فونیکسریمکسبهتام

سرپرست اورژانس کشور اعلام کرد

تمهیدات اورژانس در روزهای سرد و یخی

مردم پیشگیری از حوادث را مدنظر قرار دهند

عصر خودرو- سرپرست اورژانس کشور تمهیدات اورژانس در روزهای سرد و یخی را تشریح کرد و گفت: تمامی پایگاه‌های جاده‌ای و شهری فوریت‌های پزشکی در این ایام برای ارائه خدمت به مردم آمادگی کامل دارند.

تمهیدات اورژانس در روزهای سرد و یخی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، پیرحسین کولیوند اظهار داشت: برای روزهای برفی و سرد در تهران و تمام استان‌‌های کشور تمهیدات لازم از سوی اورژانس اندیشیده شده است.

    وی افزود: تمامی پایگاه‌های جاده ای و شهری فوریت‌های پزشکی نیز در این ایام برای ارائه خدمت به نیازمندان و مردم در آمادگی کامل هستند.

    وی گفت: اگر چه پیش بینی های لازم در زمینه ارایه خدمات به افرادی که در زمینه های حوادثی مانند مسمومیت با co، حوادث ترافیکی و سرمازدگی اندیشیده شده است، ولی  پیشنهاد می شود، مردم  این پیشگیری از این حوادث  را رعایت کنند.

    کولیوند با اعلام اینکه ناوگان اورژانس کشور در حالت آمادگی کامل قرار دارد، خاطرنشان کرد: به منظور هم افزایی و ارائه خدمات مطلوب به مردم و نیازمندان با سایر سازمان‌های امدادی همکاری لازم انجام می‌شود.

    وی با تاکید بر رعایت موارد ایمنی از سوی مردم و مسافران در زمان سفرهای درون و برون شهری، خاطرنشان کرد: رانندگان توجه کنند که در صورت داشتن سفرهای بین شهری حتما اطلاعات مورد نیاز را از سوی سازمان راهور کسب کنند.

    مشاور وزیر بهداشت عنوان کرد: رانندگان توجه کنند که برای سفرهای خود تجهیزات کافی مانند زنجیر چرخ و وسایل گرم کننده و سوخت کافی به همراه داشته باشند.

    وی گفت: مسافران عزیز توجه کنند که در صورت بروز هرگونه حادثه یا بیماری با 115 تماس گرفته و آدرس دقیق محل توقف خود را به مرکز فوریت های پزشکی اطلاع دهند.

    سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: شهروندان از سفرهای غیر ضروری بین شهری خوداری کنند و در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند. همچنین توصیه می‌کنیم که سالمندان و افرادی که مشکلات تنفسی دارند از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۵
        • خودروامروز ۶۷۴
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو