فونیکسریمکسبهتام

دستگیری سارقان خودروهای مدل بالا شهرک غرب تهران در کرج

عصر خودرو- رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: اعضای باند سرقت خودروهای مدل بالا در شهرک غرب تهران با تلاش ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی در کرج دستگیر و به سرقت ۹ دستگاه خودرواعتراف کردند.

دستگیری سارقان خودروهای مدل بالا شهرک غرب تهران در کرج
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا  ، سرهنگ جواد صفایی افزود : درپی وقوع سرقت های متعدد خودروهای مدل بالا در شهرک غرب تهران و انتقال آنها توسط سارقان به مکان های نامعلومی در حاشیه شهر تهران و استان البرز جلسات ویژه هماهنگی و برنامه ریزی پلیس آگاهی تهران بزرگ و پایگاه دوم پلیس آگاهی البرز برای دستگیری سارقان و کشف خودروهای سرقتی آغاز شد.
    وی اضافه کرد:کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی استان البرز ، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند تا اینکه دراوایل مرداد ماه سال جاری فردی را به همراه یک دستگاه خودرو هیوندا سرقتی که دارای سابقه سرقت در اطراف کرج بود دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به این پلیس انتقال دادند.
    صفایی بیان کرد : با دستگیری نامبرده ظن ماموران به این موضوع که سارق با سرقت خودروهای مدل بالا در ارتباط است و احتمالا یکی از اعضای باند است، بلافاصله اکیپی از کار آگاهان تیم مبارزه با سرقت پایگاه دوم در بازجویی های تکمیلی از متهم دستگیر شده و احراز ارتباط وی با سرقت های صورت گرفته ، به سرنخی برای دستگیری اعضای باند سارقان خودروهای مدل بالا رسیدند .
    وی گفت: از آن جایی که متهم دستگیر شده مدتی است که از اعضای باند جدا شده و به صورت مستقل اقدام به سرقت می کرد ، شناسایی تمام اعضای باند و محل اختفای خودروهای سرقتی را با مشکل مواجه می ساخت.
    وی افزود: کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات جنایی این پلیس با انجام چندین ماه کار اطلاعاتی و تحقیقاتی گسترده ، در نهایت ، محل اختفاء کلیه اعضاء باند را در اواسط آبان ماه سال جاری در کرج شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه 4 نفر از اعضاء باند را دستگیر و در بازرسی از منزل آن ها دو دستگاه خودرو ماکسیما ، یک دستگاه خودرو آزرا، یک دستگاه خودرو رونیز ، 2 جفت پلاک سرقتی و تعدادی تجهیزات داخل خودرو شامل باند ، رینگ و لاستیک ، ضبط خودرو و سنگ فرز کشف شد.
    رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: متهمان علاوه بر سرقت خودرو های فوق به سرقت دو دستگاه خودروی ماکسیما، یک دستگاه خودروی هیوندا کوپه ودو دستگاه خودروی مزدا اعتراف کردند که در بررسی ها مشخص شد خودروهای فوق دارای سابقه سرقت از تهران و رشت هستند.
    صفایی خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های ماموران اذعان داشتند که خودرو ها را پس از سرقت به حاشیه شهربرده و پس از برداشتن وسایل داخل خودرو آنها را به کرج منتقل و رها می کردند که در مجموع 9 دستگاه خودرو سرقتی از متهمان کشف شد که از این تعداد پنج خودرو بدون صاحب در کرج رها شده بود.
    تمام شکات شناسایی و پرونده به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط