فونیکسریمکسبهتام

طرح احتمالی شاسی‌بلندهای آتی بنز می‌باخ (+عکس)

عصر خودرو- با حضور احتمالی شاسی‌بلندهای می‌باخ در بازار، این خودرو باید با طیف وسیعی از رقبای خود مقابله کند. رقبای قدری مانند بنتلی بنتایاگا، رولزرویس کولینان و اوروس لامبورگینی از جمله این خودروها خواهند بود.

طرح احتمالی شاسی‌بلندهای آتی بنز می‌باخ (+عکس)
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، تقریبا پس از دو سال از عنوان پیشنهاد ساخت یک SUV می‌باخ، طرح این اتومبیل همچنان روی میز وجود دارد.

      رئیس فروش جهانی این کمپانی در این خصوص اظهار کرد، طرح ساخت چنین خودرویی مدت‌ها پیش مطرح شد اما فرایند کار همچنان در حد همان طرح قرار گرفته است.

    طرح احتمالی شاسی‌بلندهای آتی می‌باخ

    متئوس لوهر رئیس فروش جهانی می‌باخ در این رابطه افزود: اشتیاق فراوانی برای ساخت چنین شاسی‌بلندی از می‌باخ وجود دارد و سود کلانی از فروش آن پیش‌بینی می‌شود، اما هیچ تصمیم قطعی برای ساخت  آن اتخاذ نشده است.

    طرح احتمالی شاسی‌بلندهای آتی می‌باخ

    به گفته کارشناس و مقام مطلع می‌باخ، زیر مجموعه مرسدس در حال فعالیت روی گزینه های زیادی است که SUV می‌باخ یکی از آنهاست. اما حجم کاری در بخش‌های دیگر مانع از تمرکز مداوم روی شاسی‌بلند این برند شده است.

    طرح احتمالی شاسی‌بلندهای آتی می‌باخ

    با حضور احتمالی شاسی‌بلندهای می‌باخ در بازار، این خودرو باید با طیف وسیعی از رقبای خود مقابله کند. رقبای قدری مانند بنتلی بنتایاگا، رولزرویس کولینان و اوروس لامبورگینی از جمله این خودروها خواهند بود.

    طرح احتمالی شاسی‌بلندهای آتی می‌باخ

    از طرفی این احتمال وجود دارد که مرسدس در حال خرید زمان برای معرفی و حضور شاسی‌بلندهای رولزرویس در بازار است. احتمالا مرسدس قصد دارد نتیجه حضور این شاسی‌بلندها را در بازار بررسی کند تا گزینه‌های رقابتی‌تر را نسبت به آن عرضه و خود را به عنوان یکه‌تاز بازار در آن زمان اثبات کند.

    احتمال زیاد درون این خودرو از تجملات کلاس S مرسدس پر خواهد شد اما خودرو با قابلیت‌های آفرودی ارائه می شود. آنچه مسلم است مرسدس به عنوان و پایه و پلت‌فرم این خودرو از کلاس GLS بهره می‌برد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو