فونیکسریمکسبهتام

با کسب ۳ استاندارد جدید

وانت زامیاد استانداردهای ۵۵ گانه را پاس کرد

عصر خودرو : شرکت زامیاد سه استاندارد استحکام صندلی، تکیه گاه های کمربند ایمنی و تداخل رادیویی امواج را برای محصول وانت کسب کرد.

وانت زامیاد استانداردهای ۵۵ گانه را پاس کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۰:۲۸

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» احمدرضا چاووشی معاون توسعه و تحقیقات مهندسی شرکت زامیاد، با اعلام این خبر گفت: این شرکت با هدف بالا بردن استانداردهای محصولات خود در تطابق با مصوبه سال 1384 شورای عالی استاندارد کشور و با توجه به قدیمی بودن خودروی وانت، فعالیت های گسترده ای را از دو سال گذشته برای پیاده سازی استانداردهای 55 گانه در قالب طراحی، نمونه سازی، تست، مستند سازی، اخذ E-MARK و جاری سازی مدارک بر روی محصولات سبک زامیاد آغاز کرد.
    وی افزود: شرکت زامیاد برای کسب سه استاندارد خاص به علت عدم وجود تجهیزات لازم در کشور، محصولات سبک خود را شامل وانت های Z24NIB، Z28ND ، Z24LXB به خارج از کشور ارسال کرد تا آزمایشات لازم در این خصوص صورت گیرد.
    چاووشی بیان کرد: ارسال خودروهای مذکور برای انجام تست های استحکام صندلی، تکیه گاه های کمربند ایمنی و تداخل رادیویی امواج، به خوبی معیار های ایمنی را پشت سرگذاشت و تاییدیه لازم تست های انجام شده را اخذ کرد.
    معاون توسعه و تحقیقات مهندسی شرکت زامیاد ادامه داد: در خصوص کیسه ایمنی هوا نیز با توجه به عدم نیاز نصب ایربگ بر روی خودروهای گروه N2، مطالعات اولیه و مدل سازی برای نصب ایربگ بر روی وانتزامیاد در حال انجام است تا ایمنی و امنیت خودروهای تولیدی این شرکت هرچه بیشتر افزایش یابد.
    وی در پایان خاطرنشان کرد: خودرو وانت تولیدی شرکت زامیاد به رغم ظاهر قدیمی خود از نظر تکنولوژی و دارا بودن استانداردهای 55 گانه، محصولی به روز است بطوریکه می توان به نصب موتور دیزل بر روی وانت های زامیاد اشاره کرد که با توجه به افزایش قدرت موتور، آلایندگی کمتری را به نسبت موتورهای بنزینی دارا بوده و گامی موثر در جهت حفظ محیط زیست است.
    کرمان موتوراکستریم