فونیکسریمکسبهتام

باند فروش خودروهای سرقتی در نمایشگاه‌های اتومبیل در کرج منهدم شد

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام یک باند سرقت خودروهای مدل بالا که پس از سرقت و نمره‌کردن، برای فروش به نمایشگاه‌های خودرو انتقال می‌دادند، خبر داد.

باند فروش خودروهای سرقتی در نمایشگاه‌های اتومبیل در کرج منهدم شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازمهر ، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در نشست خبری که صبح‌امروز در پلیس آگاهی استان البرز برگزار شد، با اشاره به شناسایی چند باند توسط پلیس آگاهی اظهار داشت: یکی از این موارد باند چند نفره که اقدام به سرقت خودروهای مدل بالا می‌کردند، بوده است.

    فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه این سارقان خودروهای زانتیا، پژو، سمند و ماکسیما سرقت کرده‌اند، افزود: این افراد خودروهای مدل بالا را سرقت و از قبل که خودروهای تصادفی را خریداری کرده‌ بودند پلاک‌های آن‌ها را روی خودروهای سرقتی نصب می‌کردند.

    وی با اشاره به اینکه این سارقان شماره موتورهای خودروهای سرقتی را با تجهیزاتی که در اختیار داشته‌اند تغییر می‌دانند، گفت: سارقان این خودروها را به فروش می‌رساندند که 20 دستگاه انواع خودروهای مدل بالا کشف و ضبط شده است.

    کامرانی‌صالح با بیان اینکه در این راستا 6 نفر دستگیر شده‌اند، ادامه داد: 2 نفر از این سارقان دارای سابقه بوده‌اند.

    فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه با اشاره به 2 باند دیگر که هر کدام 2 نفره بودند، اظهار داشت: این افراد سابقه‌دار اقدام به تشکیل باند برای سرقت از منازل کرده بودند.

    وی با بیان اینکه این باندها تعداد قابل توجهی از وسایل منزل از قبیل تابلو فرش، مانیتور، طلا و جواهر به سرقت برده‌اند، افزود: این 2 باند بیش از 10 فقره سرقت منزل انجام داده و اموال سرقتی کشف و ضبط و باندها متلاشی شدند.

    کامرانی‌صالح با اشاره به یک باند دیگر 2 نفره، گفت: این افراد سارقان داخل خودرو بودند که شناسایی و دستگیر شده‌اند و بیش از 100 فقره سرقت از این افراد کشف و ضبط شده است.

    وی با بیان اینکه یک باند 3 نفره کلاهبردار دستگیر شده‌اند،‌ ادامه داد: این افراد در تماس با مردم و گفتن اینکه آن‌ها برنده شده‌اند، آن‌ها به پای سیستم‌های خودپرداز کشانده و با شیوه خود حساب افراد را خالی می‌کردند.

    کامرانی‌صالح با اشاره به دستگیری کلاهبردار 11 میلیارد و 500 میلیونی در کرج، گفت: این فرد با ایجاد یک دفتر مشاور املاک به بهانه رهن و اجاره منزل مبالغی از اشخاص متعدد جمع‌آوری می‌کرده است.

    وی با بیان اینکه فرد پس از مدتی مغازه خود را بسته و متواری شده است، ادامه داد: با پیگیری پلیس متهم در استان خوزستان شناسایی و دستگیر شد.

    فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به شناسایی و انهدام یک باند کلاهبرداری 2 میلیاردی در کرج، اظهار داشت: در یکی از بیمارستان‌ها تحت عنوان صندوق وام یکی از کارکنان بیمارستان از خود کارمندان آن‌جا به صورت ماهیانه از افراد مبالغی را دریافت و بعد از جمع‌آوری بیش از 2 میلیارد ریال وی متواری می‌شود.

    وی با بیان اینکه بعد از یک سال متهم در یکی از شهرهای شمالی دستگیر شد، عنوان کرد: مشخص شده که وی با این مبالغ یک باب منزل مسکونی و یک اتومبیل خریداری و با همدستی مرد جوان هر 2 را به نام وی کرده است.

    کامرانی‌صالح با اشاره به دستگیری سارقان ورق‌های گالوانیزه یک میلیارد ریالی در استان، بیان کرد: افراد ناشناسی با تخریب درب انبار یک کارخانه تولیدی اقدام به سرقت ورق‌های گالوانیزه کرده که سبب تعطیلی کارخانه شده بودند.

    وی با بیان اینکه با بررسی دوربین‌های مدار بسته یکی از متهمان دستگیر شد، افزود: وی اعتراف به سرقت از کارخانه با همدستی 2 فرد دیگر کرد که در عملیاتی این افراد دستگیر شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو