فونیکسریمکسبهتام

حمید کشاورز در گفت و گوی اختصاصی با «عصر خودرو» عنوان کرد:

در قرارداد با فورسیا امکان به‌روزآوری پیوسته فناوری را داریم

عصر خودرو- ساعاتی پیش قرارداد همکاری مشترک و تأسیس جوینت‌ونچر میان رایزکو-کروز از ایران و فروسیا فرانسه به امضا رسید. در حاشیه این مراسم با حمید کشاورز، از مؤسسین و مالکین شرکت کروز گفت و گوی کوتاهی داشتیم.

در قرارداد با فورسیا امکان به‌روزآوری پیوسته فناوری را داریم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، وی در خصوص قرارداد کروز، رایزکو و فورسیا گفت: این قرارداد مشخصاً در خصوص دستگاه‌های آلایندگی برای خودروهای ساخت داخل و محصولاتی که در برنامه صادرات قرار دارند، خواهد بود. در سیستم‌های آلایندگی مجموعه اگزوز که همان محصول سنتی است به‌علاوه تمام سیستم‌های کنترل آلایندگی شامل کاتالیست، فیلتر ذرات دیزل و تمام محصولات مرتبط خواهد بود.
    وی افزود: آلودگی هوا و آلایندگی خودروها چالش بزرگی برای کشور ما است و یکی از دلایل انتخاب فورسیا استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در این زمینه برای ورود به ایران بود. در ایران سیستم اگزوز بالای 50 سال است که به‌صورت سنتی ساخته می‌شود ولی الآن تمام اگزوزها کلاً متفاوت شده و تماماً از فولاد ضدزنگ ساخته می‌شود درحالی‌که در ایران این سیستم وجود ندارد.
    کشاورز افزود: مسأله دوم کاتالیست و سایر کانورترهایی است که دود اگزوز و آلودگی‌های آن را تصفیه می‌کنند. در این زمینه ما احتیاج به خرید تکنولوژی داشتیم و علاقه‌مند بودیم این مسأله به‌صورت جوینت ونچر صورت بگیرد.
    وی در پایان اضافه کرد: این قرارداد مجموعاً در عرض 6 سال آینده حدود 20 میلیون یورو سرمایه‌گذاری خواهد داشت و می‌تواند مجموع 80 درصد بازار ایران را تحت پوشش قرار دهد. و اتفاق بسیار مبارکی است زیرا اگر در غالب قرارداد کمک‌های فنی این مسئله صورت می‌گرفت امکان به‌روز شدن را از دست می‌دادیم ولی با ورود فورسیا به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت این صنعت در دنیا، انتظار به‌روزآوری دائمی تکنولوژی را خواهیم داشت و ازاین‌جهت وضعیت بسیار مناسبی خواهیم داشت.

     

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط