فونیکسریمکسبهتام

قدردانی از عملکرد ایران خودرو در جایگزینی خودروهای فرسوده

عصر خودرو : گروه صنعتی ایران خودرو به دلیل حضور فعال درطرح جایگزینی خودرو های فرسوده مورد قدردانی قرار گرفته و لوح تقدیر دریافت کرد .

قدردانی از عملکرد ایران خودرو در جایگزینی خودروهای فرسوده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۲:۲۴

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از ایکو پرس ، ایران خودرو برای جایگزینی خودروهای فرسوده تعهد ویژه دارد و از سال 83 تا کنون 450 هزار دستگاه خودروی فرسوده را جایگزین کرده است.
    درهمایش خروج یک میلیون خودرو فرسوده درکشور که در سالن همایش صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزارشد ، علی اصغر سرایی نیا معاون فروش و بازار یابی ایران خودرو به نمایندگی از مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو لوح تقدیر ( به خاطر حضور فعال گروه صنعتی ایران خودرو در طرح جایگزینی خودرو های فرسوده ) را دریافت کرد .
    محمد رویانیان رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت نیز از عملکرد ایران خودرو درجایگزینی خودرو های فرسوده قدر دانی کرد .
    وی اعلام آمادگی ایران خودرو برای جایگزینی تمام تاکسی های فرسوده را یک حرکت ستودنی توصیف کرد.
    رویانیان از خودرو ساز ها خواست تا مکانیزمی را برای جایگزینی محصولات خود بعد از طول عمر معین به اجرا در آورند و با مشارکت بخش خصوصی مسوولیت جایگزینی تمامی محصولات خود را بر عهده گیرند.
    رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از انتشار فراخوان عمومی برای دارندگان خودروهای فرسوده تا کم تر از یک هفته دیگر خبر داد و گفت: آیین نامه اجرایی که سال 87 ابلاغ شده، تا پایان سال 90 اجرا می شود و در سه ماه گذشته نیز حدود 45 هزار دستگاه خودروی فرسوده اسقاط شده است.
    وی گردش مالی ناشی از جایگزینی 500 هزار خودروی فرسوده را به طور مستقیم 2500 میلیارد تومان ذکر کرد.

    کرمان موتوراکستریم