فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت مگاموتور خبر داد:

رسیدن ایران به استانداردهای خودرو روز اروپا

عصر خودرو : مدیرعامل شرکت مگاموتور با اشاره به تولید قطعات این شرکت براساس استاندارهای جهانی گفت: شرکت مگاموتور در انتهای سال۱۳۹۳ در زمینه تولید قطعات به طور کامل به استاندارهای روز اروپا می‌رسد.

رسیدن ایران به استانداردهای خودرو روز اروپا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۸:۱۶

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از فارس ابوالحسن سرشار اظهار داشت: خودروهای تولید شده توسط سازندگان خودرو در ایران متناسب با استانداردهای روز دنیاست که از سال1394 تمام خودروسازان ایرانی مطابق استانداردهای روز اروپا محصولات خود را تولید می کنند.
    وی در ادامه سخنان خود قوای محرکه را مهم ترین جزو خودرو دانست و ابراز داشت: شرکت مگاموتور تولیدکننده گیربکس، موتور و اکسل است که متناسب با ظرفیت های خودروسازی سایپا قطعات خود را تولید و عرضه می کند.
    مدیرعامل شرکت مگاموتور اضافه کرد: در شرکت مگاموتور علاوه بر رعایت حداکثر استانداردها توجه به ایمنی خودرو و الزامات قانونی در حوزه مسائل زیست محیطی در قطعات تولید شده به طور کامل رعایت می شود.
    سرشار ادامه داد: شرکت مگاموتور در سال گذشته قوای محرکه بیش از 736 هزار خودرو تولید شده توسط گروه سایپا را تامین کرده است که پیش بینی می شود در سال جاری این تعداد به بیش از 930 هزار خودرو افزایش یابد.
    وی با اشاره به استفاده از بالاترین تکنولو‍ژی در ساخت و تولید قطعات شرکت مگاموتور تصریح کرد: برای تولید قطعات ایمنی و فوق ایمنی در داخل کشور ظرفیت سازی مناسبی انجام شده که با توجه به بر نامه ریزی ها به دنبال افزایش موفقیت شرکت در این زمینه هستیم.
    مدیرعامل شرکت مگاموتور در پایان سخنان خود بیان داشت: خطوط تلاقی کار شرکت با ظرفیت های استان ها به صورت فرصت ارزیابی می شود تا با فراهم شدن شرایط لازم برای کار محقق شود.

    کرمان موتوراکستریم