فونیکسریمکسبهتام

معاون شبکه خدمات ایساکو:

امسال محدودیتی در راستای تامین قطعات در نمایندگی‌ها نداریم

عصر خودرو : معاون شبکه خدمات ایساکو گفت: از ابتدای امسال تا کنون توزیع قطعات یدکی در شبکه بیش از ۲۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در میان نمایندگی‌ها رشد داشته است.

امسال محدودیتی در راستای تامین قطعات در نمایندگی‌ها نداریم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۶:۳۴

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی ایساکو ، شهریار سلطانی خاطرنشان کرد: وضعیت خوب تامین قطعات در شبکه موجب شده تا در تحقق برنامه 1390 در زمینه توزیع قطعات یدکی عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.
    وی با اشاره به جزئیات بیشتری در خصوص تامین قطعات نمایندگی ها گفت: در خصوص تندر90 نیز ایساکو توانسته از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 135 درصدی نسبت به توزیع قطعات آن در شبکه داشته باشد.
    به گفته او این رشد برای خودروهایی مثل سوزوکی 111 درصد، پژو 206 حدود 48 درصد، سمند 40 درصد، پژو 405 حدود 23 درصد، پژو روآ 9 درصد، پژو پارس 6 درصد و اقلام مصرفی 62 درصد بوده است.
    معاون شبکه خدمات ایساکو تصریح کرد: در نتیجه چنین عملکردی بالغ بر 85 درصد از برنامه های تامین و توزیع ایساکو با رشد 26 درصدی توزیع اقلام یدکی محقق شده است.
    سلطانی در ادامه اخبار منتشر شده در مورد عدم وجود قطعاتی نظیر سپر پژو پارس و سایر قطعات پلیمری در بازار و شبکه ایران خودرو را رد کرد و اطمینان داد که امسال محدودیتی در راستای تامین قطعات در نمایندگی ها وجود ندارد و با توجه به گستردگی شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو بعضا ارسال قطعه مستلزم طی زمان است.
    او در پایان تاکید کرد: جلب رضایت مشتریان در سال جهاد اقتصادی از اولویت های شرکت ایران خودرو و ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایران خودرو بوده و کل شبکه در راستای نیل به هدف مذکور آمادگی لازم را خواهد داشت.

    کرمان موتوراکستریم