممنوعیت تردد کامیون‌ها باعث کاهش 50درصدی آلاینده‌های دیزلی تردد خودروهای فاقد پلاک در ایلام ممنوع است آغاز مسافرت هموطنان به سمت شمال واژگونی خودرو سواری ترافیک در آزاد راه کرج- قزوین ایجاد کرد ممنوعیت تردد خودروهای پلاک دولتی خارج از ساعات اداری کاهش دید در محورهای آذربایجان غربی جزئیات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی سراسر کشور تا شنبه 18 آذر ترافیک سنگین در آزادراه‌های قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران روزانه 200 هزار خودروی فاقد معاینه فنی در شهر اصفهان تردد می‌کند تردد به سرپل ذهاب فقط برای خودروهای بومی و امدادی مجاز است تردد خودروهای سواری به مناطق زلزله‌زده تا اطلاع ثانوی ممنوع ترافیک فوق سنگین در محورهای ورودی مناطق زلزله‌زده آماده‌باش برای بازگشت زوار ترافیک پرحجم در محورهای مواصلاتی منتهی به عراق اعمال محدودیت ترا‌فیکی در محور هراز " هراز" از فردا تا 30 آذر مسدود می‌شود افزایش هزینه تردد خودروهای شخصی در معابر پایتخت بررسی می شود جاده چالوس امشب هم مسدود است محدودیت هراز لغو شد تردد خودروهای بنزینی و دیزلی ممنوع می‌شود انسداد محور هراز از ساعت 12 امروز‌ ممنوعیت تردد خودرو در خیابان 30 تیر آزادراه تهران-پردیس یکشنبه 23مهر مسدود می‌شود تردد عابرین پیاده در خیابان ها دلیل اصلی ترافیک در سنندج است محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در ایلام اعلام شد افزایش 2 ساعته ممنوعیت تردد برای وسایل نقلیه سنگین در تعطیلات تاسوعا و عاشورا ممنوعت تردد کامیون و تریلر در محور قدیم ساوه - همدان ممنوعیت تردد در دانشگاه شریف اعلام شد تردد تریلرها در مناطق یک و 12 در طول شبانه روز ممنوع است بررسی طرح ممنوعیت تردد اتوبوس‌های دانش‌آموزی بین ساعت 12 شب تا 4 صبح ممنوعیت تردد خودروهای پلاک دولتی خارج از ساعات اداری و در روزهای تعطیل شورای شهر تصمیمی بر ممنوعیت تردد کامیون ها در مناطق یک و 12 نگرفته است خودروهای پلاک مخدوش اجازه تردد ندارند اعمال موقت ممنوعیت تردد ساعتی برای خودروهای توزیع کالا و خدمات در تهران شهرداری هم تردد کامیون‌ها به منطقه 12 را ممنوع کرد تردد 634 وسیله نقلیه در محور مواصلاتی تهران-مشهد ثبت شد محدودیت‌های تردد کامیونت‌های موادغذایی در مهر ماه ورود کامیون به 2 منطقه تهران ممنوع شد محورهای هراز و کندوان فردا یک‌طرفه است ترافیک نیمه سنگین در محدوده بیلقان تا سد کرج انجام تمهیدات ترافیکی در قصرشیرین برای تردد 70 هزار دستگاه خودرو در ایام اربعین ترافیک سنگین در آزاد راه تهران - کرج - قزوین و جاده چالوس انسداد محور هراز به مدت 19 روز بی توجهی رانندگان به جلو عامل وقوع 32 درصد تصادفات جاده‌ای محدودیت‌های ترافیکی محورها محور هراز امروز مسدود نیست کاهش تردد خودرو در محورهای مهم کشور ترافیک سنگین در جاده های زنجان محدودیت ترافیکی جاده‌ها محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-قم و محور کندوان انسداد 7 محور به دلیل نبود ایمنی و تغییر شکل راه هراز مسدود نشد محدودیت‌های ترافیکی جاده ها هراز، امروز،‌ مسدود نیست شهروندان از ترددهای غیرضرور خودداری کنند محدودیت‌های ترافیکی مراسم تحلیف رئیس‌جمهور+جزئیات ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین در پایتخت در روز تحلیف ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه‌های کرج ـ قزوین و تهران ـ کرج محورهای هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شود سرمایه‌گذاری‌‌ بیشتر آلمان در بخش تولید خودروهای برقی منوعیت تردد خودروهای جدید دیزلی و بنزینی در انگلیس تردد تاکسی پیکان ها از شهریور ماه در تهران ممنوع است جلوگیری از حرکت خودروهای دارای شیشه دودی در غرب تهران «مرز خسروی» به مرزهای اصلی برای تردد به عراق اضافه می‌شود تردد روزانه در هراز ممنوع شد محور هراز 18 تا 21 تیر مسدود است محدودیت در تردد خودروها به پناهگاه حیات وحش میانکاله محور چالوس موقتا یکطرفه شد 6 محور کشور دارای ترافیک پر حجم است کاهش محسوس بار ترافیکی هراز ادامه ترافیک نیمه سنگین هراز و فیروزکوه ترافیک نیمه سنگین در جاده کرج - چالوس نگاهی بر ترافیک مسیرهای پرتردد شمالی کشور+نقشه گرافیکی مسافران عید فطر در مازندران همچنان گرفتار ترافیک سنگین توصیه پلیس برای تعطیلات عید فطر چالوس بی‌خبر از ترافیک مشکل ساز شدن محدودیت پلیس برای تردد کامیون‌ها احتمال ممنوعیت تردد موتورسیکلت در پایتخت ویتنام تسهیلات ترافیکی بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) ممنوعیت تردد خودروهای دولتی در ایلام طی ساعت غیر اداری تردد خودروهای دولتی در ساعت غیر اداری با برگ ماموریت امکان پذیر است ترافیک سنگین در آزادراه های البرز بازنگری طرح ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در جاده فرودگاه امام(ره) کاهش4درصدی تردد در جاده‌ها تردد بدون محدودیت خودروهای پلاک ایرانی در عراق ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین و جاده کرج - چالوس انسداد 19 محور مواصلاتی کشور گچساران پرترافیک ترین شهر تعطیلات نوروزی استان ترافیک آزادراه تهران-کرج-قزوین سنگین و جاده چالوس نیمه سنگین است افزایش 13 درصدی سفرهای نوروزی ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در کردستان در برخی از روزهای پیش از سال نو حمل با جرثقیل خودروها در تعطیلات نوروزی در قم ممنوع است ممنوعیت تردد خودروهای فرسوده در بارسلون تردد 218 هزار وسیله نقلیه در سطح محورهای مواصلاتی لرستان تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل روان است عبور خودروها از پل های غیرهمسطح کلانشهر رشت تا اطلاع ثانوی ممنوع منع تردد خودروهای دیزلی قدیمی در پاریس اعمال ممنوعیت های ترافیکی همزمان با تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی ممنوعیت تردد خودروها در مرکز پایتخت اسپانیا کامیون چرثقیل‌دار در جاده مخصوص تهران ـ کرج ترافیک ایجاد کرد تأکید رئیس پلیس بر ممنوعیت ورود به خط ویژه بی آر تی تردد خودروهای شخصی پیرامون حرم مطهر رضوی ممنوع می شود تردد در محورهای استان همدان 15 درصد افزایش یافته است تردد خودروهای سنگین در محور شیراز- رستم ممنوع شد واکنش معاون سازمان منطقه آزاد اروند به ممنوعیت ورود موقت خودروهای پلاک منطقه آزاد به سرزمین اصلی ممنوعیت تردد کامیون‌های عراقی در محورهای مواصلاتی لرستان ممنوعیت تردد خودرو در هیچ یک از محورهای ایلام وجود ندارد از تردد بی‌مورد و سیاحتی به شلمچه و چذابه خودداری کنید ظرفیت مهران تکمیل شد ضرورت ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس در مسیر تردد زائران اربعین ممنوعیت تردد تمامی کامیون‌هاغیر از حاملان موادسوختی و فسادپذیر خواب خودروهای سنگین در معابر شهری زائران از خودروهای شناسنامه دار برای تردد در عراق استفاده کنند اقدامات مطلوب برای تسریع تردد و رفاه زائران در چزابه تردد کامیون های سوخت رسان عراقی به مرز مهران ممنوع می شود محدودیت‌‌ ترافیکی‌‌ محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی سه‌گانه در ایام‌ اربعین تردد خودروهای دولتی به پایانه مرزی مهران محدود می شود زائران اربعین‌ فقط از مرز مندرج در گذرنامه عبور کنند ویراژ کامیون‌های قدیمی روی جان و اعصاب مردم ممنوعیت ورود اتوبوس‌های بین شهری به پایتخت ساماندهی تردد خودروهای سنگین در اصفهان نیازمند زیرساخت است افزایش 4.4 درصدی تردد از جاده‌ها در نیمه اول سال ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن‌ آباد و رودهن به آمل تردد خودروهای سنگین از محورارتباطی شهرکرد به ایذه و بلعکس ممنوع شد افزایش تردد خودروها در محورهای برون‌شهری خراسان شمالی ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه کرج -قزوین اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای منتهی به شمال لطفاً از جاده چالوس به شمال نروید جمع آوری وانت بارهای غیرمجاز در مبادی ورودی شهر بجنورد ترافیک نیمه سنگین و جوی آرام در جاده‌های کشور تردد بیش از 7.5میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان هرمزگان تردد وسائل نقلیه سنگین در معابر بزرگراهی منوط به اخذ مجوز است محدودیت‌های ترافیکی محور کرج - چالوس اعلام شد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج_قزوین 10 کیلومتر از باند دوم محور بجنورد به جنگل گلستان زیر بار ترافیک تردد خودروها در شب های تهران بیشتر از روز شد جاده اضطراری از شهر مهران تا پایانه مرزی احداث می شود گشایش گره‌های ترافیکی شمال این‌بار از سمت رشت اعمال محدودیت‌ ترافیکی جاده‌های منتهی به شمال تا پایان هفته ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج_تهران ترافیک روان و کاهش تردد خودرو در جاده‌ها ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج_تهران ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج_تهران ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه کرج_ قزوین ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران_کرج اعلام ممنوعیت های ترافیکی ممنوعیت تردد در محورهای جاده‌ای ترافیک نیمه سنگین در هراز و کندوان جاده های گیلان و مازندران بارانی است محدویت های ترافیکی روزهای پایانی هفته اعلام شد ممنوعیت تردد در محورهای جاده‌ای ترافیک جاده‌ای وتعطیلات عامل افزایش قیمت ناگهانی مرغ ممنوعیت تردد خودروهای قدیمی در سطح شهر پاریس اعلام ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی سهم 14 درصدی وسایل نقلیه سنگین ممنوعیت تردد بدلیل عملیات کارگاه جاده‌ای تردد خودروهای سنگین در هراز ممنوع شد اعمال محدودیت تردد در چندین محور مواصلاتی استان کرمانشاه از امروز اعلام محدودیت های ترافیکی 12 الی 16 خرداد ماه 95 تردد کامیون‌ها از خط سرعت ممنوع انسداد محور «خرم‌آباد - بیرانشهر» راهکار هندی‌ها برای مقابله با آلودگی هوای دهلی‌نو منع تردد خودروها در خیابان مشهور فرانسه ممنوعیت تردد شبانه در محور هراز برداشته شد اعلام محدودیت های ترافیکی محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد تردد شبانه در جاده هراز تا آخر اردیبهشت ممنوع شد بررسی لایحه اخذ عوارض تردد خودروها از برخی بزرگراه‌ها در کمیسیون‌های شورا جاده چالوس یک طرفه می‌شود اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌‌های منتهی به شمال از ممنوعیت تردد کامیون‌ها در روز طبیعت تا برخورد با وانت‌بارهای مسافرکش ساعات مجاز تردد کامیون‌ها در پایتخت در ایام نوروز ممانعت از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در محور چالوس ممنوعیت ورود خودروهای حامل سوخت از مرزهای کرمانشاه سهم 15 درصدی وسایل نقلیه سنگین در تردد هواشناسی نسبت به آبگرفتگی واختلال تردد در جاده های مازندران هشدار داد ممنوعیت تردد در 5 محور به دلیل مداخلات جوی محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد تردد وسایل نقلیه سنگین درمحورهای شمالی استان تهران ممنوع تردد وسایط نقلیه در محور کاشمر-ریوش ممنوع اعلام شد ممنوعیت تردد در دروازه‌های مرزی رازی و سرو بین مرز ایران و ترکیه تردد کامیون و تریلی در محورهای استان قزوین ممنوع است تردداتوبوس و مینی بوس در جاده کارون4 در تعطیلات فطر ممنوع است مشخص نبودن زمان اجرای ممنوعیت تردد موتور سیکلت در منطقه 12
Back to top