فونیکسریمکسبهتام

کشف ۴۸ میلیاردی انواع خودروهای ایرانی و خارجی احتکار شده

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۲ دستگاه خودرو احتکار شده فاقد پلاک از یک پارکینگ طبقاتی در شهرستان بندرعباس خبر داد.

کشف ۴۸ میلیاردی انواع خودروهای ایرانی و خارجی احتکار شده
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، سردار "غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر گفت: در پی بروز نوسانات اخیر بازار خودرو و سوء استفاده عده ای سودجو از وضعیت موجود، شناسایی عاملان احتکار این کالای مصرفی در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران با بهره گیری از شیوه های پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی از دپو ونگهداری خودروهای ایرانی و خارجی فاقد پلاک در یک پارکینگ طبقاتی در شهر بندرعباس مطلع شدند.

    این مقام انتظامی استان اظهار داشت: کارشناسان پلیس امنیت عمومی با بررسی موضوع و حصول اطمینان با هماهنگی و اخذ مجوز قضائی به همراه نماینده سازمان صمت استان به محل اعزام و در بازرسی از محل دپو تعداد 12دستگاه خودرو شامل تویوتا لندکروز، هیوندا، پیکاپ، 207، تیبا، چری، 206 و پارس احتکار شده کشف و ضبط کردند.

    به گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش خودروهای کشف شده را 48 میلیارد 30 میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: ضمن تائید احتکار خودرو ها از سوی نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت استان در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارسال شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط