فونیکسریمکسبهتام

اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

عصر خودرو- رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا پایان روز یکشنبه ۱۴ فروردین ماه در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ یدالله جهان تاب گفت:   تردد انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی محور‌های مواصلاتی استان ممنوع است.

    سرهنگ جهان تاب، از ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در روز 13 فروردین  در محور‌های برون شهری استان خبر داد و گفت: عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکر‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی، بهداشتی، ضدعفونی کننده و کالا‌های اساسی (شامل گندم، جو، برنج، سویا، دانه‌های روغنی و ...) یا دارای مجوز از پلیس راه از این امر مستثنی است.

    ممنوعیت تردد برای این قبیل وسایط نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آن‌ها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

    به گفته جهان تاب تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 11 صبح روز‌های جمعه 12، شنبه و یکشنبه 12، 13 فروردین  و همچنین روز‌های جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه 12، 13، 15 و 14 فروردین  تا ساعت 24 همان روز بعد از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای بزرگراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و هرگونه تغییر در اعمال محدودیت ترافیکی منوط به اعلام ماموران پلیس راه در محل می‌باشد.

    در صورت افزایش حجم تردد در آزاد راه تهران- شمال و احتمال کندی ترافیک در داخل تونل ها، با اعلام ماموران مستقر در محل این مسیر به صورت مقطعی مسدود خواهد شد.

    جهان تاب از ممنوع بودن تردد انواع تریلر در محور هراز خبر داد و گفت گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از امروز  تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 16 فروردین ماه از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

    او می‌گوید: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 11 صبح روز‌های 13، 14 و 14 فروردین  تا ساعت 24 همان روز از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و هرگونه تغییر در اعمال محدودیت ترافیکی منوط به اعلام ماموران پلیس راه در محل می‌باشد.

    به گفته سرهنگ جهان تاب تردد انواع تریلر‌ها از ساعت از ساعت 6 صبح  امروز تا ساعت 24 روز‌های جمعه، شنبه و یک شنبه 13 و 14 فروردین  از مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.

    رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو