فونیکسریمکسبهتام

در نمایشگاه لس آنجلس

فولکس کانسپت پاسات GT را معرفی می‌کند

عصر خودرو: فولکس واگن اعلام کرد که در نمایشگاه خودرویی لس آنجلس ۲۰۱۶ از کانسپت پاسات GT رونمایی خواهد کرد.

فولکس کانسپت پاسات GT را معرفی می‌کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱:۰۰
  • فولکس کانسپت پاسات GT را معرفی می‌کند
  • فولکس کانسپت پاسات GT را معرفی می‌کند
  • فولکس کانسپت پاسات GT را معرفی می‌کند

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از اتوگاید، این پاسات جدید مفهومی توسط فولکس واگن در آمریکای شمالی طراحی شده و خودروساز آلمانی می‌گوید، این خودرو نشان دهنده خواسته بازار آمریکا از این خودرو است.
ماتیاس ارب مهندس ارشد در فولکس واگن منطقه آمریکای شمالی گفت: پاسات GT یکی از نمونه های اولیه نحوه رسیدگی فولکس واگن آمریکا به خواسته ها و نیازهای مشتریان آمریکایی است.

تغییرات اعمال شده در این خودرو همگی ظاهری و مربوط به بحث طراحی هستند. نمای بیرونی این کانسپت به یک جلوپنجره مشکی لانه زنبوری، خطوط قرمز، سپرهای جدید، حاشیه مشکی دور شیشه‌ها و بال عقب باریک مشکی رنگ، چراغهای ال.ای.دی جلو، چراغ‌های عقب دودی، اگزوز دوتایی و سراگزوز اسپورت مجهز شده است.
ارتفاع خودرو به میزان 0.6 اینچ کمتر شده و خودروساز آلمانی از چرخ‌های 19 اینچی برای این کانسپت استفاده کرده است.

فولکس واگن برای زیبا کردن داخل کابین از فیبرکربن در تریم درب‌ها، صندلی‌های اسپورت مشکی و خاکستری، تریم مشکی پیانویی و پوشش مشکی رنگ برای سقف استفاده کرده است.
پاسات GT مفهومی از یک موتور 3.6 لیتری VR6 با 280 اسب بخار قدرت بهره می‌برد و این نیرو به وسیله یک گیربکس شش دنده اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

اگرچه فولکس واگن این خودرو را یک کانسپت می‌خواند ولی بیشتر تغییرات اعمال شده در خودرو آماده تولید انبوه به نظر می‌رسند و اگر این خودرو به زودی روانه بازار شود، نباید چندان تعجب کنیم.

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم