فونیکسریمکسبهتام

تردد در راه های برون شهری ۵.۳ درصد افزایش یافت

عصر خودرو- براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه‌های تردد شمار در ۲۴ ساعت گذشته در مقایسه با روز پیش از آن، تردد وسایل نقلیه در راه های برون شهری کشور ۵.۳ درصد افزایش یافت.

تردد در راه های برون شهری ۵.۳ درصد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مرکز مدیریت های راه های کشور، در24 ساعت گذشته آزادراه های «کرج - تهران، تهران-کرج، کرج-قزوین، قزوین - کرج، تهران - پاکدشت، تهران - شهریار و پاکدشت - تهران بیشترین تردد وسایل نقلیه را در محورهای برون شهری به خود اختصاص دادند.
    بر اساس این گزارش، اکنون یک هزار و 721 تردد شمار در محورهای برون شهری به ‌استثنای محورهای مسدود و بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به‌ روال عادی در جریان است.
    در این مدت اوج تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی کشور بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات سه تا چهار صبح انجام شده است.
    همچنین مرکز مدیریت های راه های کشور محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی روزهای پایانی این هفته از 12تا 15 آبان ماه را به شرح زیر اعلام کرد:
    تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 صبح شنبه پانزدهم آبان ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
    تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 جمعه چهاردهم آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه این هفته از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.
    تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس در مسیر کندوان ممنوع است و تردد همه تریلرها از مسیر هزار همچنان ممنوع خواهد بود. همچنین تردد انواع کامیون ها و کامیونت ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 امروز در محور هزار ممنوع بوده و تردد همه تریلرها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 از تهران به قائمشهر و بالعکس، ممنوع شده است.

    ** ممنوعیت تردد به دلیل شرایط جوی
    مرکز مدیریت راه های کشور همچنین اعلام کرد: محور شمشک - دیزین و بالعکس در استان های تهران و البرز به دلیل بارش برف و نبود ایمنی کافی همچنان تا اطلاع بعدی مسدود است.
    کمربندی دهلران - اندیمشک واقع در استان ایلام همچنان تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران انجام می شود.
    همچنین محور رامیان - اولنگ - شاهرود، واقع در استان های گلستان و سمنان تا اطلاع بعدی بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو