فونیکسریمکسبهتام

وزارت راه و شهرسازی:

کاهش ترددها در محورهای برون شهری در شبانه روز گذشته

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: کل تردد ثبت ‌شده در شبانه ‌روز گذشته براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۶۰۹ تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل از آن ۲.۶ درصد کاهش نشان می‌دهد.

کاهش ترددها در محورهای برون شهری در شبانه روز گذشته
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از وزارت راه و شهرسازی براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، هم اینک و تا لحظه انتشار این خبر، به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.
    برپایه این گزارش، طی شبانه ‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1609 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 2.6 درصد کاهش نشان می‌دهد.
    همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 13 درصد ، اوج تردد بین ساعات 16الی 17 و کمترین تردد بین ساعات چهار الی پنج صبح صورت گرفته است که بر همین اساس هموطنان می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کنند.
    آزادراه های کرج– تهران، کرج– قزوین و تهران– کرج در استان البرز، محورهای دارای بیشترین تردد طی 24 ساعت گذشته اعلام شدند.

    ** برخی محدودیت های جاده ای
    * محور کندوان
    تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 امروز (جمعه، 12 آذرماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
    همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج– چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.
    * محور هراز
    تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 23 امروز از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 الی 23 از آب اسک به سمت تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
    تردد همه تریلرها کماکان ممنوع است، اما تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح روز جمعه الی 6 صبح فردا (شنبه) از محور هراز ممنوع است.
    * محور فیروزکوه
    تردد همه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت صبح الی 22 امروز از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو